Přihlásit se a přidat recenzi

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • 100 %

    • RYCHLÉ DODÁNÍ
    • VELKÝ VÝBĚR
    • VELKÁ OCHOTA PANÍ PRODAVAČKY

    OBJEDNÁVALA JSEM DVA KOČÁRKY,OBA MI PANÍ PRODAVAČKA DOVEZLA AŽ DOMŮ OBA KOČARY PŘEDVEDLA,SLOŽILA A VŠE VYSVĚTLILA.VŘELÝ PŘÍSTUP
    A OCHOTA MOHU JEN DOPORUČIT.

    Reakce obchodu Kifik.cz

    Dobrý den, přání našich zákazníků je pro nás důležité, moc děkujeme. Hezký den, Kočárky Kifik.cz

  • 90 %

    • Dobrý den. Minulý týden jsme byli u Vás na doporučení v kamenné prodejně koupit si kočárek. Máte opravdu velký výběr, přístupné ceny a moc milou a ochotnou paní prodavačku. Dostali jsme i dárek. Mockrát děkujeme :-)
    • Nic

    S kočárkem jsme velice spokojený :-))

    Reakce obchodu Kifik.cz

    Dobrý den, děkujeme za kladnu recenzi. Vážíme si Vašeho názoru. Vaše kočárky Kifik.cz

  • Doporučuje obchod

    40 %

    • Katastrofální jednání prodavačky ( Jablonec)

    Reakce obchodu Kifik.cz

    Dobrý den, já jsem s Vámi komunikoval emailem ohledně Vaší objednávky, na což jste mi odpověděl. Dále jsem se byl zeptat paní prodavačky, s čím jste byl nespokojený a ona neví důvod. Prý jste s ní mluvil hezky a žádný problém nenastal. Takže prosím o vysvětlení s čím jste byl nespokojený, abych věděl co se Vám nelíbilo. Předem děkuji, Küfner

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychle dodani.
    • Zadne

    Super komunikace a ochota.

    Reakce obchodu Kifik.cz

    Moc děkujeme, hodně štěstí a zdraví Vám i miminku. Kočárky Kifik.cz

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Kočárek dorazil rychleji než jsme čekali a odpovídal očekáváním. Doporučuji !!!

  • 60 %

    • Kočárek v pořádku přišel
    • Hodně dlouhá dodací lhůta

    .

    Reakce obchodu Kifik.cz

    Dobrý den, děkujeme za Vaši recenzi. Bohužel délku dodání nejsme schopni ovlivnit. Po přijetí objednávky, zadáme kočárek do výroby a pak jsme závíslí na výrobci a jeho době dodání. Proto máme na stránkách uveden velký rozptyl dodací doby. Krásný den, kočárky Kifik.cz

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Rychlost a komunikace
    • Žádné jsem nezaznamenala.
  • Doporučuje obchod

    100 %

    V obchodě jsem byla několikrát osobně,pokaždé jiná obsluha a musim říci spokojenost veliká. Ochotně vše ukázali a vysvětlil. Mohu jen doporučit.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • velký výběr

    Reakce obchodu Kifik.cz

    Moc děkujeme.

  • 10 %

    • Kamenna prodejna a vyber kocarku
    • Neochotny personal

    Nekvalitni zbozi,kocarek mel do pul roku problem s kolecky.Personal neochotny,otravujete jej a davaji Vam to pekne najevo,tak jsem kocarek radeji jiz po neuznane reklamaci odvezla na sberny dvur a koupila kvalitni Maxi Cosi.Jiz nikdy vice u Vas s pozdravem Novakova

    Reakce obchodu Kifik.cz

    Dobrý den vážená paní Nováková, bohužel paní s Vaším jménem u nás nenakoupila a ani nebyla na reklamaci. Jestli se mýlím, tak mi napište číslo prodejky, faktury nebo zašlete kopii reklamačního protokolu. Vaše recenze se nezákládá na pravdě, reklamace řešíme. Zdá se mi, že jde o záměrné poškození naší firmy a celá věc bude předaná právnímu zástupci. Na výše uvedenou značku jde o reklamu, což je porušení pravidel. S pozdravem Küfnerová

  • 10 %

    • Nic
    • Kocarek nekvalitni,Polska vyroba,neochota pani pri reseni reklamace.

