Recenzi na tento obchod mohou psát pouze ověření zákazníci - tím máte jistotu pravdivosti recenzí. Hodnocení lze učinit vyplněním dotazníku spokojenosti, který zákazníkům přijde po nákupu. Více o Ověřeno zákazníky.

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Prijemna komunikace pred zakoupenim v obchode, dobra pisemna komunikace i kratka dodaci lhuta
    • Ve výdejním místě (obchod Dobro..) mohla byt vstricnejsi komunikace (chtela jsem si knihy pred zaplacenim prohlednout). V obchode nebyly vystaveny (k dispozici).

    Vse proběhlo v poradku

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 3 týdny

    • Vyber. Mam rad kamenne obchody
    • Nulova komunikace
    • Dlouha doba dodani.

    Objednal jsem. Zaplatil hned. Potvrzeni objednavky neprislo. Na maily nikdo nereagoval. Zbozi dorazilo po trech tydnech (a bylo avizovano automatem)

    Reakce obchodu Knihy Dobrovský

    Dobrý den,
    děkuji za Vaši zpětnou vazbu, ovšem dovolte mi vysvětlení. Potvrzení objednávky jsem Vám zaslali ihned 4.1.2024, je možné, že email spadl do spamu, bohužel tyto situace někdy nastanou.
    Vaše objednávka obsahovala produkt, který byl veden jako skladem u dodavatele. Tato informace byla uvedena přímo u produktu, a také v košíku. Vaše objednávka tedy měla předpokládané datum odeslání 25.1.2024. Informaci, že o objednávce víme, a že bylo zboží objednáno u dodavatele jsme Vám také zaslali. Objednávku jsme předali přepravci 23.1.2024, tedy ještě dříve než bylo avizování u objednávky. Na Vaši emailovou zprávu kolegyně reagovala v ten samý den, kdy jste email zaslal, bohužel od Vás již nedostala odpověď a tak Vám nemohla více pomoci.
    Mrzí mě, že jste s objednávkou nebyl spokojen, ale z naší strany vše proběhlo správně.
    Děkuji za pochopení a přeji pěkný den, za Knihy Dobrovský, Markéta.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zásilka měla přijít před několika dny, nedorazila a komunikace žádná

    Reakce obchodu Knihy Dobrovský

    Dobrý den,
    děkuji Vám za zpětnou vazbu. Delší doba dodání objednávky byla způsobena právě probíhajícími akcemi a velkým vytížením skladu. Za zpoždění se velmi omlouváme, na email v objednávce jsem Vám zaslala kompenzaci, věřím, že Vám alespoň částečně kompenzuje toto zdržení.
    Děkuji za pochopení a přeji Vám pěkný den.
    Za Knihy Dobrovský, Markéta.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nulová komunikace

    Reakce obchodu Knihy Dobrovský

    Dobrý den,
    děkuji za zpětnou vazbu. Vidím, že s Vámi již situaci vyřešila kolegyně. Ztížená komunikace byla způsobena extrémním vytížením zákaznické podpory. Již pracujeme na opatření, aby se v budoucnosti podobná situace neopakovala.
    Děkuji za pochopení a přeji pěkný den. Za Knihy Dobrovský, Markéta.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • komunikace pouze s robotem, telefonicky se nelze na nikoho dovolat.

    Rozhodně NEDOPORUČUJI u Vás nakupovat knihy, kniha je dosud nedoručena přitom zaplacena, na reklamace nikdo nereaguje.

    Reakce obchodu Knihy Dobrovský

    Dobrý den,
    děkuji Vám za zpětnou vazbu, které si velmi vážíme. Vaše objednávka obsahovala titul, který byl veden jako skladem u dodavatele. Tato informace byla uvedena přímo u produktu, z tohoto důvodu byl také avizován delší dodací termín, než je běžné. Také vidím, že Vám tuto informaci již sdělila také kolegyně. Za stiženou komunikaci se velmi omlouváme, byla způsobena předvánočním a povánočním vytížením zákaznické podpory. Vaši objednávku ji brzy předáme k doručení. Děkuji za pochopení a přeji pěkný den. Za Knihy Dobrovský, Markéta.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zboží nedorazilo a obchod nekomunikuje.

    Reakce obchodu Knihy Dobrovský

    Dobrý den, pane Davide,
    děkuji Vám za zpětnou vazbu. Z důvodu velkého vánočního a povánočního vytížení došlo ke zpoždění v informovanosti ohledně objednávek. Za tuto nepříjemnost se velmi omlouváme, již pracujeme na zlepšení, aby se podobná situace v budoucnu neopakovala.
    Jak vidím kolegyně s Vámi již Vaši objednávku vyřizuje, věřím, že vše dobře dopadne.

    Děkuji za pochopení a přeji pěkný den.
    Za Knihy Dobrovský, Markéta.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Komunikace

    S obchodem jsem se snažil spojit telefonicky ale po 2x cca 40 minutách čekání jsem to vzdal. Email odeslán ale už je to 3. týden a bez odezvy. Abych jim ale nekřivdil, tak to bylo cca. 21.12. 2023, takže těsně před Vanocemi.

