Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • cena
    • recenze zákazníků
    • v době objednávky bylo zboží uvedeno jako dostupné, po objednání obchod objednávku zrušil z důvodu nedostupnosti

    Obchod komunukuje,
    všem informacím na stránkách se ale asi nedá plně důvěřovat

    Reakce obchodu Klenoty - J.Budín

    Dobrý den pane Žák, bohužel nemáte pravdu, v době objednávky stejně jako dosud je u zboží uveden parametr, že není SKLADEM, lze se pouze informovat o dostupnosti produktu, tu jsme Vám také sdělili, ještě jednou se omlouváme a děkujeme za recenzi..:-) S pozdravem Jindřich Budín

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Pěkné zboží
    • Většina zboží stále vystavena,ale už prodaná

    Zklamal mě.Je zde velké množství nabízeného pěkného zboží,ale většina je již vyprodaná,pak tedy nechápu,proč je stále v nabídce,když není možnost ani doobjednání.

    Reakce obchodu Klenoty - J.Budín

    Dobrý den, v případě, že u produktu je uvedeno, že zboží není skladem, lze se samozřejmě u nás informovat na případné době dodání, v případě, že není možnost doobjednání, je produkt v nejbližší době stažen z eshopu. Děkujeme za recenzi a s pozdravem Jindřich Budín

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádné
    • Nabízí něco, co nemají a moc dobře to vědí. Místo toho podsouvají jiné výrobky, které asi nemohou prodat.

    Jen lákají na pěkné zboží, které nemají a nabízejí ho pořád dál ( jde normálně vložit do košíku a koupit ). Pak vám nabídnou alternativu - staré vzory.

    Reakce obchodu Klenoty - J.Budín

    Dobrý den paní Honsová, na Vaši objednávku jsme odpověděli, že zboží již není skladem (toto BYLO UVEDENO I POŽADOVANÉHO PRODUKTU). V době předvánočního období se skladovost u produktů mění každým okamžikem. Paní jsme upozorňovali (několikrát) na skladovost, která je uvedena u každého produktu, leč marně..:) Jindřich Budín

  • Nedoporučuje obchod

    • žádné
    • Nekomunikuje a nepřijímá objednávky

    Ztráta času

    Reakce obchodu Klenoty - J.Budín

    Dobrý den, paní Trojanová, na Vaši objednávku ze dne 27.10. - 11:05hod bylo odpovězeno emailem téhož dne 27. 10. - v 12:44hod, dá se říci takřka okamžitě, kde Vám byly sděleny další informace k Vaší objednávce hodinek. Bohužel od Vás až doposud, žádná reakce (telefonicky nebo emailem) nepřišla, tímto byla považována objednávka za stornovanou.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žiadne
    • Popis predmetu nezodpovedá očakávaniu kvality!
    • Objednala som:
    • Náušnice z bílého zlata s modrými safíry (alá KATE MIDDLETON) 585/2,13gr Z114
    • V popise je napísane: Drahé kameny: ano - 2ks modrý safír + 24ks čiré
    • zirkony
    • V realite to ale nie su ozajstne zafiry ale syntetické!!

    Dávajte si pozor na popis klenot!

    Ked sa piše, ze predmet obsahuje drahý kamen zafir, tak si vraj mame všetci domyslieť, ze to nie je ozajstný zafir ale synteticky!

    Spýtala som sa majiteľa, co to je teda za drahý kameň ak nie zafir, ale odpovede som sa nedočkala.

    Osobne sa cítim podvedená takýmto popisom a jednaním! Keby som vedela, ze náušnice nie su vyrobené z ozajstným zafirom, nekupovala by som ich z Anglicka v Čechách a nedala poslať na Slovensko!!

    Nedôverujem takýmto predajcom a tým pádom by som nikomu neodporučila nákup v tomto klenotníctve.

    Reakce obchodu Klenoty - J.Budín

    Paní Beer, při objednávce Vám bylo řečeno (telefonicky), že se jedná o syntetický safír (což jste nejspíše přeslechla), v popisu samozřejmě žádné informace o kamenu nejsou, jelikož se jedná o syntetický kámen, u šperků s diamanty a drahými kameny je vše v popisu uvedeno (barva, čistota, brus, homotnost kamene, hmotnost zlata atd.). O tyto informace paní Beer vůbec nežádala. V případě zájmu o přírodní safír by toto měla paní přinejmenším znát či alepoň požadovat. Paní jsme na všechny její emaily reagovali a to vždy do 24hod (a to cca 10emailů) - máme zdokladováno. Mrzí nás tato komplikace, paní jsme samozřejmě nabídli možnost vrácení zboží a peněz. Toto nám bylo odmítnuto, o to více nás mrzí tato recenze, taktéž nedoporučujeme paní k dalšímu obchodování, případně paní doporučujeme zjistit si před nákupem diamantových šperků více informací. Z naší strany je tato komunikace ukončena, zákazník = náš pán, to ano..:), ovšem nařčení z podvodu si nenecháme líbit a budeme podle toho konat. Jindřich Budín

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • výborné ceny
    • špatně formulované nabídky,přišlo něco jiného než bylo objednáno...

    Pozor na to co si objednávate,je lepší si to ověřit asi telefonicky.

    Reakce obchodu Klenoty - J.Budín

    Dobrý den, paní obdržela přesně to co jsi objednala (zlatý náramek a zlatý řetízek), s řetízkem byla spokojena, ovšem s náramkem již ne, ryzost a gramáž samozřejmě odpovídala popisku u produktu, paní jsme nabízeli i případné vrácení peněz, ta to ovšem odmítla, proto i víceméně nechápeme negativní recenzi. Jindřich Budín

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Klamavá nabídka zboží.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    U zboží sice byla poznámka skladem NE, ale šlo bez problémů objednat. Učinila jsem tak tedy s tím, že zboží, které prodejce vystavuje ke koupi, nebude pro něj problém vyrobit nebo objednat s obvyklou prodlevou. Při domluvě mi sice nejdřív nabízel přívěsek v jiné barvě zlata, ale po mém odmítnutí mi odepsal, že se pokusí přívěsek doobjednat. Mělo to ale trvat 2 - 3 měsíce. Když jsem mu sdělila, že bych šperk potřebovala do 5ti týdnů, tak mi odepsal, že to by opravdu nestihli. Nevím proč. V jiných zlatnictvích je dodávka zboží, které není skladem obvykle týden až 5 týdnů.
    Proč je toto zboží stále v nabídce, když ho nelze dodat?

    Reakce obchodu Klenoty - J.Budín

    Dobrý den paní Laschkeová, nevíme co pro Vás je obvyklá prodleva, paní jsme nabídli jiný přívěsek, který odmítla. Zlatý přívěsek, který si paní vybrala se opravdu naskladňuje do 2-3 měsíců, což jsme paní sdělili. Lhůtu do 5ti týdnů bychom nestili, to jsme též paní sdělili a potvrdili storno objednávky, toto zboží je stále v nabídce protože bude doskladněno a po té i skladovost bude upravena na shopu. Jindřich Budín

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Standardní nabídka.
    • Nabízí zboží, které již není na skladě - a to i druhý den po ozámení obchodu, že výrobek již delší dobu nemají (nekalá soutěž). Zklamali mne velmi...

    Snažil jsem se nakoupit u nich jen jednou - a díky - už nikdy více...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • neshledávám výhody
    • není zboží k prodeji, přestože v internetovém obchodě uvádí, že je možnémkoupit.

    nedoporučila bych