• Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dosud nevím kde jsou koule na cestě???
    • Dojdou do VÁNOC, či ne???

    Reakce obchodu kksport

    Mrzí nás vaše nespokojenost. K vaší objednávce, kterou jste uskutečnil 24.11.2023 v 16:26 hod jsme Vám 25.11.2023 v 8:07 hod. napsali následující vyrozumění: ,,Dobrý den, děkujeme za vaši objednávku. Je nám líto, ale tento model OBUT již není možné u rancouzského dodavatele zajistit. Velice se omlouváme, ale vaší objednávce bohužel nemůžeme vyhovět. Děkujeme za pochopení přejeme hezký den K+K SPORT". Pravděpodobně Vám zpráva spadla do spamu, nebo jste ji nečetl.

  • doba dodání!!!!!

    Reakce obchodu kksport

    Vaše nespokojenost nás mrzí o to více, že zcela nechápeme její příčinu. Objednávku zboží č. 7658, na kterou píšete tuto recenzi, jste uskutečnila 1.11.2023 v 15:48 a zvolila jste osobní odběr na naší prodejně. 1.11.2023 v 16:47 jste byla vyrozuměna o možnosti si zboží vyzvednout. K tomu doposud nedošlo a od té doby nemáme od vás žádnou reakci. Víc pro vás opravdu nemůžeme udělat.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Vybral jsem si zboží prezentované na stránkách, nedostal jsem jej, není na skladu prodejce ani u výrobce. Nic jsem nedostal.
    Přesto jsem kontaktován dotazníkem s údajem, že jsem si 19.1. koupil nějaké zboží??
    Dotazník spokojenosti???

    Reakce obchodu kksport

    Velmi nás mrzí, že jsme Vám nemohli vyhovět. Dotazníky spokojenosti automaticky zasílá srovnávač Heureka, který však registruje pouze Vaši uskutečněnou objednávku a naprosto netuší, jak byla nakonec vyřízena a zda bylo zboží dostupné, či nikoliv. Tuto skutečnost (zaslání dotazníku) není náš obchod schopen jakkoliv ovlivnit. Zboží, které jste objednával, máme stále v nabídce na stránkách a NEBYLO ve chvíli Vaší objednávky označeno jako ,,skladem". Tato skutečnost Vám byla ve chvíli objednání známa. Je tomu tak proto, že se zboží bude opět vyrábět a v průběhu jara bude znovu naskladněno. O tom jsme s Vámi na základě Vašeho dotazu po vysvětlení, proč je zboží momentálně nedostupné, komunikovali ještě samostatně ve 3 emailech. V těch jste vyjádřil spokojenost s touto komunikací a dohodli jsme se, že jakmile bude zboží naskladněno, můžeme objednávku realizovat (korespondenci jsme schopni doložit). Mrzí nás proto Vámi vyjádřená nespokojenost na tomto místě a upřímně příliš Vaší reakci nerozumíme. Přesto budeme doufat, že se nám na příště podaří Vám vyhovět.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Produkt byl na webu, ale ve skutečnosti se neobjevil.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží na webu ukazují do 6 dní k dodání, nicméně některé položky nejsou vůbec.
    Škoda... , jiná varianta produktu mě nebyla nabídnuta. Nechtěl jsem zjišťovat co k dodání je a co není, objednávku jsem tedy zrušil.

    Reakce obchodu kksport

    Velmi nás mrzí vaše nespokojenost i to, že jsme vám nemohli stoprocentně vyhovět. S dovolením však malinko doplním vaše ne zcela přesné informace. Vaše objednávka obsahovala celkem 5 položek. 4 z nich (označené jako skladem) byly ihned k dodání. Jedna položka (označena ,,6 dní dle dostupnosti") již nebyla skladem ani u výrobce. V té samé zprávě s touto informací vám byly nabídnuty 2 jiné barevné varianty téhož zboží. Na tuto nabídku jste nereflektoval, pouze jste krátkým emailem vzápětí zrušil objednávku. Jsme velice rádi za jakýkoliv názor, kterým zákazníci hodnotí naši práci a i negativní ohlas a kritika nám pomáhají už celých 25 let existence naší firmy, posouvat se vpřed. Zároveň však klademe velký důraz na fér hru a musíme se tedy důrazně ohradit proti nepravdivým informacím. Mailovou korespondenci, která dokládá výše popsaný skutečný průběh řešení vaší objednávky jsme schopni kdykoliv doložit.

  • Pokud nemám zboží na skladu, tak jej nenabízím.

