Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Kéž bych si tyto negativní ohlasy přečetla dřív, než jsem si něco z tohoto obchodu objednala. Nikdy jsem nic podobného nezažila. Zboží jsem zaplatila převodem a už to je týden a platba Korunce údajně stále nepřišla, přitom jsem zadala všechny údaje správně a částka se mi strhla z účtu. Navíc si mě neustále přehazují z oddělení objednávek do oddělení finančního a naopak.
    Mám z toho takový pocit, že neuvidím ani dárek na Vánoce ani peníze. Jsem tak naštvaná, že uvažuji o trestním oznámení.

  • Tak já mám také jednu čerstvou negativní zkušenost...objednávala jsem zboží z obchodu již 10.10.2012... po dvou dnech mi napsali že jeden objednaný výrobek nemají k dispozici a vyřazujího z objednávky...raději jsem si telefonicky ověřila jak je to ze zbytkem objednaných věcí...operátorem mi bylo potvrzeno že další dvě položky mi budou doručeny..dle mailu měly být dnes, 18.12. předány přepravci..jaké bylo mé překvapení když jsem před chvíli obdržela mail, že další položka z mé objednávky není a nebude....i přesto že mi pracovník telefonicky minulý týden sdělil, že je vše v pořádku....kdybych už minulý týden věděla jak to celé dopadne, zboží bych zakoupila jinde....navíc se dnes celý den nelze do obchodu dovolat...že by schválně vyvěsili telefony aby nemusely čelit naštvaným zákazníkům??

  • Korunka.cz: Letos to byla objednavka 79940333 - uz jsem psala, ze ji chci stornovat a vratit castku. Ja plne chapu, ze muzete mit zbozi s ruznou skladovou dostupnosti. Co uz chapu mene je, ze se zakaznika nezeptate, jak si preje zbozi dodat, ani nechapu, proc se v mailu psalu "pokud jste zvolila platbu predem", kdyz to musite v systemu mit, ze platba jiz byla dokonce provedena. O plne moci, kterou si dneska muze udelat kdokoli, ani nemluvim, kdyz vsechny udaje jsou v obcance. A po spatne lonske zkusenosti uz k vam proste obecne nemam duveru, nezlobte se...

  • Jana: Dobrý den,
    moc nás mrzí Vaše negativní zkušenosti s nákupem u nás a omlouváme se. Dohledala byste ještě číslo objednávky? My bychom se podívali, proč byla objednávka rozdělena a nějak to ještě napravili.

    Děkujeme

    Vaše Korunka
    [email protected]

  • Upřímně - se serverem korunka.cz už nikdy... po loňské negativní zkušenosti (zboží uvedeno skladem, tři týdny jsem na něj čekala a nikdo se mnou nekomunikoval, na telefonu vždy řekli, že se ozvou a nic) jsem se rozhodla dát jim ještě jednu šanci - a už to neudělám!
    Objednávala jsem tři věci s různou skladovou dostupností - bez konzultace se mnou to bylo rozděleno na dvě dodávky (se zvoleným osobním odběrem), které ovšem jsou uloženy jen 5 dní a není možnost prodloužení tak, abych si vyzvedla všechno najednou. Když někdo ze zákaznického servisu odpovídá na mail s číslem objednávky, tak se zřejmě ani nepodívá do systému na informace o té objednávce, jinak by paní věděla, jaký způsob platby byl zvolen a zda již proběhl. A kdyby zboží náhodou vyzvedával manžel se stejným jménem i bydlištěm, tak mu nestačí občanka, kde mě má zapsaou, ale potřebuje plnou moc... Nevím, proč se zákazník musí všemu podobnému podřizovat, když jinde si zákazníka váží výrazně víc...

  • Tak jsem si zde pročetl diskusi ohledně reklamací že s tím má korunka problémy.Koupil jsem si od nich nějaké zboží tak doufám že bude v pohodě podruhé bych se už rozlobit nehtěl.Jinak pro ostatní zákazníky kteří mají problémy s reklamací dle mých zkušeností je nejlepší vadný výrobek poslat do autorizovaného servisu rovnou sám a servis si to s obchodem už vyřídí a zákazník má po starostech.:-)).Zboží mi vždy přišlo v pořádku opravené.

