Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
Objednala jsem zacatkem prosince darky k Vanocum. Bylo uvedeno, ze jedna kniha je u dodavatele, ale bude odeslana 13.12. Jeste 23.12. jsem nemela jedinou zpravu o objednavce, ani ty knihy skladem nebyly doruceny. Nakonec mi bylo napsano, ze to musi objednat znovu. To uz je vsak davno po Vanocich. Zakoupila jsem tedy jinde a nemusi se namahat ;)
Reakce obchodu Knihy Dobrovský
Dobrý den, paní Terezo,
děkujeme za vaše hodnocení a zpětnou vazbu. Velmi mě mrzí, že jste měla nepříjemnou zkušenost s doručením vaší objednávky, a to zvlášť v období, jako jsou Vánoce. Omlouváme se za zdržení a také za to, že jsme vás dostatečně neinformovali o stavu vaší objednávky. Kniha, kterou jste objednala, byla skladem u dodavatele, což bylo uvedeno u produktu. Bohužel, dodavatel nám ji včas nedodal, což ovlivnilo celou objednávku, včetně zboží, které bylo skladem. Rádi bychom se vám omluvili za způsobené komplikace, kompenzaci jsem Vám zaslala na email uvedený v objednávce.
Pokud se v budoucnu rozhodnete dát nám šanci, rádi se postaráme o to, aby byla vaše zkušenost lepší.
Děkuji za pochopení a přeji Vám pěkný den, za Knihy Dobrovský, Markéta. -
Nedoporučuje obchod
I pres vyslovny nesouhlas v objednavce mi prislel tento dotaznik spokojenosti. Takze si z klientu delaji šašky.
Reakce obchodu Knihy Dobrovský
Dobrý den,
děkuji za zpětnou vazbu. Možnost zvolit si nezaslání dotazníků prověříme a ověříme, zda funguje jak má.
Za zaslání se velmi omlouváme.
Děkuji za pochopení a přeji pěkný den.
Za Knihy Dobrovský, Markéta. -
Nedoporučuje obchod
Obtěžování sms a mailem od objednaní až do vyzvednuti, přestože termín vyzvednuti byl dodržen
Reakce obchodu Knihy Dobrovský
Dobrý den, paní Dagmar,
děkujeme za Vaše hodnocení. Před uplynutím termínu k vyzvednutí objednávky jsme Vám zaslali 1 e-mail a 1 SMS zprávu, abychom Vás na tuto skutečnost upozornili.
Mnoho našich zákazníků tuto službu oceňuje, a věříme, že i Vám může být v budoucnu užitečná.
Děkuji za pochopení a přeji Vám pěkný den.
Za Knihy Dobrovský, Markéta. -
Nedoporučuje obchod
Kniha měla dorazit do 21.12. měl jsem to jako vánoční dárek a bohužel se mnou již nekomunikoval.
Reakce obchodu Knihy Dobrovský
Dobrý den,
děkuji za Vaši zpětnou vazbu a velmi se omlouvám za tuto nepříjemnou situaci. Knihu jsme museli objednat u dodavatele, ale bohužel nebyla dodána.
Velmi nás mrzí, že jsme Vám tím zkomplikovali plány na vánoční dárek, a chápeme Vaše zklamání.
Jako omluvu jsem Vám zaslala kompenzaci na e-mail uvedený v objednávce.
Děkuji za pochopení a věřím, že nám dáte šanci napravit tuto zkušenost při Vašem příštím nákupu.
Přeji Vám pěkný den, za Knihy Dobrovský, Markéta. -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- milá paní na infolince
- nedají konkrétně vědět, když nemohou některou z položek v zásilce poslat
- zásilky nejdou rozdělit
Pokud zjistí, že vaše objednávka není na skladě nebo jí nejsou schopní doručit, nedají vám vědět. Museli jsme si sami volat na infolinku a zjišťovat stav objednávky na základě neurčitého emailu, kde se píše, že v případě, že zjistili, že zboží je poškozené nebo není na skladě, se může objednávka zdržet. Jedná se pouze o obecný email, ze kterého není jasné, jestli se to týká vaší zásilky a případně jaké zboží v zásilce není dostupné. Na infolince nám milá slečna sdělila, že to se přesně stalo s naší zásilkou a že se jedná o puzzle. Jediná možnost byla ho ze zásilky úplně stornovat. Nebylo možné ho poslat samostatnou zásilku, až dojde. V tu chvíli se samozřejmě značně protáhne i doručování samostatného puzzle.
