Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Moje trpělivost přesáhla hranice.

    Zaplatila jsem nákup v den objednávky. Obchod nijak neregoval. Asi po 14 dnech jsem sama zjistila, že klubka nejsou skladem. Dala jsem tomu čas a po měsíci jsem psala dotaz. Bez odpovědi. Psala jsem ještě v lednu a v únoru. Mezitím jsou klubka skladem. Paní Fantová na mé dotazy nereaguje. Volala jsem jí, ale típla to. Poslala zprávu, že zavolá zpět. Nezavolala. Cena z nákup 727kč, které si paní Fantová přivlastnila. Nerada píšu negativní komentář. Nedůvěryhodný prodejce. Rozhodně nedoporučuji nakupovat a platit něco, co není skladem. Produkt nedostanete a ničeho se nedovoláte.

    Reakce obchodu Katrincola yarn

    Ale kdepak... nemáme... to jsem se jen překlikla, příze dorazí až zítra a naskladnila jsem ji dřív, než je fyzicky ve skladu, chtěla jsem si to já bláhová usnadnit... a ano, máte pravdu, nevzala, protože jste volala po pracovní době... a ano máte pravdu... zapomněla jsem Vám zavolat zpět. mám toho moc, ale chápu, to Vás nezajímá... to nezajímá nikoho z Vás, jen abych točila a zveřejňovala dost videí zadarmo, radila denně pokud možno i v noci 72 hodin... nespala, nejedla, nebyla s dětmi... máte pravdu, vždyť je to kšeft a já mám povinnost, beru za to prachy, MUSÍM BÝT I DISPOZICI... lidský rozměr v tom být nemůže, nesmí... ano máte pravdu. Recenzi jste si opravdu užila, jen co je pravda, není v ní 90% pravdy, ale chápu, proč byste si to nepřibarvila, když můžete. Jste naše stálá zákaznice, odebíráte newslettery, využíváte slevy, učíte se zdarma z videí a pak... udělala jsem chybu, za tu se omlouvám, platbu Vám vracím, objednávku ruším, přeji Vám zároveň, aby jste do budoucna byla tak perfektní bezchybná jako to dnes chcete po mně. Pěkný den a veselého Valentýna. PS: včera jsem opustila muže, možná to bylo v tu chvíli důležitější než zákaznice volající po pracovní době, ale to se nedpouští, jsem obchodník, mám povinnost... chápu. dobrou noc. Katrincola

    A pozor... já kráva jsem Vám už barvy poslala NA VLASTNÍ NÁKLAD dopředu, aby jste nemusela čekat... no jo, za dobrotu na žebrotu :-D dobře mi tak. To je velké poučení. Děkuji za lekci, zdravím Fantová PS: platbu za celou objednávku včetně poštovného jsem Vám již zaslala na účet, užijte si barvy zdarma, snad Vás to někdy přiměje uvažovat nad tím, co svojí recenzí způsobíte... a zdali si to zasloužím..

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    objednáno a zaplaceno 14.12.2023 do dnešního dne 29.12.2023 nebylo dodáno, ani žádná zpráva o tom kdy bude objednávka vyřízena

    Reakce obchodu Katrincola yarn

    Vážená zákaznice, omlouváme se za nedodani zboží v časném termínu. Opakovaně jsem Vám psala, že toto zboží nemáme skladem a nabízela náhradou nebo zrušení objednavky. Až dnes jsem se Vám dovolala a domluvila výměnu. Vánoční svátky a dovolená situaci ještě zkomplikovali. Doporučuji kontrolu Spamu, případně telefonicky kontakt. Dekuji za pochopení a omlouvám se za komplikace. Katrincola

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednavka mi prisla primo z aliexpresu, tzn - pochopila jsem, ze vsechno zbozi, ktere se musi objednat z “externiho skladu” nebo od “dodavatelu” je z číny. Zajimave pojeti.
    Na aliexpresu si umim nakoupit i bez prirazky za “luxusni přízi” sama, takze se radsi vratim na sve oblibene vlnene eshopy z Podebrad a amazonu.