  • IncredibleX: Moc děkujeme, málokdy tu čteme takový pozitivní ohlas, těší nás to.

    Nadšená Korunka :)

  • Nakoupeno, zaplaceno, ušetřené peníze např. vůči Alze v řádu stokorun, v některých případech HDD až přes 1000 Kč. Nemožnost platit kartou na prodejně, tak s tím počítejte. Trošku chaos s datem doručení / realitou, ale proto je zde napsáno "předpokládaná doba doručení". HDD koupen v tu dobu za bezkonkurenční cenu - možná někde v horní dolní na hranicích s Polskem by ho někde ve smíšeném zboží měli, ale do toho bych fakt nešel....Co se mi ale nelíbí a čím se korunka zbytečně shazuje je to, že například na mnou koupený HDD Kingston HyperX 3K 230GB SSD je jeho cena nyní 4 964 Kč, ale je u toho napsáno toto - Cena dnes: 4 964 Kč sleva 3 535 Kč. To znamená, že jeho původní cena byla 8499 Kč? Trošku tím degradujete svoje jméno, Alza už to pochopila a radši k tomu píše TOP Produkt, než nesmyslné částky. Moc Vám fandím, cenově jste téměř bezkonkurenční ale ještě to chce pár věcí dle mého názoru vychytat :-)

  • Nakoupeno, zaplaceno, ušetřené peníze např. vůči Alze v řádu stokorun, v některých případech HDD až přes 1000 Kč. Nemožnost platit kartou na prodejně, tak s tím počítejte. Trošku chaos s datem doručení / realitou, ale proto je zde napsáno "předpokládaná doba doručení". HDD koupen v tu dobu za bezkonkurenční cenu - možná někde v horní dolní na hranicích s Polskem by ho někde ve smíšeném zboží měli, ale do toho bych fakt nešel....Co se mi ale nelíbí a čím se korunka zbytečně shazuje je to, že například na mnou koupený HDD Kingston HyperX 3K 230GB SSD je jeho cena nyní 4 964 Kč, ale je u toho napsáno toto - Cena dnes: 4 964 Kč sleva 3 535 Kč. To znamená, že jeho původní cena byla 8499 Kč? Trošku tím degradujete svoje jméno, Alza už to pochopila a radši k tomu píše TOP Produkt, než nesmyslné částky. Moc Vám fandím, cenově jste téměř bezkonkurenční ale ještě to chce pár věcí dle mého názoru vychytat :-)

  • Tak ještě po nějakém jednání přes email,nakonec došlo ke shodě a dneska mi byla vrácena částka za reklamovaný mobil.Děkuji za kladné vyřízení Kolář.

  • Obratem jsem odeslal znovu a čekám s jakou výmluvou se setkám za několik dní?"

  • Kolář: Dobrý den pane Koláři,
    kontrolovali jsme schránku a bohužel žádný e-mail nedorazil. Zřejmě nějaká chyba v systému. Moc se omlouváme, můžete nám poslat Váš e-mail znovu na [email protected]?
    Řešení se samozřejmě nevyhýbáme.

    Děkujeme moc a omlouváme se

    Vaše Korunka

  • Dopadlo to dle mého očekávání..Korunka jako vždy mlží a mlží..email odeslán se všemi odkazy 17.10.2012..doposud žádná reakce ze strany korunky- nejsou schopni ani odeslat email o přijetí,natož aby se snažila jakkoliv tento případ řešit hmm...prostě zákazníku plať,ale nechtěj nám nic reklamovat!?Opravdu nezbývá nic jiného,než kontaktovat ČOI a uipozornit na perfektní služby této firmy!!!

