Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    přišli 2 stejné produkty, krabičky rozdílné s rozdílnými čísly produktů , ale uvnitř stejný odstín (Creamy Lip & Cheek Colour) 10 ml Bubblegum; použito jako dárek, nechtěla jsem se zabývat reklamací;

    Reakce obchodu Krasa.cz

    Hezký den, Marto,

    děkujeme Vám za hodnocení našeho obchodu. Velice nás mrzí a omlouváme se za vzniklé nepříjemnosti a komplikace spojené s doručením Vaší zásilky. 

    Omlouváme se za chybně doručené zboží, odstín (Creamy Lip & Cheek Colour) 10 ml Bubblegum byl omylem zaměněn při zpracování objednávky.

    Věříme, že v budoucnu bude vše v pořádku.

    Krásný a pohodový den Vám za tým Krása.cz přeje  
     
    Honza

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Kupoval jsem si předmět Bi - Oil, přišel BIO - Oil a ještě v Polštině. Nedoporučuji.

    Reakce obchodu Krasa.cz

    Hezký den, Jiří,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Mrzí nás, že nejste s nákupem spokojen. Objednané zboží je však v pořádku.
    Bi-Oil je označení produktu pouze pro český a slovenský trh, kdy v ČR není dovoleno kvůli legislativě používat v názvu BIO (Bio-Oil je pro zahraniční trhy však v pořádku, ať už v rámci EU či USA). Produkty Bi-Oil a Bio-Oil jsou svým složením i užitím absolutně totožné.

    Pokud však nemáte důvěru, produkt můžete zaslat zpět na reklamaci. ☺

    Krásný den přeje za tým Krása.cz

    Nikol ☺

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zakoupila jsem zde vodu na opalování s třpytivým efektem a vůní Piňa Colada. Voda byla k vyzvednuto velmi rychle, ale vůbec nemá třpytivý efekt a ani nevoní po Piňa Colade a produkt nelze vrazit. Příště již nic neobjednám.

    Reakce obchodu Krasa.cz

    Hezký den, Zuzano,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Mrzí nás Vaše nespokojenost se zakoupeným produktem.
    V případě odstoupení od kupní smlouvy nesmí být zboží použité a otevřené z hygienického hlediska.

    Pokud však voda nesplňuje uvedené parametry, můžete ji reklamovat. ☺

    Krásný den přeje za tým Krása.cz

    Nikol ☺

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Obvykle se vyhýbám psaní špatných recenzí, ale po komunikaci s obchodem a jejich způsobu řešení mi to nedá. Zboží přišlo rozbité a určitě to takto bylo odesláno již z obchodu. Obchod nabízí poškozené zboží se slevou. Takové jsem ale nechtěla a objednala zboží za plnou cenu. Přesto mi bylo dodáno poškozené zboží a následně ani nebyla nabídnuta sleva nebo podobná kompenzace. Můj názor je, že to jednoduše zkouší, zda jim to projde.

    Reakce obchodu Krasa.cz

    Hezký den, Ireno,

    děkujeme za Vaši reakci a hodnocení. Velice nám mrzí vzniklé nepříjemnosti spojené s dodáním poškozeného produktu. Snažila jsem se s Vámi spojit telefonicky, ovšem neúspěšně.

    Omlouváme se za postup, který Vám navrhla kolegyně. Je zde jako nový člen týmu zákaznické linky a neumí v tom ještě "řádně chodit". ☺

    Rádi bychom se s Vámi domluvili na dalším postupu. Návrh řešení situace jsem Vám zaslala obratem do e-mailu. ☺

    Pevně věříme, že v případě dalšího nákupu se již podobná situace nebude opakovat a vše bude na 100%.

    Krásný den za tým Krása.cz přeje

    Nikol ☺

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Obrázek krému co jsem si objednal byl na 400ml velikost a podle toho obrázku jsem to koupil. Neuvědomil jsem si, že tato velikost nebyla k dostání, což je trochu podfuk!!!! Vím v textu bylo 200ml Uriage Xemosa ale obrázek u toho byl balení 400ml. Moje blbost, že jsem naletěl, ale už si tady nikdy nic nekoupím. Takže možná to co na mně získali dlouhodobě dost ztratí! Dejte si pozor na obrázek a popisek.