    Reakce obchodu Katrincola yarn

    Paní Dostálová, netajíme se tím, že část zboží pochází z Mongolska a je zasílána z Číny, oni totiž mongolští pastevci nejsou moc schopni obchodovat s Evropou, přitom jako jediní chovají yaky a pochází od nich velká část produkce kašmíru a také merina. Objednáváme od obchodního partnera a s přirážkou, protože to je princip VEŠKERÉHO OBCHODOVÁNÍ, levněji koupit a dráž prodat. Z rozdílu platíme DPH (21%), daň z příjmů(15%), sociální, zdravotní (13,5%), pronájem skladů, zaměstnance, kteří Vaše zásilky vyřizují, balí, i za ně mzdové náklady (jen odvody na sociálním a zdravotním dělají 31,3% z hrubé mzdy), reklamu na Internetu (cca 10%) a něco také zbyde na moji obživu, celkem cca 5% z celkového obratu a za ty se opravdu nestydím! Americké jehlice Knit Pro vyrábí v Indii, luxusní anglické jehlice Hiya-Hiya v Číně, většina přízí v Turecku, některé v Bulharsku a luxusní "německé" Addi jen a jen Turci. Co Vám vadí na nich? Nejsou šikmoocí, ale zase jsou přičmoudlí, Malabrigo z Jižní Ameriky zase dělají indiání... zaženem je do rezervace a vydělat jim nenecháme? Díky nám obchodníkům, kteřá dělají kšeft a platí daně, mají oni v Číně, Indii, Jižní Americe, v Africe na obživu a naši důchodci a ženy na mateřské (pletařky) mateřskou a důchody....Jak jste zlá, tak jste hloupá. Máte v mailu "druidka", ty ale byly dobré a moudré... dost máte odvahy, že toto přízvisko používáte. Mimochodem, víte, jaká je výhoda nakupovat u ás, na českém e-shopu? Můžete zboží do 14-ti dnů vrátit, ale toho jste nevyužila, jen tu píšete zmaty a nepravdy a myslíte si, že jste anonymní, tak Vám to projde. Zatím jste jenom ubohá. Pěkný den přeji a více pleťte, velmi to zlepšuje náladu a "kyselost" organizmu. Katrincola

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Pred vanocemi napsali ze stehuji sklad a se omlouvaji ze to bude trvat nekolik dni. Tuto informaci o stehovani obdrzite az 2 dny po zaslani objednavky. Na emaily nereagujou. No spatne si to nacasovali. Cekame uz 10 dni na vyrizeni. Jestli to do 21.12 2023 nedoruci objednavku rusime a budeme doufat ze nam penize vrati.

    Reakce obchodu Katrincola yarn

    Paní Bartoňová, máte pravdu, stěhovali jsme sklad. O této skutečnosti jsme informovali na stránkách e-shopu, na Facebooku, poslali jsme Vám tuto informaci v mailu v potvrzení objednávky. Objednala jste 4.12. v nočních hodinách. My jsme Vám balíček zabalili a 18.12.2023 jsme předali zásilku přepravci. 19.12.2023 byl doručeno a 20.12.2023 jste si vyzvedla v Zásikovně. Stihli jsme to před Vánoci. Jsem velmi ráda, že jsme Vás nezklamali, to jste nám už ale nenapsala. Pouze tuto negativní reakci. Jsem velmi ráda, že naše stálé zákaznice, které mne znají a vědí, že na mě je spoleh, byly chápavější. Přeji Vám, aby jste ne nikdy nemusela stěhovat, a aby Vaše obživa nezávisela na takových recenzích, jako je ta Vaše. Omlouváme se Vám za komplikace. Doporučuji více číst informace, než objednáte. A ano, nereagovala jsem na maily protože jsem balila do krabic, abychom co nejdříve mohli opět odesílat. Děkuji Katrincola

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dlouhá dodací doba, ale hlavně z toho se nedá nic udělat! To je tenčí než nit. Dala jsem za to skoro 3 tisíce a bude to k ničemu...

    Reakce obchodu Katrincola yarn

    Paní Hamulaková si objednala kašmír za 2067,-Kč s dopravou zdarma https://www.katrincola.cz/prize-85--kasmir--ruzne-barvy--100g-civka/ u kterého je JASNĚ UVEDENO, že má návin 1200m/100g, je to příze lace (krajková) a u tohoto produktu je navíc mnou natočené video, kde vysvětluji, že je příze vemi tenká a je dobré úplet plést dvojitě nebo trojitě metodou Navajo, která je také ve videu vysvětlena. Pokud zákaznice ANI NEČTE, ANI SE NEOBTĚŽUJE PODÍVAT SE NA VIDEO, může se stát, že koupí něco jiného, než si představovala...
    To se může stát, a od toho je zde zákonná 14-ti denní lhůta, na vrácení zboží bez udání důvodu. Kdyby zákaznice zboží poslal zpět na náš e-shop, vrátili bychom jí platbu zpět. Ona to ale neudělala, dokonce mi ani nenapsala, ani nezavolala a rovnou si stěžuje zde... to příliš nechápu a nevím, co tím zákaznice sleduje. Nemá to také žádné řešení. Ona je nespokojená a já také. Protože její recenze je špatná proto, že nedávala při nákupu pozor.... NE PROTO, ŽE JSME UDĚLALI CHYBU MY. Katrincola

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dobředu požadovaná platba. Velká neochota. Nervozita. Při řešení 4x telefonát. Nedodržení termínu doručení. Malý vyběr možností úložny v Brně. Prý jsem chtěla vše zadarmo, dopravu, snad i přízí a nakonec i upléct svetr. Prý si i zadarmo prphlížím videa na Yotube. Nejsem prý šikovná pletařka. Své duševní vlastnictví mi paní ani neprodá - návod na dětský svetr. Ještě se z té srážky vzpamatovávám. Přízi, zdarma návod na svetr již mám objednaný. Stejnou přízi a levnější. Hodně daleko od takové šikovné pletařky, nebo obchodnice. Nedoporučuji.
    Pletařka Jana Šebková

