Přihlásit se a přidat recenzi

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • 10 %

    • Cena
    • Jednání

    Objednala jsem kočár a čekala až dorazí. Dodací lhůta 2-5 týdnů. Když už se mi zdálo,že měl dorazit zavolala jsem si na prodejnu. Tam mi bylo sděleno,že můj kočár nevyrábí. To mi řekli po měsíci čekání. Že prý mi přivezli jiný ať se přijedu podívat. Na otázku proč mě nevolali odpověděli,že píší maily. Email nepřišel. Takže rozhodně obchod nedoporučuji. Kdybych sama nevolala nevím nic a to mám termín porodu za týden.

    Reakce obchodu Kifik.cz

    Vážená paní Vávrová, dnes je to přesně 4 a půl týdne od přijetí Vaší objednávky (těhotná jste 9 měsíců). Dodací dobu uvádíme až 6 týdnů. V Bexe nám bylo slíbeno, že kočárek v barvě 202 bude. Bohužel ho neudělali a toto pondělí nám řekli, že bude až na konci srpna. To však čekat nemůžete. Vzali jsme Vám tedy jinou alternativu s tím, že si kočárek můžete na prodejně prohlédnout a když se Vám nebude líbit, tak ho tam ponechat. Email jsme Vám psali, bohužel nevím proč, ale dle Vašeho sdělení jste ho neobdržela. Vše jsem Vám vysvětlila do telefonu. Vaše recenze je nepravdivá, ale i tak Vám přeji hodně štěstí a zdravé miminko. Nehezky bohužel umí psát každý. Küfnerová

  • 10 %

    • po 5 měsících užívání je konstrukce vrzající, utrhlo se táhlo na složení konstrukce, u předních kol vypadávají šroubky ,celkově je kvalita hodně nízko .Při reklamaci prodavačka arogantní ,snažila se nám říct ,že je naše chyba ,že se táhlo utrhlo ,což bych pochopil pokud by se to stalo v prních týdnech užívání ,vrchol je zapůjčení nahradního kočarů za dva tisice zálohově a největší drzost je ta, že je bez autosedačky ,což nám naprosto nevyhovuje protože malej rád pozoruje a to je nejlepší z autosedačky na kočáře a adaptéry k zapůjčenému kočáru nemá, takže ho nosíme v ruce i po krámech což pro ženu není nic moc ,peníze jsme zaplatily ,zboží nemáme náhrada je neadekvátní ,prostě tragedie ,každý dobrý rodič chce aby jeho dítě bylo spokojené ,to paní Kufnerová nechápe jsou ji přednější peníze než spokojenost zákazníků ,stydte se ...

    pouze peníze vidí tento krám lidskost a férovou domluvu nehledejte

    Reakce obchodu Kifik.cz

    Vážený pane, je mi líto, že jste nespokojený. Nerozumím Vaší recenzi, zdá se mi zcela zcestná. Naším zákazníkům se snažíme vycházet vstříc, půjčování náhradního kočárku po dobu reklamace je naše dobrá vůle a žádný zákon nám toto nenařizuje. A že si účtujeme zálohu? To je věc zcela běžná, záloha je vratná, proto je zapůjčení kočárku zdarma. Autosedačku nepůjčujeme, dle našeho názoru je důležitý kočárek pro přepravu miminka a ten jste odmítl, což je samozřejmě Vaše věc. Rozhodně děťátko nemusíte nosit na rukou, půjčovací kočárek jsme Vám nabízeli a ostatně to tak bylo s Vaší paní domluvené, měli jste ho připravený. Nechápu Vaše rozhořčení. Reklamaci jsme převzali a předáme ji výrobci na opravu. Nevím za co se mám stydět, o jakých penězích mluvíte a proč mne urážíte? Že jste za zboží, které jste si koupil, zaplatil? To mi nepřijde divné, zkuste se zamyslet, než začnete psát chytré články. Naší nadstandartní službu jste sám odmítl. I tak Vám přeji hezký den, Küfnerová.

  • 100 %

    • Super ceny
    • Prehledne internetove stranky
    • Ochota

    Obchod 100% doporucuji.

  • 100 %

    • Velký výběr kočárku
    • Super ceny
    • Ochota
    • Skvělá komunikace
    • Rychlé dodání

    Obchod vřele doporučuji.

  • 100 %

    • Příjemná, ochotná slečna prodavačka, dodací lhůta dobrá,
    • ceny dostupné, široká nabídka.