    Podfukáři!

    Reakce obchodu Krasa.cz

    Hezký den,

    děkujeme Vám za hodnocení našeho obchodu. Vážíme si každé recenze, která je pro nás vždy motivací pro zlepšování našich služeb.

    Velmi nás mrzí Vaše nespokojenost. Telefonicky jsem Vás kontaktovala s omluvou a vysvětlením, že u výrobků jsou pouze ilustrační obrázky.

    Krásný a pohodový den za tým Krásný.cz přeje

    Martina

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod má nefunkční platbu bankovními kartami.

    Reakce obchodu Krasa.cz

    Hezký den, vážený zákazníku,

    děkujeme Vám za hodnocení našeho obchodu. Vážíme si každé recenze, která je pro nás vždy motivací pro zlepšování našich služeb.

    Mrzí mne Vaše rozhořčení. Dle systému vidím, že byla objednávka stornována z důvodu neuhrazení objednávky.
    Od jiných zákazníku nemáme hlášenou poruchu platební brány.

    V případě, že Vám platba nešla odeslat platební kartou je možné zaslat bankovním převodem.
    Údaje uvádíme v potvrzujícím e-mailu.

    Informaci jsem Vám chtěla předat i telefonicky, ovšem se Vám nedovolala.

    Krásný a pohodový den Vám přeje za tým Krása.cz

    Marťa

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Zboží mi přišlo v dost ošpoupané krabičce s výrobou v roce 2019 (což není zrovna moc nové zboží). Lahvička uvnitř krabičky - odlepuje se etiketa, protože je celá mastná - patrně to již někdo používal! Tentokrát jsem velmi zklamaná z tohoto nákupu a nedoporučuji.

    Reakce obchodu Krasa.cz

    Hezký den, vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši reakci.

    Velmi nás mrzí Vaše nespokojenost se zakoupeným produktem. Vzhledem k tomu, že kosmetické zboží se zpravidla má spotřebovat do určitého dat až po jeho otevření, datum výroby v tomto ohledu nehraje roli.

    Pokud je však produkt jakkoliv poškozený, či znehodnocený, zašlete nám jej prosím zpět na odstoupení od kupní smlouvy na adresu: Vivantis a.s. - Hala č. 41, Pardubická 528, 537 01 CHRUDIM, společně s průvodním dopisem s číslem objednávky a s informací o odstoupení, případně vyplněný formulář, který je součástí e-mailu o potvrzené objednávce. Zde nám, prosím, uveďte číslo Vašeho bankovního účtu, kam platbu vrátíme. Jakmile balíček obdržíme, budeme Vás ihned kontaktovat.

    Krásný den plný inspirace přeje za tým Krása.cz

    Nikol

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží objednáno 6. 5. 2021 a po zaplacení odesláno dne 7. 5. 2021, přišel mi e-mail o tom, že 8. 5. 2021 byla zásilka přepravena k vybrané Balíkovně. Do 12. 5. žádná další informace o zásilce a poté informace, že se blíží konec úložní doby a že mi byla zaslána sms o konci úložní doby, což není vůbec pravda. Zašla jsem tedy 13. 5. na mnou vybranou Balíkovnu, kde mi bylo řečeno, že moje zásilka není. Pak jsem volala na zcela jinou Balíkovnu na poště, kde jsem se dlouho nemohla dovolat a tam mi bylo řečeno, že zásilku mám, ale že je poškozená, tudíž tam musím zajít i s OP a uvidím, v jakém stavu mé zboží bude. Nechápu, že jsem si musela sama pracně zjišťovat, co se stalo a proč mi dopravce sám nepodal informaci, kde má zásilka skutečně je a že je poškozená, přičemž tlf. číslo určitě měl. Vím, že to není chyba obchodu, ale na zboží jsem celkem pospíchala, mělo mi být doručeno 10. 5. a tak je to pro mě docela zklamání.

