Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 5 dní
- Rychlé odeslání a krásné zboží.
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- Vždy jsem byla spokojená. Děkuji.
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 5 dní
- Vždy dostanu co si objednám a v pořádku
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- Skvělá komunikace,byl jsem informován od zaplacení až po doručení jak emailem tak i SMS. Kurýr DPD ještě upřesnil podstatě přesný čas doručení. Zboží bylo krásně zabalené s vše bylo v naprostém pořádku. Nikdy jsem přes Kaufland nenakupoval, ale když bude další nabídka nákupu, nebudu váhat. Spokojenost ;)
-
Nedoporučuje obchod
Objednávka zboží které bylo skladem je najednou již 90 dní vyprodáno.
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
Rychlé jednání.
-
Doporučuje obchod
- Velmi rychlé vyřízení
-
Doporučuje obchod
- Rychlé dodání
- Dobrá cena
-
Nedoporučuje obchod
Již čekám na zboží přes týden a když přišel tento dotazník ještě nemám stále zboží. Kdy už projde????
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- Dobré ceny
- Jinde nedostupné zboží
- Široká nabídka zboží
- Nelze objednat jako host
- Omezená nabídka způsobu dopravy
Tržiště s velkým množstvím produktů, které jsou jinde nedostupné. Běžné ceny jsou dobré, akční ceny poměrně výhodné. Bohužel obchod neumožňuje nákup jako host, je nutné vytvářet účet. Nabídka dopravy je velmi omezená. Celkově ale nákup v obchodě doporučuji.
-
Doporučuje obchod
Obchod proběhl hladce a zboží přišlo velmi rychle
-
Doporučuje obchod
- jednoduché objednání, široký sortiment zboží
-
Recenze byla smazána na žádost jejího autora.
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 5 dní
- Rychlé dodání
- Skvělá cena
-
Doporučuje obchod
super rychlé doručení
-
Nedoporučuje obchod
Dne 13.1 2025 objednáno A do dnes Zboží nedodano 21.1 2025
Reakce obchodu Kaufland.cz
Vážený zákazníku marketplace Kaufland.cz,
děkujeme vám za vaši zpětnou vazbu. Je nám velmi líto, že jste byli nespokojeni, a rádi bychom se vám touto formou omluvili. Vaše zásilka je uložena na pobočce České pošty. Podle vámi uvedených údajů jsme našli danou objednávku a vytvořili k ní tiket., kde budete informováni podrobněji. Aktuální průběh si můžete kdykoliv zobrazit ve svém zákaznickém účtu.
S přáním hezkého dne
váš tým Kaufland.cz -
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
Perfekt, ideal, dorazlo rychle a je to presne to, co jsem objednal.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 týdny
Rozhodně nedoporučuji nakupovat nábytek Nabbi - jde to ze Slovenska. Firma neumí nábytek ani bezpečně zabalit. To v jakém stavu balík přišel snad ani není možné!!!! Každý díl nábytku je někde odřený, poničeny, nebo prolomený. Totální katastrofa.
Reakce obchodu Kaufland.cz
Vážený zákazníku marketplace Kaufland.cz,
děkujeme vám za vaši zpětnou vazbu. Je nám velmi líto, že jste byli nespokojeni, a rádi bychom se vám touto formou omluvili. Podle vámi uvedených údajů jsme našli danou objednávku a vytvořili k ní tiket, abychom vám pomohli vše vyřešit. Aktuální průběh si můžete kdykoliv zobrazit ve svém zákaznickém účtu.
S přáním hezkého dne
váš tým Kaufland.cz -
Nedoporučuje obchod
Objednal jsem koberec, který měl být skladem, s předpokládanou dobou doručení za týden. Potvrzovací zpráva přišla hned a další pak po dalších 10 dnech, že zboží není a obchod ruší objednávku. Alespoň peníze zpět přišly celkem rychle
Reakce obchodu Kaufland.cz
Vážený zákazníku marketplace Kaufland.cz,
děkujeme vám za vaši zpětnou vazbu. Je nám velmi líto, že jste byli nespokojeni, a rádi bychom se vám touto formou omluvili. Pokud byste cokoliv dále potřebovali, ozvěte se nám, rádi vám pomůžeme. Vaši záležitost samozřejmě bereme vážně a vaši zpětnou vazbu předáme dál pro dlouhodobé zlepšení kvality našich služeb.
S přáním hezkého dne
váš tým Kaufland.cz -
Nedoporučuje obchod
Objednavka byla zrusena a platba nebyla vracena. Telefony neberou, na maily neodepisuji.
Reakce obchodu Kaufland.cz
Vážený zákazníku marketplace Kaufland.cz,
děkujeme vám za vaši zpětnou vazbu. Je nám velmi líto, že jste byli nespokojeni, a rádi bychom se vám touto formou omluvili. Podle vámi uvedených údajů jsme našli vámi otevřený tiket, ve kterém jste mezitím i zapojila zákaznický servis Kaufland.cz. Vaší záležitosti se budeme věnovat. Aktuální průběh si můžete kdykoliv zobrazit ve svém zákaznickém účtu.
S přáním hezkého dne
váš tým Kaufland.cz