Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Na stránkách se uvádí zboží skladem.
    • Po objednání je dodací lhůta 4až6 týdnů. To se mi nelíbí

    Reakce obchodu Kontaktní.cz

    Dobrý den, Jano,
    Vaše nespokojenost nás velice mrzí.
    Pro nákup kontaktních čoček je potřeba zadat mnohdy i několik parametrů. Dokud nejsou vyplněna všechna potřebná pole, jeví produkt jako skladová položka. Po zadání všech parametrů se údaj o odeslání u neskladových položek okamžitě mění. Před vložením do košíku je tedy zákazník o dostupnosti produktu informován. Ve Vašem případě šlo o torické čočky, jejichž dioptrickou kombinaci jsme bohužel skladem neměli. Na základě Vaší objednávky jsme čočky s požadovanými parametry okamžitě objednali u výrobce.
    Pokud byste cokoli potřebovala, kontaktujte prosím naše zákaznické oddělení.
    Děkujeme Vám za pochopení.
    Hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Balíkovna mi hodila objednávku asi 40 min od původního místa výdeje, prodejce za to nemůže, ale ve výsledku pro mě ten nákup nemá smysl když cesta do obchoďáku trvá stejně co vyzvednutí objednávky

    Reakce obchodu Kontaktní.cz

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za zpětnou vazbu.
    Mrzí nás, že jste s doručením objednávky měla potíže. Vaši zásilku jsme však odeslali na Vámi vybrané výdejní místo. K přesměrování zásilky nejčastěji dochází, pokud je výdejní místo plné a nemá kapacitu na příjem dalších zásilek. Bohužel na takovou situaci opravdu nemáme vliv. Pokud byste chtěla situaci řešit, obraťte se, prosíme, přímo na dopravce.
    Děkujeme za pochopení a přejeme Vám hezký zbytek dne.

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    • doručení neproběhlo na požadované místo
    • doba doručení nebyla krátká

    Reakce obchodu Kontaktní.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení.
    Mrzí nás, že byly s doručením objednávky potíže. Bohužel není u recenze uvedeno Vaše jméno a nemůžeme si proto dohledat informace o Vašem nákupu. Abychom mohli naše služby zlepšovat, rádi bychom znali přesné důvody Vaší nespokojenosti. V případě zájmu se prosím ozvěte našemu Zákaznickému servisu.
    Předem děkujeme a přejeme hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Vzala jsem si dioptrie, které mám mít a nevidím přes ně. Vidím hůř než bez brýlí.

    Po téhle zkušenosti už si zde žádné nekoupím.

    Reakce obchodu Kontaktní.cz

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za zpětnou vazbu.
    Je nám líto, že Vám objednané kontaktní čočky nevyhovují. Správně byste však měla mít čočky před nákupem na internetu vybrané a odborně aplikované očním specialistou. Ten vezme v potaz parametry Vašich očí, Vaše potřeby a preference a dle toho zvolí vhodné čočky. Na základě zkoušky pak může upravit korekci nebo doporučit jiné čočky. Na kvalitu korekce zraku kontaktními čočkami má vliv spousta věcí - např. materiál, z kterého jsou čočky vyrobeny, optika čoček nebo velikostní parametry. Pokud třeba nezvolíte správně velikostní parametry, může čočka oko "škrtit" nebo v něm naopak "plavat" a korekce zraku zkrátka nebude dobrá.
    Dle kontroly objednávky jsme zjistili, že jste si objednala čočky TopVue. Tyto čočky disponují službou Garance vrácení peněz. Splňujete-li podmínky služby, můžete nám čočky vrátit a nepřijdete o svou investici. Veškeré informace o službě naleznete na našem webu nebo Vám rádi poradíme na Zákaznické lince.
    Děkujeme Vám za pochopení a prozatím Vám přejeme hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Cena
    • nekvalitní zboží - čočky

    Reakce obchodu Kontaktní.cz

    Dobrý den,
    je nám velmi líto, že máte s čočkami nepříjemnosti.
    Jestliže máte pocit, že čočky vykazují nedostatky, můžete čočky reklamovat.
    Pokud potřebujete více informací, kontaktujte prosím naše zákaznické oddělení na telefonním čísle + 420 226 292 891.
    Hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nic jsem nedostal, stále čekám