    Reakce obchodu Knihy Dobrovský

    Dobrý den,
    velmi se omlouváme za stíženou komunikaci v předvánočním a povánočním období. Vidím, že kolegyně již situaci vyřešila a body Vám na Vaše konto připsala. Kdybychom Vám mohli s čímkoliv pomoci neváhejte se na nás obrátit, odpovědi se již dočkáte mnohem rychleji.
    Děkuji za pochopení situace a přeji pěkný den. Za Knihy Dobrovský, Markéta,

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod nekomunikuje, některé knihy přišly uplně jiné, než které byly v objednávce, některé nepřišly vůbec.

    Zboží objednané zhruba měsíc a stále nedorazilo. Po telefonickém dotazu jak to vypadá s objednávkou mi bylo sděleno že stále nepřišlo od jejich dodavatele. Souhlasil jsem s tím že počkám až zboží od jejich dodavatele přijde cca v lednu, naskladní jej a pošlou mi jak bude celá objednávka kompletní. Po týdnu od tohoto telefonátu zaslal obchod jen část objednávky, některé knihy jsou jiné než v objednávce a část knih zrušil s odůvodněním reklamace, i když jsem do té doby nic nereklamoval. Obchod nedoporučuji.

    Reakce obchodu Knihy Dobrovský

    Dobrý den, pane Tomáši,
    velmi mě mrzí komplikace s Vaší objednávkou. Prověřila jsem celou situaci a komunikaci k objednávce. Musím potvrdit, že došlo k chybě na naší straně a nebyl akceptován Váš požadavek na odeslání kompletní objednávky až v lednu. Za tuto situaci se velmi omlouvám, jelikož pro nás bylo cílem dodat do Vánoc co nejvíce objednávek, byl nedostupný titul automaticky stornován a zaslána dostupná část.
    Dále co se týká zaslaní jiné knihy než bylo v objednávce, jednalo se o knihu, která Vám byla přidaná do objednávky zdarma jako dárek. Vždy je u dárku uvedeno, že je pouze do vyprodání zásob, jelikož došlo k vyprodání původního dárku byl Vám zaslán náhradní titul.
    Co se týká sodexo bodů a jejich platnosti tuto situaci nyní řešíme a brzy Vás budeme informovat o výsledu a následné kompenzaci.
    Jak Vám již slíbila kolegyně v emailové komunikaci, uděláme vše co bude v naších silách pro Vaši spokojenost.
    Děkuji za pochopení a přeji pěkný den.
    Za Knihy Dobrovský, Markéta.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Objednavka dosud nebyla vyrizena. Na maily nereaguji.

    Reakce obchodu Knihy Dobrovský

    Dobrý den,
    děkuji Vám za zpětnou vazbu. Velmi se omlouvám za zdržení Vaší objednávky, ke kterému došlo z důvodu posledního poškozeného kusu objednané knihy. Protože jsme pro Vás objednali nový kus bylo nutné vyčkat na jeho dodání. Jako kompenzaci za stíženou komunikaci jsem Vám zaslala slevový kód na nákup v našem eshopu, budu ráda pokud si za něj vyberete něco co Vám tuto nepříjemnost kompenzuje.
    Vaši objednávku již co nejdříve připravíme k odebrání.
    Děkuji za pochopení a přeji pěkný den.
    Za Knihy Dobrovský, Markéta.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Špatná komunikace, nepravdivé údaje o možnosti vyzvednutí knihy v obchodě. 21.12. objednáno, byla informace o doručení na prodejnu 23.12.2023. Dnes je silvestr a žádná reakce. Dotazoval jsem se ráno 28.12. o osudu objednávky, opět bez konkrétní odezvy.

    Reakce obchodu Knihy Dobrovský

    Dobrý den,
    zkontrolovala jsem Vaši objednávku a velmi se omlouvám. V tomto případě to vypadá na technickou chybu, kdy se objednávka chybně převedla do systému. Ihned jsem provedla opravu a zadala jsem co nejrychlejší připravení na prodejně.
    Moc mě tato situace mrzí, jako součást mé omluvy přijměte prosím slevový kód do našeho eshopu. Slevový kód Vám zašlu v odpovědi na Váš email.
    Děkuji za pochopení a přeji pěkný den.
    Za Knihy Dobrovský, Markéta.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Špatná komunikace

    Reakce obchodu Knihy Dobrovský

    Dobrý den,
    mrzí mě komplikace s komunikaci, tyto komplikace jsou způsobené předvánočním a povánočním vytížením zákaznické podpory. Ráda bych Vám tuto situaci kompenzovala, zaslala jsem Vám kompenzaci na email uvedený ve Vaší objednávce.
    Děkuji za pochopení a přeji pěkný den, za Knihy Dobrovský, Markéta.