Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • I pres to, ze obchod zcela jasne deklaroval na svem webu, ze zbozi je skladem, jako skladem ho obchod i mnou nechal objednat, v dalsich dnech objednavku zrusili, ze pry zbozi nemaji a tim z jejich strany vse skoncilo.

    Obchod zcela k nicemu a zbytecny. I u zbozi vydavaneho ze je SKLADEM, pote jen objednavku zrusi, ze zbozi neni skladem a tim je vse vyrizeno.

    Reakce obchodu Kolakellys.cz

    Jsme kamenná prodejna provozující e-shop a není možné on-line aktualizovat e-shop každou hodinu. Zákazník objednal v neděli večer a v pondělí ráno mu bylo voláno, že zboží není již bohužel možno prodat ani objednat. Poslední kus se vyprodal v pátek odpoledne. Zákazníkovi bylo telefonicky řečeno, že mu bude poslána sms jakmile bude zboží skladem. Zákazník si však přál objednávku zrušit. Není tedy pravda, že obchod nekomunikuje a objednávku svévolně ruší.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Láhev mě z původní ceny 119 kč vyšla nakonec na 288 kč

    Reakce obchodu Kolakellys.cz

    Poštovné + dobírka stojí 169,- . Ceny jsou nastavené podle přepravce. Zákazník cenu schválil potvrzením objednávky. Samozřejmě, pokud je lahev stále nepoužitá a zabalená, lze ji bez problémů vrátit.
    Přejeme hezký den a děkujeme za hodnocení :)