    Reakce obchodu Kontaktní.cz

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za zpětnou vazbu.
    Je nám velice líto, že došlo k opoždění doručení zboží. Za prodlení se Vám velice omlouváme a jako kompenzaci za vzniklé nepříjemnosti jsme Vám na Váš zákaznický účet připsali kredit.
    Velice Vám děkujeme za pochopení a věříme, že Vás příští nákup proběhne v pořádku.
    Přejeme Vám hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    ANI PO TŘECH TÝDNECH OD OBJEDNÁNÍ ZBOŽÍ NEMÁM.

    Reakce obchodu Kontaktní.cz

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za hodnocení.
    Velice se Vám omlouváme za zpoždění dodání objednaného zboží. Prodleva vznikla na straně výrobce.
    Pokud čočky nemáme skladem, okamžitě je objednáváme přímo od výrobce. Bohužel současná koronavirová situace ovlivňuje nejen výrobu, ale i dodávky objednávek.
    Zjišťovali jsme veškeré informace a Vámi objednané čočky jsou již na cestě a v nejbližších dnech by k nám měly dorazit. Věříme, že do konce týdne budete mít zásilku u sebe. Pokud byste se chtěl o Vaší objednávce informovat, můžete ve všední dny od 8:00 do 16:00 kontaktovat naše zákaznické oddělení. Děkujeme Vám za pochopení.
    Hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Po potvrzení objednávky došlo k jejímu zrušení bez udání důvodu. Až na opakovanou telefonickou výzvu mi bylo na email zasláno neuspokojivé vysvětlení, které dle mého názoru nemá oporu ve spotřebitelském zákonu

    Reakce obchodu Kontaktní.cz

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za hodnocení.
    Velmi nás mrzí Vaše nespokojenost.
    Váš nákup proběl za podmínek, na které se nevztahují obchodní podmínky, neboť v obchodních podmínkách máme uvedeno, že se obchodní podmínky nevztahují na případy, kdy osoba, která má v úmyslu nakoupit zboží od prodávajícího, je právnickou osobou či osobou, jež jedná při objednávání zboží v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci samostatného výkonu povolání.
    Je nám líto, že to vnímáte jako nedostatek.
    Hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednal jsem 6 a 6,5 dioptrie čočky a přišlo mi dvakrát 6, takže poslední objednávka na tomhle eshopu

    Reakce obchodu Kontaktní.cz

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za hodnocení.
    Vyhledali jsme si Vaši objednávku a neshledali jsme na naší straně žádné pochybnosti.
    V systému evidujeme u Vaší objednávky pouze 2 ks kontaktních čoček s totožnou dioptrií -6,00.
    Pokud jste 1 krabičku čoček doposud neotevřel, kontaktujte prosím naše zákaznické oddělení na telefonním čísle
    + 420 226 292 8­91. Situace se dá řešit.
    Hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nebyli schopni mi předem vystavit fakturu, kterou by mi zaměstnavatel proplatil v rámci FKSP. U konkurence v tom nebyl žádný problém.

    Nebyli schopni mi předem vystavit fakturu, kterou by mi zaměstnavatel proplatil v rámci FKSP. Slečna v call-centru byla sice ochotná, ale nijak mi neporadila.

    Reakce obchodu Kontaktní.cz

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za hodnocení.
    Velmi nás mrzí Vaše nespokojenost, ale tento typ úhrady, bohužel, neumožňujeme.
    Vždy můžete nákup uhradit sám a následně si nechat fakturu proplatit u zaměstnavatele.
    Děkujeme za pochopení.
    Hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží bylo dodáno na jinou adresu
    • Zasilkovna uvedla že adresu pro doručení uvádí vždy prodejce tedy
    • Kontaktní nebo si zasilkovna mění
    • Doručovací místa podle vytíženosti?
    • O tom však zákazníka neinformují
    • Takže u mě zasilkovna už ne

