Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Nedodržují dohodnutého termíny dodání. Dělají si ze zákazníků odpadkový koš zboží zabaleno do 3x větší krabice a vyplněno odpadky( kousky kartonu ,folií, kelímku od jogurtu, PET láhve, a spoustu jiného smetí).

    Reakce obchodu Venta

    Dobrý den, objednal jste v pátek zboží s dostupností 3-5 prac. dnů. Následující čtvrtek bylo zboží předáno dopravci v balení, které nám dodal Benekov, tzn. 5 prac. den bylo zboží dodáno. Zboží se nepřebalovalo (zabalení bylo dostačující) pouze se oštítkovalo. Vždy je potřeba zabalit vše tak, aby se nic nepoškodilo a to se snad povedlo. Pokud v balení byl nějaký odpad nás samozřejmě mrzí, ale my ho tam nedali. A 3x větší krabice? Opravdu málokdo drží skladem krabice všech možných rozměrů. Vždy se balí do nejvhodnější možné velikosti. I tak se omlouváme za komplikace se zabalením a příště na to dáme pozor. S pozdravem Venta

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednané zboží jsem vracela, neodpovídalo obrázku z nabídky. Již jsem několikrát urgovala vrácení peněz - zatím je nemám!

    Reakce obchodu Venta

    Dobrý den, baterie která neodpovídala obrázku už je na eshopu opravena. Dodavatel k baterii umístil chybné foto. Peníze už dnes jistě máte vrácené. Peníze vrací pouze majitel a ten tu v poslední době moc nebyl. Chápu, že to není omluva, ale někdy se to takto vše sejde. Velice nás mrzí Vaše špatná zkušenost a ještě jednou se omlouváme. S pozdravem Venta

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zboží bylo označeno skladem a přitom ho Venta vůbec nemá.

    Reakce obchodu Venta

    Dobrý den, u zboží které jste objednal je a byla dostupnost 3-4 dny. Toto zboží nikdy skladem neuvádíme ani nevedeme. Navíc Vám kolegyně 30 vteřin po objednávce emailem tento termín znovu potvrdila. S pozdravem Venta

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Prislo uplne neco jineho nez uvadi na strankach ani nevi co prodavaji

    Reakce obchodu Venta

    Dobrý den, jelikož neberete telefon a neodpovídáte na emaily, tak těžko zjistíme co se stalo, pokud se vůbec něco stalo. Máme zato, že zákazník, který obdržel jiné zboží, jej bude chtít vrátit-vyměnit, ale to Vás zřejmě netrápí. Máte čas napsat recenzi, ale na email nám neodpovíte a tel. nezvednete a špatné zboží vrátit nechcete? Tedy ještě jednou: pokud jste opravdu obdržel jiné zboží, tak ho můžete vrátit, nebo vyměnit. Na zákonnou lhůtu 14 dnů, by tu nikdo nehleděl a pokud se jedná o naši chybu, vždy vyjdeme maximálně vstříc. Napsat recenzi a situaci dále neřešit, je tak nějak podivné, když jste objednal 4ks stejného (dle Vás chybného) zboží. S pozdravem Venta

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • garantovaná doba dodání 5-6 dní,čekáme 10 dní a stále nic

    Reakce obchodu Venta

    Dobrý den, omlouváme se za nedodržení termínu. Náš dodavatel tuto objednávku (prý) přehlédl a tím ji ani neodbavil. Bohužel nás o tom informoval až po týdnu a proto se takto prodloužil termín. Mrzí nás Vaše špatná zkušenost, už se to nebude opakovat. S pozdravem Venta

  • Nedoporučuje obchod

    • Zboží přestože bylo dobře zabalené, bylo po rozbalené poškozené, teleskopická tyč promáčknutá.

    Reakce obchodu Venta

    Dobrý den, Vaše zkušenost nás mrzí, ale toto opravdu nemůžeme ovlivnit. Zboží balíme nadstandardně, ale ani to někdy nestačí. Je to věc dopravce PPL. I když ho změníme, tak Vám garantuji, že se to časem stane znovu. Pokud jste nahlásila reklamaci, tak věřím, že se kolegyně o vše rychle postará a tyč Vám vyměníme. Toto je standardní postup a takto se to řeší. S pozdravem Venta

  • Nedoporučuje obchod

    • K objednané dřezové baterii byl dodán návod k instalaci na jinou baterii. O zboží jsem se musela telefonicky dotazovat. Dodací lhůta byla delší, než bylo udáno.

    K objednané dřezové baterii byl dodán návod k instalaci na jinou baterii. O zboží jsem se musela telefonicky dotazovat. Dodací lhůta byla delší, než bylo udáno.

    Reakce obchodu Venta

    Dobrý den, omlouváme se za komplikace. V době Vašeho objednání naše firma přecházela na nový účetní systém a platby převodem se nedařilo párovat resp. jsme je ani neviděli. Proto to zdržení. Jelikož to tu byl poměrně kolem všeho velký "blázinec", tak ani kolegyně nezvládala informovat zákazníky o možném zdržení. Za 3 dny bylo vše dořešeno a nyní fungujeme opět na 100%. Pokud byl u baterie jiný návod, tak jste měla napsat-zavolat a vše by se rychle napravilo. Děkujeme za pochopení. S pozdravem Venta.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Stále čekám na zboží z objednávky /madlo/.

