Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Kuchyňský robot nám přišel - ale byly orezlé vnitřky mlýnku. Zboží jsme vrátili a nyní už 4 měsíce čekáme na vrácení peněz.
    Technická podpora jen slibuje (nízká oprávnění, předání kolegům, dalším oolegům atd.),
    AI asistenka tvrdí, že už peníze máme, ale nemáme ani zboží, ani peníze.
    Z toho důvodu obchod bohužel NEmůžeme doporučit.

    • Dobrý den,
      mrzí nás tato nepříjemnost za kterou se Vám omlouváme. Rádi bychom vše prověřili a případně urgentně vyřešili k Vaši spokojenosti, ale bohužel neuvádíte číslo objednávky a ani své jméno. V případě dotazů nás neváhejte kontaktovat v pracovních dnech v čase 8:00 - 18:00 hod. telefonicky na čísle 225 348 506 nebo e-mailem na: [email protected].
      Přejeme hezký den.

      S pozdravem Váš tým Klarstein

  • iTuner 320-první kus -fungovalo internetové radio několik měsíců, po reklamaci poslali nový kus , ten fungoval asi týden, poslali nový kus, ten fungoval 4 dny. požadoval jsem vrácení peněz, což potvrdili ( číslo 245500).
    Již je to delší dobu, peníze neposlali a přestali reagovat na mé maily.

    • Dobrý den,
      tak jako jsme Vám psali i na ostatních servrech, kde jste nám psal duplicitní, negativní hodnocení. Bohužel jsme od Vás potřebovali číslo účtu, které jste nám poslal a jakmile jsme se k e-mailu dostali, tak jsme vše předali na účtovní oddělení. Peníze byste již měl mít zpět, tedy pár pracovních dní od toho, co jste nám doplnil číslo účtu. V případě dotazů nás neváhejte kontaktovat v pracovních dnech v čase 8:00 - 18:00 hod. telefonicky na čísle 225 348 506 nebo e-mailem na: [email protected].
      Přejeme hezký den.

      S pozdravem Váš tým Klarstein

  • Velké zklamání z nákupu! Objednala jsem digestoř, která byla ihned na začátku vadná a nefunkční, zjistilo se to rovnou po montáži. Po reklamací mi obchod odeslal jiné zboží, evidentně první bylo neopravitelné.... Nicméně, také nefunkční od začátku!
    Velká nespokojenost.

    • Dobrý den,

      omlouváme se za vzniklé komplikace a nepříjemnosti. Vše se budeme snažit urgentně vyřešit k Vaši spokojenosti. V případě dotazů nás neváhejte kontaktovat v pracovních dnech v čase 8:00 - 18:00 hod. telefonicky na čísle 225 348 506 nebo e-mailem na: [email protected].
      Přejeme hezký den.

      S pozdravem Váš tým Klarstein

  • Chlazení klarstein... Je totální nesmysl... Za prvé chlazení trvá dlouho... Po čtvrtém soudku už netěsní určitě spoje... Vše je plast... Ve finále to pivo v tom vyjde dráž jak v grandhotelu. Nechápu jak někdo může vyrábět takoví krám a za ty peníze....

    • Dobrý den,

      mrzí nás že nejste s výrobkem spokojený. Zboží si u Vás můžeme na naše náklady vyzvednout a vrátit Vám kompletně uhrazenou částku.
      V případě dotazů nás neváhejte kontaktovat v pracovních dnech v čase 8:00 - 18:00 hod. telefonicky na čísle 225 348 506 nebo e-mailem na: [email protected].
      Přejeme hezký den.

      S pozdravem Váš tým Klarstein

  • Chlazení klarstein... Je totální nesmysl... Za prvé chlazení trvá dlouho... Po čtvrtém soudku už netěsní určitě spoje... Vše je plast... Ve finále to pivo v tom vyjde dráž jak v grandhotelu. Nechápu jak někdo může vyrábět takoví krám a za ty peníze....

    • Dobrý den,

      mrzí nás že nejste s výrobkem spokojený. Zboží si u Vás můžeme na naše náklady vyzvednout a vrátit Vám kompletně uhrazenou částku.
      V případě dotazů nás neváhejte kontaktovat v pracovních dnech v čase 8:00 - 18:00 hod. telefonicky na čísle 225 348 506 nebo e-mailem na: [email protected].
      Přejeme hezký den.

