• Nedoporučuje obchod

    20 %

    špatná komunikace s obchodem a obchodu s dodavatelem/výrobcem, tvrdí něco jinýho než je skutečnost, většinu problémů psát víckrát neb se nečte pořádně celý mail, výměna zboží šílený čas, to samý na čekání reklamace....špatný špatný špatný. I když jsou asistentky zvořilý a slušný - špatný...

    Reakce obchodu KrajinaHracek.cz

    Dobrý den, Váš připad si vybavuji, tak alespoň poděkuji, že jste náš pochválil za zdvořilost. Co se týče vyřízení reklamace, chápu, že v létě spěcháte na bazén, ale opravdu se vše musí vyřešit s výrobcem, který komunikuje, jak říkáte špatně, to je fakt, ale Váš problém se týkal vícero záležitostí a upřímně ne vždy oprávněných, ale i přesto jsme vše řešili telefonicky a ihned ve Váš prospěch. S pozdravem Blanka Hlavičková

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    24.7. jsem poslala objednávku
    24.7. oznámení o přijetí objednávky
    25.7. oznámení o vystavení faktury a předání zboží k expedici
    1.8. můj dotaz na stav objednávky - do tohoto data jsem neobdržela zboží ani mail od přepravce
    1.8. Vaše omluva za zpoždění vzhledem k velkému počtu objednávek s tím, že budete zboží expedovat dnes
    2.8. jako přepravce jsem vybrala Českou poštu, dodání PPL bez předchozího mailu nebo sms o času dodání
    PS : auto Ferrari jsem objednávala pro vnuka Jakuba k svátku /25.7./ a slíbila, že následující víkend /29. - 30.7./ přijedu i s dárkem ...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Posílájí poškozené zboží!

    Reakce obchodu KrajinaHracek.cz

    S tímto nesmyslem rozhodně nesouhlasíme. Za přepravce neručíme a postup reklamace poškození přepravou jste dodržel?

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Dobrá cena.
    • Špatná komunikace se zákazníkem.

    Reakce obchodu KrajinaHracek.cz

    Při objednání obdrží zákazník email s potvrzením objednávky, poté potvrzení o vyřízení objednávky s popisem, že zakázka se balí a předává dopravci. Poté je dalším krokem zaslání čísla zásilky. A pokud je některému zákazníkovi i toto málo, tak může k individuálním dotazům využívat email nebo telefon uveden na našich stránkách krajinahracek. Co bychom tedy měli ještě upravit, aby byla Vámi komunikace hodnocena kladně?

  • Nedoporučuje obchod

    • Zboží nemělo český návod!

    Reakce obchodu KrajinaHracek.cz

    Dobrý den, pokud v krabici omylem chyběl český návod, samozřejmě Vám jej rádi dopošleme na email, napište si, nevím, komu jej poslat. Přeji pěkný den.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Sehnal jsem tam zboží, které jsem jinde nenašel,
    • které ani po 10.dnech od objednání nedorazilo, ačkoliv bylo "skladem" ...

    Co k tomu dodat....

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Posílá poškozené zboží a reklamovat to nechtěj.

    Už bych si tam nic neobjednal.

    Reakce obchodu KrajinaHracek.cz

    Dobrý den, poškozené zboží zásadně nezasíláme, ale nezodpovídáme za přepravce. Při převzetí podepisujete, že zboží i obal je zcela v pořádku. Poté, pokud zjistíte, že je zboží poškozeno přepravou, dá se přeci reklamovat, postup je popsán v potvrzení objednávky. Pokud ale dopravce rozhodne, že je chyba na straně adresáta, dále reklamaci neuznáme, pokud PPL uzná, že je chyba na straně odesílatele, reklamace je vyřízena zasláním nového zboží.

