Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    • Myslel jsem,že se jedná o solidní obchod pro karanisty-bohužel zklamal jsem se.Dosud jsem nedostal jedinnou informaci o mé objednávce!
    • Komunikace

    Nedoporučuji

    Reakce obchodu Karavan.cz

    Dobrý den,

    nekomunikace z naší strany byla zapříčiněna špatným vyplněním Vaší objednávky u nás na e-shopu, kvůli ktéré se nestáhla do našeho systému a z toho důvodu jste nebyl informován o stavu Vaší zakázky. Vše je již v pořádku a věříme, že Vaše přístí objednávka bude realizována bez komplikací.

  • Nedoporučuje obchod

    • Zadne
    • Nekomunikuje

    Nevyuzivat

  • Nedoporučuje obchod

    • ŠPATNÁ KOMUNIKACE.NEDODÁNÍ ZBOŽÍ

    Reakce obchodu Karavan.cz

    Dobrý den,

    chápeme, že nejste spokojený s délkou dodání zboží, ale mrzí nás, že zde zmiňujete špatnou komunikaci, i když jsme s Vámi byli po celou dobu v kontaktu. Vaši původní objednávku jsme nebyli schopni realizovat a tak jsme Vám nabídli alternativu o které Vás kolegyně 27.2 ifnormovala. Bohužel nám byla zaslána alternativa špatné barvy a tak jsme byli nuceni zboží objednat znovu. Kolegyně Vás opět kontakovala koncem března, že již zboží máme a domluvili jste se spolu, že ho budeme expedovat po 9.4. Děkujeme za Váš nákup.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • bylo to nejlevnejsi misto, kde koupit produkt
    • pomala komunikace, zadna komunikace, musela jsem dlouho cekat az byl produkt ve skladu
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Dlouhé dodací lhůty. Vysoké poštovné.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nekomunikuje. Prisla jen automaticka odpoved - potrvrzeni objednavky. Od te doby nic.

    Pokud objednane zbozi nepotrebujete, muzete obchod vyzkouset, treba budete mit stesti a poslou vam ho.

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • rychlost

    dobré

  • Nedoporučuje obchod

    • vyrobek je nekvalitni

    koupil jsem nakupni tasku na koleckech po internetu u jine firmy jsem s ni spokojen je to kvalitni vyrobek vas vozik mam strach ze se rozpadne

    Reakce obchodu Karavan.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás, že jste nebyl s našim zbožím spokojený, ale vozík běžně prodáváme a zatím jsme na něj neměli žádnou stížnost. Musím říct, že jsme i překvapeni z Vaší reakce, neboť jste nás o nekvalitě vozíku nekontaktoval a dozvídáme se o ní bohužel až tímto způsobem. Kdyby jste nás kontaktoval jistě by jsme se snažili věc vyřešit k Vaší spokojenosti.

    S pozdravem
    www.karavan.cz

  • Nedoporučuje obchod

    • neposlali mi ani potvrzení ani zamítnutí objednávky.
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • žádné zboží jsem nedostal
    • doposud objednávka nevyřízena
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Objednal jsem si kryt komínku dne 26.12.2014 a do 13.1.2015 bohužel nic nedošlo, ani nedošla žádná zpráva a to zboží je uvedeno jako skladem!

    Reakce obchodu Karavan.cz

    Dobrý den,

    je nám líto, že jsme Vaši objednávku nemohli uskutečnit. Ale jak sám píšete, udělal jste objednávku v období mezi Vánoci a my jsme již po 19.12. 2014 nerealizovali žádné objednávky. V prvním lednovém týdnu u nás a u našich dodavatelů probíhali inventury (o kterých jsem Vás prostřednictvím emailu informovala). Vaše zboží jsme održeli v den, kdy jste zrušil objednávku. Z výše uvedených důvodů jsme Vám nebyli schopni Vaše zboží doručit.