      S pozdravem Váš tým Klarstein

  • Absolutně tragická zkušenost hned s několika produkty od Klarstein i s Customer Care samotného Klarstein.

    Koupil jsem od Datartu Klarstein kávovar Aromatica. Kávovar nefungoval jak měl, mlel špatně kávu, dělal si co chtěl. Reklamaci nejprve Klarstein neuznal. Nesouhlasil jsem a poté po mně chtěli ať kávovar pošlu rovnou jim do Klarstein. Dlouho se nic nedělo - více než měsíc žádné potvrzení o přijetí reklamace, nic. Odstoupil jsem od smlouvy a chtěl vrátit peníze. Tím začala neuvěřitelná anabáze jako z blbého sitcomu. Nějaký zaměstnanec Klarsteinu kávovar prý ztratil při předávce od kurýra, takže mi Klarstein odmítal vrátit peníze za zboží, které neevidují :))) 4 měsíce jsem neviděl ani své peníze, ani kávovar. Do celé věci se musel vložit právní tým Datartu a pomohla až předžalobní výzva, po které Klarstein vrátil peníze Datartu a Datart mně. Nebyl to jediný problém s výrobky od Klarstein.

    Koupili jsme také Hot&Hot Gril - gril neodpovídal rozměrům uvedeným na webu. Za 3 dny používání přestal fungovat jeden hořák. Jelikož jsme ho montovali sami a trvalo nám to celý den a gril byl obrovský, rozhodli jsme se to opravit na vlastní pěst. Za 3 měsíce používání mu uhnila kolečka - koupili jsme a přimontovali nová.

    Mikrovlnná trouba po zapojení pořád svítila a točila se. Muselo se reklamovat. Jediná věc, kterou Klarstein vyřešil profesionálně.

    Trouba na pečení - úplně v ní chybí program pro horní a spodní ohřev. Přitom podle návodu má v troubě být. Je tam jen horní gril a spodní ohřev. Takže se vše připaluje, lol.

    Varná deska - nekvalitní, okamžitě se po několika vaření poškrábala.

    Ke všemu mám samozřejmě podklady a dokumenty a můžu prokázat, že si nic necucám z prstu. Klarstein je otřesná značka, která prodává neuvěřitelně nekvalitní zboží.

    • Dobrý den,

      omlouváme se za tyto komplikace, ale pokud jste si výrobek objednal z Datartu, je nutné vše řešit přímo přes ně.
      Bohužel na Vaše jméno ani neevidujeme žádnou objednávku a všechny výrobky byly zakoupené u některých z našich partnerů a za reklamace a vše okolo zodpovídají oni.
      Pevně věříme, že pokud by výrobek byl zakoupený přímo u naši společnosti, nenastali by takovéto komplikace, jelikož zajišťujeme svoz na naše náklady až přímo k nám do servisu.
      Rádi bychom vše prověřili, ale jak jsem již zmiňoval, na Vaše jméno neevidujeme žádnou objednávku a nemáme zaevidovanou žádnou reklamaci.
      Děkujeme za pochopení.

      Andreas z Klarstein.cz

    • Dobrý den,

      samozřejmě jsem to prvně řešil přes Datart. Přes Datart jste původní reklamaci neuznali - abyste si ji mohl dohledat, evidovali jste ji pod číslem 110761. Z reklamačního protokolu vypsaného Vašimi techniky bylo ale zřejmé, že jste se závadami, které jsem původně popisoval vůbec nezajímali. Volal jsem proto do Vašeho reklamačního střediska a vaši zaměstnanci a technici mě sami vyzvali, ať přístroj nenesu znovu do Datartu a pošlu ho přímo Vám do vašeho střediska na Slovensku (Dálniční cesta 2E). To co píšete jsou prostě výmluvy - občas není na škodu uznat chybu :)

      Mám delivery note od DPD, kde se jasně píše, že kávovar převzal váš zaměstnanec z reklamačního střediska, jeho jméno je Hronský. Další Váš zaměstnanec (p. Zakuťanský) mi potvrdil, že jste kávovar ztratili. Tyto informace mi nakonec telefonicky potvrdil i Váš Country manager Josef Macháček. A ano - kvůli plejádě neschopnosti Vašich zaměstnanců a kávovaru za pár korun mi volal (a psal) Váš CEE Josef Macháček. Wtf? Nevěděl jsem, jestli se smát nebo brečet.

      Ostatní produkty se kupovaly do firemních prostor na IČ, tudíž je pod mým jménem ani dohledat nemůžete. Nicméně je dohledáte pod IČ 26907313 (Autodoprava KADO, s.r.o.).

