Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
Otřesný zážitek na zákaznickém servise, kam jsem se obrátila pro reklamaci rozmačkaného zboží, které bylo očividně špatně zabalené.
Ze slečny vypadlo, že mám nárok na výměnu pouze u nerozbalených produktů, ale to co jsem rozbalila, abych znistila, že je poškozeno, na to už ne.
Stálo mě to celodenní dohadování po emailu a rozhodně už nemám chuť toto zopakovat. Takže ani další nákup a nedoporučuji, protože když narazíte na problém, vyšpiní s vámi.Reakce obchodu KetoDiet.cz
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Mrzí nás, že zboží přišlo poškozené. Nicméně jsme povinni dodržovat reklamační postupy, které jasně stanovují, že rozbalené zboží nelze vrátit. Přesto jsme se snažili vyjít Vám vstříc a nabídli jsme řešení - zaslat všechny poškozené croissanty zpět a obratem Vám poslat nové.
Vaší reklamaci jsme vyhověli, mrzí nás Vaše nepříjemná zkušenost, ale přesto vždy se snažíme najít řešení a vyjít zákazníkům vstříc.
Děkujeme za pochopení a doufáme, že nám dáte ještě jednu šanci.
S pozdravem,
Tým KetoDiet -
Nedoporučuje obchod
Dlouhá dodací lhůta, balíček ještě nedorazil.
Reakce obchodu KetoDiet.cz
Dobrý den,
omlouváme se za jakékoli nepříjemnosti způsobené délkou dodací lhůty. Prosím, kontaktujte náš zákaznický servis na emailu [email protected] nebo telefonním čísle +420 234 726 926, kde Vám náš tým pomůže prověřit stav Vaší zásilky a zajistí, aby Vám byl balíček doručen co nejdříve.
Děkujeme za trpělivost a pochopení.
S pozdravem, Tým KetoDiet -
Nedoporučuje obchod
Nápoj má odpornou sladkou chuť , čekala neslazený čokoládový nápoj , ani po dvou pokusech se mi nepodařilo ho vypít , vždy jsem ho vyzvracela. Připomínalo mi to přeslazený roztok, který se pije před kolonoskopií. Nesladím ani kávu, tak holt já ho prostě nemůžu. Naopak polévky jsou dobré a jím místo jednoho jídla.
Reakce obchodu KetoDiet.cz
Vážený zákazníku,
děkujeme za Vaši recenzi a litujeme, že náš čokoládový nápoj nesplnil Vaše očekávání. Oceňujeme Vaši upřímnost a bereme Vaše pocity velmi vážně. Chápeme, že každý má jiný vkus, a je pro nás důležité, aby naše produkty vyhovovaly co největšímu počtu zákazníků.
Je nám líto, že jste měl(a) nepříjemnou zkušenost s příliš sladkou chutí nápoje. Naše čokoládové nápoje jsou navrženy tak, aby byly chutné a zároveň zdravé, ale rozumíme, že sladkost může být pro některé zákazníky příliš intenzivní. Vaše zpětná vazba je pro nás cenná a budeme ji brát v úvahu při dalším vývoji našich produktů.
Jsme rádi, že polévky KetoDiet Vám vyhovují a doufáme, že i nadále budete s našimi produkty spokojeni.
S pozdravem, Tým KetoDiet -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- některé zboží těsně před koncem spotřeby
- slibovali dárek
- dlouhá doba doručení
Reakce obchodu KetoDiet.cz
Hezký den, Zuzano,
mrzí nás, že jste s nákupem nebyla spokojena. Věříme, že příště třeba budete mít lepší dojmy. :-)
Co se týče trvanlivosti produktů, snažíme se zákazníkům poskytovat zboží s dostatečně dlouhou dobou spotřeby. Pokud jste obdržela zboží s krátkou dobou spotřeby, prosím, kontaktujte náš zákaznický servis.
Ohledně dárku k objednávce, byl určen pouze pro prvních 200 objednávek, případně u jiných dárků do vyčerpání zásob. O této podmínce bylo informováno na našich webových stránkách i v propagačních materiálech. Pokud došlo k nedorozumění, je nám to velmi líto.
V neposlední řadě se omlouváme za delší dobu doručení. Během státních svátků může docházet k zpoždění, což je bohužel mimo naši kontrolu. Proto je třeba provést objednávku včas a počítat i s variantou, že může dojít i k vytížení dopravců.
za tým KetoDiet zdraví,
Kristýna -
Nedoporučuje obchod
Dobrý den,
váš obchod jako takový funguje velice dobře. Ovšem při objednávce, pokud zadáte "platba převodem", nemáte jinou možnost než přes platební bránu.
