Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • firma Kolimax se jednoznačně dopouští podvodu protože nabízí a nechá si dopředu zaplatit neexistující zboží

    Reakce obchodu kolimax.cz

    Vážený pane Nováku,
    dne 29.11.2020 v 15:24 jste si u nás objednal jednu sadu nádobí KLASIK a jednu pánev FLONAX STANDARD. 2.12.2020 jste mluvil s mojí kolegyní, která vám řekla, že vaši objednávku budeme co nejdříve expedovat. Vy jste ji vynadal do podvodníků, a že uvádíme něco co není pravda. Dne 3.12.2020 jsme jiným zákazníkům expedovali 31 stejných sad KLASIK a 29 ks stejných pánví FLONAX STANDARD. Určitě by v tomto dni byla expedována i vaše objednávka. Vy jste ji chtěl okamžitě 2.12. zrušit což jsme udělali a poslat zpět peníze, což jsme na druhý den také udělali. Vaši objednávku bychom odesílali za 4 dny po objednání. Nevím jestli toto je podvodné jednání.

    Váš telefonát moji kolegyni rozbrečel. Snažíme se s každým našim zákazníkem vyjít a zrovna tato paní to dobře umí, což jiní naši zákazníci ve svých recenzích oceňují.

    Kopřiva Roman - jednatel a spolumajitel společnosti.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Přišlo vše v pořádku

    Reakce obchodu kolimax.cz

    Vážená Moniko,

    neumíme reagovat, pokud nevíme na co. Mrzí nás vaše nízké hodnocení. Můžete se nám kdykoliv ozvat, jakýkoliv problém s vámi ihned vyřešíme.

    Váš KOLIMAX

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Po prvním použití na indukci vyskákaly na dně vzhledově ošklivé mapy

    Reakce obchodu kolimax.cz

    Vážený pane,

    omlouváme se za potíže které máte, mapy mohly vzniknout tím, že jste zapoměli nádobí před prvním použitím umýt.
    Jestli se vám nepodaří skvrny vyčistit, pošlete nádobí k nám, my vám ho obratem zašleme vyčištěné zpět. Poštovné od vás k nám vám samozřejmě uhradíme.

    Váš KOLIMAX

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    27.12. jsem byla kontaktována zástupcem firmy, zda nebude problém, když zboží odešlou až po novém roce. Tudíž jsem předpokládala odeslání 2. či 3. ledna, ale doposud jsem nebyla informována o tom, že by zboží bylo předáno přepravci.

    Reakce obchodu kolimax.cz

    Vážená paní Popelková,
    omlouváme se za opožděnou expedici. Zásilku jsme předali přepravci 4.1.2019. Zatím netuším proč jste nedostala žádné avízo.
    Zjistím proč se tak nestalo a sjednám nápravu. Ještě jednou se omlouvám.

    Kopřiva Roman

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • jinde koupíte to samé výrazně levněji

    Reakce obchodu kolimax.cz

    Vážený pane, mrzí nás vaše nespokojenost. Dodáváme naše výrobky do více než 300 prodejen a eshopů v ČR. Pořádají se různé prodejní akce a je možné, že u stejné položky mohou být různé ceny. Doporučujeme před nákupem ceny prověřit.

    Váš kolimax

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Přišlo nám poškozené zboží, ale s reklamací problém nebyl.

    Reakce obchodu kolimax.cz

    Vážený pane, omlouváme se za poškozenou zásilku. Nestává se nám, že by se zásilka během přepravy poškodila, jedná se o ojedinělý případ. Věc řešíme s dopravcem.
    Váš kolimax.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Obchod je přehledný a záruka 10let se zdála být ndstandardní.

    Již po prvním vaření se na dně hrnce udělaly skvrny. Na můj dotaz mi vysvětlily různé chemické reakce nerez nádobí na minerály apod. a jak se skvrn zbavit. Nemohu se jich zbavit,i když je dle doporučení umyji, po dalším vření je jich tam víc. Nádobí je ošklivé a mé předchozí nerez nádobí vydrželo 15 let bez skvrn. Ani Tescoma mi skvrny nedělá. Chtěla jsem české nádobí a jsem zklamaná.