      Andreasi chápu, že pro někoho, kdo dělá na Customer care se to může zdát neuvěřitelné, ale je to tak :) Pracujete ve společnosti, která prodává nekvalitní produkty a zaměstnává neschopné lidi. Deal with it.

      Mějte se.

  • Obchod je absolutně nedůvěřivý komunikace na bodu mrazu v podstatě žádná ochota. Objednal jsem si sedimentační filtr dorazil bez veškerého zapojení a ještě k tomu špinavý jak kdyby už byl používaný a když chci reklamaci a ozval jsem se ještě ten den kdy zboží dorazilo. A požadoval jsem vyměnit kus za kus když si kurýr přijede pro špatný zboží a přiveze nový tak se tak nestalo. Už nikdy víc nenakupovat na tomto eshopu !

    • Dobrý den,

      velice nás mrzí tato nepříjemnost za kterou se Vám omlouváme. Rádi bychom Vás poprosili o zaslání čísla zákazníka, případně reklamace, abychom vše mohli prověřit.

      Andreas z Klarstein.cz

  • Dobrý den,

    dne 20.7.2021 jsem odstoupila od smlouvy, zboží jsem vrátila a do dnešního dne mi nebyly vráceny peníze. Již několikrát jsem volala a žádala jsem informace, bohužel mi nebyly žádné poskytnuty. Na mail také nikdo nereaguje. Jak mám tedy postupovat dále?
    Děkuji

    • Dobrý den,

      poprosíme Vás o číslo reklamace, vše urychleně vyřešíme k Vaši spokojenosti.

      Andreas z Klarstein.cz

  • Dne 30.3.2021 jsme zakoupily Luca, multifunkční mixér, 1000 W. Nikomu jej nedoporučuji, jedná se v podstatě o nefunkční přístroj. Lze nastavit nesmyslné programy, ale ve skutečnosti mixér skoro nemixuje, cokoliv strouháte, tak propadá kolem struhadla nepostrouhané, sekací nůž se otáčí tak pomalu, že místo sekání jenom míchá ( vyzkoušel jsem všechny programy) . Na uváděný výkon je to líná mrcha. Přístroj bych nedoporučil ani svému nepříteli. Zlatá stará Eta.

    • Dobrý den,
      mrzí nás že nejste s výrobkem spokojena. Pokud samozřejmě nesplňuje to co by výrobek splňovat měl, rádi si ho u Vás na naše náklady vyzvedneme a zašleme do servisního střediska aby kolegové vše prověřili a případně vyřešili. Kompletní postup naleznete zde: https://www.track-elstar.eu/returns/index.php?lang=cz

      Andreas z Klarstein.cz

  • dobrý den, na nové 2plotýnkové varné desce mám hlášení Lo. Návod jsme při nákupu nedostali. Co je to za chybu a je Manuál někde k dispozici ? Velice děkuji za pomoc. Hana B.

    • Ta deska je indukční. Hana B.

    • Dobrý den, poprosím Vás o informaci o jakou konkrétně varnou desku se jedná. Manuály máme u našich výrobků přímo na stránkách.
      Přejeme Vám příjemný den.

      Andreas z Klarstein.cz

  • na email nikdo nereaguje, operátor stojí taky za...., odkazuje na operátora na Slovensko, tam to pro změnu nikdo nezvedá

    • Dobrý den Martine,
      mrzí nás nepříjemnosti s komunikací s našim obchodem. Budeme se snažit udělat maximum proto, aby se již takováto situace neopakovala.
      Přejeme Vám příjemný den.

      Andreas z Klarstein.cz

  • Nedoporučuji tento obchod - vůbec nereagují na reklamace, servis nefunkční. Zpráva o závadě předána na Slovensko, tam s vámi nikdo nekomunikuje. V ČR servis není. Již půl roku reklamuji výrobek 1 týden po dvouleté záruce a dodnes nemám nic vyřešeno. Výrobek se tedy může vyhodit - již nikdy značku Klarstein !

    • Dobrý den,
      na každý náš výrobek dáváme záruku 3 roky. Poprosíme abyste nás kontaktovali na zákaznické lince v pracovních dnech v čase 8:00 - 18:00 hod. telefonicky na čísle 225 348 506 nebo e-mailem na: [email protected], vše urgentně vyřešíme k Vaší spokojenost.

