Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Po urgenci objednávky bylo sděleno, že zboží je vyprodáno. Při objednávání se ale zobrazovalo , že je skladem.

    Dlouhé dodací lhůty. Nabídka neodpovídá skladovým zásobám.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nevýhoda! Zboží po objednání a zaplacení(23.6.2021)v následujícím týdnu nebylo skladem, domluva zněla, že obchod vrátí uhrazené peníze za zboží, které nemají. Zboží jsem zaplatila v červnu 2021, info o tom, že zboží není a domluva o vrácení peněz proběhla na začátku července 2021, peníze jsem nedostala zpět do dnes- je 18.srpen 2021.

    Reakce obchodu krmeni.cz

    Dobrý deň,
    po telefonickej dohode vyriešené. Ešte raz sa ospravedlňujem za komplikácie, peniaze Vám vrátime na účet.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednala jsem si jednu věc, kterou neměli. Po týdnu mi bylo sděleno, že ji nemají skladem ať si vyberu něco jiného. Já jsem si nic jiného nevybrala a chtěla jsem vrátit peníze. Bylo mi sděleno, že do 7 dnů mi budou vráceny peníze. Stále nic neeviduji na svém účtu.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    + cena v době objednání výhodná, bez poplatku za dopravu
    - dlouhá doba dodání, objednala jsem 2. 7. a zboží bude doručeno dle operátorky firmy až 12. nebo 13. 7., tedy za 10-11 dnů, což je nesrovnatelné oproti dodání do 3 dnů od jiných firem - takže ani výhoda dopravy zdarma toto nevyváží

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Delši dodací lhůta.Objednávala jsem po druhe v tomto obchodu a opet jim vyrizeni objednavky neumerne dlouho trva.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Při objednávce mi bylo do druhého dne sděleno, že zboží není skladem, bude do týdne zda chci počkat
    • 2 týdny po objednávce se mi nidko neozval, bylo řečeno, že zboží, které není skladem bude do týden. Od té doby žádná relace, naštěstí jsem zboží neplatil předem

    Špatná konuhikace obchodu

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Nakupuji zde již několik let, ale zhruba poslední rok velké zhoršení. Příště už vybírám jinde. Obchod značně prodloužil dodací dobu zboží. Na webu inzeruje neaktuální nabídku, což je komplikace v objednávce. Nevyhovuje mi zákaznický servis vedený ve slovenštině, navíc nesrozumitelně drmolící slečnou. Pro mě zklamání, dříve vyhovovala zejména super rychlá dodací lhůta a bezvadný zákaznický servis.

    Reakce obchodu krmeni.cz

    Omlouváme se za delší expedici, přecházíme na nový logistický system, během 3 týdnů by mělo být dokončeno a expedice probíhat opět rychle, budeme rádi, když nám ještě dáte šanci. Jirka, krmeni.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neschopnost obchodu

    Objednala jsem zboží za cenu uvedenou na e-shopu, objednávka mi byla potvrzena, s tím, že nemají celé množství skladem, že část bude až příští týden, jestli na zboží počkám, odpověděla jsem, že počkám a vyzvednu objednávku najednou, další týden mi volali, že byla chybná cena a že správná cena je cca 3x vyšší než jsem objednala, zda chci zboží za tu novou cenu, což jsem nechtěla, tudíž byla obchodem stornována. Na objednávku jsem použila mj. i slevový kód za body, které mi nebyly připsány zpět na účet, přestože chyba nebyla na mé straně. Neschopnost obchodu, objednávka potvrzená, poté další komunikace upřesňující termín dodání, ale za další týden telefonát, že cena je chybná a že si toho nevšimli, ale to není můj problém. Takto by se slušný obchod chovat určitě neměl. Akorát mi chodí ještě další dotazníky na spokojenost. Nemám k tomuto obchodu důvěru, pokud chcete bezproblémový nákup, tak zde nedoporučuji nakupovat.

    Reakce obchodu krmeni.cz

    Dobrý den, moc se omlouváme za vzniklou situaci, náš zákaznický servis vás bude kontaktovat a věřím, že vše bude napraveno k vaší spokojenosti, pokud by tomu tak nebylo napište mi na: [email protected], dekuji

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • Dlouhá doba dodání

    Reakce obchodu krmeni.cz

    Dobrý den,

    Omlouvám se, ale objednala jste si zboží které nebylo skladem, snažily jsme se Vám kontaktovat telefonem a situaci vyřešit.
    Vaše objednávka byla již odeslána bez nedostupného produktu.