    Reakce obchodu Venta

    Dobrý den, bohužel se při kompletaci Vaší objednávky madlo zapomnělo přibalit. Velice se omlouváme za zbytečné prodloužení termínu. Madlo už je na cestě k vám. Děkujeme za pochopení. S pozdravem Venta

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Velmi nepřehledné, to co jsem objednala nebylo možné realizovat, chtěla jsem nákup na dobírku a pak mi volal velmi snaživý ale nepříjemný zástupce obchodu, který mi vysvětloval proč to takto, jak jsem objednala nejde, tak jsem objednávku zrušila a objednala jinde.

    Velmi nepřehledné, to co jsem objednala nebylo možné realizovat, chtěla jsem nákup na dobírku a pak mi volal velmi snaživý ale nepříjemný zástupce obchodu, který mi vysvětloval proč to takto, jak jsem objednala nejde, tak jsem objednávku zrušila a objednala jinde.

    Reakce obchodu Venta

    Dobrý den, pokud chcete nakupovat dlažbu a obklady s dodatkovou slevou a mít ještě dopravu zdarma je potřeba uhradit objednávku převodem, to je celý problém který nejste schopna celou dobu pochopit. Je to naprosto běžná věc. Tady platí pro dobrotu na žebrotu. Dle hodnocení našeho eshopu zde na Heurece je zřejmé, že jsou naši zákazníci spokojeni, přehlednost i komunikace je v pořádku. S pozdravem Venta

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Na umyvadlo jsem čekal víc,než 1 měsíc,tak jsem objednávku zrušil.

    Reakce obchodu Venta

    Dobrý den, mrzí nás, že jste musel čekat dlouho a objednávku zrušil. Otočná umyvadla do bytového jádra nebyla k dostání v celé ČR jelikož výrobce ukončil výrobu. Našel se nový výrobce, ale nebyl schopný pokrýt objednávky a termíny se tím prodloužili. Omlouváme se. S pozdravem Venta

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nabízejí zboží které nemají, dlouhá čekací doba, nejsou schopni specifikovat bobů dodání (prý v během měsíce).

    Reakce obchodu Venta

    Dobrý den, vidím, že máte tu správnou vánoční náladu. Pokud Vám kolegyně zdělila dodací lhůtu cca měsíc, tak je dodací lhůta cca měsíc. Tedy termín Vám kolegyně specifikovala. Je konec roku a to znamená, že se dodací lhůty můžou prodloužit, ale to Vás zřejmě nezajímá. U Vaší objednávky za 139,-Kč mi to přijde opravdu zbytečné psát negativní recenzi. Přejeme příjemné vánoce a vše nejlepší do Nového roku. S pozdravem Venta.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • obchod neinformuje o stavu objednávky

    Reakce obchodu Venta

    Dobrý den, sifon pro dvoudřez, který jste objednala měl být na skladu našeho dodavatele. Bohužel v tuto chvíli skladem nebyl, za což se omlouváme i když je to chyba dodavatele. U dostupnosti skladem u dodavatele uvádíme termín 3-6 dnů. Objednala jste ve čtvrtek odpoledne 2.9. a zboží k nám došlo v úterý 7.9., ale bez požadovaného sifonu. Kolegyně by Vás zcela určitě informovala, ale byla jste rychlejší... Také Vám byl nabídnut podobný sifon, který by šel dodat rychleji, ale neměla jste zájem. Kolegyně se Vám omluvila a na všem jste se domluvili. Napsat zpětně negativní recenzi není fér. S pozdravem Venta

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Hrozná doprava zboží.

    Reakce obchodu Venta

    Dobrý den, chápeme Vaše rozhořčení, jelikož vanu se nepodařilo ani na podruhé doručit v pořádku. Snažíme se těmto případům předcházet a vany zasíláme na paletě, tak jak bylo domluveno s přepravcem Toptrans. Jak je vidět, ani toto vždy nestačí. Velice se omlouváme za tyto komplikace, Vaše zkušenost nás mrzí. S pozdravem Venta

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Doručené zboží bylo jiné než jsem si objednal v internetovém obchodě.

    Pokud si objednám určité zboží pod určitým číslem v internetovém obchodě, předpokládám že toto zboží mi bude v zásilce doručeno. Bohužel v mém případě se tak nestalo, přišlo něco jiného než jsem si objednal.

    Reakce obchodu Venta

    Dobrý den, i to se může stát. Bohužel od Vás neevidujeme žádnou reklamaci, email, telefon, zkrátka nic. Běžný postup je, že nejdříve kontaktujete nás a my bychom vše ihned napravili. Po naší kontrole k Vám odešel správný termostat. Kontaktujte nás ([email protected], 606 675 710). S pozdravem Venta

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.