Přihlásit se a přidat recenzi

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nesmyslné nabídky

    Reakce obchodu Kaufland.cz

    Vážený zákazníku marketplace Kaufland.cz,

    děkujeme vám za vaši zpětnou vazbu. Je nám velmi líto, že jste byli nespokojeni, a rádi bychom se vám touto formou omluvili. Podle vámi uvedených údajů jsme našli danou objednávku a vytvořili k ní tiket. Aktuální průběh si můžete kdykoliv zobrazit ve svém zákaznickém účtu.

    S přáním hezkého dne
    váš tým Kaufland.cz

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • zboží dodáno rychle , nepoškozeno funkční
    • čtyři kusy , čtyři dodávky nejde to dodat najednou ? nedivím se že jezdí tolik dodávek se zbožím s malými balíčky .
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Když dám sledovat zásilku píše to něco anglicky a na grafickém grafu o stavu zásilky stojí už tři dny na stejném místě. Předběžný termín dodání 16.11 až 19.11 a dneska je 20.11 a ani žádná zpráva jak to ze zásilkou vypadá. Naposledy sem tu něco objednával.

    Reakce obchodu Kaufland.cz

    Vážený zákazníku marketplace Kaufland.cz,

    děkujeme vám za vaši zpětnou vazbu. Je nám velmi líto, že jste byli nespokojeni, a rádi bychom se vám touto formou omluvili. Podle vámi uvedených údajů jsme našli danou objednávku a vytvořili k ní tiket. Aktuální průběh si můžete kdykoliv zobrazit ve svém zákaznickém účtu.

    S přáním hezkého dne
    váš tým Kaufland.c

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Je to marketplace, takže mnoho obchodu na jednom místě. To může být výhoda i nevýhoda. V případě reklamace je market place jen přeposílač mailů a nakonec komunikujete přímo s dodavatelem (obchodem). Je to takový hybrid e-shop. Ja jsem nakonec vše vyřešil k mé spokojenosti díky výborné komunikaci s obchodem, který mi poslal zboží (feim.sk). Takže spokojenost.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Všechno proběhlo v pořádku.
    Doporučuji.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Odpovídá obrazku
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Byla jsem velmi spokojená.
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží pouze šlo objednat přes e-shop.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží zaplacené a nedorazili. Katastrofální komunikace nelze se nikde dovolat ..,, než se člověk nekde proklika neví kde je!!! Nevim kde zásilka je jestli ji vůbec dostanu nic!!!! 600,- Kč v vyhozené

    Reakce obchodu Kaufland.cz

    Vážený zákazníku marketplace Kaufland.cz,

    děkujeme vám za vaši zpětnou vazbu. Je nám velmi líto, že jste byli nespokojeni, a rádi bychom se vám touto formou omluvili. V potvrzení o objednávce vám bylo předem sděleno plánované doručení do 10.12.2024. Zásilka není zpožděná. Sledovací číslo zatím není aktivní. Uděláme vše pro to, abyste svou objednávku obdrželi v předpokládané dodací lhůtě. Vaše další objednávka byla dle sledovacího čísla doručena již před týdnem. Pokud byste cokoliv dále potřebovali, ozvěte se nám, rádi vám pomůžeme - můžete nás kontaktovat i prostřednictvím našeho kontaktního formuláře: kaufland.cz/contact/form

    S přáním hezkého dne
    váš tým Kaufland.cz

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    To zboží je dováženo z Číny, takže doba doručení je asi 14 dní nebo déle. V tom vidím problém jako spotřebitel, když to zboží (zimní boty) potřebuji co nejdříve.

  • Doporučuje obchod

    50 %

    • Přehled nabídky zboží
    • Dlouhá dodací lhůta

    Reakce obchodu Kaufland.cz

    Vážený zákazníku marketplace Kaufland.cz,

    děkujeme vám za vaši zpětnou vazbu. Je nám velmi líto, že jste byli nespokojeni, a rádi bychom se vám touto formou omluvili. V potvrzení o objednávce vám bylo předem sděleno plánované doručení od 27.11.2024 do 03.12.2024. Uděláme vše pro to, abyste svou objednávku obdrželi v předpokládané dodací lhůtě.

