Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Velmi dlouhá dodací doba. Zboží stále nemám.

    Pokud jehlice potřebujete, tak zde je neobjednávejte. Dodací lhůta je tak dlouhá, že si budete muset poradit jinak.

    Reakce obchodu Katrincola yarn

    Vážená paní Syptáková. U zboží je uvedeno, že dodací lhůta je 2 - 4 týdny. Objednala jste 5.5. a dnes je 18.5. Na skladě máme zboží za 970tis Kč a Vy jste přesto měla potřebu mít něco extra...kvůli tomu Vašemu extra kousku my musíme objednat ve velkoobchodě kousků pět! A zase máme na skladě víc zboží, aby si dámy jako Vy mohly objednat něco extra, protože 10 druhů jehlic ve stejné velikosti jim nestačí...takže jinak. Poraďte si tedy jinak, Vaši objednávku rušíme. Tyhle pomluvy nemáme zapotřebí. To, že Vás seženeme prakticky cokoliv z celého světa považujeme za naše plus. Příště laskavě čtěte podmínky, než něco objednáte. Naštěstí většina zákaznic je nám za tuto snahu vděčná a Vy ostatní...prosím tedy poraďte si jinak. Katrincola

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Velmi dlouhé dodání

    Reakce obchodu Katrincola yarn

    Vážená paní Málková...proč?? Objednala jste si dne 21.4.2020 přízi, která nebyla skladem a bylo u ní JASNĚ UVEDENO, že dodání bude cca 1 měsíc. To jsme Vám ještě pro jistotu znovu 22.4.2020 připomněli mailem, že objednávka není kompletní a budete na ni muset čekat, a že pokud čekat nechcete, máme zboží skladem za více než milion korun a zda si tedy nechcete objednat to, co skladem je. Nereagovala jste...zboží nám přišlo již 29.4.2020 odpoledne, IHNED jsme jej naskladnili a Vaši objednávku zaslali do skladu k vyřízení ještě ten den 29.4.202, 15.20 o čemž jsme Vás opět informovali mailem. Skladnice IHNED zabalily, ale protože balíky odjíždí kolem 15 hodiny, balík byl odeslán až 30.5.2020 (pátek před státním svátkem a sobotou, kdy se nepracuje dokonce, světe div se, ani na poště!!) Číslo balíku a info, že pošta balík přebírá jste obdržela také 29.4.2020. A v sobotu 2.5.2020 napíšete toto naprosto NEOBJEKTIVNÍ A NESPRAVEDLIVÉ HODNOCENÍ?? Aniž byste vyčkala do pondělí po svátcích na doručení svého balíčku, o kterém VÍTE, že už je na cestě? Vážně pochybuji o zdravém rozumu (možná asi svém...) a o tom, zda umíte číst. V dnešní době, kdy se můžou pošťáci strhat kvůli COVID19, my vyřídíme Vaši objednávku do 14-ti dnů místo do měsíce...považuji Vaše špatné hodnocení za pouhou zlomyslnost, která bohužel vážně ovlivní náš ratting a rozhodování ostatních zákaznic. Žádám Vás tedy paní Libuše Málková z Prahy o smazání této Vaší neobjektivní recenze. Děkuji Katrincola
    PS: balíček byl doručen v úterý 5.5.2020, takže dle mého názoru v normě vzhledem k přehlcení pošty. Takže 16 dní od objednán, byť bylo u zboží uvedeno 30 dní...Nicméně některé zákaznice prostě mají potřebu být kritické a rády si stěžují. Některé ne na pravém místě (u dodavatele), ale veřejně. Tato zákaznice za celou dobu ani jednou nenapsala mně ani nezavolala, jen neadresně a veřejně. Nechápu Katrincola

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Objednávka byla nesprávně vyřízena - v balíčku jedno klubko chybělo a místo něj tam bylo klubko úplně jiné příze. Na opakované žádosti o návrh řešení a nápravu obchod nereaguje.

