Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
Žádná komunikace, zaplaceno, potvrzeno a nic!!!!!!!!!!
Reakce obchodu Venta
Dobrý den, kolegyně Vám potvrdila objednávku hned druhý den v 10:25. Pokud jste správně vyplnila email, tak Vám naše potvrzení muselo přijít a to vč. potvrzení e-platby. Automatický email Vám odešel 1 vteřinu po objednávce. Pokud je nějaký technický problém, tak jste nás měla informovat. Z naší strany je vše v pořádku viz níže (mohu také zaslat na email). Děkujeme za pochopení. S pozdravem Venta
2021-06-05 10:25:34
******@seznam.cz
Informace o objednávce
Obsah e-mailu
Vážený zákazníku,
Vaše objednávka se vyřizuje.
Přepokládaný termín doručení: 5-6 prac. dní.
V den odeslání Vám přijde info od přepravní společnosti, při osobním odběru se Vám ozveme.
Děkujeme a přejeme příjemný den.
S přátelským pozdravem
Monika Felzmannová
e-shop objednávky
+420 724 395 957
[email protected] -
Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 týdny
- zboží které bylo dle obchodu skladem , skladem nebylo
- zboží dodáno až za 10 dnů
- nevhodně zabaleno
Reakce obchodu Venta
Dobrý den, zpoždění objednávek nastalo z důvodu svátků kdy naši dodavatele a ani přepravní společnosti nepracovali a rozjezd po novém roce byl také pomalejší. Ihned jak to bylo možné, jsme zboží odeslali. Kartuše do baterií zasíláme v balení od výrobce. Jedná se o malý výrobek, který není třeba nějak nadstandardně balit. Za komplikace se omlouváme a děkujeme za pochopení. S pozdravem Venta
-
Nedoporučuje obchod
Zboží mělo vadu.
Reakce obchodu Venta
Dobrý den, je nám líto, že Vám došlo zboží poškozené, ale zde jste zvolil špatný postup. Reklamaci musíte zaslat obratem na email [email protected]. Vložením recenze na Heureku nic nevyřešíte. Zde máte reklamační řád: https://www.koupelny-venta.cz/vse-o-nakupu/reklamace/ Kontaktujte nás co nejdříve, ať se vše může rychle vyřešit. Děkujeme. S pozdravem, Venta.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží ještě nedorazilo
Reakce obchodu Venta
Dobrý den Vítězslave, zboží, které jste objednal má dostupnost 10 prac. dnů, tak jak uvádíme na eshopu i v potvrzení objednávky. Vaše objednávka bude odeslána 5.9., tedy termín bude dodržen. Děkujeme za pochopení. S pozdravem, Venta.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
Hadici jsem objednal 7.6. a dorazila "již" 17.6. Slušné na dnešní dobu?!
Reakce obchodu Venta
Dobrý den pane Miláčku, kolegyně s Vámi termín řešila telefonicky - o všem jste byl informován. To, že spousta dodavatelů má stále problémy s naskladňováním zboží je také pravda. Jelikož máme cca 20 dodavatelů, kteří pokrývají cca 70 výrobců, můžou tyto problémy nastat. Myslím, že slušné od nás bylo, že jste byl včas informován o prodloužení termínu a to jste také přijal. S pozdravem Venta.
-
Nedoporučuje obchod
- Nejdříve 10 dní čekáte na doručení a pak se dozvíte, že vaše zboží poslali jinam.
