• Nedoporučuje obchod

    Zbozi od 15.5.nedorazilo :-(

    Reakce obchodu Kontaktní.cz

    Dobrý den vážený zákazníku, prosím napište nám bližší informace (Vaše celé jméno, číslo objednávky) na náš zákaznický servis [email protected], abychom mohli prověřit proces Vaší objednávky. Ihned po obdržení informací Vás budeme informovat. Děkujeme.

  • Nedoporučuje obchod

    Koupil jsem žiletky Gillette Mach 3. Oproti stejným žiletkám zakoupených v drogerii jsou tyto mnohem horší kvality. Zvlhčující proužek zmizí po jednom oholení a i s novou žiletkou je problém se vůbec oholit.

    Reakce obchodu Kontaktní.cz

    Dobrý den vážený zákazníku, velice nás mrzí Vaše nespokojenost s kvalitou žiletek značky Gillette Mach 3 zakoupených v našem internetovém obchodě, opravdu se nám toto nestává. Zboží nám dodává autorizovaný prodejce, který by nám neměl dodávat "nepravé zboží". Samozřejmě Vám vezmeme zboží zpět a kompenzovat Vám budeme i poštovné. Pošlete nám prosím balení zpět na naši reklamační adresu a přidejte informaci o způsobu vrácení peněz (forma kreditu na příští objednávku nebo vrácení na Váš účet). Děkujeme za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Komunikace, snaha ze strany obchodu vyřešit problém, vstřícnost, ochota, občas cenově příjemné akce.
    • Byla jsem mailem a zprávou informována o možnosti vyzvednutí objednávky na zvoleném místě. Zboží tam však údajně není. Předpokládám, že to není přímo Vaše chyba, ale komunikace s výdejním místem v Divadelní v Kladně byla pro mě už podruhé odstrašujícím příkladem jednání ve službách. Možná není chyba ani z jejich strany, ale když jste při objednávce psali "k vyzvednutí v pondělí", zpráva o doručení mi přišla ve středu a ani v pátek zboží k vyzvednutí nebylo, způsobilo mi to značné nepříjemnosti a příště asi objednám jinde, přestože komunikace přímo s Vámi probíhá uspokojivě.

    Dobrá komunikace, ceny srovnatelné s ostatními e-shopy, někdy delší lhůta dodání, než je uvedeno.

    Reakce obchodu Kontaktní.cz

    Dobrý den vážená zákaznice,
    velice nás mrzí celá vzniklá situace. Rádi bychom prověřili celý proces od objednání až po dodání. Prosíme Vás o zaslání podrobnějších informací k Vaší objednávce (Vaše celé jméno a číslo objednávky) na naši zákaznickou linku [email protected]. Nepříjemnou zkušenost při osobním vyzvednutí předáme na prošetření na provozovatele tohoto konkrétního výdejního místa. Věříme, že se nám podaří najít a případně odstranit naše pochybení a zachovat si i nadále Vaši přízeň. Děkujeme za Vaši spolupráci a pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Objednala jsem Gillette žiletky a špatně holí. Nejsem si tedy jista jejich originalitou. Na trhu je dost padělků.

    Reakce obchodu Kontaktní.cz

    Dobrý den Emo, můžete samozřejmě využít možnost reklamace. Pošlete nám prosím vadné žiletky na naši reklamační adresu, vyřídíme Vaši reklamaci v co možná nejkratším termínu. Děkujeme.

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 1 den

    Dobrý den,
    žza nákup jsem měla slíbený dárek v podobě očních kapek. Ten je sice uveden na faktuře, ale v balíčku chyběl.

    Reakce obchodu Kontaktní.cz

    Dobrý den paní Bílková,
    velice se omlouváme za chybu při expedici Vaší objednávky. Dárek Vám samozřejmě ihned dopošleme. Děkujeme za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zásilka mi nedošla, na výdejním místě mi předali pod mým jménem zásilku pro někoho jiného - v balíčku byla faktura na jiné jméno s jiným zbožím, když jsem ihned reklamovala, na výdejním místě mi nechtěli dát zpět peníze, musela jsem ztropit velmi pro obě strany nepříjemnou scénu, aby mi byly peníze vráceny, do této doby žádná reakce internet. obchodu.

