• Nedoporučuje obchod

    50 %

    • dodali co měli
    • nejde se zaregistrovat do aplikace

    nereagují na telefonáty

    • Vůbec to nefunguje
    • Je to šmejd

    Není tam český návod.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    doručili jen část objednaného zboži, na opakovanou žádost nevrátili peníze a ani neupravili fakturu

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Opakovaně dodány testy s méně jak poloviční expirací než je výrobcem vyznačena - prodávají testy které mají velmi dlouho skladem aniž by na ně poskytly slevu.
    • Varuji před objednáváním testovacích proužků u tohoto dodavatele, kde je výrobcem pevně stanovena expirace. I když teoreticky počítáte s tím že proužky využijete, tak jich polovinu vyhodíte což při ceně 4000,- Kč je dost zásadní.
  • Válečky na vosku v setu i náhradní náplni absolutně nefunkční, oblemtáno zaschlým voskem, takže se vůbec netočí, takže je kompletně na vyhození.

    Reakce obchodu CELIMED

    Dobrý den, omlouváme se za vzniklé potíže, v případě potřeby nás prosím kontaktujte na zákaznické emailu: [email protected] .

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Tonometr M7 nejde spárovat s telefonem. Zkoušeno na dvou Iphonech, jeden Bluetooth nenašel vůbec.
    Manikúrní set je šmejd.
    Zboží zaslání zpět. Čekám na vrácení peněz.
    Zboží se vrací do Ústí nad Labem, kam není uveden telefonní kontakt, na email, zatím nikdo neodpovídá.

    Reakce obchodu CELIMED

    Litujeme uvedených nepříjemností. Problémy s párováním se ve výjimečných
    případech mohou vyskytnout jak na straně uživatele tak i u OMRON zařízení.
    Pro tyto případy máme uveden na webu telefonický nebo mailový kontakt na
    zákaznickou podporu
    Manikúrní set nevykazoval absolutně žádnou funkční nebo vzhledovou vadu.
    Nástroje jsou zhotoveny z vysoce kvalitní leštěné chirurgické oceli dle ISO
    9002 a máme je v nabídce řadu let. Subjektivní nespokojenost není důvod k
    dehonestaci výrobku.
    Peníze za zásilku byly obratem vráceny i přesto, že byla neúplná - chyběl
    obal manikúrního setu.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Nedorazil cely set. Az po urgenci poslali cely komplet.

    Reakce obchodu CELIMED

    Vážený zákazníku, děkujeme Vám že jste u nás nakoupil a svůj nákup ohodnotil. Vaší připomínkou se budeme určitě zabývat, abychom zlepšili tak náš e-shop.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Velice rychlé dodání.

    Objednal jsem mimo jiné i Měřicí proužky pro kompletní Lipidový profil v ceně 4053 Kč. Proužky přišly prošlé s expirací 10.4.2018 , tedy 3 měsíce po použitelnosti.
    Při pročtení recenzí zjišťuji, že to není první případ, kdy tyto měřící proužky na cholesterol posílají staré a nebo v tomto případě už zcela prošlé a tedy nepoužitelné proužky. Zjevně slib z 7.11.2016 nemysleli vážně.
    Zejména u zdravotnického materiálu toto překvapí!
    Z principu použití a při ceně materiálu by bylo vhodné, proužky posílat blízko po datu výroby, aby zákazník nemusel polovinu vyhodit, protože projdou.

    Reakce obchodu CELIMED

    Dobrý den,
    za chybu se omlouváme, reklamace byla vyřízena obratem.
    Chápeme, že expirace je citlivý parametr, bohužel z logistických důvodů (dovoz Korea), taktéž i ze strany výrobce není možné vždy zajistit distribuci proužků s maximální možnou expirací. Pro občasné měření nabízíme variantu balení po 10 ks.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    rozmačkaná krabice,
    předražené věci

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Lipidové měřící proužky nejsou právě levné a mají záruční dobu 19 měsíců. Cholesterol není potřeba měřit častěji než 2 - 3 x za rok. Proužky, které jste mi poslali, mají záruku 2016-04-20 -- 2017-10-19. Poslali jste mi tedy proužky, u kterých již prošla třetina záruční doby. Byla bych ráda počkala na "čerstvější"sadu, kdybyste se se mnou spojili a informovali mě.