Reakce obchodu Venta
Dobrý den, omlouváme se za komplikace, Vaše špatná zkušenost nás mrzí. Vaše objednávka nebyla zaslána na jinou adresu, ale bude odeslána dnes. Dopravce je kolikrát tak vytížený, že se mu vše nevejde na auto a pak to tu stojí další 1-2 dny. Termíny jsou momentálně delší, jelikož velkoobchody nedodávají tak pružně jako před "mimořádným stavem". Děkujeme za pochopení. S pozdravem Venta
-
Nedoporučuje obchod
Telefonicky jsem volala a overovala zbozi predem pred objednani,potvrdili ze jej maji,po zaplaceni mi objednavku sami zrusili s tim,ze je zbozi nedostupne. Refundaci penez jsem si take musela pripominat
Reakce obchodu Venta
Dobrý den, velice se omlouváme za komplikace. V dubnu byl nárust objednávek 200%. V současném obsazení na firmě se nedalo vše stíhat. Naši dodavatelé měli stejný problém. Termíny a stavy některého zboží nebyly aktuální ani u nich. Skříňka s umyvadlem měla být dle b2b skladem v ČR, ale nebyla. Proto nejdříve kladné potvrzení a poté zrušení. Peníze vracíme, ale opět nastalo prodlení pouze z nedostatku času. Mrzí nás Vaše špatná zkušenost, ale toto není náš standard. Děkujeme za pochopení. S pozdravem Venta
-
Nedoporučuje obchod
- Bylo uvedeno zboží skladem a na zvolenou adresu dorazí za 4-6 dní. Po 10 dnech jsem se ozval a paní mi sdělila, že nic skladem nedrží. Ale že pošlou část objednávky. Druhá část ani po 14 dnech nedorazila. I v této těžké době obchody drží slovo. Tento ne.
Reakce obchodu Venta
Dobrý den, omlouváme se za komplikace. Slovo se samozřejmě držet snažíme, ale posledních 14 dnů byl nárust objednávek 200%. V současném obsazení na firmě se nedalo vše stíhat. Naši dodavatelé měli stejný problém a navíc, hranice jsou uzavřené a dodávky do ČR také nechodí pravidelně. To je celý problém. Skladem držíme základní topenářský, instalační a koupelnový sortiment. Na eshopu je cca 50tis. produktů a z Vaší objednávky se opravdu vše muselo objednat u dodavatele. Děkujeme za pochopení. S pozdravem Venta
-
Nedoporučuje obchod
- Hrůza
- Nekvalitní vyrobek
Reakce obchodu Venta
Dobrý den, mrzí nás Vaše špatná zkušenost s výrobkem. Zakoupil jste nůžky na PVC trubky od Giacomini, což není žádný "šunt". Nůžky splňují požadavky a za cenu 180 Kč dle nás i Giacomini odpovídají kvalitě. Pokud jsou dle Vás tak špatné, mohl jste nám nůžky vrátit, máte na to nárok a lhůta je stále platná. Píšete nám místo toho nesmyslné emaily a do telefonu jste nepříjemný. S tímto takto nelze nic dělat. Pokud změníte názor, ozvěte se a vše dáme do pořádku. S pozdravem Venta.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 měsíc
- Cena
- Dodanie takmer po mesiaci a pol
Reakce obchodu Venta
Dobrý den, přiznáváme naše pochybení. Kolegyně byla v době Vaší objednávky na dovolené, měla za sebe záskok a toto se nepovedlo. Velice se omlouváme, už se to nebude opakovat. S pozdravem Venta
-
Nedoporučuje obchod
- Nabízí zboží, které nemají skladem. Ani o tom neinformují. Už nikdy.
Reakce obchodu Venta
Dobrý den, u vanového panelu, který jste objednal byla a je dostupnost NA DOTAZ (máte to i v potvrzovacím emailu). Dostupnost na dotaz znamená, že zboží není na 99% skladem a termín je potřeba prověřit. Vy jste ihned provedl platbu kartou a čekal jak to dopadne. Kolegyně poté udělala chybu, když Vám potvrdila termín do 4 dnů. Omlouváme se za tuto chybu s termínem a uvedení v omyl. S pozdravem Venta
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 týdny
Při reklamaci nevracejí celou část peněz , hrozně špatná domluva s majitelem !!!!!!
Reakce obchodu Venta
Zákazník vrátil zboží, před lhůtou stanovenou zákonem byla vrácena finanční částka. Zákazník se domáhal i uhrazení nákladů poštovného za jeho vrácený balík. Tento požadavek byl logicky zamítnut.