    Reakce obchodu Katrincola yarn

    Zákaznice paní Jana Šebková si objednala přízi za 1084,-Kč a k tomu návod za 1,-Kč, zvolila dopravu mailem za 1,-Kč (jako dárek za nákup příze). Zavolala jsem jí, vysvětlila, že přízi mailem odeslat neumíme a ať tedy vybere Zásilkovnu nebo doručení na adresu. A ptala jsem se, zda chce doplatit dopravu nebo přiobjednat zboží (zdarma dopravu máme od 1500,-Kč). Zákaznice se začala rozčilovat, že nic doplácet nebude, ať si tedy přízi nechám a pošlu jí jen návod za 99,-Kč. Byla velmi nepříjemná, oponovala jsem, že je nepříjemná neprávem, protože udělala chyb v objednávce ona, ne já. Byla ještě nepříjemnější a začala vyhrožovat špatnou recenzí. Řekla jsem jí tedy, že její objednávku ruším, platbu zasílám zpět a návod jí neprodám, protože jsem jej napsala a dávám zdarma jako odměnu za nákup. Položila mi vztekle telefon. Poté jsem jí odeslala tento mail:

    Dobrý den, Vaše objednávka byla zrušena, platba byla zaslána zpět na Vaši kartu. Návod Vám nepošlu ani zdarma, ani placený. Napsala jsem jej pro pletařky, které rády pletou a jsou to příjemné šikovné ženy. To Vy nejste, proto Vám svoje duševní vlastnictví nehodlám ani prodat. 
    VY JSTE UDĚLALA CHYBU v objednávce, nikoliv my, Vy jste chtěla ZDARMA nejen návod, ale i ZDARMA přepravu, na kterou nemáte nárok, zdarma přepravu poskytujeme pouze zákaznicím, které nakoupí za více než 1500,-Kč. Předpokládám, že se díváte ZADARMO i na moje návody na YOuTube... možná byste chtěla zadarmo i ty příze nebo uplést svetr...
    Pokud máte potřebu veřejně se negativně vyjadřovat, jak jste naznačila v telefonu, budu na to adekvátně reagovat sdělením detailů Vaší objednávky... taktéž veřejně. Děkuji za pochopení. A více pleťte, možná se z Vás stane příjemná pletařka s dobrou náladou

    Tato recenze je velmi zavádějící a nedpovídá skutečnému průběhu komunikace. Pokud je zákaznice traumatizovaná, tak jedině proto, že jsem neskákala, jak ona nařizovala. A to ani nebudu. Podmínky jsou pro všechny zákazníky stejné, vyhrožováním a vydíráním si nikdo lepší podmínky nevydupe. Ani paní Šebková

    Katrincola

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Jehlice skladem znamená objednáme.Telefon,že posílají.Druhy den,že omylem poslali jehlice dalšímu v řadě,počkejte,pošleme jakmile opět přijdou.
    • Prize-platba pouze předem.JIZ NIKDY VIC.
    • 4.10.jsem objednala a zaplatila. Je 7.11. a přízí stále nemám. Platba ihned,přízi pošle výrobce příze,e-shop nemá vliv kdy ji milostivě posle,ale bez financí objednávku nezadá.

    Nedoporučuji!Drahé zboží co zaplatíte ale nedostanete.

    Reakce obchodu Katrincola yarn

    Dobrý den, odstoupení od smlouvy touto formou není možné, protože příze je zaslaná přímo na Vaši adresu. Přízi jsme pro Vás objednali a ZAPLATILI, dokonce jsme za Vás zaplatili přepravu jak jehlic do Zásilkovny, tak ze zahraničí k Vám na adresu. Kdybych Vám nyní vrátila platbu, nebudeme mít ani platbu za objednávku ani zboží. Odstoupení od smlouvy je možné ze zákona pouze u zboží skladem, při vrácení tohoto zboží Vám platbu vrátíme ihned.
    Zde je sledování zásilky https://www.postaonline.cz/trackandtrace/-/zasilka/cislo?parcelNumbers=LF2200463846E#LF2200463846E-detail, které jsme Vám již zasílali. Nákupem zboží na objednávku jste souhlasila s ORIENTAČNÍ dobou dodání 3-5 týdnů viz Obchodní podmínky. Chápu Vaši netrpělivost, ale nyní skutečně nedokážeme přepravu urychlit. Zboží putuje až z Mongolska, pozitivní je, že jej již eviduje Česká pošta. Až zboží dorazí, můžete jej samozřejmě vrátit na naši adresu skladu https://www.katrincola.cz/kontakty/ a platba Vám bude ihned vrácena na účet. Jsem ale přesvědčena o jeho vysoké kvalitě a o tom, že s ním budete elmi spokojena. Děkuji za pochopení Katrincola

    Vážené zákaznice, neobjednávejte zboží, které není skladem, pokud nejste ochotny počkat na jeho doručení! Skladem máme zboží za více než milion! Pokud ale chcete extrabuřty, je třeba být trpělivá. Má to svoje pravidla, ta jsou uvedena na našich stránkách, ale pokud nečtete... je obtížné Vám vyhovět.... to, že umíme sehnat téměř cokoliv z celého světa, je naše přednost, nikoliv chyba... přesto nás za to tady veřejně očerňujete. To se mi upřímně řečeno nelíbí. Pro příště tedy raději objednávejte jinde, my o zákaznici, která nerespektuje podmínky prodeje nestojíme. Děkuji za pochopení Fantová (Katrincola)

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nekomunikuje
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zaplacené zboží nebylo až dosud dodáno.