    Reakce obchodu Kontaktní.cz

    Dobrý den Evo,
    velice nás mrzí popsaná situace, která vznikla při přebírání zásilky na výdejním místě. Abychom mohli reagovat na výše uvedené a prověřit celou situaci, potřebovali bychom prosím poslat na náš zákaznický servis [email protected] bližší informace k Vaší objednávce - číslo objednávky nebo Vaše celé jméno. Děkujeme za pochopení a Vaši trpělivost.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Dobrá cena, rychlé dodání, dárek navíc.
    • I když ke zboží a objednávce jako takové výhrady nemám, nepříjemně mě překvapila nulová komunikace ze strany obchodu v případě dotazu.

    Reakce obchodu Kontaktní.cz

    Dobrý den vážená zákaznice,
    moc se omlouváme, že komunikace mezi Vámi a naším internetovým obchodem nefunguje. Zákaznický servis funguje každý pracovní den a poslané dotazy do naší emailové schránky jsou zodpovězeny v nejkratším možném čase (cca do půl hodiny po obdržení dotazu v rámci pracovní doby). Prosíme Vás o kontrolu emailové adresy, kterou máte zadanou v registraci v e-shopu kontaktni.cz. V několika případech se nám již stalo, že vinou uvedení neexistující emailové adresy nedostával zákazník správné informace nebo např. z důvodu plné mailové schránky naše odpověď nepřišla adresátovi. Věříme, že se podaří najít vysvětlení. Děkujeme za Vaši spolupráci.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Objednal jsem si v obchodě žiletky za velmi zajímavou cenu. Bohužel až při použití jsem zjistil, že nejde o originál. Tento typ používám roky a proto dobře znám kvalitu, jakou má zboží nabídnout. Tyto žiletky jsou extrémně špatné a jistě nejde o originál...

    Bohužel...

    Je možné, že o tom ani obchod neví, doufám...

    Reakce obchodu Kontaktní.cz

    Dobrý den vážený zákazníku, jsme velice nemile překvapeni komentářem k originalitě prodávaných žiletek v našem internetovém obchodě. Jde o první a jediné upozornění na pravost výrobku. Samozřejmě máte možnost reklamace zboží, se kterým nejste spokojen. Žiletky nám prosím zašlete na naši reklamační adresu a my postoupíme Vaši reklamaci žiletek k prověření. Děkujeme.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dodací lhůta nebyla splněna
    • Na urgenci z mé strany nikdo nereagoval

    Reakce obchodu Kontaktní.cz

    Dobrý den vážený zákazníku, velice nás mrzí výše uvedené a rádi bychom se pokusili najít vysvětlení. Kontaktujte prosím náš zákaznický servis telefonicky nebo emailem na: [email protected] a sdělte nám prosím Vaše celé jméno a číslo objednávky. Ihned prověříme možné pochybení a věříme, že se nám podaří najít vysvětlení, které povede ke spokojenosti obou stran. Děkujeme za pochopení a Vaši spolupráci.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neustále vyskakující trapné okno: Ověřeno zákazníky, které znemožňuje pohodlné prohlížení produktů!!! Totálně mě to odradilo od dalšího nákupu.
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • dlouhé dodací lhůty

    Reakce obchodu Kontaktní.cz

    Dobrý den vážený zákazníku, velmi rádi bychom prověřili a případně vysvětlili Vámi uváděné negativum ohledně dodací lhůty. Prosíme Vás, pošlete nám na [email protected] bližší informace k Vaší objednávce - celé jméno, popř. číslo objednávky. Dodání některých speciálních čoček jako jsou torické a multifokální nebo některé vysoké hodnoty čoček či dioptrické barevné čočky nemáme bohužel skladem a musíme čekat na vyřízení naší objednávky pro Vás u našich autorizovaných dodavatelů. Bohužel se v některých případech stává, že ani náš dodavatel nemá v České republice daný druh čoček skladem a i on objednává zboží ze zahraničí, čímž se doba dodání k Vám prodlužuje. Děkujeme za pochopení a věříme, že se nám podaří vysvětlit dlouhou dodací lhůtu k Vaší spokojenosti.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nizká cena za značkové zboží
    • Jebnutá komunikace

    Magori, poslali mi 30 SMS které mi chodily každou 4vterinu a 30 emailu z kterými mi zajebaly celou schránku- že už mám po sedmém dni zásilku na výdejním míste.