    Reakce obchodu Kontaktní.cz

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za hodnocení.
    Velmi nás mrzí Vaše rozhořčení ohledně doručení Vašeho nákupu.
    V systému jsme si vyhledali Vaši objednávku a zkontrolovali jsme i cestu zásilky.
    Vámi zvolené výdejní místo se skutečně liší od místa, kam Zásilkovna balíček nakonec doručila.
    Na služby dopravců, bohužel, nemáme vliv.
    Můžete se obrátit na Zásilkovnu a reklamovat jejich službu. Kontaktovat je můžete na telefonním čísle +420 216 216 516 od pondělí do pátku v čase: 08:00 – 18:00 nebo kdykoli formou e-mailu [email protected].
    Děkujeme Vám za pochopení.
    Hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Velmi špatná komunikace s obchodem, nepřišel žádný potvrzující email o zpracované objednávky ani o tom kdy bude doručeno. Nešlo se dovolat k ověření zda teda posílají. Objednala jsem z jiné stránky a teď mám dvoje. Sice to není tragédie, ale už od nich neobjednám.

    Reakce obchodu Kontaktní.cz

    Dobrý den, Veroniko,
    děkujeme Vám za zpětnou vazbu.
    Je nám velmi líto, že jste měla s informativními maily potíže.
    E-maily generuje systém a v tomto segmentu nevidujeme žádný problém, proto prosím zkuste zkontrolovat ještě složku s hromadnou poštou či spamy.
    Standardně od nás chodí mail "Potvrzení o přijetí objednávky" i "Aktuální stav objednávky", který reflektuje stávající stav objednávky.
    Hezký den.

  • Zkuste si vyhledat cocky primo na obchode a pote ten samy artikl pres Google. Rozdil 35% uz se neda nazvat jinak nez zlodejina..

    Reakce obchodu Kontaktní.cz

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za Vaši zpětnou vazbu.
    Pro zákazníky, kteří přichází na produkty proklikem ze serverů, můžeme poskytnout na každý takto navštívený produkt speciální slevu. Sleva se liší dle období. Tento fakt máme uvedený i v obchodních podmínkách a mrzí nás, že to vnímáte jako nedostatek.
    Hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Při příchodu na stránky obchodu z jiných serverů různé ceny. Po přihození do košíku další položky se zvýšila cena u první, již vložené položky.

    Reakce obchodu Kontaktní.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za recenzi. Situace nás velmi mrzí.
    Bohužel jde o systémovou chybu a my usilovně pracujeme na jejím odstranění.
    Jsme moc rádi, že jste si problému všimla, ozvala se a dala nám tak možnost na problému pracovat.
    Věříme, že se již nebude nic podobného opakovat a kdyby cokoli, rozhodně kontaktujete náš zákaznický servis, který Vám jistě velmi ochotně a rychle pomůže.
    Díky za pochopení a mějte krásný den.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Se vším jsem spokojena, jen bych ocenila, kdyby e-shop posílal informaci, že je objednávka připravena na pobočce. Čekala jsem 10 dní a už jsem chtěla psát, jestli platba proběhla, když jsem si všimla, že na stránkách ve stavu objednávky bylo připraveno k vyzvednutí, ale nikdo mě nekontaktoval.

    Reakce obchodu Kontaktní.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši recenzi. Je nám velmi líto, že jste neobdržela potvrzení o připravení zásilky k vyzvednutí. V našem systému evidujeme odeslání notifikace 26. 3. 2018 ve 13:12. Není možné, že se email nedopatřením zařadil do složky nevyžádané pošty? V každém případě se omlouváme a pokud pro Vás budeme moci cokoli udělat obraťte se na náš zákaznický servis.
    Přejeme Vám krásný den.

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • Opravdu rychlé dodání
    • Ceny při opakovaném nákupu jsou ještě vyšší, u balení 30 čoček je rozdíl i 70 Kč - stálý zákazník by měl mít slevy a výhody, ne umělé zdražování

    Reakce obchodu Kontaktní.cz

    Dobrý den Simono,
    děkujeme za Vaši recenzi.
    Je nám líto, že nejste spokojena s cenami zboží. Koncová cena se odvíjí od mnoha faktorů a proto je proměnlivá. Roli hraje cena u dodavatele, logistika, ale také konkurence a mnoho dalších skutečností, které mohou s cenou pohnout.
    Děkujeme tedy za pochopení a přejeme hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Nižší ceny oproti konkurenci.
    • Rychlá doprava a doručení zboží.
    • Ačkoliv jsou ceny výrobků velmi přátelské, samotný e-shop už bohužel tolik není. Pro uživatele je velmi nepřehledný a zastaralý. Navíc ani není možné platit on-line kartou, ale pouze jen převodem na bankovní účet (což může trvat několik dní). Všechny tyto technické nedostatky mě bohužel odrazují od dalšího nákupu.