    Reakce obchodu kksport

    Velmi nás mrzí vaše nespokojenost. Bunda z vaší objednávky byla však ve chvíli objednání označena ,,6 dní dle dostupnosti u dodavatele" a nikoliv ,,skladem". Informace pro zákazníka ve chvíli objednání byla tedy přesná. Ve všech takových případech, kterých je určité procento z naší nabídky, ověřujeme dostupnost u výrobce a zákazníka obratem vyrozumíme, zda je zboží možné dodat. V případě vaší objednávky se tak stalo do 30 min po objednání. Jako všichni ostatní prodejci nabízíme i zboží, které nedržíme skladem, ale objednáváme u výrobce. Není bohužel možné vždy garantovat, že výrobce ještě daný model skladem má. Přesto položky, které máme ihned skladem tvoří 70% naší nabídky. Pro vyřízení vaší objednávky a informování o jejím stavu jsme za nás udělali maximum možného. Přejeme hezký den

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží, které obchod deklaruje SKLADEM, nemá a zrušil objednávku.

    Reakce obchodu kksport

    Velmi nás mrzí, že jste nebyl spokojen. Prověřili jsme vaši objednávku a věc se má takto:
    objednával jste 2 položky. Jedna byla skladem ihned k dispozici (označeno skladem) u druhé byla uvedena dostupnost 6 dní, což je status, kdy vždy ověřujeme, zda je možné zboží objednat u dodavatele. V tomto případě u druhé položky (dostupnost 6 dní) z vaší objednávky již nebylo možné zboží doobjednat. O této skutečnosti jste byl také ještě tentýž den informován s dotazem, zda si přejete zaslat pouze dostupnou položku. Na tento dotaz jste odpověděl, že si přejete zrušit celou objednávku, což se také stalo. Ke zrušení objednávky tedy došlo na základě vzájemné dohody po vaší výslovné žádosti. Celou komunikaci s vámi jsme kdykoliv ochotni doložit.
    Chápeme, že v dnešní těžké době, kdy jsou možnosti nakupování omezeny téměř výhradně na eshopy, není jednoduché si přesně pamatovat, kde a kdy jste byl jak uspokojen. Přesto by bylo dobré si komunikaci dohledat a informace utřídit, než se pustíte do psaní recenzí s nepřesnými informacemi.
    Naše firma je na trhu nepřetržitě již 25 let a vždy jsme si zakládali na seriózním jednání se zákazníkem ať už na našich prodejnách (jsme především kamenný prodejce), tak i na našem eshopu. Totéž očekáváme i od našich (v drtivé většině spokojených) zákazníků.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    po vybrání vzoru a objednání napíšou, že vzorník neodpovídá skutečnosti a není v jejich silách ho měnit, web mají jen jako lákadlo do obchodu. Aspoň to napíšou.

    Reakce obchodu kksport

    Je nám líto, že jste byl nespokojen. Abychom uvedli vaši recenzi na pravou míru, vkládáme níže celý text odpovědi, kterou jste od nás obdržel. Z ní vyplývá, že se jedná pouze o tento konkrétní sortiment, kde z uvedených důvodů nelze udržovat denní aktuálnost nabízených variant. Jsme skutečně především kamenná prodejna a nadále tomu tak i bude, ale NENÍ PRAVDOU, že ,,web máme jen jako lákadlo do obchodu". V této nelehké době denně odesíláme desítky internetových objednávek a v naší kamenné prodejně jsme za 25 let naší existence obsloužili tisíce spokojených zákazníků. Sám jste zvolil osobní odběr a nic nebránilo tomu, navštívit naši prodejnu, kde tento konkrétní model můžete vidět v mnoha dalších barevných variantách, tuto možnost jste však nevyužil. Text odpovědi:
    ,,Dobrý den, děkujeme za vaši objednávku. Tento model v požadovaných barvách není bohužel skladem. V případě tohoto sortimentu se jedná spíše o ilustrační nabídku, která prezentuje toto zboží. Tyto čepice vyrábí česká firma Pingu v mnoha vzorech. Obchodní zástupce jezdí a pravidelně přiváží každého čtvrt roku nové vzory, které vyrábějí. Firma neposkytuje foto podklady pro prezentaci a není v našich silách je ručně na eshopu aktualizovat. Eshop je v našem případě pouze doplňkový prodejní kanál, jsme především kamenná prodejna a nabídka tohoto konkrétního modelu je spíše prezentací pro ty zákazníky, kteří nás mohou navštívit a vybrat z aktuálních vzorů na místě. Jelikož volíte osobní odběr, doporučujeme návštěvu naší prodejny, kde lze na místě vybrat ze široké barevné nabídky tohoto modelu čepic. Naše prodejna je stále v provozu jako výdejní místo a bude opět otevřena od pondělí 4.1.2021. Provozní doba je upravena pondělí - pátek 10-12 a 14-17 hod. Zboží je na prodejně pochopitelně možné i vyzkoušet a v případě potřeby zvolit jinou velikost či model. Děkuji za pochopení a přeji hezký den"

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nebylo by vhodnější nejdříve objednané zboží doručit a pak se ptát? Chtěla jsem to do Vánoc!!