    Reakce obchodu Kontaktní.cz

    Dobrý den vážený zákazníku, je nám líto, že došlo k takto nepříjemným skutečnostem. Prosíme Vás o bližší informace k Vaší zásilce (Vaše celé jméno a popř. číslo objednávky), abychom mohli předat Vaši připomínku ohledně obdržených sms a emailových zpráv k prověření na společnost, která provozuje síť výdejních míst. Děkujeme za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Objednala jsem si 14-denní kontaktní čočky, které ovšem nosím jen nárazově - jedny čočky otevřu na letní dovolenou, další na podzimní, další na hory apod, balíček čoček (byť jsou pouze 14-denní) mi tak normálně vydrží i rok. Z tohoto obchodu mi však došel balíček s expirací 9/2013 bez jakéhokoli upozornění!! S tímto jsem se opravdu ještě nesetkala - buď mají čočky standardně expiraci za 3-5 let, anebo mě obchod vždy upozornil, pokud byla expirace cca půl roku či kratší...
    Nedoporučuji!!!

    Reakce obchodu Kontaktní.cz

    Dobrý den paní Tomanová, velice nás mrzí a velmi se omlouváme za vzniklou situaci. Rádi bychom prověřili poslání čoček s takto krátkou exspirační dobou a to bez předchozího upozornění a případného cenového zvýhodnění pro naše zákazníky, což patří ke standardním postupům při expedici všech objednávek. Prosíme Vás, kontaktujte naše zákaznické centrum na [email protected], abychom mohli zjistit podrobnější informace k Vaší objednávce. Předběžnou kontrolou v systému bylo zjištěno, že evidujeme pouze jednu objednávku na Vaše jméno, ve které jsou kontaktní čočky od firmy Johnson and Johnson, které s takto krátkou exspirační dobou nemáme na skladě. Věříme, že se nám podaří najít společně vysvětlení celé situace, které povede k oboustranné spokojenosti.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • o žádných nevím
    • , objednané žboží před 10ti dny mi stále nedorazilo a i komunikace je nijaká...

    nedoporučuji

    Reakce obchodu Kontaktní.cz

    Dobrý den vážený zákazníku, prosím kontaktujte nás na [email protected], abychom mohli prověřit Vaši objednávku, napište nám Vaše jméno popř. číslo objednávky. Věříme, že se podaří situaci vysvětlit popřípadě napravit k oboustranné spokojenosti. Děkujeme za Vaše pochopení a spolupráci

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • před deseti dny jsem zaplatil a nemám dodnes NIC

    Reakce obchodu Kontaktní.cz

    Dobrý den vážený zákazníku, prosím kontaktujte nás na [email protected], abychom mohli prověřit vaši objednávku. Mohlo se např. stát, že Vaše objednávka nebyla úspěšně přijata do našeho systému vinou nedokončení objednávky. Jako kontrola přijetí objednávky do našeho systému vám slouží potvrzující e-mail, který vám od nás přijde ihned po úspěšném ukončení objednávky. Věříme, že najdeme vysvětlení a případnou nápravu k oboustranné spokojenosti. Děkujeme za spolupráci

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dodávka nebyla k vyzvednutí následující pracovní den jak web sliboval. Prý tam mají chybu, osobní vyzvednutí následující pracovní den platí jen pro Prahu, což ale na webu neuvádí.

