Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • šmejdi.
    • šmejdi
    • šmejdi

    šmejdi.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zastaralý způsob vracení zboží. Složitý tiskopis, nutno vytisknout a vyplnit ručně. Adresa provratky bez emailu a mobilu. Adresa chybí v adresáři České pošty. Údajné potíže se Zásilkovnou, kterou sami využívají k odesílání balíků.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • rychlé dodání
    • dobrá komunikace na infolince

    nelze vrátit bezplatně v obchodech, nutno zasílat a pokud se nazačátku nepřihlásíte ke svému účtu, ale uděláte to v průběhu nakupování, tak zmizí všechno zboží, které máte v košíku a je nutno ho znovu nandat do košíku a mezitím již nemusí být zboží k dispozici

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    přišla mikina s komplet rozpáraným rukávem. Než opět platit 150 Kč za poštovné, raději jsem si mikinu zašila sama, ale další nákup už zcela jistě nebude.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Nepřišlo mi z e-schopu po objednání zboží a jeho zaplacení potvrzení o evidenci objednávky, pouze potvrzení z platební brány. Musel jsem kontaktovat jejich tel. linku. I přes již dříve zřízený účet, jsem se nemohl do e-schopu na svůj účet přihlásit. Nefungovala ani obnova hesla, či založení nového účtu na stejný e-mail! Od operátorky z telefonické podpory jsem dostal odpověď, že mi maily musely spadnout do spamu, či hromadné korespondence. Do spamu ani hromadné korespondence mi žádné e-maily nespadly, ale reklamní maily nadále "normálně" přicházely. Operátorka z telefonické podpory mi sice poslala e-mail, ale omluva, či přiznání problémů na jejich straně žádná...
    • Nestálé velikosti cyklistických dresů! Mám cyklistický dres zn. Kilpi zakoupený před dvěma roky. V obchodě ve Vrchlabí jsem si zkoušel před týdnem jiný cyklistický dres stejné velikosti, který mi taky vyhovoval, ale u dresu který se mi líbil, neměli bohužel mou velikost. Dres jsem si tedy objednal přes e-shop. Ten který mi přišel, byl podstatně menší, takže jsem jej vracel se všemi peripetiemi vč. poštovného. Návrh náhrady za nový větší nepřišel. Na vrácení peněz čekám. Údajně budou vráceny do 14 dnů od doručení zboží :-(. Zboží jim podle dopravce přišlo, ale ani to mi z Kilpi nepotvrdili!
    • Zavádějící reklamní maily se slevami. V jednom mailu uvedou cenu - 20% oproti současné zlevněné ceně, takže cyklistický dres stál 959,-Kč. Za pár dní 9.2.2024 mi přišel další reklamní e-mail s tím, že vše je za 1/2 původní ceny a světe div se, stejný dres v této akci stojí 1.199,-Kč.

    Přestože jsem byl z prvního cyklistického dresu a pak následně koupené zimní péřové bundy nadšený, tak po koupi posledního cyklistického dresu dne 3.2.2024 si už žádné oblečení přes e-shop nekoupím! Na straně prodejce několik problémů (viz. výše) a nikdo neměl slušnost se ani omluvit, navrhnout náhradní řešení ... Velmi mě to mrzí, ale kde jsme pochybil já?

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Budnda byla doručena brzy, ale bohužel velmi zmuchlaná (včetně zdefromovaného zipu) a hrozně smrdí. Ani vyprání nepomohlo. Bunda sama o sobě je asi dobrá (proto jsem ji nevártil), ale doufám, že ji zbavím smradu a přeloženého zipu. Příště už nebudu kupovat na jejich eshopu, ale případně jen v prodejně, kde jsem zatím byl spokojen.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • livraison et process tres lent! et pantalon arrivé avec l'antivol
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží doručeno 9 dní po objednání a zaplacení (eshop má uvedeno 1 -2 dny). Na zákaznické lince operátorka neochotná a stále tvrdila, že to má v systému pouze zadané. Až po vyzváni k urgenci, se zboží dalo do pohybu.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Vůbec nevím, co se se zbožím děje, zatím nedorazilo, stejně jako předchozí zásilka.

    Reakce obchodu KILPI

    Dobrý den, dle trasování ČP je vaše zásilka na cestě. V tomto předvánočním čase, stejně jako každý rok, mají všechny přepravní společnosti kapacitní potíže a je tedy třeba vyčkat, až vaši zásilku vybraný přepravce zpracuje.
    S přáním pěkného dne, tým KILPI

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Kvalitní zboží
    • Nelze vrátit zboží rychle, jednoduše a zdarma zpět prodejci, tak jak to již běžně funguje u 99% ostatních prodejců na netu. U prodejce, který má navíc své kamenné obchody, by mělo jít vrácení zboží nebo výměna provést tam.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Nemůžu hodnotit, zboží po víc než týdnu stále nedorazilo

  • Kilpy se mě ptá, jak jsem spokojen s nákupem. Objednávku a úhradu jsem udělat již před 9.dny a zatím stále nic nedorazilo. Zboží měli na skladě v okamžiku objednávání. Proč mi tedy posílají dotazník spokojenosti? Zřejmě v rámci listopadových slev nestíhají zpracovat všechny objednávky.

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Extrémně dlouhá dodací doba.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Problemy pri vraceni zbozi, nevyzvednuti odeslaneho a zaplaceneho baliku se zbozim na vraceni na adresu Kilpi
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • O zrušení objednávky jsem byla informována až po urgencích, proč objednávka nepřišla
    • Naprosto nefunguje zákaznická linka.

    Předchozí nákup byl zcela bez problémů, proto mě velmi nemile překvapilo zrušení objednávky, bez upozornění a nemožnost zjistit co se děje, opakovaně se nelze dovolat na zákaznickou linku, kdy z mailové komunikace pak navíc vyznívá, že problém je na moji straně.

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    • Rychle dodani
    • Malinko vleklé vraceni zboží, doprava zpět na účet zákazníka. Rozhodne lepší zboží koupit v obchodě. I za cenu, že nebude v akci jako na e-shopu.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Rychlé dodání i výměna velikosti
    • Mizerná kvalita, po prvním nošení a vyprání na 30° slezla barva. Objevili se vyšisovane fleky. Kraťasy vypadají po jednum užívání, jak kdybych je nosil 5 let.
    • Za ty peníze bych čekal jinou kvalitu.
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Úplně špatná velikost

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Doprava zdarma nad 999 Kč
    • Nelze si nechat zaslat zboží na prodejnu a tam před nákupem vyzkoušet
    • Nelze vrátit zboží přes prodejnu
    • Pro vrácení zboží si musíte stáhnout formulář ve Wordu, nelze vyplnit online a pak třeba vytisknout
    • Wordový formulář pro vrácení není připravený pro vyplňování v počítači (před vyplňováním byste si museli vymazat linky, checkboxy nefungují apod.)
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Solo dopo alcuni giorni dall'ordine e su mia sollecitazione mi è stato risposto che l'ordine era stato annullato.