Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Bylo dodano jiné zboží, než jsme objednáváli (jiná znáčka, horší učinnost)
    Nebyli schopné vystavit k tomu daňový doklad.

    Reakce obchodu KP PAPIR

    Dobrý den,
    U položky, kterou jste objednal a která již nebyla skladem bylo uvedeno, že se jedná o doprodej. Po doprodání bude nahrazena výrobkem ......, s odkazem na druhý výrobek, který jsme Vám také odeslali.
    Daňový doklad , který jste požadoval do starého roku jsme vám odeslali v den doručení zásilky 21.12.2023. Předpokládám, že jej máte, ale asi ve spamu. I na potřebou kontrolu spamu, upozorňujeme v závěru objednávky.

    Nic jsme nezamlčeli, na všechno upozornili, zásilku odeslali do 48 hodin (termín odeslání byl 3-4 dny).

    Přeji Vám hodně zdraví a dobrou náladu. Jan Paroulek

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • cena
    • komunikace

    Reakce obchodu KP PAPIR

    Dne 22.9. v 11:18 jsme obdrželi objednávku ze ZŠ Valašské Klobouky. Objednávka obsahovala položky, které nebyly skladem a nešly vložit do košíku.
    Vážený pane řediteli,
    Dle vašeho požadavku a našeho ujištění jsme se dohodli na odeslání zásilky po úplném naskladnění. Objednávku jsme opravili , stanovili termín odeslání a ten jsme také dodrželi.
    V den odeslání jste byl opět informován, k odeslání došlo 23.9.
    Ohledně Vašeho požadavku výměny dárku , že si tuto objednávku máme přičíst k nějaké další a pak Vám dle Vašich slov „ poslat něco výživnějšího „ místo bonbónů. To opravdu nelze, akce GIFT má pevně stanovená pravidla, která dodržujeme. Ke každé objednávce náleží jeden dárek, nelze objednávky sčítat a pak třeba za rok poslat vše najednou. I Vaše škola má zajisté školní řád a výjimky se nedělají, nač by pak školním řádem byl. Mrzí mě Vaše nedoporučení, berete od nás od roku 2012, nevím proč se to letos nepovedlo.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Arogantní až agresivní komunikace ze strany obchodu ohledně (dne) dopravy zdarma - na dvou místech na stránkách obchodu se vyskytují dvě různé informace o minimální výši nákupu pro dopravu zdarma, přesto zástupce obchodu útočil na mne ve smyslu, že jsem stošestý, co se blbě ptá.

    Takže za mne díky, zboží dorazilo v pořádku, ale nakupoval jsem zde naposledy.

    Reakce obchodu KP PAPIR

    Těžko odpovědět, ale je tohle snad projevem arogance ? Z našich mailů ..

    Dobrý den,

    Bohužel akce dopravné zdarma se vztahuje na objednávky zboží v hodnotě 495 bez DPH. Vaše objednávka je 487,82 bez DPH. Proto nelze dopravné zdarma akceptovat. A připočetlo se k objednávce.

    Dobrý den,
    děkujeme za uhrazení zálohové faktury, zboží budeme odesílat 29.4.2015 (DDZ). příjemný den ) .

    Ohledně dopravy zdarma, v závěru objednávky jste vyjádřil svůj výslovný souhlas s obchodními podmínkami v nich je "den dopravy zdarma - DDZ "samozřejmě zakotven.
    Dodržujeme obchodní podmínky jsou pro nás závazné a směrodatné. A právě proto Vám je také předkládáme k odsouhlasení.

    Pane zákazníku, přeji hodně zdraví.

    Jan Paroulek, majitel.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • jako každý internetový obchod, šetří čas
    • skutečný vzhled zboží zjistím až když dorazí

    komunikace obchodu je výborná, velmi si vážím jejich vstřícnosti ve fakturaci.
    Ovšem po obdržení zboží jsem zjistila, že jeden kus byl obalen kusem použitého materiálu a tatáž role byla obsahově poloviční o proti ostatním, které dorazily.

    Reakce obchodu KP PAPIR

    Paní Markéto,
    Těžko odpovědět. Nic jste nereklamovala. Ptám se proč ? Vy si vážíte našeho jednání ,vstřícnosti, hodnotíte nás vysokou kvalitou komunikace, ale jediného vstřícného kroku od Vás, dát nám šanci se k reklamaci nebo jakému si problému se vyjádřit, jste nám nedala. Není to zvláštní ? Nevím co za touto recenzí hledat.

