Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Dne 13. 12. 2013 jsem si objednala u Mall.cz, dodnes nedodáno, jen emaily s posunutím dodání.
    Chtěla jsem si objednat zboží zde, nicméně díky těmto diskuzím jsme zjistila, že Korunka je kopie Mall a tudíž bych se zboží nedočkala ani letošních Vánoc

  • Katastrofa.. jednim slovem katastrofa. doufam, ze nam alespon vrati penize.

  • nemohl by mi někdo poradit jak s obchodem komunikovat ohledně vrácení zboží ve 14dení lhůtě na email nikdo nereaguje a jak jsem se zde dočetl tak s operátorem nemá cenu niřešit a odkaz na outlok co mají na stránkách nechodí děkuji všem za případné rady j.k.

  • Tenhle obchod už nikdy, 4krát jsem reklamovala mobilní telefon za 7000,-, vada přetrvává, jim se neprojevila. Natočila jsem vadu na video (při hovorech se mobil vypne, nebo zcela vybije - nelze telefonovat), ale i přes tento důkaz mi reklamaci napřijali. Přitom je to podle zákona vada, která brání řádnému užívání a mám nárok na odstoupení od smlouvy.

  • POZOR!!!
    Korunka.cz obchází zákon! Reklamoval jsem baterii do mobilního telefonu. Do reklamace napsali oprava nebo výměna. Po čtrnácti dnech byla reklamace vyřízena, jenže. Servis napsal do protokolu oprava. Když jsem se pána v reklamaci zeptal, jak mohli opravit u baterie ztrátu kapacity, sdělil mně, že baterii vyměnili. Když jsem tedy konstatoval, že dle zákona mám právo na vrácení peněz, jestliže dojde k výměně zboží, pán mně sdělil, že v protokolu je napsaná oprava a tudíž mně nemůže vrátit peníze. Když jsem pánovi sdělil, že obchází zákon, sdělil mně, že to prostě tak je a že ani kdyby bylo napsáno v protokolu, že jde o opravu výměnou, nevrátí mně peníze. Tomu se říká šetření každé korunky - pro obchod!!!

  • Proč mi pořád posíláte newstellery o které nestojím. Už jsem se dvakrát odebíral z vašeho spam listu, psal e-maily s žádostí o odebrání a pořád mi chodí další a další.

  • Šárka Neumanová: vy jste nějaká mluvčí diskuzní skupiny? Jste ze sdružení na ochranu spotřebitele? Jinak moc nechápu, proč zde mluvíte za někoho jiného, když vy jste žádné zboží nezakoupila.

  • bertnov: Dobrý den, můžeme i Vás poprosit o číslo objednávky na [email protected], dvojí poštovné prověříme.

    Děkujeme

    Vaše Korunka

  • Pepíno: Dobrý den, je možné, že poslední kus byl poškozen, nebo dodavatel ho již nedodal. Pokud chcete, pomůžeme Vám vyhledat alternativu, můžete nám poslat číslo objednávky na [email protected]?

    Děkujeme

    Vaše Korunka

  • Šárka Neumanová: Dobrý den,
    můžeme Vás poprosit o číslo objednávky, pokud jej ještě máte? Rádi bychom zjistili, v čem přesně byl problém.

    Děkujeme a omlouváme se za problémy

    Vaše Korunka
    [email protected]

  • Sarka: Dobrý den Šárko,
    už máte peníze zpět? Pokud ne, napište nám číslo objednávky na [email protected], my to prověříme.

    Děkujeme

    Vaše Korunka

  • Hrůza. Nekompletují objednané zboží z košíku do jedné zásilky, takže platíte několikrát poštovné. Absolutně nemají přehled o dodání zboží, mění si ho dle potřeby. Komunikace mizerná - vlastně žádná, jen automat. Už nikdy více, děkuji Korunce za další špatnou zkušenost s internetovým nakupováním.

  • Také jsem si objednal televizi. Objednávku po dvou dnech zrušili, že jí nemají. Když zboží nemají, nemají ho mít vystavené k prodeji!!!Jsem také zklamaný,nakupuji zde už delší dobu a nevím jestli v Korunce ještě nakoupím.Také jsem překvapený,že tak velký obchod neuzná chybu a nedá jiný produkt za přibližně stejnou cenu.