    Zboží objednané a zaplacené p ř e d 32 d n y nebylo do dnešního dne (4.10.2023) dodáno, proto se domnívám, že je irelevantní, abych se jakkoliv kladně k e-shopu Katrincola Yarn vyjadřoval.
    E-shop bych zajisté hodnotil jinak, pokud bych byl alespoň čas od času (když tedy ne průběžně) informován o stavu z a p l a c e n é objednávky.
    MUDr. Jiří Klikar

    Reakce obchodu Katrincola yarn

    Vážený pane MUDr. Klikare, objednal jste zboží, u kterého je nastavena orientační doba dodání 6 týdnů, tato doba ještě neuplynula. Tento mail jsme Vám odeslali viz níže 4.9.2023. Vy jste jej nečetl? Nebo není srozumitelný? Toto bylo informování, a další bude ve chvíli, kdy objednané zboží od dodavatele dostaneme a budeme Vám jej odesílat. Není jediný důvod Vás mezi tím upozorňovat, že zboží ještě nemáme...kdybychom ho měli, ihned odešleme. Také je možné zatelefonovat a já osobně bych Vám ráda způsob dodávání zahraničního zboží na objednávku vysvětlila. Tato recenze náš e-shop velmi a hlavně neoprávněně poškozuje. Nákupem jste souhlasil s Obchodními podmínkami a pozdějším dodáním, zboží, které jste objednal a není skladem, pochozí od dvou odlišných zahraničních dodavatelů. Pokud o zboží nemáte nadále zájem, prosím napište mi na [email protected], případně zatelefonujte na 724185607, Vaše objednávka bude zrušena. Případně Vám dodáme část objednávky, kterou skladem máme. V opačném případě prosím tuto recenzi odstraňte. Děkuji Katrincola (Kateřina Fantová)

    Vážená zákaznice, zákazníku,
    Vaše objednávka je zatím nekompletní, některé položky, které jste objednala, nejsou skladem. Objednali jsme je pro Vás u dodavatele. Jakmile zboží dorazí do skladu, bude ihned odesláno k Vám. O odeslání budete informováni mailem a SMS.
    Pokud jste objednali od více dodavatelů, buďte prosím trpěliví. Vaši objednávku vyřizujeme nejrychleji, jak je to jen možné.
    O odeslání balíčku Vás budeme informovat až bude objednávka kompletní. Jakékoliv dotazy rádi zodpovíme na písemný dotaz mailem či telefonicky na 724185607.
    Dříve než si budete veřejně stěžovat na FB či Heurece, zeptejte se prosím NÁS. NIKDY na Vás nezapomínáme, vždy jsme jen závislí na dodavateli. Jste-li netrpělivé, objednávejte pouze zboží SKLADEM. 
    Děkujeme za pochopení.
    Hodnocení pro Heureku zatím prosím nechejte na později.  Záporné hodnocení pozdější dopravy u zboží na objednávku nám neprospívá. Pokud chcete zboží IHNED, umíme to - dokonce DO DRUHÉHO DNE, jen si příště objednejte zboží, které máme skladem v ČR. Děkujeme
    Děkujeme za nákup, těšíme se na Vaši další návštěvu.

    Kateřina Fantová

    za Katrincola yarn

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Provozovatelka si upravila objednávku dle svých potřeb

    Reakce obchodu Katrincola yarn

    Přepis CELÉ A KOMPLETNÍ konverzace, aneb... jak to bylo doopravdy (přílohy zde bohužel nelze vložit)
    Některé zákaznice rády lžou nebo si upravují pravdu, tím poškozují náš e-shop, naši dobrou pověst a snižují hodnocení zde na Heureka.cz. Tyto recenze nemůžeme odstranit, systém to neumožňuje, i když jsou neoprávněné, proto se alespoň budeme bránit zveřejněním celé pravdy