V jiných obchodech můžu platbu převodem platit elektronický převodem. Ne všichni jsou příznivci přes platební bránu. Proto si již zboží u vás neobjednám, přestože jsem s vašimi výrobky spokojena. BrabcováReakce obchodu KetoDiet.cz
Hezký den, Niko,
děkujeme za vaši zpětnou vazbu a za to, že jste s našimi výrobky spokojena. Rozumíme, že každý zákazník má své preference ohledně platebních metod. Je pravda, že někteří lidé preferují přímý elektronický převod při platbě převodem.
Vaše připomínka je pro nás cenná, a proto ji předáme našemu týmu.
Děkujeme za vaši podporu a doufáme, že se k nám brzy vrátíte.
Přejeme vám krásný den!
za tým KetoDiet zdraví,
Kristýna -
Nedoporučuje obchod
Po produktech mi bylo velmi špatně.
Reakce obchodu KetoDiet.cz
Hezký den,
velmi nás mrzí, že Vám produkty nesedly. Pokud máte během diety jakékoli obtíže, neváhejte se na nás obrátit na Výživové poradně, kde Vám se vším rádi pomůžeme. ♥
Jestliže Vám po produktech bylo špatně, může se jednat i o možnou alergii či intoleranci na některou ze složek produktu.
Přejeme vše dobré!
za tým KetoDiet zdraví,
Kristýna -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
Zboží nebylo určeno pro mne, osobně žádnou dietu nedoporučuji
-
Nedoporučuje obchod
Keto diet jsem objevila v minulem roce, a byla velka spokojenost, ale ted jsem si objednala 3 krabicky mych oblinenych proteinovych tycinek banana s kokosem, a bohuzel neodpovidaji sve kvalite, vypadaji ze jich zle skladovali, cokolada zverchu ne vypada hladko jako obvykle, zkazena chut, hodne sladke, a pri otevreni me trochu smrdi .
To neni levna zalezitost, takze vyhozene penize na vitr.Reakce obchodu KetoDiet.cz
Dobrý den ,
moc nás mrzí Vaší nemilé zkušenosti. Pro tyto případy máme Zákaznický servis, který s Vámi obratem daný problém vyřeší k Vaší spokojenosti.
S pozdravem za tým KetoDiet.cz
Pavlína -
Nedoporučuje obchod
- Předražené
-
Nedoporučuje obchod
Objednala jsem si dietu 12.12. a dodnes 25.12. mi nedorazila. Na první dotaz nikdo neodpověděl dosud a na druhý dotaz mi odpověděli až přes chat. přesto zásilku stále nemám.
Reakce obchodu KetoDiet.cz
Dobrý den,
velmi nás mrzí komplikace s Vaším balíčkem. Kolegyně na zákaznickém servisu prověří, v jakém stavu se zásilka nachází. Kontaktujte nás, prosím, na telefonním čísle +420 234 726 926 s volbou 2 - zákaznický servis.
Děkujeme a přejeme Vám vše dobré do nového roku. ♥
Kristýna, KetoDiet -
Nedoporučuje obchod
Zboží stále nemám. Balikovna mi místo do Alzaboxu uložila na několik kilometrů vzdálené poště, i přestože jinou poštu mám skoro u domu. Na komunikace nereagují, jak jinak. Už nikdy nezaplatím kartou dopředu a zatím i váhám, zda si zboží vyzvednu, nebo to odepíšu jako ztracenou investici a z Ketodiet už objednávat nebudu.
Reakce obchodu KetoDiet.cz
Hezký den,
pokud máte potíže s balíčkem je potřeba vše obratem řešit na Zákaznické lince na čísle +420 234 726 926 kde Vám kolegyně rády pomohou.
Bohužel co se týká doručení a uložení balíčku, je zpravidla v kompetenci dopravce, kam zásilku uloží, pokud například není adresát zastižen nebo je úložný box plný.
Ale jsme tu rádi pro Vás, abychom s nepříjemnostmi pomohli a vyřídili vše k Vaší spokojenosti.
za tým KetoDiet zdraví,
Kristýna -
Nedoporučuje obchod
- dorazilo mi jiné zboží a absolutně unfriendly zákaznický servis
Dorazilo mi jiné zboží a nakonec mám já spoustu práce s balením zásilky a odesíláním. Doposud mi moje objednané a zaplacené zboží nedorazilo. Už nikdy zde objednávat nebudu( v dnešní době jsem očekávala větší vstřícnost v řešení jejich omylu a hlavně co nejrychlější napravení chyby z jejich strany tzn. zaslání mého produktu co nejdříve. Ale oni nedříve tlačí na navrácení jejich produktu a pak mi zašlou můj, což nechápu, kdybych si ho chtela necht, nic jim neříkám/ přišel mi omylem dražší produkt než jsem objednala. Každopádně jsem zklamaná, bez produktu a už zde neobjednám.
Reakce obchodu KetoDiet.cz
Dobrý den, Veroniko,
velmi nás mrzí, že jste nebyla spokojena. Omlouváme se za chybu vzniklou v objednávce, a samozřejmě jsme Vaši reklamaci uznali jako oprávněnou. Nicméně existují nastavené postupy, jak se reklamace řeší, což obnáší i zaslání nesprávného zboží zpět (samozřejmě na naše náklady) a souběžně Vám zašleme Vámi požadované zboží.