    Reakce obchodu Katrincola yarn

    Dobrý den, omlouváme se za komplikace, záměnu prověřuji ve skladu a pošleme Vám správnou přízi. Vaše maily bohužel spadly do spamu a já jsem o nich nevěděla. V případě, kdy neodpovídáme, je třeba zavolat nebo alespoň napsat SMS, už podle recenzí zde na Heurece je přece patrné, že komunikujeme se všemi zákaznicemi bez problémů, proto jde o technický problém, nikoliv o to, že bychom Vám nechtěli poslat Vaše JEDNO KLUBKO a riskovali tak ztrátu dobrého jména?? Pokud se o problému nedozvíme, nemůžeme jej řešit...krom toho již tři měsíce máte přízi, kterou mít nemáte a ani tuto jste neposlala zpět k výměně, pokud byste ji poslala zpět jako reklamaci, měla by jste tu svoji již 3 měsíce u sebe. Milé zákaznice promiňte, ale někdy Váš způsob komunikaci naprosto nechápu. Nemáte čas vzít do ruky telefon, ale psát tu špatné recenze čas máte? Nebylo by lepší komunikovat s námi než s celým světem, Který Vám ale...nepomůže. Kateřina Fantová - Katrincola

  • Nedoporučuje obchod

    Nemůžu hodnotit, protože zboží ještě nepřišlo

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Dle mě moc drahé materiály na omezení kdybych nedostala k narozeninám neobjednala bych si tady
    Jako plus velice ochotná pani po telefonu. Snažila se poradit a pomoci.

    Reakce obchodu Katrincola yarn

    To je to, čím se odlišujeme od konkurence. Prodáváme kvalitní přírodní materiály a luxusní špičkové jehlice a háčky. A pokud je něco nejkvalitnější, bývá to i drahé ;-). Levných krámů je v tomto oboru na trhu habaděj, my nechceme přidávat další. Takže o moc levnější asi nikdy nebudeme. Ale i u nás už je skupina pletařek a háčkařek, které ocení kvalitu a jsou ochotny si za ni připlatit. Katrincola - Kateřina Fantová
    PS: právě k narozeninám či k Vánocům si nechejte nadělit...a uvidíte, až jednou vyzkoušíte...už se k levným a nekvalitním materiálům a jehlicím nebudete chtít vrátit ;-)

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zbozi není skladem.firma prodává.co ještě ani nemá a já.jako zákazník uz zaplatil.dodaci lhůta do měsíce...

    Reakce obchodu Katrincola yarn

    Zákazník objednal 27.10. 2019 zboží, které není skladem a u kterého je ZŘETELNĚ uvedena dodací lhůta jeden měsíc. Po dvanácti dnech si zákazník stěžuje zde na Heurece aniž by jakkoliv kontaktoval eshop...po telefonické domluvě jsme objednávku zrušili a platbu vrátili na kartu. Celkem nechápu, proč zákazník za těchto podmínek vůbec objednával, když je z recenze patrné, že už při objednání se mu tyto podmínky nelíbili a VĚDĚL, že dodání zboží bude nějakou dob trvat. Skladem máme zboží za více než jeden milion korun, je tedy opravdu z čeho vybírat. Navíc si můžete objednat více než deset tisíc položek, které skladem nejsou, na tuto službu jsme velmi hrdí, dodáme "skoro" cokoliv. Platba předem je vyžadována proto, že i my platíme výrobcům předem a pokud poté zákazník zboží neodebere, což je u nás oblíbená kratochvíle zákazníků, vzniká nám ztráta. DOPORUČUJI před objednáním pečlivě číst podmínky prodeje, vyhneme se tím podobným problémům. Katrincola - Kateřina Fantová

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Nabízí výrobky firmy kromski
    • sliby, sliby, sliby

    Zboží jsem objednala, nedorazilo, ani po telefonátech, ani písemném dotazu (přímo ze stránek eshopu skrz kontaktní formulář) nemám ani olejničku a ani nic jiného. Reklamovanou cívku jsem byla ochotna neřešit z důvodu nutného objednání přímo u Kromski a počkat na ni, nicméně olejnička byla uvedena skladem a ani po dvou měsících od objednávky ji nemám. Toto není první zásek, motovidlo mi přišlo také až po urgencích a dotazech a otravování za 3 měsíce. A také mělo být skladem...

    Reakce obchodu Katrincola yarn

    Paní Šnajdrová samozřejmě všechno své zboží dostala a není pravda, že otravovala 3 měsíce...otravovala, to je pravda a zcela zbytečně, protože hned na začátku o delší dodací době věděla...ale to už je někdy takový zvyk některých zákaznic. Proto se na ni za tyto nepravdy nezlobím :-D a snad ji již předení uklidnilo a je z ní milá paní. Katrincola

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávka mi dle majitelky byla odeslána již před týdnem. Dodnes balíček nemám a paní majitelka nekomunikuje. Jsem ráda, že jsem nakonec nenakoupila za víc těch 250,- ještě oželím.