    Reakce obchodu Krasa.cz

    Hezký den, vážený zákazníku,

    děkujeme Vám za hodnocení našeho obchodu a zpětnou vazbu. Velmi nás mrzí vzniklé komplikace a nepříjemnosti spojené s přepravní společností. Dle systému vidím, že 14.5.2021 byl balíček vyzvednutý.

    Omlouváme se za dopravce. Pevně věříme, že v případě dalšího nákupu bude vše vyřízené k Vaší maximální spokojenosti.

    Krásný den přeje za tým Krása.cz

    Nikol

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Objednala jsem BI-OIL a prisel mi BIO-OIL vse je v polstine. Kdybych vedela ze prijde toto objednam jinde a klidne za vic ‍♀️

    Reakce obchodu Krasa.cz

    Hezký den, Dominiko,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Mrzí nás Vaše nespokojenost.

    U produktů Bi-Oil je toto označení pouze pro český a slovenský trh. Kvůli legislativě není dovoleno v rámci České republiky používat v názvu BIO. Toto označení je však pro zahraniční trhy v pořádku.

    Produkty Bi-Oil a Bio-Oil jsou svým složením absolutně totožné.

    Pokud přeci jen nemáte důvěru, zašlete nám prosím fotografie zboží na náš e-mail [email protected] a domluvíme se na případném dalším postupu.

    Krásný den přeje za tým Krása.cz

    Nikol

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • rychlost dodání objednávky
    • na jiných e-shopech seženu toto zboží za menší cenu
    • účtování balného

    Reakce obchodu Krasa.cz

    Hezký den, vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Ceny produktů jsou stanoveny na základě dohody obchodního oddělení s dodavateli a aktuální ceně zboží na trhu. Co se balného týče, při nákupu zboží nad 350 Kč účtované není, toto sdělení je uvedené i přímo v košíku při vytvoření objednávky. ☺

    S přáním příjemného a pohodového dne za tým Krása.cz

    Nikol ☺

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Zbozi prislo poskozene a obchod se k reklamaci odmitl postavit

    Objednala jsem u vas poprve a taky naposledy ! Zbozi mi prislo poskozene (jednalo se o sampon za 400kc!). Sampon byl vytekly v krabici, nicmene krabice poskozena nebyla, tudiz dopravce nic nezanedbal.Toto jsem take sdelila vasemu reklamacnimu oddeleni, kde mi pani 2x odepsala totez - reklamujte u Ceske posty. (Podotykam, ze jsem take zaslala fotografie) Opakovane jsem ji upozornila, ze posta nic nezanedbala a tudiz tam reklamovat nebudu, protoze je to nefer. Sampon byl rozbity, protoze VASE SPOLECNOST chybne zabalila - uvnitr krabice chybela bublinlova ci jina vystelka. Zbozi bylo obaleno pouze v jednom archu papiru. Nasledne mi jiz vase pracovnice na reklamacich ani neodpovidala. Toto chovani k zakaznikovi je hnus! Zbozi jsem koupila u vas a tudiz nevidim duvod, proc bych mela reklamovat ja u Ceske posty!!!! Kdyz uz chcete vinu hazet na nekoho jineho, tak si to mate resit vy, protoze vy jste odesilatel !!!! NEDOPORUCUJI TENTO OBCHOD a jsem zvedava, zda se k tomu nekdo postavi.

    Reakce obchodu Krasa.cz

    Hezký den, Ivano,

    děkujeme za Vaši reakci.

    Velmi nás mrzí vzniklé nepříjemnosti spojené s poškozením dodaného produktu. Je nám však líto, jak zmiňovali kolegové v e-mailu, pokud dojde k poškození a balíček je doručován dopravcem Česká pošta, je zapotřebí podat reklamaci na dopravce do 48 hodin po obdržení zásilky fyzicky příjemcem, viz odkaz i s informace z našich webových stránek https://www.krasa.cz/ceska-posta/.

    Omlouváme se a děkujeme za pochopení.

    Příjemný den přeje za tým Krása.cz

    Nikol

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednala jsem si parfém, který mám vyzkoušený, ale vůně je slabá, spíš žádná..jsem zklamaná. Určitě už si u vás nic neobjednání..