    S pozdravem

    www.karavan.cz

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • velky
    • cas

    Reakce obchodu Karavan.cz

    Děkujeme za Vaši objednávku, ale moc nechápu za co jsme si vysloužili palec dolů. Zboží jste objednával 28.12.2014 a dostal jste odpověď, že zboží budeme expedovat po 9.1.2015 vzhledem k inventurám u našich dodavatelů. Tato informace je na našich stránkách na facebooku a u každé objednávky. Jakmile nám zboží dorazí budeme Vás hned kontaktovat.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádné
    • Dodací lhůty

    Reakce obchodu Karavan.cz

    Mrzí nás Vaše hodnocení. Vaše zboží jsme měli pro Vás včas připravené k dodání před vánoci, i jsme Vás o tom přes sms informovali.
    Jsme specializovaný eshop pro karavaning, chalupáře, volný čas a další. V portfoliu máme cca 16000 položek včetně nejrozmanitějších náhradních dílů. Naše průměrná dodací lhůta je 5 dnů, s tím, že cca 2000 máme stále na skladě. Před vánocemi však každý rok je situace, kdy jsme vyprodaní a musíme zboží znovu dovézt.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nedoda zbozi a ani nekomunikuje.

    Nenakupujte.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Nedodržýení deklarovaného termínu dodání
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Dobry den ,obcho pouze prijal objednavku a doposud se ni nedeje,je to spatny pristup.Vanek vaclav
    • absolutni nekumunikace

    Dobry den ,obcho pouze prijal objednavku a doposud se ni nedeje,je to spatny pristup.Vanek vaclav

    Reakce obchodu Karavan.cz

    Dobrý den,

    velice se omlouváme, ale Vaše objednávka se nám bohužel nepřetáhla do našeho účetního systému a kvůli tomu ji nebylo možné realizovat. Nechceme se tím obhajovat, ale pouze napsat vysvětlení vzniklé situace. Věříme, že se to znovu nebude opakovat.

    S pozdravem
    www.karavan.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • 28. 10. bola urobená objednávka a do dnešného dňa 7.11.2014 mi nebola doručená ani zálohová faktúra.Tovar mal byť vyexpedovaný do 10 dní.

    Reakce obchodu Karavan.cz

    Vážený zákazníku,

    Vaše zboží přišlo do 10 dnů jak mělo, ale požadoval jste změnit jeden produkt, na který jsme museli opět čekat a nemohli jsme Vám poslat zálohovou fakturu dříve, než-li přišlo zboží k nám. O tom jste byl informován a velice nás mrzí, že nás negativně hodnotíte, i když jsme se Vám snažili vyhovět a přeobjednali zboží dle Vašich požadavků. Určitě se budeme snažit předejít těmto nedorozuměním do budoucna a věřit, že se to již nebude opakovat a vše bude v pořádku.

    S pozdravem a přáním hezkého dne

    www.karavan.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Dodací lhůta. Zboží není skladem a na dotaz kdy bude zboží dodáno neodpověděli.

    Reakce obchodu Karavan.cz


    Vážený zákazníku,

    v první řadě bychom Vám chtěli poděkovat za Vaše hodnocení, byť nagativné, neboť má svoji cenu, kterou přispívá ke zlepšování a zkvalitňování našich služeb.
    Mrzí nás to, zejména protože jsme se opravdu snažili Vás informovat o Vaší objednávce, na kterou jste spěchal a zjistili jsme, že by nebylo možné ji do Vámi požadovaného datumu realizovat. Napsal jste, že děkujete za informaci
    a ať stornujeme objednávku. Dalších otázek jsme od Vás neobržli a tak jsme Vám nemohli s čímkoliv jiným pomoc. Upřímně nás to mrzí a věříme že to neovlivní Váš případný další nákup. S pozdravem www.karavan.cz

  • Nedoporučuje obchod

    • Od objednávky se mi nikdo neozval.

    Reakce obchodu Karavan.cz

    Je nám to líto, zboží je pro Vás připravené, posílali jsme emaily, zkoušíme se s Vámi již několik dní spojit telefonicky a zatím bezvýsledně.

  • Nedoporučuje obchod

    • špatná komunikace se zákazníkem