    Reakce obchodu kolimax.cz

    Dobrý den,
    kvalita našich výrobků a jejich užitné vlastnosti jsou pro nás na prvním místě. Obdobné reakce vzhledem k celkovému objemu vyrobeného nádobí evidujem pouze výjimečně a návod na vyčištění, který jsme Vám zaslali, vždy takovéto projevy úspěšně odstranil. Abychom se ujistili, že ve Vašem případě se nejedná o nějakou anomálii, budeme Vás v nejbližší době kontaktovat a dohodneme návštěvu našeho obchodního zástupce přímo u Vás, abychom celou situaci osobně posoudili a vyřešili.
    Vladimír Neradil
    manažer prodeje

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Objednaný rendlík byl, prý z důvodů pěkného vzhledu, označen jiným stupněm obsahu,než jsme objednali. Dotaz proč prodávají-li hrnec o obsahu 3 l.mají vnitřním číselným sloupcem označeno,že maximální obsah je pouze 2,5 l,zástupkyně obchodu nechápala.Mám si obsah vypočítat. Ten skutečně je 3 litry, tak proč to neoznačit rovnou uvnitř hrnce??To zase nechápeme my.

    Reakce obchodu kolimax.cz

    Vážený zákazníku

    objem nádob, který u našeho nádobí označujeme v názvu - například "Rendlík 3,0l", označuje celkový přesný objem konkrétní nádoby k hornímu okraji. Toto je u nádobí běžná a zažitá praxe. Samozřejmě, že tento objem má u každého výrobce určitou tolerancí, která je dána technologií výroby.
    Vnitřní značení litráže pak v našem případě rozdělujie celkový objem po půllitrových značkách. Pokud bychom označovali i značku 3l, byla by umístěna na horním okraji nádoby v obasti, kde již nádoba přechází v odlévací okraj. Toto je ale z hlediska praktického využítí podle nás zbytečné. Také z estetického hlediska zastáváme názor, že by toto značení nevypadalo příliš líbivě, což je ale subjektivní pohled.
    V každém případě pokud jsme Vás tímto způsobem značení zmátli, tak přijměte naši omluvu.
    Vladimír Neradil
    manažer prodeje

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • 1. Na www stránkách je deklarován materiál-potravinářská nerezová ocel, ale nerezová ocel to není, protože je magnetická!!!!
    • 2. Po prvním použití ( masový vývar, nudle, osmahnutí slaniny s cibulkou)se objevili na nádobí mikrotrhliny a fleky různé velikosti a barev.
    • 3. Tyto fleky nešlo odstranit ani použitím saponátu, jak je doporučováno.

    Naše původní nerezové nádobí značky SOLINGEN Germany je mnohem hezčí po 20-ti letém používání než KOLIMAX po prvním použití a to ho čistíme i práškem, bohužel máme rozbité pokličky a proto jsme se rozhodli pořídit si nové nádobí.

    Uvádíte, že se jedná o nerezovou ocel ale nádobí je magnetické což nerez tedy magnetický není.

    Proč se nemůže mít nádobí práškem, asi proto, aby se neodstranila pochromována mikrovrstva na povrchu.

    Mne to připadá jako produkt made in CHINA a ne poctivá česká výroba.