      Přejeme příjemný den

      Andreas z Klarstein.cz

  • Zde celá problematika:
    https://www.pcstoura.cz/?p=284

    Infračervený ohřívač Klarstein 500 W.
    Reklamovat jsem ho protože řídící jednotka,LAN modul (WiFi) se samovolně vypíná a ze Smart zařízení je tudíž jen obyčejný hloupý panel.

    Technik tvrdí,že dva dny testoval.Mě po dni a půl opět vypadává LAN modul a funguje pouze ruční ovládání.Ikona WiFi zmizí a ani při ručním pokusu (mačkáním a i 5 vteřinovým podržením) se nic neděje.Teprve při úplném vypnutí a opětovném úplném nastavení vše zase nějakou dobu funguje.

    Technik je lhář a mě už nebaví znovu reklamovat,ale nic jiného mě nezbývá.Jak jsem se díval na google tak dost lidí má s výrobky Klarstein obdobné problémy.

    • Dobrý den,

      omlouváme se za nepříjemnosti spojené s výrobkem. Rádi bychom Vás poprosili o číslo objednávky, případně číslo zákazníka, abychom vše prověřili a samozřejmě vyřešili k Vaší spokojenosti.

      Přejeme příjemný den

      Andreas z Klarstein.cz

  • Koupil jsem si infrapanel (Wonderwall Air Art Strand infračervený ohřívač) na zeď od této značky, když je to prý ta Německá značka a čekal jsem kvalitu.
    Byla to opravdu chyba!!!!!!!!!!!!!!
    Už při nastavování času na digitálním dálkovém ovladači k panelu nešel nastavit správný čas( což je u časového spínání docela problém) při nastavování správného času a potvrzení ok mi tam skočí úplně jiný čas (náhodný).Když jsem zkusil znova nastavit čas tak mi systém toho ovladače dokonce dovolil nastavit i např. číslovku 60 nebo 90 u nastavení minut, to jako vážně? A to mi stačí v pondělí volám na servis a výrobek vracím. Radši si koupím za 1/3 ceny nějaký Čínský a spolehlivější. Absolutně nekvalitní zboží!!!!!!!!!!!!!

    • Dobrý den,

      mrzí nás tato situace a omlouváme se za komplikace s výrobkem. Pokud Vám nevyhovuje a nelze Vám výrobek nastavit, lze ho do 14 dnů od převzetí bezplatně vrátit, kdy si pro něj na naše náklady přijedeme a vrátíme Vám kompletní částku.

      Přejeme příjemný den

      Andreas z Klarstein.cz

    • To jsem udělal, vyplnil vrácení zboží na Vašich stránkách. Přišel mi mail s datumem kdy si přijede kurýr, mělo to být 14.1. no a co myslíte? nepřijel ano nezavolal. Pokud se mi někdo zítra neozve bidu řešit přes ČOI, jinou možnost ani nemám, když si ze mě děláte standu.

    • Dobrý den,

      rádi bychom Vám pomohli, bohužel ale nemáme Vaše číslo zákazníka, případně číslo objednávky, abychom Vše prověřili.