    Reakce obchodu Katrincola yarn

    Dobrý den paní Veselá, u Vaší objednávky došlo k chybě elektronického přenosu dat objednávky do skladu, o této skutečnosti jsme do dnešního dne nevěděli a objednávku považovali za odeslanou. To jsme nyní napravili a objednávka dnes odejde ze skladu, zítra bude doručena. Za vzniklé spoždění se omlouváme. Žádný Váš dotaz mailem bohužel neevidujeme, doporučuji pro příště zatelefonovat, problém bychom odstranili ihned a svůj balíček byste již měla u sebe. Děkujeme za pochopení, pěkný den Katrincola - Kateřina Fantová

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • žádná komunikace se zákazníkem
    • očekávala jsem delší dobu čekání, pokud není zboží na skladě, ale aby ani po 2 měsících nepřišla žádná odezva, to je opravdu smutné

    Teď už jenom velké zlámání, snad dostanu zboží nebo peníze zpátky

    Reakce obchodu Katrincola yarn

    Dobrý den paní Beranová, objednala jste si zboží, které nebylo skladem. V zahraničí objednáváme od jednotlivých firem cca jednou měsíčně, v létě pak méně často, protože musíme objednat ve velkoobchodě "ve velkém"...občas to tedy déle trvá...ale máte možnost objednávat zboží skladem, které Vám doručíme IHNED, tedy ve většině případů již do druhého dne. Skladem je zboží za více než milion korun, je tedy z čeho vybírat. Pokud chcete něco "extra", musíte počítat s delší dodací lhůtou. Doporučuji se příště zeptat, než si psát negativní recenze, když nevíme, že Vás trápí dlouhá dodací lhůta...nemůžeme Vám pomoci. Pokud byste nás kontaktovala, navrhli bychom Vám jistě nějaké náhradní řešení. Kontakty naleznete zde https://www.katrincola.cz/kontakty/, stačí zvednout telefon. Děkujeme za pochopení, pěkný den Katrincola (Kateřina Fantová)

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží přišlo bez dokladu a bez českého návodu. I přes dotaz na toto jsem neobdržela odpověď.

    Reakce obchodu Katrincola yarn

    Paní Motlochová, uvádíte ne zkreslené, ale lživé informace. Objednávku jste provedla 3.7.2019, ihned 3.7.2019 jste ji mailem zrušila viz. Váš mail níže:
    Dobrý den, chtěla bych stornovat tuto objednávku. Děkuji za pochopení Motlochová
    ---------- Původní e-mail ----------
    Od: Katrincola yarn <[email protected]>
    Komu: Marie Motlochová <[email protected]>
    Datum: 3. 7. 2019 9:59:25
    Předmět: [Katrincola yarn] Objednávka 2019001332
    Žádné zboží jsme Vám tedy nezasílali, neobdržela jste daňový doklad, protože jste nám nic nezaplatila. Poslali jsme Vám pouze mail, že Vaše objednávka byla na Vaši žádost zrušena.
    Toto záporné hodnocení je tedy napsáno zcela účelově, pouze chcete poškodit náš obchod. Bude podána žádost na výmaz této lživé recenze, pokud ji tedy sama ihned nevymažete či nepožádáte sama správce o výmaz. Zdravím Kateřina Fantová, Katrincola
    PS: Mimochodem daňové doklady nezasíláme v balíčku, ale elektronicky po zaplacení objednávky mailem jako i všechny ostatní doklady, dodací list, případně dobropis...šetříme naše lesy. Co se týká návodu..objednala jste si jedny jehlice. K těm návod nezasíláme, vezmete je do ruky a ..pletete. Pokud plést neumíte, ráda Vás to na Youtube ZDARMA naučím

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží jsem doposud neobržela.

    Reakce obchodu Katrincola yarn

    Část zboží jsme nebyli schopni dodat z důvodu ukončení spolupráce s jedním z dodavatelů (pro naprostou nespolehlivost), vystavili jsme dobropis a část platby vrátili na účet. Tímto považujeme věc za vyřízenou. Omlouváme se za komplikace. Katrincola

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • - příze jsou krásné a kvalitní
    • odeslání a doručení proběhlo velmi rychle
    • za tak vysoké ceny čekám nadstandardní kvalitu - a ne to, že ani jedno z pěti 50gramových klubíček (jedno za 190,- Kč po slevě!!!) neváží 50 gramů - všechna mají 48gramů. Přitom 100gramová klubíčka ze stejné objednávky měla správnou hmotnost, takže nepřesností mé váhy to nebude
    • chtěla jsem tento problém řešit po telefonu s majitelkou. Hovor nepřijala, napsala, že mám posat sms - což by pro mě bylo zbytečně zdlouhavé. Když jsem jí v tomto smyslu odpověděla, slíbila, že zavolá, až přijde večer z práce - čekala jsem, ale nic.