Reakce obchodu Knihy Dobrovský
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a omlouváme se za komplikace, které se týkaly Vaší objednávky.
Chápu, že obecné informace v e-mailu mohly být matoucí a že jste museli situaci sami aktivně řešit.
Snažíme se zákazníky informovat co nejrychleji, jakmile zjistíme problém s některou z položek objednávky. Bohužel ve vánočním období, kdy je objem objednávek velmi vysoký, může dojít k prodloužení doby než stihneme zákazníky informovat.
Děkuji za pochopení a přeji Vám pěkný den, za Knihy Dobrovský, Markéta. -
Nedoporučuje obchod
- Jedna kniha nepřišla, prý byla zničená při dopravě(? jak jde cíleně v balíku zničit jen 1 knihu ze 4?). Tuto informaci jsem zjistila jen díky tomu, že jsem do obchodu za týden po objednání zavolala, neboť mi stále nic nepřišlo.
- Paní, co mi ji měla vydat, nemohla objednávku najít (i když jsem na ní ukazovala) a v prázdném obchodě jsem čekala asi 10 minut.
Doporučuju obchod Megaknihy
Reakce obchodu Knihy Dobrovský
Dobrý den,
děkuji za Vaši zpětnou vazbu a omlouvám se za nepříjemnosti spojené s Vaší objednávkou.
Kolegyně na prodejně Vás informovala o poničení knihy při přepravě od dodavatele, kdy nám v předvánočním období chodí stovky knih. Bohužel opravdu v tomto množství občas dojde k poškození a není možné knihu vydat.
Omlouvám se také za komplikace při výdeji na prodejně a za delší čekání.
Vaše zpětná vazba je pro nás velmi důležitá a pomůže nám zlepšit naše služby.
Děkuji za pochopení a doufám, že nám dáte šanci napravit tuto zkušenost při Vašem dalším nákupu.
Přeji Vám hezký den, za Knihy Dobrovský, Markéta. -
Nedoporučuje obchod
- Tvari se ze je hned k vyzvednuti
- Ale kdyz prehlidnete ze mate cekat na vyzvu naklusete zbytecne do kramu
A pak kdyz cekate na tu vyzvu, musite cist radoby vtipne maily ve stylu ... copak jste delali tehdy a tehdy.... ze zasilka ceka...
Reakce obchodu Knihy Dobrovský
Dobrý den,
děkuji za Vaši zpětnou vazbu a omlouvám se za nepříjemnosti spojené s Vaší objednávkou. Produkt bylo nutné přeposlat ze skladu, což bylo uvedeno přímo u produktu včetně předpokládané doby dodání. Vaše objednávka byla připravena k vyzvednutí 14. 12., tedy v termínu, který byl předem stanoven.
Chápu, že situace mohla působit matoucím dojmem, pokud jste nezachytil informaci o předpokládané době vyzvednutí. Co se týče e-mailů, snažíme se je psát s lehkostí, ale pokud Vám tento styl nevyhovuje, omlouvám se za případné rozladění.
Děkuji za pochopení a přeji Vám pěkný den, za Knihy Dobrovský, Markéta. -
Nedoporučuje obchod
- drahé oproti konkurenci
Reakce obchodu Knihy Dobrovský
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Ceny našich produktů nastavujeme tak, aby odpovídaly jejich kvalitě a dostupnosti. U většiny produktů dodržujeme cenu stanovenou nakladatelem. Zároveň se snažíme našim zákazníkům pravidelně nabízet různé slevové akce a výhody, například v rámci našeho věrnostního programu. které jsou bezkonkureční.
Děkuji za pochopení a přeji Vám pěkný den. Za Knihy Dobrovský, Markéta. -
Nedoporučuje obchod
- Obchod se nachází přímo nádražní hale; místo je vcelku skryté. Kniha byla předána poškozená.
Reakce obchodu Knihy Dobrovský
Dobrý den,
děkuji za Vaši zpětnou vazbu a omlouvám se za to, že kniha byla předána poškozená. Knihu můžete samozřejmě obratem vyměnit za nepoškozený kus. Bohužel, v předvánočním shonu se takové situace mohou výjimečně stát, ale snažíme se je minimalizovat.