    Reakce obchodu Kontaktní.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení. Vaše zklamání nás mrzí. Zastaralejšího designu obchodu jsme si vědomi a v současné době usilovně pracujeme na tom, aby se obchod mohl stát uživatelsky příjemnějším.
    Věříme, že se nového vzhledu my i naši zákazníci dočkáme v co nejkratším čase.
    Doufáme, že se do našeho obchodu v budoucnu vrátíte a budete s nákupem zcela spokojen.
    Přejeme Vám krásný den.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nedodrželi termín dodání o 3 dny. Objednával jsem s doručením 27. 10. a zásilka dorazila 30. 10..
    • O zpoždění se ani neobtěžovali informovat. Přitom informace doručování daného balíku jsou dostupné na webu přepravce.
    • U čoček bych informaci o nedodání v dohodnutý termín skoro očekával.

    Nedoporučuji.

    Reakce obchodu Kontaktní.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaší reakci. Je nám velmi líto, že došlo k takovému zpoždění doručení. Jak ale sám píšete, na webu dopravce je možné zásilku sledovat, takže jste jistě viděl, že z naší strany proběhlo vše tak, jak mělo. Zásilku jsme odeslali ještě v den objednání.
    Bohužel není v našich systémových silách generovat tyto informace a po převzetí balíčku, je podávání těchto informací právě na dopravci.
    Dle již zmíněného sledování zásilek nebyl pokus o doručení úspěšný a po uplynutí úložní doby nám byl balíček vrácen na adresu skladu.
    Mrzí nás Vaše zklamání z nákupu. Přejeme Vám hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • OBAL ROZTOKU ROZTRŽENÝ. OBSAH ČÁSTEČNĚ VYLITÝ

    Reakce obchodu Kontaktní.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaší reakci. Je nám velice líto, že Vám přišel roztok poškozený. Zřejmě došlo k poškození během přepravy. Když nastane taková situace, zákazníci nás kontaktují, pošlou nám fotografii a my jim zašleme roztok nový. Bohužel jste se na nás neobrátila a my jsme tudíž neměli možnost záležitost řešit.
    Děkujeme tedy za pochopení a přejeme hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • -velký výběr čoček
    • -rychlé odeslání
    • -komunikace obchodu, nesolidní jednání

    některé ze zboží jsem vracela, některé jsem si ponechala, první poštovné (dodací náklady) mi vráceny nebyly ani část,přestože jsem i já vynaložila náklady při vracení zboží (toto poštovné jsem samozřejmě nepožadovala), obchod zřejmě nemá zájem o stálé zákazníky, nejedná s nimi, jak by se mělo, pokud si zákazníka chce někdo udržet. Z mého pohledu vidí jenom peníze/zisk, hezké recenze, ale jestli je zákazník spokojený - to už neřeší... Příště nakoupím jinde, i tak děkuji za rychlé odeslání - jediné plus

    Reakce obchodu Kontaktní.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši reakci. Vaše zklamaní nás upřímně mrzí. Nicméně to co popisujete, je standardní postup naprosté většiny internetových obchodů. Pokud je vrácena kompletní objednávka, je zákazníkovi vrácena i cena poštovného. Náklady spojené s dopravou zboží zpět k prodávajícímu jsou propláceny pouze v případě oprávněné reklamace zboží. Všechny tyto informace najdete v obchodních podmínkách.
    Váš názor na náš obchod nás mrzí. Našich zákazníků si vážíme a snažíme se jim poskytnout služby v té nejlepší možné kvalitě.
    Budeme rádi, když se k nám jednou opět vrátíte.
    Přejeme Vám krásný den!