Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Trvalo to dlouho
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Objednávku jsem zaplatila předem a pak opravdu strašně dlouho trvalo, než přišla zásilka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dorazilo poškozené zboží
    • Firma se k tomu postavila špatně
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Příliš dlouhá dorucovaci doba, i když jsem uhradila okamžitě přes Apple Pay.
  • žádáte dopředu hodnocení, aniž ba kniha byla dodána

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    kniha k vyzvednutí pouze na prodejně, udělala jsem si rezervaci a kniha již nebyla k vyzvednutí, žádné info nepřišlo

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Knihy Dobrovský prostě asi není obchod pro mne... Knížkám, které se tváří, že jsou skladem trvá doručení více jak týden a na místo seriózního vysvětlení, či omluvy jen pár infantilních emailů o "Kapitánu šneku" a "zknihaříme to brzy" a když už jsem obdržel email o vyřízené objednávce, tak ještě víc jak den trvalo, než se balíček vůbec dostal do rukou zásilkovny... Myslím, že v dnešní době je prostě týden moc... Zvláště, když konkurence to umí vpodstatě do druhého dne... Co bude před vánoci? To aby si člověk objednal pro jistotu už v říjnu...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • E hnihy zaplacené o víkendu bylo možné stáhnout až v pracovní den
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    slibují dodání ze skladu, ale doobjednává, takže slíbený termín se po zaplacení rázem změní

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Po týdnu od zaplacení kniha ještě nedorazila.

    Nedělám to ráda, ale toto je moje aktuální zkušenost, po týdnu od zaplacení kniha ještě nedorazila. Jinak vím co kupuji a kniha bude skvělá, známe tento komiks ze čtyřlístku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    jsou otravní jak svítiplyn

    • Komunikace u další objednávky 0.
    • Nemožnost prodloužení lhůty pro vyzvednutí.
    • arogance a seznam výmluv proč něco nefunguje jak by mělo.
    • Po žádosti o opětovné doručení trvalo 48 hodin dopravci doručit objednávku zpět do skladu a ani po tydnu mi nepřišlo nové číslo objednávkypod kterým je nově vedena,a které je nutné mít pro reklamací.
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Z technických důvodů nebylo možné objednávku dokončit
    • Slevový kupón, který jsem použil, se i přes zrušení objednávky zneplatnil a už není možné jej použít.

    Kdybych neměl slevový kupón do tohoto obchodu, tak bych zde nenakupoval.
    Platební brána, kterou obchod využívá, nemohla třikrát po sobě zpracovat platbu. Nakoupil jsem v ten samý čas u konkurence bez jakýchkoliv problémů.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží bohužel nedorazilo.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zcela amatérsky zvládnutá objednávka, danou mapu WK 212 se mi snažili prodat bez mapové části, se slovy, že EAN sedí :-), přitom se jednalo pouze o textový doplněk, mapu jsem pak v pořádku koupil v Luxoru. Komunikace jak v garážové firmě.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Týden objednaná a zaplacena kniha ještě nedorazila !!!

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Místo informace o dodání obtěžující rádoby vtipné maily o kapitánu Šnekovi
    Ochotné řešení až po kontaktu s pracovnicí eshopu Dobrovský

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dle obchodu bylo zboží skladem u dodavatele, po objednání a uhrazení objednávky byla objednávka stornovaná z důvodu, že zboží není skladem.
    Platba byla vrácena.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednávka vytvořena 7.8 a k vyzvednutí na prodejně, až 21.8. A to mne paní prodavačka ujistila, že objednavky jsou připraveny vždy druhý den, maximálně další. 14 dni trvá připravit dvě knížky na prodejně, a to je už po druhé. TRAGÉDIE
  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    • S obchodem jsem celkově spokojena,jen nechápu žádost o recenzi zboží,které nebylo zasláno?doručeno...

    Reakce obchodu Knihy Dobrovský

    Dobrý den,
    děkujeme za reakci. Email s hodnocením je zasílán automaticky po 14 dnech od vytvoření objendávky. Email je odeslán vždy, i když objednávka nebyla odeslána, aby se mohli vyjádřit všichni zákazníci i ti, kdy nebyla objednávka doručena včas.
    Děkuji za pochopení a přeji pěkný den.
    Za Knihy Dobrovský, Markéta.