    Reakce obchodu Krasa.cz

    Hezký den, Radko,

    děkujeme Vám za reakci. Je nám líto vzniklé situace a že se zakoupenou vůní nejste spokojen. Naše výrobky nakupujeme pouze od ověřených dodavatelů, kteří nám garantují pravost parfému.

    V případě, že je s vůni něco v nepořádku, výrobek nám prosím zašlete na adresu: Vivantis a.s. - Hala č. 41, Pardubická 528, 537 01 CHRUDIM společně s kopií objednávky a průvodním dopisem s popisem reklamace. Reklamaci vyřídíme obratem.

    Věříme, že celá záležitost bude vyřízena k Vaší naprosté spokojenosti.

    Krásný den přeje za tým Krása.cz

    Nikol

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednala jsem si Bi-Oil, po rozbalení mi byl prodán Bio-Oil. Bylo by lepší, napsat pravdu na Vaše stránky rovnou a nevydávat jeden produkt za jiný.

    Objednala jsem si Bi-Oil, po rozbalení mi byl prodán Bio-Oil. Bylo by lepší, napsat pravdu na Vaše stránky rovnou a nevydávat jeden produkt za jiný.

    Reakce obchodu Krasa.cz

    Hezký den, Simono,

    děkujeme za Vaši reakci. Mrzí nás Vaše nespokojenost, ale v tomto případě se jedná o produkty totožné.

    Bi-Oil je označení produktu pro český a slovenský trh, kdy v ČR není dovoleno kvůli legislativě používat v názvu BIO (naopak Bio-Oil je pro zahraniční trhy v pořádku).

    Produkty Bi-Oil a Bio-Oil jsou svým složením absolutně identické. ☺

    Snažila jsem se s Vámi spojit telefonicky, informace jsem Vám zaslala i do Vašeho e-mailu.

    V případě jakéhokoliv dotazu se neváhejte obrátit na náš zákaznický servis, jsme tu pro Vás.

    Krásný den přeje za tým Krása.cz

    Nikol

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    již 2x špatně zabalené zboží, jednou dokonce víčka od laku byly rozbité

    Reakce obchodu Krasa.cz

    Hezký den, vážený zákazníku,

    děkujeme Vám za hodnocení. Každého hodnocení si velmi vážíme a pro spokojenost našich zákazníku se vždy snažíme udělat maximum.

    Tuto situaci jsem spolu dnes telefonicky vyřešili. V případě, že se poškození bude opakovat obratem kontaktujte zákaznický servis a zašlete nám fotografii poškozeného zboží.

    Ovšem pevně věříme, že se tato situace nebude opakovat.

    Krásný a pohodový den Vám přeje za tým Krása.cz

    Marťa

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • V popisu májí psáno, Plastové tyčinky jsou pružné a odolávají tlaku, proto jsem je objednal, bohužel mají tyčiny papírové.

    Špatný popis zboží, kdyby jsem to věděl, nic bych si v tomto obchodě neobjednal.

    Reakce obchodu Krasa.cz

    Hezký den, Anonyme,

    děkujeme Vám za hodnocení. Každého hodnocení si velmi vážíme a pro spokojenost našich zákazníku se vždy snažíme udělat maximum.

    Velmi nás mrzí Vaše nespokojenost. V tomto případě se prosím obraťte s fotografii výrobku na naše zákaznické oddělení.
    Situaci jistě prověří.

    Věříme, že naleznete společnost cestu k řešení. :)

    Příjemný den za tým Krása.cz přeje

    Martina

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Již nikdy více.....produkty přišli s polským nebo anglickým popisem a když jsem to reklamovala, tak mi paní napsala, že se mám chodit dívat na popisy na net!!Trošku haluz a jejich reakce na email, na který odpověděli třeba až za týden, byli taky dost absurdní.....kdybych to dala své babičce, tak ta se popis nedozví vůbec.....

    Reakce obchodu Krasa.cz

    Hezký den, vážený zákazníku,

    děkujeme Vám za hodnocení. Každého hodnocení si velmi vážíme a pro spokojenost našich zákazníku se vždy snažíme udělat maximum.