    Reakce obchodu kksport

    Zde jde patrně o omyl a recenze nepatří nám, jelikož úplně nerozumíme obsahu dotazu. Pokud skutečně svým hodnocením míříte na nás, pak se musíme ale velmi důrazně ohradit. Objednávala jste zboží, které se dováží přímo z výroby v zahraničí pro zákazníka a od začátku jsme tuto věc spolu takto komunikovali. V několika emailech od vás máme potvrzeno, že změnu objednávky i delší dobu dodání (v období mimo hlavní sezónu tohoto velmi specifického sortimentu) akceptujete. Celou naši vzájemnou komunikaci jsme důkladně prostudovali a neshledáváme nic, kde by z naší starny došlo k pochybení. Celých 25 let našeho fungování na trhu si zakládáme právě na přesné a rychlé komunikaci se zákazníky našeho eshopu a osobní a individuální péči o zákazníky naší kamenné prodejny. Pokud tedy své hodnocení myslíte skutečně vážně a nejde o záměnu prodejce a omyl, mrzí nás, že se k celé záležitosti stavíte takto. V takovém případě bude určitě lepší, vyzkoušíte-li na příště nějakého jiného prodejce.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod zřejmě neaktualizuje svoji nabídku dle dostupnosti zboží u dodavatelů . Takže se tváří, že zboží má k dispozici, i když je ve skutečnosti nemůže dodat.

    Ztráta času s objednáváním zboží, které obchod nebyl schopen dodat.

    Reakce obchodu kksport

    Velmi nás mrzí, že jsme vaší objednávce nemohli vyhovět. Eshop je v našem případě, kdy jsme především kamenná prodejna s již 25 letou tradicí, pouze doplňkový prodejní kanál a aktualizujeme jej ručně. Většinu zboží skutečně máme k dispozici, ale u položek, které nemáme skladem a jsou označeny,,6 dní dle dostupnosti" vždy ověřujeme dostupnost u výrobce. V některých případech, jako byl právě tento se stává, že již produkt není ani u výrobce.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    I když mi bylo oznámeno, že zboží bude od objednání k dispozici až mezi 5.-7.5., dosud žádná další reakce.

    Reakce obchodu kksport

    Děkujeme za váš názor. Zde musím zcela otevřeně přiznat, že jsme pochybili. Zboží skutečně na prodejnu dorazilo a již je skladem, ale zapomněl jsem vás vyrozumět. Přesně si vybavuji situaci na prodejně, kde s vámi hovořila kolegyně. Dále jsem měl záležitost na starost já a také osobně přijímám odpovědnost za to, že jsem vás poté neinformoval o tom, že zboží dorazilo. Bylo to krátce po znovuotevření naší prodejny po více než 1,5 měsíci uzavření a problémů k řešení bylo opravdu hodně. Nechci se však na tuto situaci vymlouvat a proto prosím přijměte moji hlubokou omluvu. Skutečně se nám to nestává často. Pokud byste nám někdy v budoucnu dal ještě šanci tento dojem napravit, budeme se snažit, aby se to již neopakovalo. Děkuji za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Tuhý šátek na hlavu byl nabízen jako rouška. Tu funkci vůbec neumožňuje! , což museli moc dobře vědět. Chapu to jako podvod na zákazníky, využití Covidu.

    Reakce obchodu kksport

    Velmi nás mrzí, že jste se zakoupeným zbožím nebyla spokojena. Tyto šátky z bavlněného materiálu prodáváme řadu let. V těchto dnech nás sami naši zákazníci upozornili na možnost, použít je jako ochranu úst a nosu a v počátečních dnech epidemie je celá řada z nich takto používala. Jelikož se vzhledem ke složení materiálu dají vyprat na vysokou teplotu a žehlit a s ohledem na nedostatek profesionálních ochranných pomůcek na trhu, jsme se na základě této zpětné vazby rozhodli je k tomuto účelu doporučit i dalším zákazníkům. Je to alternativní řešení pro výjimečnou situaci. Prodali jsme jich poměrně velké množství a s nespokojeností jsme se nesetkali. Ještě jednou zdůrazním, že nás velmi mrzí vaše nespokojenost s tímto výrobkem. Pokud nemůžete šátek užívat tak, jak jste si představovala, můžete zboží přirozeně vrátit. Uděláme vše pro to, aby byla věc vyřízena k vaší spokojenosti.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Popisek u výrobku nebyl tak, jak pak napsal uvedený obchod.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dlouhé dodací lhůty. Dnes se tak nedá obchodovat. Zboží musí být expedováno rychle a ne za 5-6 týdnů. Neprofesionální přístup!!