    Jan Paroulek

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Nedodáva na Slovensko, hoci v dodacích krajinách Slovensko zahrnuté má, ale asi iba teoreticky, ani v podmienkach predaja som nenašla vyslovene napísané, že nedodávajú na Slovensko, iba tam boli podmienky predaja v Čechách... mnohé obchody, už majú tento cezhraničný obchod doriešený, dúfam, že časom to bude aj tu, inak ponuka je dobrá, čo som potrebovala, to som tam našla

    Pre Čechy dobrý, pre iné štáty 0 bodov..

    Reakce obchodu KP PAPIR

    Dobrý den,
    ANO nedodáváme. Obchodní podmínky sepsal právník a uvést slovy, že na Slovensko nedodáváme mám bylo nedoporučeno. ( iba tam boli podmienky predaja v Čechách ). Pak by si to mohl někdo špatně vyložit. A byla by tu zcela jiná kritika a bůh ví co ještě.

    Dá se vycházet i z této Vaší recenze ( reakce ) .Protože jestli že jsem Vám napsal 5 minut po Vaší objednávce pokorně a ve vší slušnosti :
    Dobrý den,
    Je nám líto, ale náš internetový obchod funguje pouze v rámci České republiky....... .

    Jaká by byla asi reakce kdybych bylo uvedeno, že na Slovensko Neposíláme.

    Dodávali jsme, nebo alespoň pokoušeli se dodávat, bohužel 9 z 10-ti zásilek se vrátilo nepřevzatých. Jednou jsme se pokusili při větší zásilce i osobně dodat, když jsme tam ale přijeli, nikdo to na uvedené adrese nechtěl přijmout a už ani nereagoval na maily ani telefony.

    Omlouváme se, ale je to pro nás opravdu neřešitelné.

    Jan Paroulek.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • dostupnost položek rychláexpedice
    • Nemožnost vybrat způsob dopravy zboží pouze GLS. Většina obchodu nabízí PPL, DPD, eventuelně českou poštu. Mjitel obchodu při problémech nemá slušné chování-začně nesmyslně křičet na zákaznika jen proto,že člověk ma nějaký problém. Místo aby ho v klidu vyřešil a nabídl altern. Tak raději řekne,že o zákazníka nestojí.

    Zboží je levné, rychle dodané,přehlednost položek to je plus. Zaporně nemožnost vybrat dopravu.

    Reakce obchodu KP PAPIR

    Původně se mi ani nechtělo reagovat, ale budiž asi se to očekává nebo alespoň jak to očekávají ti co naše recenze sledují a volají a píší abych se vyjádřil ( vesměs zákazníci ) .
    Jak i uvádíte ve skryté části recenze berete od nás zboží již po několikáté a pokaždé je dodávka k vám doprovázena nějakými problémy. A to již buď , že jste si spletl dodací adresu s fakturační , to nebo že nechcete aby se ono uvádělo na dokladu apod. Vždy jsme vyhověli aniž by byla chyba na naší straně, ani jednou jste nenapsal, děkuji nebo omlouvám se špatně jsem to napsal.
    Nikdy jste ani nepoděkoval, když jste si vyžádal nějaké vzorky a to prosím přímo po balení, vyhověli jsme.

    Ohledně dopravy: objednávku jste učinil 10.3, pak jste ale zjistil že 13.3 máme akci dopravu zdarma a že by se vám líbilo, abychom to poslali až tedy v den dopravy zdarma. I když to neděláme, tak jsme Vám jako stálému zákazníku vyšli vstříc a objednávku ručně předělali a dopravné Vám nepočítali.
    Proč nenabízíme i ostatní přepravní společnosti ? Je to jednoduché při naší nízké ceně za přepravu prostě máme nesmlouvaného jednoho přepravce, který vzhledem k množství přepravovaných balíků (měsíčně stovek kusů ) nám cenu snížil s ohledem na množství ( množstevní sleva ) .

    Proč vznikl tento incident, který Vás vedl k napsání této recenze ? I zde je jednoduchá odpověď.
    Zboží Vám přivezla GLS před 9 hodinou dopolední. Vy však jak jste nám volal ještě v tuto dobu spíte, budiž my Vám to přejeme a nezávidíme, ale jak to má ta přepravní společnost vědět . Prostě 90% populace stává a chodí do práce před osmou hodinou ranní . Když máte tento požadavek na pozdější dodání proč jej nenapíšete do požadavků v objednávce ? Přivezli by zboží déle.
    Ohledně neslušného chování bych měl také jednu připomínku, zavolal jste k nám, že vás přepravní služba vzbudila a začal jste křičet do telefonu na moji kolegyni, tak jsem hovor převzal a rázně jej ukončil se slovy, že o takového zákazníka, který se takto opakovaně chová nestojíme a že zboží nemáte přebírat, že si jej vezmeme zpátky.

    Závěrem: Jako zákazník máte určitá privilegia, ale ta Vás neopravňují chovat povýšeně a hrubě vůči personálu.
    Jan Paroulek