    S přáním hezkého dne
    váš tým Kaufland.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Trvá to neskutečně

    Rád bych něco napsal ale zatím mi nic nepřišlo

    Reakce obchodu Kaufland.cz

    Vážený zákazníku marketplace Kaufland.cz,

    děkujeme vám za vaši zpětnou vazbu. Je nám velmi líto, že jste byli nespokojeni, a rádi bychom se vám touto formou omluvili. V potvrzení o objednávce vám bylo předem sděleno plánované doručení do 09.12.2024. Zásilka není zpožděná, je na cestě k vám ze zahraničí. Ve zprávě potvrzující odeslání zásilky najdete odkaz k jejímu sledování. Dnes, 20.11.2024 byla zásilka převzata Českou poštou, která ji bude doručovat. Uděláme vše pro to, abyste svou objednávku obdrželi v předpokládané dodací lhůtě.

    S přáním hezkého dne
    váš tým Kaufland.cz

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • velký výběr zboží
    • moc hezké provedení
    • rychlé dodání

    Nakupovala jsem zde poprvé a byla jsem velmi spokojena. Obchod určitě doporučuji.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Zboží přišlo rozbité. Pravděpodobně to bylo tím, že bylo špatně zabalené na takhle těžkou věc. Ale hlavně k tomu přišla polská faktura. Když objednávám z čech, platím v korunách. Tak bych si přál rozhodně fakturu z české firmy.

    Reakce obchodu Kaufland.cz

    Vážený zákazníku marketplace Kaufland.cz,

    děkujeme vám za vaši zpětnou vazbu. Je nám velmi líto, že jste byli nespokojeni, a rádi bychom se vám touto formou omluvili. Podle vámi uvedených údajů jsme našli danou objednávku a vytvořili k ní tiket. Aktuální průběh si můžete kdykoliv zobrazit ve svém zákaznickém účtu.

    S přáním hezkého dne
    váš tým Kaufland.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednáno 11.11.,mělo přijít 14-15.11.,dnes je 20.11 .a nepřišlo nic.

    Reakce obchodu Kaufland.cz

    Vážený zákazníku marketplace Kaufland.cz,

    děkujeme vám za vaši zpětnou vazbu. Je nám velmi líto, že jste byli nespokojeni, a rádi bychom se vám touto formou omluvili. Podle vámi uvedených údajů jsme našli vámi otevřený tiket, ve kterém zatím nebyl zapojen zákaznický servis Kaufland.cz. Nyní jsme zákaznický servis zapojili. Aktuální průběh si můžete kdykoliv zobrazit ve svém zákaznickém účtu.

    S přáním hezkého dne
    váš tým Kaufland.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neposílají do Čr, to co jsem potřeboval.

    Reakce obchodu Kaufland.cz

    Vážený zákazníku marketplace Kaufland.cz,

    děkujeme vám za vaši zpětnou vazbu. Je nám velmi líto, že jste byli nespokojeni, a rádi bychom se vám touto formou omluvili. Podle vámi uvedených údajů jsme našli danou objednávku a vytvořili k ní tiket. Aktuální průběh si můžete kdykoliv zobrazit ve svém zákaznickém účtu.

    S přáním hezkého dne
    váš tým Kaufland.cz

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Rychlé dodání, přehled, jednoduchost
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • dlouha doba doručeni neslo doručit do boxu nedoporučuji

    vyhodí žádný od sud uz nic ani zadarmo

    Reakce obchodu Kaufland.cz

    Vážený zákazníku marketplace Kaufland.cz,

    děkujeme vám za vaši zpětnou vazbu. Je nám velmi líto, že jste byli nespokojeni, a rádi bychom se vám touto formou omluvili. Vaši záležitost samozřejmě bereme vážně a vaši zpětnou vazbu předáme dál pro dlouhodobé zlepšení kvality našich služeb.

    S přáním hezkého dne
    váš tým Kaufland.cz

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Celková spokojenost, zboží přišlo v pořádku.
    S ohledem, že zboží cestovalo z Německa to trvalo krátkou dobu cca 1 týden.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Objednal jsem si 8 kusů ozdob a z toho byly 4 zmatky!

    Reakce obchodu Kaufland.cz

    Vážený zákazníku marketplace Kaufland.cz,

    děkujeme vám za vaši zpětnou vazbu. Je nám velmi líto, že jste byli nespokojeni, a rádi bychom se vám touto formou omluvili. Podle vámi uvedených údajů jsme našli danou objednávku a vytvořili k ní tiket. Aktuální průběh si můžete kdykoliv zobrazit ve svém zákaznickém účtu.

    S přáním hezkého dne
    váš tým Kaufland.cz