    Jiz nikdy vice na tomto e-shopu.Kdybych cetla recenze drive,v6hla bych se Vam obloukem.Otresne chovani!!!

    Reakce obchodu Kifik.cz

    Dobrý den, reklamace řešíme, nesouhlasím s Vámi. Bohužel nemohu více reagovat, protože se schováváte za anonym. Bohužel pomlouvat umí dnes každý, s tím nic nenaděláme .... Hezký den, Kočárky Kifik

  • 100 %

    • Velký výběr kočárků na prodejně v Teplicích
    • Velice ochotná a příjemná mladá prodavačka
    • Nabídka uskladnění do porodu zdarma
    • nemám co bych vytknul

    S přítelkyní jsme si zakoupili kočárek ( trojkombinaci) v Teplicích na prodejně a nemůžu si ho vynachválit. Dobrá cena, veliký výběr, ochotná paní prodavačka, která o kočárcích věděla opravdu hodně. Kočárek nám předvedla, ukázala jak se skládá, poučila nás i jak kočárek udržovat a vyhnout se jeho poníčení. S kočárkem jezdíme skoro 7 měsíců a bez jakých koliv závad. Dále co se mi líbí je v případě reklamace možnost si zapůjčit kočárek, a to že chce obchod zálohu, tak to by mi v tu chvilí nevadilo, protože pak by mi byla vrácena.
    Takže prodejnu s přítelkyní doporučujeme :)

    Reakce obchodu Kifik.cz

    Dobrý den, moc děkujeme. Milá slova potěší, děkuji Kočárky Kifik.

  • 90 %

    • velký výběr kočárku za různé cenové relace
    • příjemné prodavačky, které ochotně vše vsvětlí a předvedou
    • vytkla bych možná jen drobnost a to ty dlouhé schody na prodejnu a prodejna na špatném místě, celkem jsme jí hledali

    Zakoupili jsme zde s manželem kočárek, který nemá chybu. Drandíme s ním denně a ještě se nám ani nic nerozbilo. Myslím si, že tyto záporné recenze jsou tu neoprávněné. Jelikož stěžovat si dnes umí každý druhý, to je věc jedna, ale věc druhá je to jak všichni ostatním maminky zachází s kočárky. My děláme vše podle toho co nám bylo řečeno a co jsme vyčetli v návodu, který jsme dostali při zakoupení a zatím je vše ok. Tento obchod doporučuji!
    Ať se daří a hezký zbytek dne L. :)

    Reakce obchodu Kifik.cz

    Moc děkujeme za milá slova. Kočárky Kifik

  • 10 %

    • Vazena pani Kufnerova...reklamovala jsem kocarek po 2 mesicich,tak nechapu,proc pisete po roce.Akorat klamete zakazniky.Chovani prodavacek na prodejne pri reklamaci des a hruza.Kouknete se na dalsi recenze.Nejsem jedina,kdo zde pise jake otresne chovani mate k zakaznikum.Penize za nakup Vam nevadi,ale postavit se celem k reklamaci neumite!!!

    Takovy lide jako jste Vy by nemeli podnikat!!! Otresne chovani pri reklamacich.
    Nedoporucuji vubec tento obchod.Homolova

    Reakce obchodu Kifik.cz

    Vážená paní Homolová, u nás v prodejně kupovala kočárek paní se stejným jménem a to před rokem. Nikdo jiný s vaším jménem kočárek nekupoval a nikdy u nás tudíž na reklamaci nebyl. Prosím o číslo prodejky či faktury aby se vše vyjasnilo. Jste na naší firmu sice hanlivá a urážíte nás, ale já nevím o jaký případ jde. Takže prosím o upřesnění, abych se k celé věci mohla vyjádřit. Bohužel o ničem nevím, jelikož těm co u nás byli na reklamaci jsme vše řádně vyřídili. S pozdravem, Küfnerová

  • 10 %

    • Maji velky vyber,ale pozor berou kocarky z Polska II.jakost
    • Pri nakupu kocarku ochotny personal,kocarek vychvali jak je kvalitni bez reklamaci.Ve skutecnosti II.jakost za cenu I.jakosti.Pri reklamaci smajdajicich kolecek je personal uz neochotny...az nastvany,ze ho obtezujete..Pochopitelne reklamaci neuznali..pry je to nase chyba.