      Přejeme příjemný den

      Andreas z Klarstein.cz

  • Dobrý den,
    Jsem zákazník číslo 116886127 a mám problém s uvedením do provozu přístroje 10032772 Klarstein Kaffeemaschine Arabica (faktura č. 116886127).
    V balení
    - nebyl český návod
    - nebyl záruční list
    - nebyl uveden servis, který provádí záruční a pozáruční opravy.
    Pokusil jsem se postupovat podle anglického návodu, nalil do nádrže vodu a podařilo se mi nastavit aktuální čas, nastavit program timer na spuštění v 6:30, sílu kávy, ale jakákoliv manipulace se spuštěním přes OFF/ON přístroj do provozu neuvedla. Kontrolky měnily barvy, ale přístroj se nespustil.
    Obrátil jsem se proto na zákaznickou linku, tam ovšem poněkud neochotný až chvílemi arogantní hlas mi poradil, jak získat český návod, jinak mne odkazoval na jakési rubriky vašeho webu. Nic jsem nenašel a nemám čas hodiny surfovat na internetu.
    Pokusil jsem se postupovat podle českého návodu, červená kontrolka se rozsvítila, ale kávovar se po chvíli automaticky nespustil. Po několika sekundách jsem opět stiskl tlačítko ON / OFF. Zobrazil se modrý indikátor, ale kávovar nespustil režim automatické přípravy kávy ani nic jiného. Modré světlo se samo nevyplo a červené světlo se nerozsvítilo. Kávovar nepracuje.
    Další pokyny podle bodu 6 proto nebylo možno ověřit, kromě toho vzbuzují závažné otázky.
    - proces trvá skutečně 35 minut?
    - doba 35 minut je pro plnou nádobu a 15 šálků?
    - musí být nádoba na vodu naplněna na max. (1,5 l), a když naleji vodu pouze na 2 šálky přístroj fungovat nebude? Přistroj na vaření kávy pro 2 osoby použít nelze?
    - ani bod 7 není srozumitelný.
    Stejné problémy jsou i při programu Čas a automatický start. Navíc musí se nastavení každý den opakovat, nebo trvá do provedení změny?
    Dále mi není jasný systém zhasínání aktuálního času.
    Své dotazy shrnuji takto:
    1. kávovar není určen pro vaření pro méně než 15 osob, např. dvě?
    2. kde je záruční list na přístroj?
    3. jakou chybu dělám při uvádění přístroje do provozu?
    4. kde je v Praze zákaznický servis, který by mi přístroj uvedl do chodu s seznámil s jeho obsluhou, když návod není dostatečně instrukční?
    5. jak postupovat při potřebě vaření pouze dvou šálků?
    6. jak postupovat pro programování automatického startu a jak zajistit, aby nastavení platilo do jeho zrušení?
    7. lze nastavený automatický start přerušit, např. na víkend a potom jednoduše znovu obnovit?
    8. jak postupovat v případě, že bude nutno přístroj vrátit pro jeho nevhodnost nebo nefunkčnost do 14 dní?

    Ing. Jiří Mandlík

    • Dobrý den Jiří,
      český návod vždy zasíláme po objednání do emailu a také ho máme volně k dispozici na stránkách u výrobku. Jako záruční list slouží faktura, která Vám také automaticky přišla do emailu, pokud je ale nutné fakturu znovu zaslat, neváhejte kontaktovat naší zákaznickou podporu. Pokud se s výrobkem cokoliv stane, vyzvedneme si ho u Vás na naše náklady a pošleme do servisního střediska, které se nachází na Slovensku, vše samozřejmě na naše náklady a bez potřeby odesílání zásilky, kterou si u Vás vyzvedneme. V Praze, ani nikde v okolí bohužel nemáme zákaznický servis, který by Vás osobně seznámil s výrobkem, v ČR fungujeme pouze jako internetový obchod. V případě technických dotazů ohledně výrobku, které jste se nedočetl v manuálu je nutné kontaktovat našeho servisního technika, který Vám mile rád představí veškeré funkce výrobku a zároveň Vám odpoví na všechny Vaše dotazy na tel. čísle: +421 2 212 942 77 každý pracovní den od 12:00 - 15:00

      Děkujeme a přejeme příjemný den

      Andreas z Klarstein.cz

  • Chtěl jsem koupit fritézu Klarstein QuickPro XXL 3000. Na stránkách byla nabízena sleva za registraci, po internetu mě Klarstein bombardoval výhodnými kontextovými slevami. Zboží jsem objednal, nedostal ani slibovanou slevu, ani cenu z internetu. Na zaslané stížnosti jsem s několikadenním zpožděním dostal vždy jen cyklostylovanou nicneříkající odpověď. Nakonec jsem objednávku zrušil a podvodné jednání (inzerují výrazně nižší cenu, než za jakou reálně můžete zboží koupit) oznámil české a slovenské obchodní inspekci a stejné zboží koupil pod jinou značkou u obchodu, který se choval normálně. Jen mě to stálo dva týdny dohadování. Měl jsem se na Klarstein vykašlat rovnou, kdo bude chvilku hledat na internetu, najde totožné zboží Made in China pod jinými obchodními značkami i levněji.

    • Dobrý den,

      velice nás tato situace mrzí, rádi bychom Vás poprosili o číslo objednávky, abychom vše mohli prověřit. Slibovanou slevu je nutné si uplatnit v košíku, což se zřejmě nestalo. V případě rozdílné ceny v reklamě a na stránkách je vždy nutné počítat s cenou ze stránek a případně nás před objednáním kontaktovat, abychom vše mohli vyřešit k Vaší spokojenosti, jelikož se ceny občas mění a slevy již končí.

      Děkujeme a přejeme příjemný zbytek dne

      Andreas z Klarstein.cz