    Reakce obchodu CELIMED

    Vážený zákazníku, děkujeme Vám že jste u nás nakoupil a svůj nákup ohodnotil. Vaší připomínkou se budeme určitě zabývat a zlepšit tak náš e-shop.

    • Doručení zboží,když se mi ppl nedovolala na podruhé,během hodiny,tak mi zboží nechali na prodejně,kde jsem si pro něj musela 15.km dojet.Proč si tedy platím doručení do domu?Po rozbalení a vyzkoušení zboží jsem zjistila,že vykazuje nesmysly.Naměřené hodnoty nestále Kolem 225-236/169-190.Naprostý nesmysl,mám již 11.let tlakoměr omron a vím,že se můj tak pohybuje kolem 145/90.Když jsem volala na firmu s tímto problémem,bylo mi řecěno,že mám zboží vrátit.Takže přišel mi šmejd, vznikly mi další náklady na doručení zboží a ještě mám na vlastní náklady zboží vrátit.Tak to jsou opravdu skvělé služby.Martínková

    NENAKUPUJTE.

    Reakce obchodu CELIMED

    Velice litujeme uvedených nepříjemností, ale přepravní službu na nestandardní adresu si zákaznice zvolila sama. Do této chvíle jsme neobdrželi předmětný tlakoměr, proto se nemůžeme vyjádřit k jeho přesnosti.
    Tlakoměry dovážíme mnoho let a ještě jsme nezaznamenali nepřesné měření u nově prodaného přístroje. Pozn. Krevní tlak je proměnlivá veličina, jeho hodnoty ovlivňuje více faktorů včetně emočního vypětí, což mohl být právě tento případ.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • přestože byla manžeta nabízena k určitému typu tlakoměru, byla jiná, měla jinou koncovku, kterou jsme museli dodatečně vyměnit.

    Reakce obchodu CELIMED

    U manžety (na našich stránkách) je vždy dostatečně podrobně popsáno na jaký typ přístroje je určena a jsou tam i již od výrobce dané koncovky. Zákazník tedy musel objednat jiný (nesprávný typ manžety). V případě pochybností mohl využít náš zákaznický formulář na www.celimed.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Přístroje OMRON považuji za spolehlivé, používáme doma dva tlakoměry.
    • Zboží jsem objednala 8.4. a i když bylo avizováno, že objednávky jsou vyřizovány do 24 hod., dorazilo až po urgenci v pondělí 13.4., kdy jsem chtěla objednávku zrušit.

    Objednávku vyřizovala nějaká paní snad se jmenuje Safi, údajně se jí moje objednávka zakryla. Nevím, co to znamená.

    Reakce obchodu CELIMED

    Vážený zákazníku. Děkujeme Vám za nákup a hodnocení. Vaší připomínkou se budeme určitě zabývat a zlepšit tak náš e-shop.

    • Koupila jsem si inhalátor na doporučení doktorky a ten bez pomoci nedrží po hromadě

    Obchod možná dobrý ale zakoupené zboží ne

    Reakce obchodu CELIMED

    Dobrý den, inhalátor je kvalitní a perfektně sedí i jeho díly po sestavení. V případě potřeby se obraťte o radu na naši infolinku-tel.: 475 211 113, nebo emailem: [email protected]. Rádi Vám poradíme

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • způsob doručení

    nakoupit jinde

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • neúplné informace o požadovaném produktu
  • Nezdržujte se nákupem na tomto obchodu.

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Fotografie u zakoupeného produktu neodpovídala dodané skutečnosti.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Pokud se chovají ke všem zákazníkům jako k nám,tak ať se vrátí do středověku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Hlavní slabina je, že objednané zboží nedodají