    Nedoporucuji..Uz nikdy vice.Kola jsme objednali u konkurence a kocarek konecne funguje.Homolova

    Reakce obchodu Kifik.cz

    Vážená paní Homolová, děkujeme za Váš názor. Žádnou II. jakost nenabízíme. Kočárek je v pořádku, pouze byla špatná kolečka, ta téměř po roce užívání bohužel podlehla opotřebení. Stačilo tedy vyměnit kola a kočárek je zase v pořádku. Stejně je to tak u kol, aut apod., všude kola podléhají běžnému opotřebení a vše se musí udržovat. Nevím proč jste pobouřená, se zákazníky jednáme ochotně a reklamace vyřizujeme. Přeji hezký den, Küfnerová

  • 100 %

    • Dnes jsme byly s dcerou a babičkou ve vaší pobočce v Teplicích... Slečna prodavačka byla velice vstřícná, ochotná a milá. Měla s námi svatou trpělivost vše nám podrobně ukázala i vysvětlila.nakonec sme si kočárek nedovezli ale 100% objednáme...recenze na neochotu ukázek nejsou pravdivé mockrát děkujeme a už se těšíme až budeme drandit

    100% spokojenost s slečnou/paní prodavačkou v Teplicích

  • 10 %

    • Bohuzel nic ,pokud kupujete novy kocarek tak bez problemu.
    • Pokud kocarek reklamujete uz je to problem ,arogntni a neprijemna prodavacka.
    • Kocarky jsou nekvalitni z Polska .Po par mesicech jezdeni konstrukce rozvyklana ,kola smajdaji a brzdy nefunguji....
    • Reklamovat muzete kolikrat chcete ,ale zaruka ani jednou neuznana =) to je zajimave jelikoz trikrat vada je vada a ne pouzivani !Za kocarky nese zodpovednost prodejna a vyrobce me naprosto nezajima kocarky prodava prodejna Kifik tak az se k reklamacim postavi !
    • V cem mam vozit dite ,kdyz mam kocar neustale na reklamaci?

    Koukam ze nejsme jedini kdo si stezuje na reklamace neuznana...a to jen kvuli tomu aby nemuseli vracet penize ,za nekvalitni vyrobek.
    Vzdy jen receno ,kocarek je spatne pouzivany a to se na nej mam jako jen koukat?dekuji vickrat u Vas neee

    Reakce obchodu Kifik.cz

    Vážená paní Klímová, Vaše hodnocení se nezakládá na pravdě. Dvakrát jste měla opravu zdarma, paní prodavačka na Vás arogantní nebyla. Učiníme potřebné právní kroky, jelikož nevidím důvod proč nám poškozujete jméno naší firmy. Kočárek nemá výrobní vadu a dá se používat. Reklamovala jste brzdová lanka, která byla vždy mechanicky poškozená. Nejednalo se o vadu výrobní. Naší dobrou vůli jsme prokázali tím, že jste již tři lanka dostala zdarma nová. Nyní již jsme odmítli lanko znovu hradit, cena je 50,- Kč/kus. Celkem jste k dnešnímu dni poničili 6 lanek! Lanka vždy vykazovala mechanické poškození a ne vadu.
    Kočárek celkově nemá potřebnou údržbu dle návodu k použití. Podvozek byl nenamazaný, zašpiněný a kolečka chybně nafouklá. Hezký den, kočárky Kifik.cz

  • Recenze byla smazána z důvodu opakovaného hodnocení jedním uživatelem.

  • 100 %

    Prodejnu velice doporučuji! Rychlé dodání zboží, ochota vyjít vstříct zákazníkovi a rozumné jednání. Líbí se mi různé cennové relace kočárků. Děkuji moc za krásný kočárek, jsme s Vámi velice spokojeni! Jen tak dál! :)

  • 100 %

    • Dobré ceny ,pekné kočarky ,skvelá domluva

    JÁ jenom doporučuji i jiním maminkám skvělí obchod spokojenost

    Reakce obchodu Kifik.cz

    Moc děkujeme.Velice si Vašeho názoru vážíme.