Pro upřesnění: zákazník objednal topnou tyč s termostatem, která mu byla doručena. Zákazník nám tvrdí, že tyč termostat nemá. Tyč termostat samozřejmě má, ale zákazník toto nechce akceptovat. Zboží nám zákazník vrátil, my jemu peníze vč. dopravy. Zákazník po nás navíc požaduje 213 Kč za dopravu zboží zpět k nám. Nevím, jakou dopravu zvolil, ale tento balíček bez dobírky se běžně zasílá za +-120 Kč. Zákazník po celou dobu komunikoval velmi nevybíravým způsobem. Jsme toho názoru, že vše má své meze. S pozdravem Venta -
Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží nebylo připraveno k odběru do 48 h.,jak bylo deklarováno.
Reakce obchodu Venta
Dobrý den, u zboží, které jste objednal, je dodací termín 3-5 prac. dnů, to také uvádíme na eshopu. 3 den bylo zboží na naší prodejně, osobní odběr jste ale neměl, tedy se o další 2 dny prodloužilo díky dopravě k Vám. Děkujeme za pochopení. S pozdravem Venta
-
Nedoporučuje obchod
- Přepravní společnost ani obchod mě neupozornil na to, kdy bude zboží doručeno, žádný mail, žádné SMS zpráva-kontaktní údaje měli
Reakce obchodu Venta
Dobrý den, omlouváme se za komplikace a celou záležitost prověříme. Pokud jste správně vyplnila email a tel. číslo, tak je s podivem, že se Vám za celou dobu nikdo neozval. Dle našeho systému od nás odešel potvrzující email po objednávce, poté Vám kolegyně zaslala email s termínem dodání a za 3 dny Vám bylo zboží doručeno. Když předáváme balíčky dopravci, tak také ihned odchází email a sms s infem, že je balíček na cestě k Vám, to je náš standard. S pozdravem Venta
-
Nedoporučuje obchod
Na eshopu uvádějí že je dané zboží skladem, potom email, že dorazí do dvou až 3 pracovních dní a nyní ani po 14 dnech zboží nedorazilo. Obchod na celou situaci nijak nereaguje.
Reakce obchodu Venta
Pane Radku Veselý, pište si ty své bludy kam chcete, ale balíček ( za nehorázných 80 Kč) byl odeslán na Vaši adresu 3 den po objednávce. To, že nejste schopný ho do teď převzít, je jen Vaše chyba, nebo záměr. Email jste nám poprvé zaslal včera, stejně jako jste napsal tuto přiblblou a lživou recenzi. A vysmívat se do telefonu, že jste nám napsal negativní recenzi, se můžete jak chcete, ale pouze to poukazuje na Vaši opravdu nízkou inteligenci. O takové "zákazníky" nestojíme tečka. Venta
-
Nedoporučuje obchod
- Vopred treba poslať úhradu a to v CZ a doprava bola dráha talk sme objednávku stornovali
Reakce obchodu Venta
Dobrý den, pokud se rozhodnete objednávat v ČR a chcete zboží zaslat až téměř na Ukrajinu, musíte počítat s vyšší dopravou na které mimo jiné nemáme navíc ani halíř a účtujeme Vám to, co po nás chce přepravce . Úhradu v CZK nepožadujeme, pro zahraniční platby máme účet v EUR a nebo můžete zaplatit online kartou (také v EUR). Ano, zboží do zahraničí požadujeme uhradit předem, to je naprosto běžné.
Mohl jste k nám před nákupem zavolat (možná to bylo také drahé), nebo aspoň napsat email (to je zdarma) a všechno si předem zjistit, ušetřil byste nám práci i peníze a nemusel psát zbytečnou negativní recenzi na obchod, který měl zboží, které jste chtěl. Tato Vaše 10% recenze poukazuje na spoustu věcí, ale ani jedna není naším pochybením... S pozdravem Venta -
Nedoporučuje obchod
Objednával jsem 08.01.2019 , 11.01.2019 jsem urgoval dodávku u přepravce PPL , bylo mi řečeno , že dodavatel poslal zboží na špatnou adresu i když jsem ho vysloveně v poznámce upozorňoval , že dodací adresa je jiná než fakturační . Pracovnice PPL mi přislíbila že nejpozději v úterý 15.01. bude bjednávka doručena . Dnes máme21.01.2019 a pořád nic !!! KATASTROFA .
