Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží je sice levné, ale taky za to zaplatíte. Když jsem měla poškozené čočky ze začátku v balení, které byly jednodenní, tak jsem mávla rukou. Ale stalo se to zase a tentokrát už tak i 5 mesicnich a o denních ani nemluvím. Velké zklamání

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    • v podstatě poslední 3 objednávky přišly všechny vždy pozdě.. A nebyl jsem o tom informován v momentě objednání. Chtělo by to trochu zapracovat na lepší informovanosti. To aby si člověk objednával měsíc nebo i více čočky dopředu.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod informoval o dodání zboží od 2 do 5 dní. Po víc jak týdnu zboží nepřišlo, objednávka je ve stavu vyřizuje se a to bez jakéhokoliv informováni zákazníka o zpoždění dodání a předpokládaném termínu dodání. Vzhledem k tomu, že se jedná o jednodenní čočky na půl roku, které mi dochází, budu muset objednávku zrušit, peníze chtít zpět a zkusit jiný obchod.
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Vždycky dlouho čekám na objednávku a kolikrát ani nedorazí.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Přestože jsem stálým zákazníkem už po několikáté se nemůžu přihlásit na vaše stránky. Řeším to telefonicky s vašimi zaměstnanci, všichni slibují že pomůžou, ale po telefonické objednávce už se nikdo neozve. A toto trvá více jak jeden rok.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Dlouho čekám na objednávku
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Nezasílá potvrzení o přijaté objednávce a podklady k platbě na e-mail.

    Za mě, bohužel, tentokrát palec dolů. Nejen že obchod urgoval opětovné zaplacení již uhrazené objednávky, ale i zaměnili způsob doručení.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Dlouho trvá než zboží dorazí , a jelikož se jedna o kontaktní čočky které si zde objednávám potřebuje je většinou co nejrychleji.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Odeslal jsem před týdnem objednávku - nebyla zatím doručena. Jediná komunikace ze strany obchodu je zaslaný dotazník, jak jsme spokojený s nákupem.
  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • Zboží zatím nedorazilo a dotazník na hodnocení už mám v emailu
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Potřeboval jsem urychleně dodání kontaktních čoček kvůli končící lhůtě předtím používaných - doba dodání od objednávky ale trvala 12 dní, tudíž jsem výrazně musel překročit lhůtu pro používání čoček.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží které mají skladem - doba doručení 3-4týdny. Při stornu objednávky, odepisují drze a zadržují vrácení již uhrazených peněz.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Jelikož balíček byl pomlácený a díra v něm, tak jsem ho nevyzvedl na parcelshopu gls

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • od chvíle, kdy jsem provedla objednávku a zaplatila online, obchod se mi zatím vůbec neozval.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dobrý den, zatím hodnotím jako NESPOKOJENÁ, protože mi zboží nedorazilo. Doufám, že ho mohu brzy očekávat. Hejdánková

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Nebylo mi doručeno ze mám zaplaceno
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • PŘI OSOBNÍM ODBĚRU NELZE PLATIT HOTOVĚ. PO LETECH JSEM PŘEŠEL JINAM, KDE TOTO LZE.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    12.11. jsem vytvořila a zaplatila objednávku. Do dnešního dne (19.11.2021) se status objednávky nezměnil a zboží stále nedorazilo.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Již poněkolikáté. Zaplatím a nic se neděje - z Vaší strany žádná komunikace, proč zboží neposíláte, kdy bude doručeno atd.

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Bohužel už čekám týden na objednané zboží. Placeno předem a čekat na zboží objednané v rámci ČR například 10 dní, mi přijde nepochopitelné....