    Právě jsem převzala zásilku s jedním! klubkem uvedené příze, a zaplatila včetně poštovného , balného atd 316 Kč. Ve vaší nabídce bylo klubko za 8 Kč s DPH, sice nezvyklé ale máme zaváděcí i reklamní ceny. Objednávala jsem 16 klubek. Nevím, kde se stala chyba , ale postrádám 15 klubek a i tak mám notně přeplaceno. žádám o vysvětlení proč nebyla zásilka kompletní a ve správném objemu. Po odpovědi , pokud se jí dočkám se samozřejmě se vyjádřím do hodnocení .
    Olga Hondlíková
    ---------------
    Vážená paní Hondlíková, jedná se o přízi, která obsahuje 45% merino vlny a 10% kašmíru, není tedy skutečně možné, abychom ji prodávali za 8,-Kč :-D... máte pravdu, měli jsme na stránkách chybu, cena se zobrazovala místo 8€ skutečně 8,-Kč, ovšem nikoliv u odstínu 16, který jste objednala, ale u odstínu 34 červená.... na což nás jiná poctivá a hodná zákaznice upozornila a je to tedy již opraveno. Vy jste objednala JEDNO klubko odstín 16 viz příloha - kopie Vaší objednávky.... pokud jste tedy chtěla s námi "vydrbat", měla jste se lépe soustředit a objednat si ten správný odstín... Vaše stížnost je neoprávněná, poslali jsme Vám přesně to, co jste si objednala a zaplatila.
    Pokud nejste se zbožím spokojená, můžete jej dle zákona do 14-ti dnů vrátit, jak postupovat, najdete zde https://www.katrincola.cz/reklamacni-rad/ jakmile zboží přijmeme zpět na sklad, vrátíme Vám platbu opět do 14-ti dnů dle zákona. Vzhledem k tomu, že jste objednala na dobírku, připojte číslo svého účtu pro vrácení platby.
    Pokud budete psát neoprávněnou zápornou recenzi, připojím k ní svoje stanovisko a vyjádření viz výše, také samozřejmě adresně a s důkazem, tedy s kopií objednávky. Děkuji za pochopení, přeji pěkný den Katrincola
    -----------------------------------
    Vyhrožujete mi? to co je v příloze je pouze vaše potvrzení objednávky. Zašlete mi formulář mnou vyplněný, v jakém byl znění, nikoliv po provedení vašich úprav.
    O. Hondlíková
    -----------------------------------
    Dobrý den, vyhrožuji? Kde konkrétně prosím? Čím? Vy jste mi pokud vím první psala o recenzi, Já jsem Vas pouze informovala, že na ni budu reagovat a jak.
    Nikdo nic neupravoval. Toto je Scan Objednavky, která v kopii dorazila nám. Vám do mailu ihned po objednání dorazila stejná. To jistě víte… pokud ovšem v mailu máte jinou verzi, prosím zašlete mi ji, ráda věc prošetřím… to ale nemáte, že? Bohužel Vám musím sdělit, že vše v e-shopu probíhá automaticky, nikdo nic neupravuje, není to ani možné.. systém by automaticky uložil log s úpravou a zaznamenal dokonce i v kolik hodin a kdo konkrétně úpravu vytvořil .. podvàdet se prostè nedà… stejně jako systém automaticky pošle objednávku do mailu Vám a nám v kopii, to je ten dokument, který jsem Vám zaslala.
    Víte… nemám ráda vychcané lidi, Vy tyto známky jevíte… popravdě i kdyby jste skutečně objednala 16 klubek po osmi korunách, stejně bych Vám je neposlala. Napsala bych Vám, že jsme udělali chybu v ceně, že se omlouváme, a že odstupujeme od kupní smlouvy, na což máme jako prodávající také nárok viz příloha.
    Takže shrnuto, Vy jste si objednala jedno klubko na dobírku, my jsme Vám je zaslali. Mate možnost odstoupit od kupní smlouvy do 14ti dnů. Naše omluva není potřebná, nic jsme neudělali. Vaši omluvu nepožadujeme, víme, že lidé, kteří mají blízko k podvodům, nemají ani problém s lhaním. To je obecná pravda, pokud byste to opět vnimala jako výhružky či jinak zkreslovala..
    Katrincola
    ------------------------------
    Předávám právníkovi.
    -------------------------------
    Dobrý den, právníkovi? To je jistě Vaše právo... a co konkrétně jsme způsobili? Příohou zasílám doklady k objednávce, tedy Vaši objednávku, fakturu a dodací list. Z těchto dokumentů vyplývá to, co jsem Vám psala již včera. Objednala jste si jedno klubko, jedno klubko jsme Vám zaslali. Za jedno klubko jste zaplatila. Pokud klubko vrátíte neporušené a v pořádku na adresu skladu, bude Vám vrácena platba za objednávku, tedy za jedno klubko a náklady na dopravu k Vám. Přeji pěkný den Katrincola

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží pěkné, skvělé, vyhovuje mi, jen nerada někomu něco nabízím.

    Reakce obchodu Katrincola yarn

    Zákaznice byla spokojena, zboží bylo doručeno ihned a v perfektní kvalitě, stejně i přes to měla potřebu ohodnotit náš e-shop negativně a NEDOPORUČIT nás... každá ze zákaznic má možnost již při nákupu odmítnout hodnocení portálu Heureka! Když už ale hodnotíte, dělejte to prosím objektivně. Pokud jsme udělali chybu, rádi za to poneseme odpovědnost, ale pokud jsou naše služby perfektní, zasloužíme si odpovídající hodnocení. Toto hodnocení považuji za zlomyslné a doufám, že jej pisatelka brzy odstraní. Kateřina Fantová za Katrincola.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nedorazilo ani zboží, ani zpráva proč se opozdilo.