S pozdravem L . Čaňo .Reakce obchodu Venta
Dobrý den, pane Čaňo, vyplnil jste pouze jednu adresu a "vysloveně" v poznámce nemáte vůbec nic, ani čárku. U nás na eshopu máte možnost vyplnit jak doručovací, tak fakturační adresu, nic z toho není potřeba psát do poznámky, ve které opravdu nic není. Mohl jste chybnou adresu řešit ihned s námi. Pokud se sám obrátíte na PPL, tak to může dopadnout i takto. S pozdravem Venta
edit
Dobrý den, pane Čaňo,
provedl jsem kontrolní objednávku s poznámkou a vše funguje. Jinak objednávku jste udělal v úterý 8.1.2019 a že je problém s PPL jste se nám ozval až v pondělí 14.1.2019. Potvrzovací email Vám zasíláme proto, abyste si zkontroloval všechny údaje v objednávce a v případě nesrovnalostí nás co nejdříve kontaktoval. Kolegyně tu pro zákazníky dělají maximum, takže to zkrátka z Vaší strany není fér. Venta -
Nedoporučuje obchod
- O něco levněji než v jiných EShopech. Ovšem je jich dost co jsou ještě levnější
Nelze platit kartou
Na dotaz není nikdo schopen odborné odpovědět
Komunikace katastrofa. Zájem projevěj jen v případě zájmu o koupi
Na eshopu jen velmi omezený sortiment. Údajně skladové zásoby jsou větší.
To znamená nemožnost objednat na jednom místě a prodražují se náklady na dopravu.
Náklady na dopravu nejsou nízké a doprava zdarma až od hodně velké objednávky. Neúměrně oproti jiným EShopůmReakce obchodu Venta
Dobrý den Spotřebiteli, vezmu to popořadě. Platby kartou řešíme a budou zprovozněny v průběhu ledna 2019. Ale nechápu, proč Vás to rozčiluje, když máte objednávku za 390 Kč a osobní převzetí. Nevzpomínám si, že byste mě kontaktoval s dotazem ohledně sortimentu z Vaší objednávky. Určitě to není tak, jak uvádíte. Komunikace funguje viz. předchozí recenze. Pokud jste volal kolegyním, které vyřizují pouze objednávky, tak se není čemu divit. V kontaktech je jasně uvedeno, co kdo má na starost. Také jste mohl zaslat dotaz na produkt, přes tlačítko na eshopu a to by se dostalo ke kompetentní osobě. A že zájem projevujeme jen v případu zájmu o koupi? Svým způsobem je to přeci logické, jsme eshop, ne poradenské centrum. I tak ale zodpovídáme 90% všech dotazů. Víte kolik a jakých nám chodí denně dotazů? Zákazníci si nejsou schopný přečíst popis, prostudovat přiložené návody, kde je kolikrát vše uvedeno, nebo zasílají nesmyslné dotazy. Zatěžují spousty lidí, jak v naší firmě tak našich dodavatelů a pak se kolikrát ani neozvou, nebo si to rozmysleli, odloží to atd... Na eshopu je velmi omezený sortiment? Tak to slyším opravdu poprvé. K dnešnímu dni máme na eshopu 56 000 produktů. To, že nemáme produkt dle Vašich představ nás opravdu mrzí, ale opravdu nemůžeme mít vše. A dle Vás drahá doprava? Balíkovou dopravu máme 109,- Kč za běžný balíček. To je drahé? Dopravu zdarma pro balíkovou dopravu máme od 3 000 Kč a paletovou (u vybraných produktů) od 7 000 Kč. To je pro Vás také nepřijatelné? Vůbec Vás nechápu ani celou Vaši recenzi. Proč jste to tedy u nás kupoval, když jsou jiné lepší a hlavně levnější eshopy? Někdo Vás nutil uzavřít objednávku? Neviděl jste ceny před odesláním objednávky? Dle Vás bylo naprosto vše od začátku špatně a stejně jste objednávku dokončil. Proč? Byl bych rád, kdybyste mě kontaktovat a vše probereme [email protected], 606 675 710. S pozdravem Venta