    Jsou to moje první impulsivní reakce, budu dále komunikovat s dodavatelem

    Reakce obchodu kolimax.cz

    Vážený pane,

    je nám líto, že Vaše první zkušenost s našimi výrobky ve Vás vzbudila takovouto reakci, přesto se pokusím na Vaše jednotlivé poznámky reagovat a vysvětlit:

    - Potravinářská ocel - nádobí je vyrobeno z chromniklové nerezové oceli CRNi 18/10 - AISI 304, kterou odebíráme od renomovaného Italského dodavatele, kde ke každé zásilce máme průvodní certifikáty o složení, jež odpovídá evropské normě č. 1935/2004, o materiálech a předmětech určených pro styk s potravinami. Na vyžádání Vám ho rádi zašleme k nahlédnutí. Magnetismus, který zmiňujete se bude určitě projevovat na dně nádoby, kde je spodní plát z nerezové oceli AISI 430 se zvýšeným obsahem feritu a to z toho důvodu, aby nádobí mohlo fungovat na indukčních varných desách. Nepatrný magnetismus stěn nádoby vzniká při tažení nádoby z plechového disku, kde dochází ke změně vnitřní mřížky materiálu. U dříve vyráběného nádobí, které zmiňujete nebyl indukční ohřev vyžadován.
    - mytí nádobí - v návodu na použítí píšeme:k údržbě leštěných a broušených ploch nikdy nepoužívejte agresivní látky, mycí prostředky na bázi písku, drátěnky nebo ostré předměty. Zde opravdu může dojít k interpretaci, že ani vnitřek se nesmí mýt například CIFem, což v návodu napravíme. Nedoporučujeme takto mýt především vnější plochu (ta je leštěná nebo v kombinaci s jemným broušením), aby jste si nádobí zbytečně nepoškrábali. Pokud ale chcete, je to čistě na Vás. Žádné odstranění pochromované mikrovrsty nehrozí, protože tam žádná není. Vnitřek nádob můžete bez problémů mýt i přípravky na bázi písku jako je již zmiňovaný CIF, kterým vnitřnímu povrchu nemůžete nijak uškodit - naopak Vám odstraní všechny "fleky" po prvním vaření.
    - mikrotrhliny - pokud se po použití nádobí objeví v povrchu dna mikrotrhliny, jde o vadu matriálu nazývanou "vměstky", která vzniká při válcování plechu a nelze ji předem odhalit. Tato vada se objevuje vyjímečně a je samozřejmě důvodem k reklamaci.

    Pokud Vás opravdu zajímá, jak se naše nádobí vyrábí, nabízíme Vám exkurzi v našem výrobním závodě a nebude třeba cestovat až do asie, stačí přijet na sever Moravy do Javorníku.
    Pokud jde o další postup řešení Vaší stížnosti, obraťte se prosím přímo na mne - kontak naleznete na našich webových stránkách.

    Vladimír Neradil
    manažer prodeje

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    před touto objednávkou jsem si ještě kupovala celou sadu hrnců professional
    všechny poklice měly vadu na uchu (vypadalo to svár, který by po čase začal korodovat)
    po tel. domluvě jsme poklice vyměnili, ale u této objednávky se stalo totéž
    ve finále mě na poštovném vyšla výměna kazových poklic na 250,- a nikdo mi samozřejmě nic nenahradí

    Reakce obchodu kolimax.cz

    Vážená paní,

    Vaše reklamace byla uznána jako oprávněná a v těchto případech samozřejmě náklady na dopravu proplácíme - pokud nám zašlete doklad o zaplacení, částku Vám obratem zašleme.
    Pokud jde o Vámi zjištěnou vadu, šlo o povrchovou nerovnost z výroby, která by na další funkčnost neměla žádný vliv a nehrozil ani vznik koroze. V každém případě děkujeme za upozornění a za pomoc při zlepšování kvality našich výrobků.

    s pozdravem

    Vladimír Neradil
    Manažer prodeje

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Již jsem Vám to napsal v odpovědi na váš email
    • Špatná kontrola před zabalením a expedici

    Reakce obchodu kolimax.cz

    Vážený pane Kulhánku,

    po kontrole jsme opravdu zjistili, že zboží které jsme Vám poslali není přesně takové jak jsme uváděli. Původní zboží si nechejte, správné zboží vám ihned posíláme nové. Děkujeme za upozornění, údaje jsme již opravili.

    Omlouvám se za potíže a přeji pěkný den.
    Roman Kopřiva
    Jednatel společnosti