Co se týče viditelnosti prodejny, na jejím lepším označení stále pracujeme, aby byla pro zákazníky snáze dohledatelná. Děkujeme za pochopení a doufáme, že Vám příští návštěva přinese jen pozitivní zkušenosti.
Přeji Vám pěkný den, za Knihy Dobrovský, Markéta. -
Nedoporučuje obchod
- Přišla zboží jiného tvaru a materiálu než bylo na stránkách uvedeno. Jsem zklamaná že pevné desky na sešity vlastně nejsou pevnými deskami ale pouze kusem tenkého papíru
Reakce obchodu Knihy Dobrovský
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a omlouváme se, že produkt neodpovídal Vašim očekáváním. Mrzí nás, že kvalita uvedeného zboží nesplnila Vaši představu. Informace na eshopu prověříme a opravíme. Samozřejmě máte možnost zboží vrátit, pokud nejste spokojená. V případě potřeby Vám rádi poskytneme více informací k vrácení nebo výměně. Děkuji za pochopení a přeji pěkný den, za Knihy Dobrovský, Markéta. -
Nedoporučuje obchod
Objednané knihy měly uvedené, že jsou skladem a nakonec jsem na ně čekala přes týden na dodání dodavatelem, ačkoliv je měly na jiných pobočkách.
-
Nedoporučuje obchod
- Zatímco konkurence je schopná vyřídit objednávku klidně i za den, nebo pár hodin, u Dobrovského to samé trvá pomalu dva týdny. Opakovaná zkušenost.
-
Nedoporučuje obchod
Nechápu, jak je možné, přes eshop objednat a zaplatit knížku, která byla dostupná, ale při vyzvednutí najednou nebyla??!!
-
Nedoporučuje obchod
obchod sám o sobě je dobrý, ale ten internetový je hrůza. Jeho programátor by zasloužil byl hnán karabáčem. Je naprosto nepřehledný, objednávku nelze jednoduše zrušit a tak dále.
-
Nedoporučuje obchod
- Obchod nedodržel dobu dodání, kterou uváděl na svých stránkách. Kdybych se po 11 dnech sama nezajímala a neurgovala stav své uhrazené objednávky, žádná iniciativa s omlouvou, by ze strany eshopu nikdy nebyla. Nedoporučuji.
-
Nedoporučuje obchod
- ok celkem
- Proč mi zboží ještě nepřišlo? Je to v ČR a trvá to stejně dlouho jak kdybych si koupila něco z Číny
-
Nedoporučuje obchod
- Neuvěřitelně otravný spam bot bombardující lidí SMS, emaily a neposledne i telefonáty z neznámého čísla, dokud to člověk nevydrží a a telefon zvedne. Na druhém konci nějaký AI robot. Nikdy více...
Neuvěřitelně otravný spam bot bombardující lidi SMS, emaily a neposledně i telefonáty z neznámého čísla, dokud to člověk nevydrží a a telefon zvedne. Na druhém konci nějaký AI robot po desáté připomínající, že si máte dojít pro knížku. Nikdy více...
-
Nedoporučuje obchod
Na informace o dodání zboží čekám již 10 dní. Kniha je skladem u dodavatele, ale takovouto dodací dobu jsem nečekal.
-
Nedoporučuje obchod
- neschopnost dodat nabízené knížky.
- Slabá komunikace chybí informace co je s objednávkou!
Příště již nic nebudu objednávat.
-
Nedoporučuje obchod
Já opravdu nevím, co mám hodnotit. Zatím jsem NIC neobdržela. Nepřeháníte to už?
Reakce obchodu Knihy Dobrovský
Dobrý den,
Vaše objednávka obsahovala předobjednávky, to znamená, že knihy v době objednání ještě nebyly vydány. Tato informace je vždy u knih uvedena. V košíku a také v potvrzovacím emailu jsme Vám zaslali předpokládané datum odeslání objednávky po vydání poslední knihy. Objednávka byla zrušena na Vaši žádost, z naší strany vše proběhlo v pořádku.
Hodnocení je zasíláno automaticky, i v případě, kdy nebyla objednávka dokončena. Je to z důvodu, aby se mohli vyjádřit všichni zákaznici.
Děkuji za pochopení a přeji Vám pěkný den.
Za Knihy Dobrovský, Markéta.