    Obchod doporučuji

  • 30 %

    • - obsáhlý INTERNETOVÝ obchod
    • - nepříjemná, neochotná prodavačka - byli jsme tam dnes, předvedení kočárků takřka nulové i po vyzvání a dotazech
    • - malé zastoupení kočárků na prodejně, kočárek chceme nejprve vidět a předvést, ne si rovnou objednat na internetu
    • - obchod je opravdu velmi malý na to, že nese jméno "velkoobchod"
    • - pro kočárek jsme jeli 50 km tam a 50 km zpět s tím, že si vše osobně prohlédneme a vybereme a přímo koupíme, to nebyla šance
    • - nakonec jsme se vrátili zpět do Mladé Boleslavi, kde jsme v prodejně *konkurenční obchod* vyslechli podrobnou ukázku a nakonec jsme koupili tam

    Kdo si chce nejprve prohlédnout, doporučuji jinde..

  • 100 %

    • Velmi ochotný personál,příjemné prostředí.Příznivé ceny.
    • žádné

    Obchod velmi doporučuji

  • 90 %

    • ochota a dobrá komunikace
    • přehledný eshop
    • velký výběr kočárků

    Paní Küfnerová nám ochotně poradila s výběrem kočárku. Kočárek jsme obdrželi v pořádku, je úžasný. Moc děkujeme. Obchod vřele doporučujeme.

    Reakce obchodu Kifik.cz

    Moc děkujeme, hezký den Küfnerová

  • Recenzi nesmí psát konkurenční obchody. Recenze byla smazána z důvodu porušení obchodních podmínek.

  • 30 %

    • absolutně nic
    • Zboží bylo na stránkách obchodu uvedeno skladem. Zboží skladem nebylo a nikdo se nás neobtěžoval kontaktovat.
    • Čekali jsme na vyřízení objednávky a v případě, že bychom si sami nezavolali, jak to se zbožím vypadá, pravděpodobně by se nikdo neozval.

    Za nás tento obchod nedoporučuji, nekomunikují.

    Reakce obchodu Kifik.cz

    Dobrý den, nesouhlasím s Vámi. Každému vždy odpovíme a upřesňujeme délku dodání zboží, do telefonu jsem Vám říkala, že jsme Vám psali. Není email, na který bychom neodpověděli. Skladová nabídka se na našich stránkách neustále mění, bohužel Vaše objednávka byla uskutečněna v okamžik, kdy se kočárek prodával v kamenné prodejně. Dva kusy téže barvy skladem nebyly. Nabízeli jsme Vám jinou barvu, slíbili jste, že dáte vědět jestli souhlasíte a neozvali jste se. Jelikož jste chtěli kočárek hned, tak jsme se Vám snažili nabídnout jinou alternativu. S přáním hezkého dne, Küfnerová

  • 10 %

    • Absolutní neochota prodavačky, byla protivná, nevěděla skoro žádné informace o kočárkách, které prodává.
    • Nebyla ochotná nám sama ukázat jak se s kočárkem zachází.
    • Druhá mladší prodavačka také nedokázala odpovědět na nami kladené otázky.

    A proto jsme jeli do Liberce do *konkurenční obchod*, kde byly prodavačky ochotné, predvedly nám kočárek se vším všudy, mají tam vystavené celé trojkombinace, takže si prohlédnete všechno. Znalost kočárků na jedničku.
    Do kifiku už nikdy nepůjdeme!!!

    Reakce obchodu Kifik.cz

    Dobrý den, to je mi líto. Vždy se snažíme zákazníkům co nejlépe poradit a zboží předvést. Na prodejně máme novou paní prodavačku a ta se zaučuje, bohužel každý potřebuje trochu shovívavosti když někde začíná. Věřím, že nám prominete. Děkuji za pochopení, Küfnerová

  • 10 %

    • velký výběr kočárků
    • Zakoupila jsem v prodejně kočárek pro své první dítě a od 4 měsíce používání mám s kočárkem problémi.Vrklají se mi přední otočná kola a to způsobem,že se kočár nedá skoro použít.Kočár jsme tedy reklamovaly,ale byl nám vrácen ve stejném stavu,tak jsme ho vezly znovu,na to nám bylo odpovězeno,že reklamace je neuznána,že to není výrobní chyba...že si máme kola zaaretovat...To jsem si pak nemusela kupovat kočár s otočnými koly,když je mám mít zaaretované.Nakonec vyměnily přední konstrukci tak kočár přestal zlobit.na cca 3 měsíce.A reklamujeme znovu.Majitelka prodejny je neochotná,a dělá vše proto,aby nemusela vracet peníze.Boužel v čem mám vozit dítě to nikoho nezajmá....aby mi půjčily náhradní kočár než se reklamace vyřeší chtějí zálohu 2000kč.To mi příjde vrchol drzosti,já od nich koupím vadovej kočárek a ještě budu dávat zálohu za půjčení nového,jako bych za to mohla já,že prodávají polské nekvalitní kočáry.Prodejna kiffik už nikdy.

