Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Eshop uvádí zboží skladem a zboží skladem není
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    4.11. objednáno obchod hlásil skladem ,vzápětí přišel email s tím že počítají s naskladněním 15.11

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Do poznámky jsem napsal, že prosím o úpravu délky pásku, dle uvedeného obvodu zápěstí. Na toto prodejce nereagoval a hodinky s páskem byly dodány bez úpravy. Jestli za to požadovali doplatek, tak stačilo zavolat na uvedené tel. číslo a vše by se vyřešilo. Tak jsem musel do hodinářství a tam si nechat upravit pásek na hodinkách, které jsem si tam nekoupil. Takže nikdy více.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • inzerované zboží skladem na skladě nebylo
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Úplná ignorace. Nejhorší Eshop který jsem zažil. Zboží sice dorazilo po xx dnech. Ale zlatý řetízek zabalen v krabičce od náušnic..... . Dál to už opravdu nechci komentovat. Leč ... jsem bohužel jen zákazník...

    Na 100 %, nedoporučuji. Ale je to mé hodnocení.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    + velmi bohatá a různorodá nabídka zboží
    - obchod nepotvrdil, že přijal platbu převodem a na můj dotaz odpovídala telefonicky zaměstnankyně obchodu, která se vůbec neorientovala a nemohla najít, zda má firma platbu na účtu. Firmou zvolený přepravce Česká pošta zásilku do přepravy převzala, ale po 4 dnech zůstala zásilka někde vězet - je stále uvedena na prvním stupni přepravního procesu. Česká pošta je z více důvodů velmi nespolehlivý přepravce.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nedorazilo zboží, nikdo se neozývá
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    - Absolutně nepoužitelné,nejde nastavit a neraguje jak je napsáno v návodu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dvakrát sem objednala zboží a pokaždé druhý den odpověď že není na skladě. Takové jednání kde dávám své údaje se mě nelíbí pokud zboží na skladě není tak stáhnu z nabídky ale u vás tam je nabízeno pořád už měsíc nadale!!!! Proč? V recenzích jsem se dozvěděla že tuhle zkušenost mají i jiní. Pokud zboží není nenabízí. Je to jednoduché pokud vám nejde o osobní udaje

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Nevím, objednávku mi obchod zrušil, neboť zboží neměli na skladu.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Kupoval jsem zde budik JVD v akci ovšem zklamání jedno dotykové tlačítko nefunguje takže u budíku nelze deaktivovat funkci budik

    S nákupem jsem zde zklamán.....stačilo by jen budik odzkoušet před zasláním a zákazník by nemusel být zklamany

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Budík je nepraktické malinky těžko se na něho kouká. To jsem nečekal.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Zboží bylo na moji žádost stornováno, ochota jednat v klidu.
    • Zboží prezentují jako skladem, dostupné. Po tel.dotazu zjištěna dostupnost, naskladnění víc jak za 30 dnů.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Přišly jiné hodiny než jsem si objednala.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    drahe jak hrom u vetnamcu za 199 kč sila

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Zklamalo mne,že k hodinkám nebyl přiložen žádný návod na obsluhu

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Cekal jsem ze bude hezci ten privesek nic moc za ty penize moc drahe se mi to zdalo ani gram zlata to nebylo

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • krasne zbozi

    Ackoliv je u nausnic napsano "skladem" a puvodne to mel byt darek k unorovym narozeninam, prisel mi email, ze vyroba je pozastavena, mam zaplatit zalohu a v breznu/dubnu (?) uz nevim presne ze by nausnice mohly byt. V popisu nausnic bylo napsano, ze jde o zbozi na objednavku a tudiz si muzu vybrat zlato/kameny jake chci, ale proste jsem to brala tak, ze tento kus je skladem a pokud chcete trosku jiny, vyrobime. Pan byl ochotny a domluvili jsme se, ze da info az se rozbehne vyroba a zalohu zaplatim az pak, "obdarovana" si zatim vystacila se slibem... ale clovek z toho ma takovu osklivou pachut v ustech :-/

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zmatky při řešení problému s poškozeným zbožím.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží objednáno a zaplaceno 15.11.2020 a do dnešního dne 13.12. nedorazilo.