    Hodně pletu a háčkuju, takže nakupuju hodně přízí - většinou ze zahraničí, kde jsem se službami, kvalitou přízí, zákaznickým servisem i cenami a rychlostí doručení naprosto spokojená. Čas od času ale mám výčitky svědomí, že dostatečně nepodporuju české obchody - a zkusím nakoupit v domácích luzích a hájích. Ale po této zkušenosti to na dlouhou dobu bude opět Turecko, Japonsko, Hongkong, Bulharsko, Lotyšsko...

    Reakce obchodu Katrincola yarn

    Dobrý den, to že mají klubka o gram, dva jinou hmotnost je způsobeno vlhkostí, textilie přijímají vlhkost a opět ztrácí. Proto je dle Obchodního zákoníku tolerance až 5%, úbytek váhy 2g je tedy v normě a není důvodem pro reklamaci. Nepředpokládáte snad, že jsme si metr příze ustřihli...krom toho skladujeme v externím skladu, který je pod kamerami, není tedy možné aby kdokoliv se zbožím manipuloval. U výrobce se příze odměřuje na metry, nikoliv na gramy a to právě z tohoto důvodu, takže také není možné, aby v klubku něco chybělo. Pokud necháte příze v uzavřené koupelně, budou mít za dva dny 55 g jako nic. My máme suché sklady a jsme na to náležitě hrdí! To, že neberu telefon pokud jednám s jiným zákazníkem nebo s dodavatelem je normální, nemohu přerušit jednání a ani nechci není to profesionální, proto píšu prosím napište SMS nebo mail. To jste ochotna nebyla, pokud napíšete, dostanete písemnou odpověď. Volám na zmeškané hovory vždy, pokud jsem s Vámi nemluvila je to způsobeno pouze tím, že jste večer telefon nezvedla. Nehledě na to, že je třeba přihlédnout i k tomu, že každý, tedy i já a moji kolegové máme nárok na večery bez pracovního nasazení. Myslím, že když jsem na telefonu 10 hodin denně včetně sobot a nedělí, mohlo by to stačit. Dát kvůli tomu špatné hodnocení a to půl hvězdičky, i když doručeno bylo ihned a zboží je kvalitní a bez závady,je velmi neseriózní a zlomyslné, další komentář netřeba. Blahopřeji Vám k tomu, že v Bulharsku Vám po večerech telefonu berou. Bude skutečně lepší, když budete nakupovat jinde. Katrincola - Kateřina Fantová

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Zboží bylo dodáno včas, ale nebyla dobrá kvalita.

    Reakce obchodu Katrincola yarn

    Zákaznice napsala mail, že v klubku byly dva uzlíky - navazování příze, navrhla jsem reklamaci a zaslání přízí zpět, že pošleme klubka nová. Zákaznice výměnu odmítla, přízi si ponechala. Skutečně nemůžeme ručit za to, kolik je uvnitř klubka uzlíků, tento holandský dodavatel je velmi spolehlivý, příze jsou kvalitní, nebyla zatím žádná jiná stížnost. Může se samozřejmě stát, že jeden kus není v perfektní kvalitě, když ale výměnu odmítnete, nevím jak jinak Vám pomoci.. Katrincola - Kateřina Fantová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Na mé emaily ohledně nekvalitního zpracování kulatých jehlic Knit Pro Zing Alu velikosti 3,5 a žádosti o jejich výměnu ze strany eshopu nebylo nijak reagováno

    Reakce obchodu Katrincola yarn

    Žádnou reklamaci jsme neobdrželi ani mailem, ani nepřišlo reklamované zboží poštou , ani telefonicky. Zákaznice nebere telefon, na zaslanou SMS nereaguje. Nevíme co reklamuje a proč. Nemohli jsme jí tedy při nejlepší vůli vyhovět...Katrincola

    Reklamace se snažíme řešit mailem a na základě fotek abychom zákaznicím ušetřili poštovné za zasílání zboží zpět. Reklamace řešíme výměnou nebo vrácením platby. Ovšem kde není vůle, není cesta.. Veřejné stížnosti bez kontaktování eShopu nejsou správný postup.

