Přihlásit se a přidat příspěvek
  • jakub: Dobrý den Jakube.
    Váš e-mail se žádostí o informace o reklamaci přišel na e-mailovou adresu [email protected] 7. srpna v úterý a byl předán kolegům z reklamací, kteří Vám odpověděli 8. srpna a požádali Vás o zaslání čísla zásilky, abychom Vám mohli podat informace a Vaši reklamaci rychle vyřídit.
    Nemusíte mít strach, Vaši reklamaci zpracujeme. Pokud máte nějaké další dotazy, stačí opět využít stejný e-mail.

    Děkujeme za pochopení

    Vaše Korunka

  • Korunka.cz:Posílal jsem email,na který už nikdo neodepsal pár dní.Posílal jsem číslo objednávky( pro reklamaci).

  • Roman: Dobrý den,
    to skutečně není příjemné a moc se Vám za tuto zkušenost omlouváme. Mohli bychom Vás poprosit o číslo Vaší objednávky na [email protected]?

    Děkujeme

    Vaše Korunka

  • Zboží na Korunce jsem objednávala dvakrát v jedné hodině, protože jsem na polovinu zapomněla. Bohužel i přes mou prosbu, mi obchod nesloučil objednávku v jednu a poštovné jsem uhradila dvakrát. No nic, moje chyba. Po rozbalení zboží - jednalo se o krmiva pro naše zvířata - se na mě začaly z balení sypat granule. Jedny z granulí byly rozbalené, odstřihnuté nůžkami!!! Nejspíš si někdo na skladě odsypal pro zvíře domů. Po této první negativní zkušeností s internetovými obchody vím jedinné, Korunka.cz už nikdy!

  • lenda30: Dobrý den,
    čekám až zásilka bude převzatá a uvidím zda mě kontaktuji SMS nebo telefonicky.

  • jakub: Jak to dopadlo?

  • Dobrý den,
    Zítra posílám zboží(kameru) na reklamaci zakoupenou na korunce.cz.
    Budu sbírat dokumenty a natáčet jednaní a průběh vyřízení reklamace.Budu se snažit zachytit od vyplnění formuláře po zabalení a odeslaní na servis korunky.Můj cíl bude zachytit z jejich strany průběh reklamace.Pokud dojde k neschopnosti komunikace nebo nedodržení lhůty a nevyřízení reklamace.Podělím se se všemi o video a dokumenty,které nahraji na internet a zárověn podám stížnost na ČOI,kde dál budeme řešit další kroky.

  • Oldřich: Dobrý den Oldřichu. Bylo by možné poslat nám na [email protected] číslo Vaší objednávky? Rádi bychom zpětně prověřili postup během reklamace.
    Velmi nás mrzí, že se Vám nikdo neozval, budeme se maximálně snažit, aby se to příště již neopakovalo.

    Děkujeme a ještě jednou se omlouváme

    Vaše Korunka

  • Mobilní telefon ZTE Blade jsem reklamoval celkem 4x kvůli vadnému repráčku. Nebyli to schopní opravit atak jsem odstoupil od smlouvy. Jenže v této firmě asi moc reklamace neřeší, nepřišlo mi nic. Žádné vyrozumění, vůbec se mi nikdo neozval. Nejsem zvyklý na takové NEjednání.

  • Koukám že "spokojených" zákazníků s reklamacemi je více, možná jsem si měl pročítat tyto stánky před nákupem. S obochodem jsem byl vždy spokojený, dobré ceny rychlé jednání. Nedávno jsem si koupil dětské chůvičky, po prvním odzkoušení se zdály v pořádku. Když jsem je měl ale zapnuté delší dobu zjistil jsem, že signál vypadává takže chvíli jdou a chvíli ne, kontrolka signálu stále svítí a já můžu řvát jak tur a rodičovská chůvička ani nepípne. Jasná závada není co řešit. Po cca 20 dnech po předání k reklamaci konečně odpověď "chůvičky si musíte zesílit". Koruka.cz nejevila žádný zájem chůvičky na vadu odzkoušet a problém vyřešit, prostě mi je poslali a že to můžu zkusit znovu. Děti mi mezi tím asi odrostou a už jim dám pokoj. Velice děkuji za kvalitní přístup. Obchod si vždy vybírám podle toho jak jsou schopni řešit problémy, tady jsem šlápnul vedle.

  • Petr Vašut: Dobrý den Petře. Velmi se omlouváme za potíže s průběhem reklamace. Číslo Vaší objednávky jsme předali kolegům z reklamačního oddělení a budeme se snažit situaci co nejdříve vyřešit.