Snažíme se být vždy k zákazníkům vstřícní a vycházet maximálně vstříc, ale jsou pravidla, která jsme nuceni dodržovat.
Děkujeme za pochopení.
Věřím, že i přes tuto nemilou skutečnost, která nastala, budete s produkty spokojená.
za tým KetoDiet zdraví,
Kristýna -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
Neochotní vyměnit část balíčku za jiný, např. jinou příchuť nebo v případě nepoživatelnosti produktu. Neosobní přístup. V dnešní době zarážející přístup k zákazníkům. O zákazníky jim nejde. Majitelům možná ano, klientskému servisu určitě ne. Rychlost dodání na úkor spokojenosti zákazníka
Reakce obchodu KetoDiet.cz
Dobrý den,
bohužel u výhodných balíčků příchutě ani produkty měnit nelze. Balíčky jsou již předem sestavené a předbalené, proto bohužel výměnu z důvodu skladových kapacit nelze provést.
Můžete si ale svůj dietní plán sestavit samostatně z jednotlivých produktů podle toho, jaké Vám vyhovují.
Děkujeme za pochopení.
Kristýna, KetoDiet -
Nedoporučuje obchod
Záměna zboží v objednávce, přišlo mi, co jsem si neobjednala. Ano, pošlou vám vaše objednané zboží, ale až poté, co jim přijde to, co jste vrátily. Takže uběhne další týden a půl a celý váš plán vám skazí. Když jsem paní poprosila, jestli by nemohly obratem poslat, to co jsem si objednala, že na to opravdu čekám, už jsem se žádné odpovědi nedočkala. A to jsem psala 3x. Mrzí mě, že za jejich chybu trpí zákazník a ještě se není s nimi rozumně domluvit.
-
Nedoporučuje obchod
Objednala jsem si polévky a omelety.Na faktuře jsem měla napsané polévka + omelety..a přišly mi 2x polévky.
Reakce obchodu KetoDiet.cz
Dobrý den,
omlouváme se za vzniklé nedorozumění a chybu v objednávce, samozřejmě vše vždy rádi napravíme a zašleme Vám správné zboží.
Je třeba se spojit se Zákaznickým servisem a zaslat nám fotografie obsahu balíčku a dodacího listu se stručným popisem reklamace a číslem Vaší objednávky na e-mail [email protected], abychom měli k reklamaci písemné podklady.
Vaši reklamaci vyřídíme v co nejkratším možném čase. Případně se s námi můžete spojit na Zákaznickém servisu prostřednictvím telefonu +420 234 726 926 po stisknutí volby s číslem 2.
Děkujeme za pochopení.
Kristýna, KetoDiet -
Nedoporučuje obchod
Bylo mi dodáno bez orig.obalu, místo 4 koktejlů jenom 2.
Reakce obchodu KetoDiet.cz
Dobrý den gs2,
v případě poškození zboží nebo chybě v objednávce se prosím obraťte na náš Zákaznický servis. Kolegyně vždy ochotně prověří stav objednávky a případně vyřeší formou reklamace. Rádi vzniklou chybu napravíme.
za tým KetoDiet zdraví,
Kristýna -
Nedoporučuje obchod
Objednany cokoladovy croisant byl uplne plesnivy, to bylo velmi neprijemne prekvapeni po otevreni obalu. Pritom expirace 08/23. V dalsim croisantu byla cokolada podivne zdrcnuta...byla by to dobra svačinka, ale mam ted obavu z dalsi konzumace. Navic chat nefunguje, po 16te se nikam nelze dovolat...jsem zklamana.
-
Nedoporučuje obchod
Jídlo Ketodiet opravdu nechutná dobře. Proteiny jsou přeslazené, vůbec nechutnají jako ovoce. Polévky zase příliš obsahují moc koření a soli, nepřirozená konzistence. Chutnal mi možná 1 produkt z 10. Nedá se porovnat s konkurencí. Už nakupovat ketodiet určite nebudu
Reakce obchodu KetoDiet.cz
Hezký den,
velmi nás mrzí, že jsme se nestrefili do Vašich chuťových preferencí.
Zpravidla se setkáváme s kladnými názory na chuť našich produktů, ale samozřejmě chápeme, že 100 lidí - 100 chutí. :-)
Přesto děkujeme za zpětnou vazbu, vážíme si jí.
za tým KetoDiet zdraví,
Kristýna -
Nedoporučuje obchod
- Zboží mělo plíseň
-
Nedoporučuje obchod
Jakmile zaplatíte, tak jakákoli změna není možná. Přidat jedno zbozi do zasilky za 79 kč je nadlidský úkon pro zaměstnance firmy. Tak mě naštvali, že vyzkouším jinou firmu.