    Dle zákona je třeba zaslat zboží fyzicky s písemnou reklamací a podpisem. Vada bude posouzena. V případě uznání reklamace bude zasláno náhradní zboží. Na vrácení platby je nárok až po třetí stejné vadě na jednom výrobku. Na vyřízení reklamace po přijetí zboží je 30 dní a na zaslání platby zpět po třetí reklamaci je také 30 dní. Toto vše se snažíme zákaznicím ulehčit, lhůty zkrátit, další náklady snížit.. považuji řešení reklamací na našem eShopu na NADSTANDARDNÍ.

  • Nedoporučuje obchod

    zboží, které jsem si objednala 6.2. bylo všechno uvedené, že je skladem, ale do dnešního dne nepřišlo....zvažuji stornování objednávky.

    Reakce obchodu Katrincola yarn

    Zákaznice se na nás neobrátila mailem ani telefonicky, napsala pouze tuto recenzi. Na jejím základě jsme vypátrali, že zásilku ztratila Česká pošta. Netušili jsme, že zásilka není doručena příjemci. Zboží jsme hned pro zákaznici objednali a bude jí dodáno podruhé. Všem zákaznicím doporučujeme před psaním negativních recenzí nejprve napsat či lépe zavolat nás a my vše vyřídíme k Vaší spokojenosti. Katrincola

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Oceňuji velmi rychle dodání

    Obrázek na stránkách nekoresponduje s realitou

    Reakce obchodu Katrincola yarn

    Po kontaktování zákaznice je problém tento - na fotce "to vypadá", že mají jehlice špičatější špičku, ve skutečnosti tak ostrá není...vzhledem k tomu, že na fotce je obrázek jehlic velikosti 10mm a zákaznice koupila 3mm, logicky nemůžou vypadat stejně (jsou více než 3x silnější)...takže obrázek odpovídá. Jehice jsou dřevěné, jejich špička je přiměřená velikost. Katrincola

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Po 10 dnech mě obědnane zboži nebilo doručeno !!!

    Reakce obchodu Katrincola yarn

    Dobrý den, Po přečtení recenze jsme se dotázali České pošty a zjistili, že Váš balíček se ztratil a není prostě k nalezení. Posíláme tedy zboží znovu. Příště než napíšete zápornou recenzi, doporučujeme poslat mail nám...ne vždy je chyba na naší straně. I z recenzí na Heureka vyplývá, že doručujeme většinu zásilek do dvou dnů, někdy i druhý den od objednání. Nemůžeme ovšem tušit, že zásilku nemáte, když nám o tom neřeknete...Pěkný den Katrincola

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • přesto , že jsem vše zaplatila před 11 dny, zboží mi JEŠTĚ NEBYLO DORUČENO

    Reakce obchodu Katrincola yarn

    Vážená zákaznice, objednala jste si zboží, které není skladem, je to u něj výslovně uvedeno a je také uvedeno, že dodací lhůta je v tomto případě 2-6 týdnů. Zboží objednáváme přímo v Nepálu a proto nelze dodací lhůtu určit přesněji. Jakmile zboží dorazí, bude Vám ihned doručeno, dříve než za týden to ovšem nebude, čeká jej ještě celní řízení. Doporučuji objednávat zboží, které skladem je, pokud nechcete čekat. Děkuji za pochopení, přeji pěkný den Katrincola

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 týdny

    • nedodržení dohody o termínu doručení nadvakrát, na urgenci o doručení 2. části již zaplaceného zboží ze strany majitelky nereagováno, při žádosti o odstoupení od smlouvy najednou zbytek bez vysvětlení dorazil
    • paní majitelka má pocit, že udělala vše, co mohla, nicméně na urgence se neobtěžovala ani poslat sms

    Reakce obchodu Katrincola yarn

    Vážená zákaznice.
    Zboží nebylo skladem ve skladu, ale v prodejně, mohli jsme expedovat až po doručení od dodavatele ze zahraničí, přesto jsme se pokusili co nejdříve Vás uspokojit a zaslat zboží z prodejny ve stejné barevné šarži, na vlastní náklady zaplatili druhé poštovné, aby jste zásilku měla co nejdříve.
    Několikrát jsem se Vám osobně omluvila (že mám dovolenou), zboží expedovala v technicky nejkratší možné době. To vše v době dovolené, kdy bylo na eShopu uvedeno, že budou zásilky patrně zpožděny. Rozhodla jste se pro odstoupením od smlouvy, ale zboží jste odmítla vrátit. Nelze tedy dále v reklamaci postupovat. Přeji pěkné letní dny. Můžete také využít video-návody zdarma na Youtube. Kateřina Fantová - Katrincola