Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Dobrý den
    Obchodem KOLIMAX jsem velmi zklamaná, zakoupila jsem před nedávnem nádobí COMFORT GREEN normální slušné nakládání s nádobím určené k vaření . Moc se mi líbilo a hodilo by se k mému vybavení domácnosti, proto jsem si ho objednala.
    Po asi deseti dnech používání se na nádobí objevily oděrky. Zřejmě toto nádobí nesnese jen pouhý dotek...čemuž se nelze vyhnout. Nebudu nádobí používat v rukavicích, a balit do vaty...
    Již při vybalování doručeného nádobí z KOLIMAXU jsem zjistila pod několik uchy /jsou tam ze samého materiálu , jako hrnce ,podložky/asi u dvou hrnců nedobarvené, nebo nedosmaltované viditelné hrany , kde byl vidět svítící plech. S brýlemi, byly viditelné malé bubliny, vytvořené výrobním procesem ???
    Komunikovala jsem, popsala jsem nekvalitní hrnce s viditelnými oděry panu obchodnímu jednateli Kopřivovi .
    Nádobí jsem odeslala do KOLIMAXU,..
    Pan Kopřiva namísto uznání vše je na nádobí patrné,mi neustále vnucuje jejich postupy při vracení poškozeného zboží.
    Nechci opravit... naprostý blábol, to prostě nelze.. nechci snížit cenu,,,, nechci poslat ani další nové.
    Toto dost drahé nádobí cena za 7 hrnců s pokličkami 9 150 CZK a mít ho jako 6 jakost, to jsem si takto při koupi nesjednala..
    Zřejmě se na této ubohé úrovni nedomluvím, pan Kopřiva je buďto slepý nebo úplně mimo realitu.
    Ještě že jsou i jiné možnosti, k narovnání správného postupu, tudíž navrácení peněz za šmejd.

    Irena Fiedlerová