    Velmi nás mrzí Vaše nespokojenost. Dle systému vidím, že kolegyně sdělila postup pro vrácení výrobků. Dále Vám poskytnula návody v češtině pomocí internetového odkazu. Postupy Vám budou zaslány i na adresu v tištěné verzi.

    Reakce byli s delší odmlkou z důvodu ověřování informací.

    Krásný a pohodový den Vám přeje za tým Krása.cz

    Martina

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • U dvou objednaných výrobků byl dárek, ale protože se jednalo o produkty stejné firmy, dárek se dává jen jeden. Tato informace se ale nikde neuvádí

    Reakce obchodu Krasa.cz

    Hezký den, vážený zákazníku,

    děkujeme Vám za hodnocení našeho obchodu.

    Mrzí nás Vaše negativní recenze.

    Jsem rádi za zpětnou reakci. Jedná se o akci k nákupu značky Eucerin nad hodnotu 699 Kč, zákazník obdrží vždy 1x oční krém na objednávku splňující tuto podmínku.

    Pokud by se dárek vydával ke každému produktu nad tuto hodnotu, bylo by tak formulováno v podmínkách akce Kupte jakýkoli produkt značky Eucerin nad hodnotu 699 Kč a získáte dárek.

    Pevně věříme, že příští nákup bude na 100 %.

    Krásný den Vám přeje za tým Krása.cz

    Marťa

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Parfém není pravý, zarazilo mě již rozbité víčko a především vůně, která je od té originální na hony vzdálená. Nevoní, nevydrží. Za mě obrovské zklamání důvěry, vyhozené 3000 Kč z okna. Nejhorší ovšem je, že se jednalo o vánoční dárek, tudíž zklamání pod stromečkem. Nedoporučuji, raději běžte do kamenného obchodu.

    Reakce obchodu Krasa.cz

    Hezký den, vážený zákazníku,

    děkujeme Vám za reakci. Je nám líto vzniklé situace a že se zakoupenou vůní nejste spokojen. Naše výrobky nakupujeme pouze od ověřených dodavatelů, kteří nám garantují pravost parfému.

    V případě, že je s vůni něco v nepořádku, výrobek nám prosím zašlete na adresu: Vivantis a.s. - Hala č. 41, Pardubická 528, 537 01 CHRUDIM společně s kopií objednávky a průvodním dopisem s popisem reklamace. Reklamaci vyřídíme obratem.

    Věříme, že celá záležitost bude vyřízena k Vaší naprosté spokojenosti.

    Krásný den přeje za tým Krása.cz

    Nikol

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Produkt, který jsem zakoupila nesouhlasí, namísto 180ml z objednávky jsou obdržela mini balení 90ml. Návrh na řešení po reklamaci z obchodu bylo, že to mám odnést zpátky a že se pokusí udělat maximum proto, abych dostala zpátky i poštovné. Tak to teda moc děkuji, že mi pošlete úplně jiný výrobek, než jsem objednala a vy mi možná vrátíte i poštovné. :D

    Reakce obchodu Krasa.cz

    Hezký den, LL,

    děkujeme Vám za hodnocení našeho obchodu.

    Mrzí nás nastalá situace. Dle systému vidím komunikaci s kolegyní, která Vám nabídla vracení výrobku zpět na odstoupení od kupní smlouvy, v tomto případě Vám poštovné bude proplaceno.

    Pokud se chcete vyhnout odesláním přes Českou poštu můžete nám výrobek vrátit na výdejní místo v Praze.

    Pevně věříme, že se celá situace vysvětlí a bude vše v pořádku.

    Krásný a pohodový den Vám přeje za tým Krása.cz

    Marťa

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nebyla jsem si vědoma, že si mají si čísla mé drbit karty,

    Reakce obchodu Krasa.cz

    Hezký den, vážený zákazníku,

    děkujeme Vám za hodnocení našeho obchodu.

    Dle systému vidím stornování objednávky telefonicky.

    Platby za objednávku procházejí bezpečností platební bránou, proto se nikdy obchodník nedozví Vaše číslo karty.

    Naše společnost si číslo karty neuchovává.

    Pevně věříme, že v budoucnu dostaneme možnost Vám balíček doručit.

    Krásný a pohodový den Vám přeje za tým Krása.cz

    Marťa