  • Nedoporučuje obchod

    Nedoporučuji,špatně zboží,čínská tržnice

    Reakce obchodu KrajinaHracek.cz

    Dobrý den, naše zboží je kvalitní a v případě, že se Vám nelíbí, nabízí náš obchod odstoupení od smlouvy až do 30 dní od obdržení balíku. Přeji pěkný den.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • zajímavý sortiment zboží
    • cenově přijatelný
    • pozdní dodávka zboží

    Reakce obchodu KrajinaHracek.cz

    Dobrý den, za pozdní dodání zboží se omlouváme, před Vánoci má každý internetový obchod více práce a dodací lhůty se prodlužují. Přeji pěkný den.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Velmi špatná komunikace ze strany obchodu. Žádné zaslání potvrzení o přijetí platby. Po 4 dnech jsem do obchodu napsala maila, zda platba proběhla v pořádku, že jsem nebyla nějak vyrozuměna. Odpověď dorazila s tím, že peníze na uvedený účet nedorazily. Poslala jsem tedy potvrzení o provedení transakce a čekala na nějakou reakci obchodu. Po 6 dnech dorazil mail s vyrozuměním, že zboží bylo předáno dopravci.

    Reakce obchodu KrajinaHracek.cz

    Dobrý den, pokud nemůžeme identifikovat platbu, nemáme ani koho oslovit, zde je bohužel jediná cesta čekat, který zákazník se ozve. Po vystavení faktury vždy zákazník obdrží automatický email s další informací, co bude nsledovat dále, neboli expedice zboží z našich skladů.

  • Nedoporučuje obchod

    • Zajímalo by mě,kde je problém s doručením zboží,které jsem objednala a zaplatila předem už před 10 dny..

    Reakce obchodu KrajinaHracek.cz

    Dobrý den, stížnost prověříme, většinou bývá chyba v tom, že zkazníkovi neprošla platba, ikdyž si to myslí. Toto řešíme denně...

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Rychlost dodani
    • Objednala jsem zpivajici a hraci hracky v cestine ale bohužel dorazili v anglictine. Vracet uz nebudu. Nebudu se handrkovat o postovne. Nakupovat zde uz nebudu.

    Nic moc.

    Reakce obchodu KrajinaHracek.cz

    Dobrý den, hračky nejsou rozhodně v češtině a nikde v popisu zboží to uvedeno není. Většina hraček je bezjazyčných, hrají pouze melodie, což je univerzální produkt hodící se pro všechny evropské trhy, občas se nějaká hračka objeví s anglickou písničkou nebo slovem hello. Pokud jste měla zájem vysloveně o české hračky, mohla jste se ujistit dotazem a případný nákup neuskutečnit. Přeji pěkný den.

  • Nedoporučuje obchod

    zbozi doslo neuplne hoci som si za to zaplatila

    Reakce obchodu KrajinaHracek.cz

    Dobrý den, nemáme od Vás stížnost na doručení neúplného zboží, pokud je nějaký problém, kontaktujte nás prosím, rádi vše dořešíme.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • komunikace se zákazníkem

    objednávat z velkým předstihem

    Reakce obchodu KrajinaHracek.cz

    Zákazník je informován o přijetí objednávky, o jejím vyřízení a dále o zaslání. Pokud potřebujete více informací, stačí si zavolat nebo napsat email. Přejeme Vám pěkný den.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádné
    • Dlouhá dodací lhůta. Informace o dodání až po urgenci.

    Reakce obchodu KrajinaHracek.cz

    Dobrý den, zákazník je informován o průběhu dodání zboží několika emaily a pokud si nejste jistí dobou dodání, je samozřejmé, že se ozvete a my Vám ihned podáme informace o stavu objednávky. Přeji pěkný den.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Ne funguje email obchodu.
    • Nemaji telefon.

    Ne kupujte nic, kdyz myslete, ze budete chtit neco vratit zpet.

    Reakce obchodu KrajinaHracek.cz

    Dobrý den, náš telefon 732 795 617 je k dispozici každý pracovní den od 8 do 15 hodin. Na emaily odpovídáme v téže pracovní době a nemáme od Váš nic hlášeno. Zkontaktujte se s námi třeba na email [email protected].