  • Daniela: Dobrý den Danielo,
    moc se omlouváme za problémy. Poničený kus byl zřejmě poslední skladem a kolegyně si nevšimla, že na další zboží už budeme muset čekat déle, protože bylo skladem u dodavatele.
    Dohledala byste ještě číslo objednávky a poslala nám ho na [email protected]? Prověřili bychom to.

    Moc děkujeme a ještě jednou se omlouváme.

    Vaše Korunka

  • Také nemohu dát recenzi, protože jsem objednávku stornovala. Ale tento obchod nedoporučuji.

    Objednala jsem si zboží sice mě informovali v den kdy mělo zboží dorazit, že zboží bylo poničené a nemohli mi ho doručit. Hned druhý den mi přišel email s posunutým datem doručení. Uběhly dva dny od data nového doručení a zboží nikde. Napsala jsem jim a informavali mě, že měli problém na skladě a, že zboží dorazí druhý den.
    Čekala jsem a znovu nic nedorazilo.
    Znovu jsem jim napsala a jejich vyjádření ( že bylo zboží poškozeno a od dodavatele nemájí potvrzené žádné datum naskladnění a neví tedy kdy mi budou moci zásilku doručit )

    Myslím si, že to není profesionální jednání.
    Kdy zákazník si musí sám zjišťovat, kdy mu zboží dorazí a na konec mu oznámí, že zboží vůbec nemají a neví kdy dorazí.

    Kdyby mě informovali hned na začátku, že granule nedorazí. Zařídila bych se jinak a počkala až jim dorazí na sklad.



  • Kolář: Dobrý den pane Koláři, mohl byste nám poslat na [email protected] číslo Vaší objednávky? Rádi bychom prověřili průběh reklamace.

    Moc se omlouváme za problémy!

    Vaše Korunka

  • Absolutně nedoporučuji!S reklamacemi je u tohoto dodavatele neřešitelný problém.Reklamován mobil na stejnou závadu,při první opravě odeslán do servisu,vrátil se neopraven,odeslán znovu,neobtěžovali se vůbec odeslat na odborný servis a vrátili s ANTIDATOVANÝM reklamačním listem ze dne 20.8,kde je dopsáno opraveno 28.8-z tohoto důvodu odeslán mobil pro 3stejnou reklamaci s dopisem o odstoupení od smlouvy.Mobil došel po opravě ze servisu,aniž by jakkoliv reagovali.Několikrát telefonování,emailování,kde jsem měl odeslat mobil z tohoto důvodu na vrácení peněz-výsledek,opětovně odeslán na servis,kde se konečně zjistilo že už snad funguje a opět mi ho odeslali zpět s tím že je již funkční,tak za něj nemůžou vrátit peníze!Pozor na tuto firmu,neboť jsou schopni Vám vracet zboží tolikrát až Vám dojde trpělivost a raděj se obrátíte na obchodní inspekci.Navíc pokaždé jsem jim vždy odeslal veškeré doklady o předcházejících reklamacích,ale je tam buď nehorázný nepořádek,nebo je vlastně zákazník vůbec nezajímá,protože pokaždé chtějí to samé co jste jim tam již jednou odeslali.

  • Nanakoupil jsem zboží, tedy nemohu napsat recenzi. Nekoupil jsem proto, že po cca 5 hodinách mě bylo oznámeno, že zboží sice skladem je, ale je poškozené.
    To se může stát, ale čemu nerozumím, je poplatek 49,-Kč při osobním odběru a platbě v hotovosti!
    Myslím si, že v současné době e-shopů,
    je to "mírně řečeno" přes čáru.

    Karel Kavlík

  • Reklamace 100%
    Reklamace kamery.Omluvám se za chrastění šum atd.
    Reklamace proběhla naprosto v pořádku.
    Pokud mátě všechny materiály a správný postup,neměl by nastat problém
    Video bylo vytvořeno pro zajímavost,ne pro krásu editace:)

    http://www.youtube.com/watch?v=QR6T_fL2L9A&feature=youtu.be

    Takže můžu doporučit

  • Korunka.cz: Odesláno na email