  • Jsem členkou diskuzního fóra, kde několik členek před pár dny objednalo zboží za velmi,velmi nízkou cenu (já bohudík nepodlehla pokušení). Obchod ale očividně udělal chybu při uvádění ceny na webu a tak všechny objednávky stornoval s tím, že zboží vůbec není na skladě, přestože nyní stejné zboží dále nabízí, tentokrát už ale za vyšší cenu. Myslím, že férový e-shop by uznal svou chybu a zboží zaslal i za cenu toho, že na obchodu prodělá, případně by bylo vhodnější se kupujícím omluvit, uznat chybu a nabídnout nějaký kompromis a ne lhát, vymlouvat se a dělat z nich blbce. Zasloužili by kontrolu ČOI.

  • Jsem členkou diskuzního fóra, kde několik členek před pár dny objednalo zboží za velmi,velmi nízkou cenu (já bohudík nepodlehla pokušení). Obchod ale očividně udělal chybu při uvádění ceny na webu a tak všechny objednávky stornoval s tím, že zboží vůbec není na skladě, přestože nyní stejné zboží dále nabízí, tentokrát už ale za vyšší cenu. Myslím, že férový e-shop by uznal svou chybu a zboží zaslal i za cenu toho, že na obchodu prodělá, případně by bylo vhodnější se kupujícím omluvit, uznat chybu a nabídnout nějaký kompromis a ne lhát, vymlouvat se a dělat z nich blbce. Zasloužili by kontrolu ČOI.

  • Objednala jsem si zboží, objednávka potvrzena, zboží jsem tedy zaplatila. Po dvou dnech email, že zboží není a nebude. Ovšem po prohlédnutí jejich webu je zboží stále nabízeno, "jen" se zvýšila cena!
    Nyní už nekomunikují....
    Takže jsem zvědavá, jestli se dočkám vůbec vrácení peněz, každopádně tady už nakupovat určitě nebudu!

  • Když jsem si vybírala internetový obchod, z kterého zakoupím nový mobilní telefon - prošmejdila jsem snad všechny kvalitní, známé a neznámé obchůdky, a u každého se objevila vlna kritiky, především v diskusích. Takže - musela jsem objednat a objednala z Korunky.cz.
    Byla to dobrá volba. Objednávala jsem v pondělí, a jelikož to byl Štědrý den a následující dva dny byly vánoční svátky, tak mou objednávku začali zpracovávat ve čtvrtek.
    Skvělé - v pátek už produkt přepravovala Česká pošta a dnes, na Silvestra, mi zásilka dorazila.
    Balíček neporušený, kvalitně a dobře zabalený, aby se předešlo poškození.
    Mobilní telefon je nádherný, bez známky poškození či předešlého užívání.
    Zabalený v ochranné folii, nepoškozený, lesklý novotou.

    Tento obchod doporučuji!
    Rychlá dodávka, naprostý komfort.

    Jednoduše řečeno: každý internetový obchod jeví známky problémů. Ale to tak bývá nejen tam, ale i v obchodech kamenných, supermarketech apod.

  • Objednala jsem si televizi. Objednávku po dvou dnech zrušili, že jí nemají. Pokud zboží nemají, nemají ho mít vystavené k prodeji!!!

  • Dobrý den,
    mohu se zeptat, jaktože nemůžu sledovat zásilku na internetových stránkách České pošty, i přesto, že mi byla poslána sms od Vás, že zboží bylo předáno dopravci? Mám to chápat tak, že zboží dopravce doopravdy vlastně nemá? Objednávala jsem s tím, že dostanu zboží ve stanovený čas, jelikož poté odjíždím do školy, kterou mám na druhém konci republiky, takže potom bude problém si zásilku vyzvednout.

    Děkuji předem za odpověď.

  • Tak nám taky zkazily vánoce. 14.12. jsme objednali televizy se stolkem, samozřejmě vše skladem. 17.12. nám přišla e-mail, že zboží má dopravce. Dnes 21.12. nový e-mail, že zboží bude dodáno 4.1.!!! Jsou to lháři a podvodníci. Ještě, že jsem neplatil předem. A telefon mají pro jistotu vypnutý. Zatím nejhorší zkušenost s e-shopem. Tady už nikdy!!!