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    koupila jsem zahradni houpacku pro tri lidi ,nosnost 300kg a po 10dennim puzivani se prohla predni tyc a nosnost jsme samozrejme neprekrocili a v obchde se se mnou nikdo nebavil,ze je to nase vina 5000kc vyhozeno za nekvaltni vyrobek

    Reakce obchodu KrajinaHracek.cz

    Tuto reklamaci jsme měli telefonicky hlášenou, ale vzhledem k tomu, že jde o mechanické poškození zákazníkem, byla reklamace zamítnuta ze zákoného důvodu. Není důvod, aby se houpačka normálním používání a nepřekročením nosnosti, prohla. Tento případ je hlášen pouze tento jediný z desítek prodaných kusů, což napovídá o vinně majitele houpačky. Všechny reklamace vad z výroby apod. jsou řešeny kladně, zodpovědnosti se nevyhýbáme, ale nemůžeme ručit za zničení výrobku zákazníkem. Děkujeme za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • dodací lhůta, přehlednost informací, komunikace.

    objednala jsem v úterý 28., ve středu ráno přišlo "objednávka vyřízena" a zboží přišlo až v pondělí. Spokojena nejsem, potřebovala jsem ho na víkend a nikde jsem se nedozvěděla že dodací lhůta je 6 dnů. Reakce dodavatele - Objednala jste si 29.6.,
    zasláno bylo 1.7., tedy jako v našich obchodních podmínkách, že zasíláme
    během 1 - 2 pracovních dní. Vaše objednávka byla tedy vyřízena standardně a my jako firma nezaručujeme bezchybnou práci smluvního
    partnera přepravce PPL. Přeji pěkný den.
    zboží přišlo vpořádku a vyhovuje mi.

    Reakce obchodu KrajinaHracek.cz

    Dobrý den, Paní Lucie. Podle Vašeho komentáře je tedy vše v pořádku, byly dodrženy všechny termíny, zboží jste obdržela rychle a v pořádku. Doufám tedy, že Vám bazén bude sloužit bez problémů. Přeji pěkný den.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Nízká cena -akce
    • Špatná komunikace

    Objednala jsem zboží ,nízká cena,ale spokojená nejsem.Doručení mělo být do 72 hodin,což se nestalo.Musela jsem sama kontaktovat obchod,telefon co je uveden na stránkách,nepoužitelný.Hlasová schránka která po mě chtěla E-mail,až potom mě došla informace,že nestíhají.Zboží mě došlo až 8 pracovní den po objednávce.Vybírám si obchod nejen podle ceny ,ale i délky dodání,čímž mě zklamali.

    Reakce obchodu KrajinaHracek.cz

    Dobrý den, Paní Pavlíno, v 90% dodržujeme termín odeslání 1-2 dny, bohužel ne vždy se dá tento termín splnit, zvláště v sezóně letní, kdy máme nejvíce objednávek, ale i přesto se snažíme expedovat v co nejkratším termínu a celá firma pracuje naplno.

    Objednávka byla vyfakturována 27.6. a předána do skladů k expedici, jak jste byla informována emailem, poté tam pár dní čekala a byla předána kurýrovi, jak jste byla také informována emailem s číslem zásilky. Za vzniklé spoždění se omlouváme, ale opravdu to nešlo jinak.

    Telefonní kontakt je možný pouze v pracovních dnech od 7:30 do 15:00, později a o víkendech již telefon nikdo nezvedne. Doporučuji si zavolat v této době. Emaily přijímáme non stop a odepisujeme na ně do 24 hodin, opět pouze pracovní dny. Děkuji za pochopení a přeji příjemné užívání novéjo bazénu.

  • Nedoporučuje obchod

    • Rychlé vyřízení objednávky.
    • špatná komunikace

    Komunikace pouze mailem,při reklamaci si připravte pevné nervy.

    Reakce obchodu KrajinaHracek.cz

    Dobrý den, naše tel. č. 732 795 617 je dostupné 7:30 - 15:00 každý všední den. Ale byl jste odkázán na emailovou komunikace z důvodu, že je to písemná forma komunikace, tedy v budoucnu doložitelná. Telefonicky ani ve Vašem vlastním zájmu reklamace nikdy nevyřizujte, to je naše dobrá rada. Přeji pěkný den.