    S přáním hezkého dne Veronika K.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Značky, které jiné obchody nemají
    • dostupnost
    • nemožnost rozdělit objednávku

    Na eshopu nakupuji již podruhé, jelikož mají značku granulí, kterou potřebuji a nelze ji sehnat na každém eshopu. Bohužel již po druhé, kdy jsem si objednala i šampón a sprej na rozčesávání, bylo uvedeno na eshopu skladem, ale nakonec skladem nebylo, takže mi objednávku poslali bez tohoto zboží. Zboží už pak následně nedodali, jelikož je to "malá objednávka", ale já, jako zákazník nemůžu za to, že zrovna zboží neměli skladem, i přes to, že uváděli skladem. Objednávky chodí tedy neúplné, takže již pro mě eshop není spolehlivý a vybírám jiný. Navíc zjistili až po třech dnech, že zboží nemají, takže se dodací lhůta prodloužila a stejně mi bylo zasláno pouze zboží, které skladem bylo.

    Reakce obchodu krmeni.cz

    Dobrý den, omlouváme se za komplikace, chyba je na naší straně, přecházíme na nový skladový systém, v situace by se neměla již opakovat. Jirka, krmeni.cz

  • Zboží stále nedorazilo. Není tedy co hodnotit !!!!!!

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Na stránkách mají hodně zboží.
    • Ne všechno inzerované zboží skutečně mají.

    Přišla jen část zboží a nestalo se to poprvé. Velmi často se stává, že inzerované zboží (uvedeno že je skladem) nemají a volají jak s tím naložit. Naposled jsem řekla, že počkám do příštího týdne, tentokrát to nebylo urgentní. U zboží se objevilo, že bude naskladněno do 24 hodin. Uplynul týden a nic se nedělo. Na dotaz mi sdělili, že nebude vůbec a chtěla jsem tedy vrátit peníze. Překvapilo mě, že na vrácení si dali lhůtu 1 týden. Šlo přeci o jejich zavinění a osobně bych v takovém případě vrátila peníze ihned. Peníze dorazily, v tomto smyslu jsem škodu neutrpěla. Ale určitě budu nakupovat v obchodě, kde mají to, co je na jejich stránkách.

    Reakce obchodu krmeni.cz

    Dobrý den, omlouváme se za vzniklou situaci, bohužel dostupnost zboží byla chybně avizována u našeho subdodavatele. Jirka, krmeni.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Vždy jsem byla spokojena. Teď čekám na balik už 10 dnů. Dnes přišel mail, že jedny granule nejsou dostupné. Takže kdo ví, kdy mi balík přijde.

    Reakce obchodu krmeni.cz

    Dobrý den, moc se omlouváme za vzniklé potíže, chybně jsme byli infomování o dostupnosti u subdodavatele. Jirka, krmeni.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Objednávka vytvořena 1.4.2021 a až 19.4.2021 byla objednávka odeslána.
    Nepisi negace, ale toto mě velice zklamalo a víc, už objednávat nebudu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Zboží přišlo potom co už jsem urgovala , ze mi zboží stále nepřišlo a ani žádné info co je z objednávkou . Odpověď zněla , ze nestíhají a co mají teda dělat .

  • Dobry den,zbozi objednane 6.4,Anka kocky jsem do dnesniho dne neobdrzela.Zrejme budu muset objednat jinde.Marcela Ješetova,leta verny odberatel krmeni pro pejsky i kocky.

  • Vážení,

    na dotazník, bohužel, nemohu odpovědět, jelikož zboží objednané 8. 4. 2021 a předem řádně zaplacené, dosud nedošlo. Jsem dost zklamaná, neboť za léta, kdy z tohoto obchodu zboží objednávám, se mi to stalo poprvé. Až dosud vzájemná komunikace fungovala skvěle. Jsem v situaci, kdy musím vyrazit do obchodu s krmením a urychleně je koupit tam.

    Váš obchod tedy v dané chvíli ani nikomu nedoporučím.
    S pozdravem



    Jana Vrzalová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednané a ve stejný den uhrazené zboží tj. 8.4.2021 do dnešního dne nedorazilo, přestože je v nabídce uvedeno vyskladnění do 24 hodin. Kvalitu zboží nemohu ohodnotit.
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Kdysi tento obchod byl hodně dobrý,ale poslední rok to za moc nestojí.Chybí hlavně komunikace,já osobně většinu zboží už kupuji jinde.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zdlouhavé odesílání zboží. 8 dní a ještě neposlali