    Reakce obchodu Katrincola yarn

    Vážený pane Švandrlíku, objedna jste přízi, která měla datum dodání do 14-ti dnů (byla označena na cestě od dodavatele) Objednal jste 30.11., zaplatil jste 1.12., my jsme balíček odeslali 12.12. ihned po té, co jsme jej obdrželi od dodavatele a k vyzvednutí byl 14.12.. Vy jste si jej vyzvedl 15.12.. Netuším tedy, proč píšete, že náš obchod nedoporučujete. Vaše recenze je NEPRAVDIVÁ. O všech těchto krocích jste byl navíc informován automatickými maily, přesně jste věděl, co se s Vaší objednávkou děje. Děkuji za možnost uvést zde takové nepravdy na pravou míru. Katrincola

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Už více jak měsíc čekám doručení objednaného a ZAPLACENÉHO zboží

    Reakce obchodu Katrincola yarn

    Dobrý den, objednala jste zboží, které nebylo skladem a je uvedena dodací lhůta 4 - 6 týdnů. Zboží máme objednáno a zaplaceno u dodavatele, Vy jste bohužel objednala těsně PO předchozí objednávce a další byla až po měsíci, proto čekáte déle, než je obvyklé. Toto ale nedokážeme ovlivnit, zboží ze zahraničí objednáváme v pravidelných intervalech a máme poměrně vysoké minimální odběry. Zboží pošleme ihned, jakmile k nám dorazí. Pokud nejste s podmínkami, které jste věděla předem spokojena, napište prosím, Vaši objednávku zrušíme a platbu vrátíme. Zatím jste nenapsala mail ani jste nevolala, že Vám podmínky nevyhovují, komunikace tímto kanálem není nejvhodnější. Doporučuji pečlivě číst podmínky prodeje a případně objednávat zboží, které skladem je, pošleme jej ihned. Děkuji za pochopení Katrincola (Kateřina Fantová)

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Dekuju za zruseni objednavky a vraceni penez.
    • PRISERNA komunikace pani majitelky

    Dostala jsem poukaz na nakup v tomto obchode od kolegu jako darek k narozeninam. Poukaz mi zaslali az po tom jak jsem se na nej ptala,ale ve spatne hodnote,nicmene pani Fantova vse rychle opravila po telefonicke domluve.
    Objednala jsem si pak zbozi 11.10,ano videla jsem ze zbozi neni skladem a bude se objednavat od dodavatele. nekolikrat jsem se ptala na stav objednavky,pokazde mi bylo sdeleno,ze je objednano a ze az zbozi dorazi,tak mi ho poslou. dne 10.11 po dotazu na stav zbozi jsem slusne pozadala o storno objednavky,protoze stejne zbozi jsem si objednavala jinde s okamzitym dodanim (bylo odeslano hned dalsi den po objednavce a take levneji). moje objednavka byla stornovana,ale co jsem mela potom vyslechnout od pani majitelky obchodu je hruza.
    bylo mi receno,ze takovy darek ja vubec nezaslouzim. a take dle usouzeni pani Fantove jsem si poukaz objednala sama pro sebe a ze se to nedela (kolegove dali do objednavky hned muj pracovni email,bohuzel :D). osobne si myslim,ze to neni uplne vec pani majitelky obchodu se rozcilovat co kdo zaslouzi a co ne,ale budiz. po tomhle vsem nasledovali uz osobni urazky a rasisticke vyroky o mem puvodu, cituju: "Vy jste zvykla velet,ze? Ruska? to by mi sedelo. Rozkazujte si prosim doma. Nevidim nikde neslusne chovani, vy jen nechcete slyset pravdu? Vy carevna a ja sluzka? :-D tak to tedy skutecne tak neni." je skoda,ze se tady neda pripojit print screeny z chatu,mam je ulozene.na zaver mi bylo receno nasledujici: "Vam totiz clovek poda prst a urvete mu celou ruku. Velka chyba, ze se zapomina, co jste tady vsechno zpusobili. ... A o vas si myslim, ze jste rozmazlena, rozkazovacna protivna zenska,ktera se msti aspon trapnym cervenym smailikem, coz je dost smesne." k tomuto stylu komunikace nemam ani dalsi komentar,udelejte si nazor sami :D
    jednu hvezdicku k celkove spokojenosti s obchodem davam za to,ze memu pozadavku na storno a vraceni penez bylo vyhoveno. za komunikaci bych dala minus,kdyby to slo... nemyslim si,ze zakaznici si zaslouzi,aby se k nim chovali timto stylem,at uz jde o storno objednavky nebo cokoliv jineho.

    takze v obchodu si objednavat muzete,ale jen pokud nebudete mit zadny pozadavek,napr.na zruseni objednavky. pokud ano,tak bacha,musite byt pouze ceske narodnosti :D jinak neprojdete kontrolou pani majitelky a jejich rasistickych nazoru :) jo a na ty nazory nesmite nic odpovidat,protoze pani Fantova "ma pravo projevit svuj nazor kdykoliv a komukoliv,mame zde svobodu slova."-dalsi citace z nasi komunikace.

    long story short: NEVER AGAIN.