    Děkujeme za pochopení a trpělivost

    Vaše Korunka

  • Bohužel se musím přidat ke kritikům ohledně reklamace.Dne 3.5.2012 jsem odeslal telefon Sony Ericsson Xperia mini ST15i na reklamaci, dorazil 9.5.2012.Nedostal jsem žádné potvrzení, že by dorazil nebo že se reklamace vyřizuje.Po mé urgenci emailem dne 20.6.2012(42 dní od doručení k reklamaci) mi 22.6.2012 napsali, že byl "dnes" telefon odeslán.Dnes je 8.7.2012 a nemám ani telefon ani peníze. Tenhle přístup jsem opravdu nečekal! Doufám, že tím Korunka začne zabývat a dojde k bezproblémovému vrácení peněz! obj. č.77590820

  • Dobrý den, posílám nejnovější zkušenosti s dopravou Gebrüder Weiss.
    Objednávka u Korunky bez problémů a rychle.
    Dle informací korunky měla naše objednaná lednice dorazit mezi 8-17h.
    Předpokládal jsem, že jde jen o orientační rozmezí a že si přesnější termín domluvím s nimi (ani ve snu mne nenapadlo, že očekávají, že budu celý den čekat, kdy dorazí).
    29.6.2012 ráno jsem čekal, jestli někdo nezavolá, v 10h jsem volal do Gebrüder Weiss (GW), jestli již mají hrubý odhad, kdy zboží dorazí (potřeboval jsem odejít na dvě hodiny). V GW nevěděli, ale dali mi tel. na řidiče.
    Řidič mi vynadal, že když mu bude každý volat, tak nepřijede nikdy a nic mi neřekl. V GW jsem si na něj stěžoval a operátorka mi řekla, že to zjistí a ozve se.
    Čekal jsem do 13h a nic. Volal jsem do GW (řidiče už jsem si neodvažoval rušit) a operátorka mi řekla že je jich tam devět a neví, s kým jsem mluvil a vůbec nebyla moc ochotná, tak jsem to nechal být s tím, že snad do 17h zboží dorazí.
    V 16:30h jsem opět ztratil nervy a volal na GW - záznamník mi sdělil, že v pátek pracují jen do 16h. V 17h jsem si začal zoufat a risknul jsem toho řidiče. Ten mi už mírněji řekl, že toho mají moc a že dorazí, ale neví kdy. V 18:30 přijel úplně vyčerpaný řidič, na kterého se opravdu nešlo zlobit.
    DOPORUČUJI JINOU DOPRAVU I ZA CENU ZMĚNY INT. OBCHODU.

  • anasa: Dobrý den, bylo by možné poslat nám na e-mail [email protected] číslo Vaší stornované objednávky? Rádi bychom zjistili, proč se změnila dostupnost zboží.

    S omluvou

    Vaše Korunka

  • 2.6. jsem objednala asi 4 výrobky, u kterých bylo napsáno "skladem" a že zboží přijde cca 8.6.. 7.6. mi přišel mail, že se změnila dostupnost zboží a že zboží bude 19.6.. 19.6. mi napsali, že mi z mé objednávky, jeden výrobke stornují, protože není na skladě a že ostatní bude 27.6.. Stornovala jsem celou objednávku, takovýhle přístup se mi nelíbí.

  • Radek: Dobrý den, diskuzi i hodnocení čteme pravidelně. Vaše zkušenost nás mrzí. Budeme Vaši reklamaci urgovat, abyste měl své peníze zpět.

    Velmi se omlouváme

    Korunka

  • Po roce a půl jsem reklamoval myčku, nejdříve musel přijet servis, po 30 dnech neopraveno, tak jsem odstoupil od kupní smlouvy 6.6.2012 myčka odjela svozem a korunka.cz mi nějak zapomněla vrátit peníze. Když jim tam zavoláte, tak vám optimisticky řeknou, že pro vás nemohou nic udělat, že zboží nemají v systému. Jinými slovy od 20.4.2012 jsem bez funkční myčky,od 6.6.2012 nemám ani myčku,ani peníze, ani informaci, kdy je budu mít. už tu nic nekoupím a všem ostatním radím totéž..prodávat nové umí každý, ale řešit reklamace, opravy a servis jen ti nejlepší!
    PS:kdyby to někdo četl z korunky - (Zpráva k nákupu 75946739)

  • Dobrý den Korunko, tady Vam zasilam Cislo me objednávky 78341287. Telefon jsem jiz zaslal do autorizovaneho servisu samsung v Brne do mesice mi daji vedet co s telefonem je, jestli zavada jde opravit nebo ne

  • Michal Garšic: Michale, i Vám se omlouváme. Mohu Vás poprosit o číslo Vaší objednávky a o jaké zboží konkrétně šlo? Rádi bychom to nějak napravili.

    S omluvou

    Korunka
    ([email protected])

  • 86Tommy: Dobrý den, můžeme Vás poprosit o zaslání čísla Vaší objednávky na [email protected]? Rádi bychom prověřili postup při reklamaci.

    Za potíže se velmi omlouváme

    Korunka