Recenzi na tento obchod mohou psát pouze ověření zákazníci - tím máte jistotu pravdivosti recenzí. Hodnocení lze učinit vyplněním dotazníku spokojenosti, který zákazníkům přijde po nákupu. Více o Ověřeno zákazníky.

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    rychlost a kvalita

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Za me zatim nejlepsi obchod. Vstricnost a spolehlivost.
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Skvělý obchod ,ráda v něm nakupuji.Velký výběr kvalitní vlny,rychlá dodávka
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • včasné doručení pěkně zabaleno
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Rychlé doručení.Vždy dobře poradí.
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Nakupuji opakovaně a vždy jsem velmi spokojená.
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Velky vyber, u kazdeho zboti podrobny popis a u vetsiny polozek i osobni zkusenost.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dlouhá dodací doba, ale hlavně z toho se nedá nic udělat! To je tenčí než nit. Dala jsem za to skoro 3 tisíce a bude to k ničemu...

    Reakce obchodu Katrincola yarn

    Paní Hamulaková si objednala kašmír za 2067,-Kč s dopravou zdarma https://www.katrincola.cz/prize-85--kasmir--ruzne-barvy--100g-civka/ u kterého je JASNĚ UVEDENO, že má návin 1200m/100g, je to příze lace (krajková) a u tohoto produktu je navíc mnou natočené video, kde vysvětluji, že je příze vemi tenká a je dobré úplet plést dvojitě nebo trojitě metodou Navajo, která je také ve videu vysvětlena. Pokud zákaznice ANI NEČTE, ANI SE NEOBTĚŽUJE PODÍVAT SE NA VIDEO, může se stát, že koupí něco jiného, než si představovala...
    To se může stát, a od toho je zde zákonná 14-ti denní lhůta, na vrácení zboží bez udání důvodu. Kdyby zákaznice zboží poslal zpět na náš e-shop, vrátili bychom jí platbu zpět. Ona to ale neudělala, dokonce mi ani nenapsala, ani nezavolala a rovnou si stěžuje zde... to příliš nechápu a nevím, co tím zákaznice sleduje. Nemá to také žádné řešení. Ona je nespokojená a já také. Protože její recenze je špatná proto, že nedávala při nákupu pozor.... NE PROTO, ŽE JSME UDĚLALI CHYBU MY. Katrincola

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Všechno proběhlo v pořádku

  • Doporučuje obchod

    100 %

    kvalitní obchod s kvalitními výrobky..

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Rychlé dodání - obratem. Krásné a kvalitní zboží.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dobředu požadovaná platba. Velká neochota. Nervozita. Při řešení 4x telefonát. Nedodržení termínu doručení. Malý vyběr možností úložny v Brně. Prý jsem chtěla vše zadarmo, dopravu, snad i přízí a nakonec i upléct svetr. Prý si i zadarmo prphlížím videa na Yotube. Nejsem prý šikovná pletařka. Své duševní vlastnictví mi paní ani neprodá - návod na dětský svetr. Ještě se z té srážky vzpamatovávám. Přízi, zdarma návod na svetr již mám objednaný. Stejnou přízi a levnější. Hodně daleko od takové šikovné pletařky, nebo obchodnice. Nedoporučuji.
    Pletařka Jana Šebková

    Reakce obchodu Katrincola yarn

    Zákaznice paní Jana Šebková si objednala přízi za 1084,-Kč a k tomu návod za 1,-Kč, zvolila dopravu mailem za 1,-Kč (jako dárek za nákup příze). Zavolala jsem jí, vysvětlila, že přízi mailem odeslat neumíme a ať tedy vybere Zásilkovnu nebo doručení na adresu. A ptala jsem se, zda chce doplatit dopravu nebo přiobjednat zboží (zdarma dopravu máme od 1500,-Kč). Zákaznice se začala rozčilovat, že nic doplácet nebude, ať si tedy přízi nechám a pošlu jí jen návod za 99,-Kč. Byla velmi nepříjemná, oponovala jsem, že je nepříjemná neprávem, protože udělala chyb v objednávce ona, ne já. Byla ještě nepříjemnější a začala vyhrožovat špatnou recenzí. Řekla jsem jí tedy, že její objednávku ruším, platbu zasílám zpět a návod jí neprodám, protože jsem jej napsala a dávám zdarma jako odměnu za nákup. Položila mi vztekle telefon. Poté jsem jí odeslala tento mail:

    Dobrý den, Vaše objednávka byla zrušena, platba byla zaslána zpět na Vaši kartu. Návod Vám nepošlu ani zdarma, ani placený. Napsala jsem jej pro pletařky, které rády pletou a jsou to příjemné šikovné ženy. To Vy nejste, proto Vám svoje duševní vlastnictví nehodlám ani prodat. 
    VY JSTE UDĚLALA CHYBU v objednávce, nikoliv my, Vy jste chtěla ZDARMA nejen návod, ale i ZDARMA přepravu, na kterou nemáte nárok, zdarma přepravu poskytujeme pouze zákaznicím, které nakoupí za více než 1500,-Kč. Předpokládám, že se díváte ZADARMO i na moje návody na YOuTube... možná byste chtěla zadarmo i ty příze nebo uplést svetr...
    Pokud máte potřebu veřejně se negativně vyjadřovat, jak jste naznačila v telefonu, budu na to adekvátně reagovat sdělením detailů Vaší objednávky... taktéž veřejně. Děkuji za pochopení. A více pleťte, možná se z Vás stane příjemná pletařka s dobrou náladou

    Tato recenze je velmi zavádějící a nedpovídá skutečnému průběhu komunikace. Pokud je zákaznice traumatizovaná, tak jedině proto, že jsem neskákala, jak ona nařizovala. A to ani nebudu. Podmínky jsou pro všechny zákazníky stejné, vyhrožováním a vydíráním si nikdo lepší podmínky nevydupe. Ani paní Šebková

    Katrincola

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Objednávala jsem opakovaně, a vždy zásilka přišla včas a v pořádku.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    NAKUPUJI zde již delší dobu a jsem velmi spokojená.Kvalita i výběr klubíček vždy perfektní.DOPORUČUJI.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Vše v pořádku.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Super. Vše bylo doručeno rychle a v pořádku. Jsem nadmíru spokojena.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Jehlice skladem znamená objednáme.Telefon,že posílají.Druhy den,že omylem poslali jehlice dalšímu v řadě,počkejte,pošleme jakmile opět přijdou.
    • Prize-platba pouze předem.JIZ NIKDY VIC.
    • 4.10.jsem objednala a zaplatila. Je 7.11. a přízí stále nemám. Platba ihned,přízi pošle výrobce příze,e-shop nemá vliv kdy ji milostivě posle,ale bez financí objednávku nezadá.

    Nedoporučuji!Drahé zboží co zaplatíte ale nedostanete.

    Reakce obchodu Katrincola yarn

    Dobrý den, odstoupení od smlouvy touto formou není možné, protože příze je zaslaná přímo na Vaši adresu. Přízi jsme pro Vás objednali a ZAPLATILI, dokonce jsme za Vás zaplatili přepravu jak jehlic do Zásilkovny, tak ze zahraničí k Vám na adresu. Kdybych Vám nyní vrátila platbu, nebudeme mít ani platbu za objednávku ani zboží. Odstoupení od smlouvy je možné ze zákona pouze u zboží skladem, při vrácení tohoto zboží Vám platbu vrátíme ihned.
    Zde je sledování zásilky https://www.postaonline.cz/trackandtrace/-/zasilka/cislo?parcelNumbers=LF2200463846E#LF2200463846E-detail, které jsme Vám již zasílali. Nákupem zboží na objednávku jste souhlasila s ORIENTAČNÍ dobou dodání 3-5 týdnů viz Obchodní podmínky. Chápu Vaši netrpělivost, ale nyní skutečně nedokážeme přepravu urychlit. Zboží putuje až z Mongolska, pozitivní je, že jej již eviduje Česká pošta. Až zboží dorazí, můžete jej samozřejmě vrátit na naši adresu skladu https://www.katrincola.cz/kontakty/ a platba Vám bude ihned vrácena na účet. Jsem ale přesvědčena o jeho vysoké kvalitě a o tom, že s ním budete elmi spokojena. Děkuji za pochopení Katrincola

    Vážené zákaznice, neobjednávejte zboží, které není skladem, pokud nejste ochotny počkat na jeho doručení! Skladem máme zboží za více než milion! Pokud ale chcete extrabuřty, je třeba být trpělivá. Má to svoje pravidla, ta jsou uvedena na našich stránkách, ale pokud nečtete... je obtížné Vám vyhovět.... to, že umíme sehnat téměř cokoliv z celého světa, je naše přednost, nikoliv chyba... přesto nás za to tady veřejně očerňujete. To se mi upřímně řečeno nelíbí. Pro příště tedy raději objednávejte jinde, my o zákaznici, která nerespektuje podmínky prodeje nestojíme. Děkuji za pochopení Fantová (Katrincola)

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • velký výběr zboží
    • kvalitní zboží
    • super rychlé doručení
    • skvělá komunikace s obchodem
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Krásný výběr kvalitních přízí a doplňků
    • Nesmírná vstřícnost ze strany paní Fantové (ráda poradí úplně se vším)

    Maximální spokojenost

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlé dodání - obratem, kvalitní zboží.
    • Nakupuji opakovaně a vždy jsem velmi spokojena.