    Reakce obchodu kksport

    Vždy nás velice mrzí, když se nepodaří naplnit představy zákazníka. V tomto případě však považujeme tvrzení za velmi nespravedlivé a musím jej uvést na pravou míru: zákazník objednával soutěžní pétanque koule OBUT, což je velice úzce specializovaný sortiment (vyrábí se v mnoha variantách, hmotnostech a rozměrech, které se navzájem kombinují), který se vždy dováží na přímou objednávku z výroby. I ve Francii samotné, která je matkou tohoto sportu existuje velmi málo prodejen, které mají alespoň polovinu tohoto zboží skladem. Na našem eshopu je uvedeno u tohoto zboží orientační doba dodání 3 týdny. Jelikož jde o letní sport, může být mimo hlavní sezónu (únor) dodací lhůta ještě delší (5-6 týdnů), dle skladové dostupnosti a možností dopravy. Zákazník byl o této skutečnosti informován ihned po objednávce. Po týdnu telefonoval o informace, protože zpráva skončila (jak zjistil během hovoru) ve spamu. Následně rozhořčeně konstatoval, že tak dlouho čekat nebude a objedná si koule přímo z výroby sám s dopravou ca. 30 EUR, což jsme mu potvrdili jako možnost, kterou přirozeně může využít. Tento sortiment nabízíme v eshopu jako doplňkový a není předmětem naší hlavní činnosti, neboť je téměř nevýdělečný. Děláme to z lásky k této hře, kterou sami aktivně provozujeme i spolupořádáme soutěže a jelikož víme, že možnosti a dostupnost pořízení profesionální výbavy jsou omezené. Pánovi přejeme hodně radosti z nových koulí a napříště doporučujeme obracet se jinam - např. přímo do výroby s dražší dopravou, avšak rychlým dodáním.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží vůbec nedorazilo a nikdo se mi z obchodu neozval s nějakým vysvětlením či informací o stavu objednávky. Tento obchod nedoporučuji, podle mého mínění nabízí zboží, které vůbec nemá na skladě a zároveň není k sehnání ani u výrobce.

    Reakce obchodu kksport

    Vaší objednávce skutečně nebylo možné vyhovět, avšak informace, které uvádíte, nejsou pravdivé. Objednával jste zboží, u kterého je uvedeno (jako u jedné z mála položek v našem sortimentu), že není skladem, ale objednává se u výrobce. Objednávku jste uskutečnil 5.8.2018 v 16:27 a 6.8. v 7:02 jsme vám z našeho systému zasílali konkrétní odpověď (kromě předchozí automaticky generované, která odchází okamžitě) o stavu vaší objednávky. Že nakonec zboží již nebylo skladem u výrobce a naší objednávce na něj tudíž nebylo vyhověno, se stává a je to poměrně běžná věc. 90% objednávek zákazníků vyhovíme obratem do druhého dne, protože většinu sortimentu máme skladem na naší prodejně a obratem odesíláme, nebo si zákazníci osobně vyzvednou na prodejně. Je nám líto, že ve vašem případě nebylo možné objednávce vyhovět, vaše rozhořčení je možná pochopitelné, ale nezakládá důvod pro uvádění nepravdivých informací a bezdůvodné osočování.

  • vše co jsem si objednala měl obchod na webu stále skladem a ve skutečnosti už skladem nebylo nic

    Reakce obchodu kksport

    Především je nám líto, že jsme vám nemohli vyhovět. Na vysvětlenou snad jen tolik, že naše firma je prodejce značkových sportovních potřeb, oblečení a obuvi ve městě Brně již 22 let. Jsme především kamenná prodejna, která se v maximální možné míře věnuje zákazníkům, kteří navštěvují naši provozovnu. Eshop je pro nás doplňkový distribuční kanál, který slouží zejména jako ilustrativní prezentace sortimentu, který lze u nás na kamenném obchodě v různých variantách zakoupit. Sortiment na prodejně je ve skutečnosti o dost pestřejší, než na eshopu. Aktualizace eshopu probíhá nárazově ve zhruba týdenních intervalech. V důsledku toho se může stát, že sortiment zobrazený online již ve skutečnosti na prodejně není a byl prodán. Tzv. e-commerce pro nás nikdy nebyla a nebude hlavní činností, naše úsilí již od počátku směřuje především k osobní péči o zákazníky prodejny. Jsme zastánci tradičních hodnot a zastáváme přesvědčení, že takto byl obchod pěstován po staletí a měl by být takto provozován i v současnosti stejně tak, jako v budoucnu. Ještě jednou tedy přijměte naši omluvu za vzniklou situaci.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zbozi neodpovida webu
    • vnucuje uplne jine zbozi