    Reakce obchodu Katrincola yarn

    Paní Sergeeva, Vaše hodnocení je plné lží a manipulativních polopravd. Objednala jste zboží, které nebylo skladem a zaplacením za toto zboží jste souhlasila, že bude dodáno mez 4 - 6 týdny. Poté jste žádala zrušení objednávky, že již nechcete čekat, a i když jste na zrušení objednávky před termínem NEMĚLA DLE OBCHODNÍCH PODMÍNEK NÁROK, přesto jsem Vaši objednávku ještě ten den zrušila a platbu Vám ihned vrátila (i když ze zákona na to nemáte nárok, lhůta je 14ti denní). Po pravdě řečeno jsem se Vás chtěla skutečně jako zákaznice zbavit, protože arogantnější, agresivnější a protivnější zákaznici si za několik let provozu nepamatuji. A myslím si, že každá taková si zaslouží to, co šíří sama, podle hesla, jak se do lesa volá, tak se z lesa ozývá. To jsem Vám ale oplatit nemohla, protože mne k takové agresivitě a nadřazenosti nevychovali
    Žádní kolegové, poukaz jste si zakoupila sama, platila svojí kartou, sama jste potom poukaz i čerpala, ovšem z jiného mailového účtu, uplatnila jste neoprávněně slevu, i když je u poukazu VÝSLOVNĚ UVEDENO, že jej nelze kombinovat s dalšími slevami, protože už sám poukaz měl vyšší hodnotu, než byla jeho cena. Tím jste se pokoušela o podvod, a když jsem Vám na to přišla a slevu zrušila, začala jste být agresivní a začala jste mi nařizovat, co mám dělat a co nemohu říkat... směšné? Ne! Tristní.
    Měla byste si prostudovat, co znamená rasizmus, Vy se nejspíš ode mne rasou nelišíte. Čím se ale lišíte, je absolutní absence slušného vychování. Trpíte velikášstvím a projevila jste vůči mne nadřazenost, i když mezi námi rozhodně nebyl vztah nadřízená a podřízená. Ano, to jsem komentovala, protože stejně jako Vy zde, mám i já nárok na projevení vlastního svobodného názoru. A můj názor je stejný, jako před tím - cituji sama sebe: A o vas si myslim, ze jste rozmazlena, rozkazovacna protivna zenska
    Mmch, moje nejlepší kamarádka je z poloviny Ruska, a když jsem jí četla Vaše útočné zprávy, řekla mi, že se za Vás jako za Rusku stydí... potud komentář k narážkám o vlastenectví. Než takové ruské zákaznice, jako jste Vy, to raději žádné. Máte koneckonců možnost nakupovat v Rusku. Tam by Vám, ale takové chování těžko trpěli. Vztah kupující a prodávající je rovnoprávný, Vy nemáte lepší podmínky, a vyšší nároky, dokonce ani na slušnost... i když jste o tom přesvědčena a podle toho i jednáte. Pěkný den a méně žlučovitosti, více pletení, to uklidňuje Katrincola

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Moje zkušenost je naprosto strašná. Zboží objednáno a zaplaceno 10.7., při urgenci 9.8. mi bylo sděleno, že zboží dorazí cca do týdne. Po čtrnácti dnech na můj email, kdy tedy zboží dorazí už nikdo nereagoval a dnes je 1.9. ! Nemám peníze ani zboží, které jsem si objednávala včas, protože jsem ho chtěla mít jako dárek pro dceru. Obchod nedoporučuji a nikdy už si tam nic neobjednám.

    Reakce obchodu Katrincola yarn

    Vážená zákaznice, dne 10.8.2021 jsem bez jakéhokoliv předchozího varování, ve svých 48 letech, utrpěla mozkovou mrtvici (krvácení do mozku) a byla jsem sanitkou převezena do nemocnice v Hradci Králové, kde jsem nejdříve strávila 13 dní na JIP a poté další dva týdny jsem byla hospitalizována. Nyní jsem čerstvě doma, naštěstí pouze s lehkými následky, které se každým dnem lepší a v pondělí (6.9.2021) nastoupí nová zaměstnankyně, která z větší části převezme moje povinnosti (do této doby jsem eshop vedla sama a NIKDO neměl žádné přístupové údaje NIKAM, na FB, do eshopu, do banky, do mailu...) a ihned začne organizovat nově přestěhovaný sklad (při stěhování skladu mne právě mrtvice postihla) a co nejdříve rozesílat Vaše zásilky.
    Omluvám se tímto za zmatky a nepříjemnosti, nebylo v mé moci tuto situaci ani nijak ovlivnit, ani Vám sdělit jak se věci mají. Byla jsem více než čtyři týdny odříznuta od jakékoliv možnosti s Vámi komunikovat, lékaři mi přísně jakýkoliv i náznak práce zakázali. Co nejdříve bude Vaše zásilka zpracována a poslána na Vaši adresu. Děkuji za pochopení a doufám, že objednávky nebudete rušit a zůstanete mi i nadále nakloněna. Já osobně jsem ráda, že jsem tuto vážnou příhodu přežila a teď se opět znovu těším do práce a na Vás, pletařky a háčkařky. Vaše Katrincola