    Reakce obchodu Kontaktní.cz

    Vážený zákazníku, velice se omlouváme, že zatím není na našich internetových stránkách přesněji uvedena doba dodaní v závislosti na výběru způsobu dopravy ihned po výběru parametrů vybraného zboží. Pracujeme na odstranění tohoto nedostatku. Prozatím je zákazník informován o době dodání v e-mailu "Potvrzení o přijetí objednávky", který potvrzuje přijetí objednávky do našeho systému. Děkujeme za pochopení

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • cena + darek
    • potrebovala jsem heslo k vyzvednuti zasilky, ktere jsem dostala pozdeji nez informaci tykajici se vyzvednut. V obchode mi zbori nehteli vydat bez hesle. Je to zbytecna komlikace

    az na to heslo v pohode

    Reakce obchodu Kontaktní.cz

    Dobrý den, prosím napište nám na [email protected] číslo vaší objednávky, abychom mohli prověřit vaši připomínku. Uvádíme informace od společnosti Zásilkovna.cz: Klientovi přijde e-mail s informací, že e-shop (tedy Kontaktní.cz) vložil do IS info k zásilce. Jakmile je zboží připraveno k výdeji, přijde klientovi zároveň druhý e-mail se všemi informacemi a SMS – v obou informacích přijde klientovi heslo. Tj. i kdyby byl zadán v systému špatně telefon, pak heslo přijde klientovi alespoň e-mailem. Pokud není zboží na výdejně, tj. nepřijde klientovi druhý e-mail a SMS – zboží ještě není připraveno na výdejním místě a není možné jej vydat. Dále platí, že v pobočkách společnosti Zásilkovna – pokud klient nemá k dispozici heslo, tak lze zásilku zcela bez problémů vyzvednout i na základě občanského průkazu. Děkujeme za pochopení

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • levnější produkty než v tzv. kamenných obchodech (optikách)
    • - poněkud nepřehledný objednávkový formulář
    • - klamavý datum doručení. Již podruhé jsem čekala téměř dva týdny na doručení, ačkoliv v objednávce slibovali doručení již pozítří

    levnější výrobky než v běžných obchodech. Ale už bych u nich nenakupovala kvůli dlouhé dodací lhůtě

    Reakce obchodu Kontaktní.cz

    Dobrý den vážený zákazníku, napište nám prosím na [email protected] číslo vaší objednávky. Chtěli bychom ji prověřit a zjistit, z jakého důvodu trvalo doručení dva týdny. Údaj o době dodání u skladového zboží po výběru parametrů je doba dodání při způsobu platby na dobírku a dopravy Českou poštou. Při výběru jiného způsobu dopravy a platby se tato doba může prodloužit maximálně o 2 dny (záleží také, kdy jsou připsány peníze na náš účet v případě platby bankovním převodem, pokud nebyla, pro urychlení dodávky, platba doložena potvrzením o zaplacení) Děkujeme za spolupráci a za pochopení

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Zasílá zdarma položky na místa kontaktního převzetí.
    • Pouzdro na čočky přišlo s jiným motivem, než jsem si objednala.
    • Nedošla mi sms na upozornění o doručení na místo zásilky.

    Reakce obchodu Kontaktní.cz

    Dobrý den, chtěli bychom napravit případnou chybu při expedici Vaší zásilky, můžete nás prosím kontaktovat na [email protected] s uvedením čísla objednávky, abychom toto pochybení prověřili. Bohužel za nedoručení textové zprávy na Vaše telefonní číslo nemůžeme zodpovídat. Tuto službu poskytuje společnost Uloženka.cz nebo Zásilkovna.cz (nevíme, které výdejní místo bylo vybráno). Prosíme o důkladnou kontrolu při zadávání telefonního čísla, občas se stává, že právě nesprávné zadání čísla je důvodem nedoručení informací. Děkujeme za pochopení a za spolupráci

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nedorazila objednane zbozi ani vyvoj objednavky

    Reakce obchodu Kontaktní.cz

    Dobrý den,
    kontaktujte nás prosím na [email protected], abychom mohli prověřit Vaši objednávku. Zřejmě došlo k nějakému technickému problému, který způsobil, že nemáte žádnou zprávu o Vaší objednávce. Děkujeme za spolupráci