Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • rychlé dodání
    • zboží přišlo evidentně použité se známkami opotřebení
    • zboží dodáno nekompletní, s chybějícím dílem

    Na oznámnení o reklamaci nikdo nereaguje, po 24 dnech. kdy se blíží konec lhůty na její vyřízení ani nemám potvrzeno že ji přijali, natož že jí řeší...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží bylo označeno jako dostupné do 3 dnů. Když ani po 5 dnech nebyl pohyb na objednávce snažila jsem se dovolat do obchodu pro informace. Nikdo však linky určené pro informace o objednávkách tři dny nezvedal. Nakonec mi na lince eshopu bylo sděleno, že zboží není a nebude. Chápu, že se může stát, že zboží nakonec není skladem, ale čekala bych, že na to eshop sám v době tří dnů upozorní. Z důvodu opravdu špatné komunikace obchod nedoporučuji.

  • U zboží bylo uvedené skladem, dodání do 2 dnů.
    Ve skutečnosti bylo zboží u dodavatele, po týdnu čekání obchod zrušil objednávku.
    NEDOPORUČUJI

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • - polovina objednaného zboží za několik tisíc byla doručena v poškozeném stavu
    • - reklamační oddělení nabídlo jako kompenzaci slevu 5% na příští nákup, což je pochopitelně velice neseriózní jednání
    • - rozhodně nelze doporučit
    • Jediné co se stalo,že že zboží skladem se stalo zboží do tří dnů. I tak je to dvojnásobná doba. Komunikace obchodu nula.
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Mé záporné hodnocení nemá s obchodem nic společného. Naopak, po vytvoření objednávky mi volali, že určité zboží není vhodné na objednanou hubici a nabídli mi náhradu.

    Mé záporné hodnocení je s mířené na zvolenou dopravní společnost DPD a konkrétně jejího kurýra. Zboží jsem dosud neobdržel, nebylo mi ze strany kurýra voláno a přesto je na DPD aplikaci informace že jsem zboží převzal.
    Buď je kurýr zloděj, hodil to přes plot a sám se podepsal a nebo mají na firmě bordel.

    Doporučuji rozšířit portfólio dopravců.
    Např. u Zásilkovny je osobní odběr podmínkou.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod absolutne nekomunikuje vyrizeni mesic stare objednavky. Nelze nez nedoporucit.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží nedorazilo, ale dotaznik spokojenosti ano. Výsměch.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nebylo uvedeno, že zboží není na skladě.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nenašel jsem nic, co by člověk nenašel u konkurence.
    • při vrácení zboží hradí poštovné zákazník
    • nepřehlednost na stránkách v případě potřeby vrátit zboží
    • arogantní a strohá komunikace
    • Na stránku INTE jsem byl přesměrován z oficiálních stránek Karcheru, kde se uvádí, že poštovné při vrácení zboží je ZDARMA, nicméně u INTE tento fakt neplatí. Za mě je to minimálně matoucí, ne-li vydřidušské. Pokud i v kontaktním emailu e-shopu se nachází karcher, předpokládal bych, že se jedná o dceřinou pobočku se stejnými pravidly.
    • cena/kvalita katastrofa
    • peníze za vrácené zboží dorazily na účet až za několik týdnů

    Vzhledem k tomu, že na stránky je možnost přímého přesměrování z oficiálních Karcheru, čekal bych, že obchodní podmínky budou totožné. Není tomu tak a tato eventualita mi přijde klamavá a beru to na zákazníky jako podraz. nemluvě o špatné komunikaci s e-shopem a nekvalitním zboží vzhledem k pořizovací ceně.

    Reakce obchodu Kärcher-obchod

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši recenzi, rádi bychom se k ní vyjádřili. Objednal jste si zboží přímo stránkách našeho obchodu a upozorňuji, že se vůbec nejednalo o zboží značky Kärcher, ale o zcela jiný produkt jiného dodavatele. Zboží jste si objednal a do 2 dnů jste ho měl u sebe, zcela bez problémů. Následně jste se rozhodl ho vrátit. Napsal jste nám email, zda se dá vrátit, na to jsme (dle Vás stroze) odpověděli včas, že se vrátit dá a kam ho máte zaslat s informací, že poštovné při odstoupení v lhůtě 14 dní zpět platíte vy jako zákazník. Poštovné zpět při odstoupení ve 14 denní lhůtě nabízejí některé eshopy jako výhodu pro zákazníka (platí ho ze svých peněz), ale není to samozřejmost a i zákon určuje, že při možnosti vrácení zboží má platit poštovné zpět zákazník z důvodů toho, aby nedocházelo k zneužívání této možnosti. U nás je toto uvedeno v obchodních podmínkách, se kterými souhlasíte při potvrzení objednávky. Kärcher ČR v tuto chvíli funguje jako zástupce značky Kärcher v ČR a zároveň má i svůj vlastní eshop. Je zcela nemožné jak technicky tak obchodně, abyste byl přesměrován z jejich stránek na naše. Další věcí je, že produkt, který jste si zakoupil není značka Kärcher. Název Kärcher v názvu obchodu můžeme používat po více jak 26 ti leté spolupráci stejně jako ostatní největší autorizovaní dealeři, kteří tuto značku pomáhali v České republice budovat a rozvíjet a kteří mají také všichni své vlastní obchodní podmínky.
    Recenze jako taková slouží k hodnocení zboží, termínu dodání a samozřejmě dalších souvisejících věcí. Ta Vaše je bohužel zcela klamavá i lživá a zároveň hodnotníte věci, které s ní vůbec nesouvisí. Předala jsem podnět na Heureku a zároveň informuji i společnost Kärcher prostřednictvím jejich zástupce. Osobně nás mrzí, že při nákupu pod 1000 Kč jste schopný nás takto záměrně poškozovat. S pozdravem vedení INTE čistící technika s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    přišlo by mi dobré, kdyby marketéři posílali dotazník spokojenosti pouze v případě, že zboží alespoň dorazilo...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    neni

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po 8 dnech nemám žádné info o stavu objednávky

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Příliš dlouhá dodací lhůta
  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednáno více než před týdnem, dodnes nedoručeno.
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Dle typu vysavače dorazila koncovka hadice která nepasovala..

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nepravdivé informace!

    Reakce obchodu Kärcher-obchod

    Dobrý den,

    omlouváme se, že Váš mop Vám byl dodán později, než bylo uváděno. Bohužel jste se trefil se svojí objednávkou do času inventury, o které jsme informovali na našich webových stránkách. Rovněž u dodavatele v tomto termínu (4.1.2021) probíhala inventura.

    S pozdravem

    Inte čistící technika s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    Objednávka byla doručena velmi rychle. Nicméně zásilka by špatně zabalená, takže prášek přišel vysypaný do krabice. S obchodem jsme se zkusili spojit, nikdo nereagoval. Příště si vybereme obchod s možností osobního odběru, tímto způsobem jsme přišli o hodně materiálu.