  • Nedoporučuje obchod

    • zaplaceno a nedodáno

    Reakce obchodu Katrincola yarn

    Vážená zákaznice, dne 10.8.2021 jsem bez jakéhokoliv předchozího varování, ve svých 48 letech, utrpěla mozkovou mrtvici (krvácení do mozku) a byla jsem sanitkou převezena do nemocnice v Hradci Králové, kde jsem nejdříve strávila 13 dní na JIP a poté další dva týdny jsem byla hospitalizována. Nyní jsem čerstvě doma, naštěstí pouze s lehkými následky, které se každým dnem lepší a v pondělí (6.9.2021) nastoupí nová zaměstnankyně, která z větší části převezme moje povinnosti (do této doby jsem eshop vedla sama a NIKDO neměl žádné přístupové údaje NIKAM, na FB, do eshopu, do banky, do mailu...) a ihned začne organizovat nově přestěhovaný sklad (při stěhování skladu mne právě mrtvice postihla) a co nejdříve rozesílat Vaše zásilky.
    Omluvám se tímto za zmatky a nepříjemnosti, nebylo v mé moci tuto situaci ani nijak ovlivnit, ani Vám sdělit jak se věci mají. Byla jsem více než čtyři týdny odříznuta od jakékoliv možnosti s Vámi komunikovat, lékaři mi přísně jakýkoliv i náznak práce zakázali. Co nejdříve bude Vaše zásilka zpracována a poslána na Vaši adresu. Děkuji za pochopení a doufám, že objednávky nebudete rušit a zůstanete mi i nadále nakloněna. Já osobně jsem ráda, že jsem tuto vážnou příhodu přežila a teď se opět znovu těším do práce a na Vás, pletařky a háčkařky. Vaše Katrincola

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádná komunikace ze strany obchodu

    V předstihu byla mnou objednávka zrušena a velmi podivný dotazník na "dodané zboží"

    Reakce obchodu Katrincola yarn

    Vážená zákaznice, dne 10.8.2021 jsem bez jakéhokoliv předchozího varování, ve svých 48 letech, utrpěla mozkovou mrtvici (krvácení do mozku) a byla jsem sanitkou převezena do nemocnice v Hradci Králové, kde jsem nejdříve strávila 13 dní na JIP a poté další dva týdny jsem byla hospitalizována. Nyní jsem čerstvě doma, naštěstí pouze s lehkými následky, které se každým dnem lepší a v pondělí (6.9.2021) nastoupí nová zaměstnankyně, která z větší části převezme moje povinnosti (do této doby jsem eshop vedla sama a NIKDO neměl žádné přístupové údaje NIKAM, na FB, do eshopu, do banky, do mailu...) a ihned začne organizovat nově přestěhovaný sklad (při stěhování skladu mne právě mrtvice postihla) a co nejdříve rozesílat Vaše zásilky.
    Omluvám se tímto za zmatky a nepříjemnosti, nebylo v mé moci tuto situaci ani nijak ovlivnit, ani Vám sdělit jak se věci mají. Byla jsem více než čtyři týdny odříznuta od jakékoliv možnosti s Vámi komunikovat, lékaři mi přísně jakýkoliv i náznak práce zakázali. Co nejdříve bude Vaše zásilka zpracována a poslána na Vaši adresu. Děkuji za pochopení a doufám, že objednávky nebudete rušit a zůstanete mi i nadále nakloněna. Já osobně jsem ráda, že jsem tuto vážnou příhodu přežila a teď se opět znovu těším do práce a na Vás, pletařky a háčkařky. Vaše Katrincola

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • dlouhá dodací lhůta
  • Nedoporučuje obchod

    dva měsíce čekat na výrobek - jsme pro vás levná banka

    Reakce obchodu Katrincola yarn

    Vážená paní Panáková. Objednala jste 6.5.2020. Zboží, u kterého je JASNĚ UVEDENO, ŽE NENÍ SKLADEM. Že jeho dodání bude do 6.6. 2020. Dnes je 18.5. a Vy tady píšete něco o dvou měsících?? Vy tady veřejně lžete. Je to 12 dní od objednávky a 11 dní od zaplacení. Ani slovo od Vás telefonicky nebo mailem, že nejste spokojená. Máme momentálně skladem několik TISÍC klubek. Aby jsme dodali Vaše tři, která nemáme skladem, musíme jich koupit 30! Takže levná banka? K smíchu..nebo spíš k zamyšlení..Vaši objednávku tímto ruším. Váš mail blokuji pro další objednávky. Možnost objednat u nás skoro cokoliv je naše výhoda, ne něco, za co si zasloužíme podobné reakce. Katrincola