    Obchod nedoporučuji.

    Reakce obchodu Kifik.cz

    Dobrý den, u reklamací jsme vždy závislí na vyjádření výrobce, jelikož kočárky pouze prodáváme, nevyrábíme je. I přesto, že nám výrobce reklamaci zamítne, necháme kočárek vždy na naše náklady opravit a zákazníkovi vracíme kočárek zpět v pořádku. Nikdy nám nikdo nemusel za opravu platit. Vy jste dostali zcela novou konstrukci, kterou jste pokud vím neplatili, tak nevím jaká neochota. To, že půjčujeme náhradní kočárek je naše dobrovolná věc a žádný zákon nám to nenařizuje. Je to naše dobrá vůle pro zákazníky. A že požadujeme zálohu, kterou Vám po vrácení kočárku dáme zpět? To je zcela normální, to je pojistka proti odcizení. Za půjčení si nic neúčtujeme. Zkuste si půjčit auto bez zálohy, když máte své rozbité. Asi Vám ho také zadarmo nepůjčí. Takže zkuste zvážit svá slova. Hezký den, Küfnerová

  • 100 %

    • Výborná komunikace s obchodem

    z tohoto obchodu budu obednávat kočárek až tak za 2 měsíce, ale uz ted jsem příjemně překvapená z komunikace a vyhovění mích požadavků :) a věřím že kočárek bude taky super! tento obchod poporucuji vsem kamarádkám a známím :)

  • 100 %

    • + Přehledné webové stránky (logické uspořádání, podrobný srozumitelný popis zboží, pestrá kvalitní galerie obrázků zboží)
    • + Dobré ceny zboží a praktický dárek k objednávce
    • + Při platbě předem doprava zdarma
    • + Výborná komunikace a vstřícné jednání
    • + Spolehlivý a bleskový servis v případě reklamace

    Spokojený zákazník je zde na prvním místě!!! S upřímným vědomím tento obchod ostatním vřele doporučuji.
    Velké poděkování pěji vedení obchodu paní Küfnerové.

  • 100 %

    • nizka cena
    • vyborna komunikacia - kontaktovala som ich pred kupov a potom aj oni mna, dokonca dvakrat...
    • -

    V obchode sme sa rozhodli kupit kociarik kvoli nizkej cene, kontaktovala som predavajucich telefonicky aby som si zistila dostupnost tovaru, pre istotu mi povedali dva datumy a kociarik dorazil este o den skor pred prvym terminom kurierom...vyborna komunikacia, tovar dosiel v 100% stave dokonca s doplnkami ktore obchody bezne v cene nemaju....

  • 100 %

    • ceny
    • rychlost dodání
    • výborná komunikace
    • není co vytknout

    V tomto obchodě jsem nakupovala poprvé a jsem hodně spokojená. Zboží došlo rychle, nepoškozené a paní Küfnerová je strašně ochotná a milá, i když má určitě spousta zákazníků, tak komunikace u ní určitě NEvázne!!!!! 100%- ně doporučuji tento obchod každému, kdo má rád příjemné lidi a na zboží spěchá.

  • Doporučuje obchod

    80 %

    • Nízké ceny
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • super zboží, 100%skvělý přístup personálu,rychlé vyřízení nákupu
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • levnější zboží

    V obchodě jsem nakupovala z toho důvodu, že měli zboží, které jsem chtěla a za velmi atraktivní cenu, navíc i s dopravou zdarma. Zkušenost s nákupem pro mě byla velmi pozitivní. Od prvního dotazu na zboží až po samotné rozbalení kočárku po doručení. Komunikace s paní majitelkou výborná. Obchod bych doporučila už jen pro rychlost vyřízení a ochotu.

  • Doporučuje obchod

    50 %

    • zboží které v obchodě nabízí není schopen dodat