Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Velky zmatek.
    • Dlouhe terminy

    Nejvic mě naštve když problém není vyřešeny a dostanu dotazník spokojenosti. Řekl bych že jsem i zaskrtával že dotazník nechci dostat. Chtel jsem předejít špatnému hodnoceni.

    Reakce obchodu Kredum.cz

    Dobrý den, děkujeme Vám za zpětnou vazbu. Za chyby jsme se omluvili a na naše náklady jsme se snažili co nejdříve o nápravu. Vždy se snažíme zákazníkům vyjít maximálně vstříc, nastalá situace nás mrzí, věříme však, že i tak Vám prsteny budou i nadále dělat radost.

    Tým Kredum Art

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zavádzajúce informácie o dostupnosti tovaru

    Reakce obchodu Kredum.cz

    Děkujeme za zpětnou vazbu, byť negativní. Váš případ jsem na obchodním oddělení prověřil. Vámi objednaný prsten byl již rezervován pro jiného zákazníka formou zápůjčky, na dobu 14 dnů. Kolegyně Vám ve dvou emailech nabídly další varianty a řešení, které jste nevyužil ani na ně nereagoval.
    Za nedostupnost produktu se omlouvám, ale pokud se chce, dá se najít řešení.

    Hynek Kalista - jednatel. KREDUM CZ s.r.o.