Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Dobrý den,

    bohužel je pravda trochu jiná. To ale prošetří ČOI, neboť jedině rozbalením zásilky, kterou si stěžovatelka úmyslně nepřevzala se prokáže, že na reklamaci byl zaslán mechanicky poškozený kus (nelze prokázat vinu, tedy jsem dal nový a odeslal zpět) a že při reklamaci nebyla uvedena ani jiná adresa, ani informace o tom, že by jakákoli práva byla komukoli postoupena.

    Paní se snaží jen využít díru v zákoně, ale nemá pro to ani žádné důkazy. Reklamaci jsem vyřídil a odeslal včas, mám o tom záznam u PPL včetně komunikace se zákazníkem, který dokazuje odmítnutí zásilky ze strany adresáta.

    Bohužel někteří zákazníci jsou už takoví a když jim jejich finta nevyjde, hází špínu na poctivé podnikatele.

    Ing. Vladimír Růžička, majitel webu www.karaoke-zabava.cz

  • Dobrý den,
    dne 26.12.2018 jsem uplatnila reklamaci na zakoupené zboží od Ing. Vladimír Růžička www.karaoke-zabava.cz 783 57, Tršice 54 tel.: +420 603 872 069
    Viz email:
    "Reklamace:Dobrý den, Vaše sada karaoke zakoupená na Vašem webu není funkční č.objednávky je: 48533.Objednané zboží - karaoke sady, příslušenství a námi sestavené DVD:
    Karaoke sada pro děti / 1.800,00 Kč x 1 ks = 1.800,00 Kč

    Preferovaný způsob vyřízení reklamace je odstoupení od KS
    č.účtu je......................
    Kompletní zboží Vám zasílám na Vaši adresu Karaoke-Zábava,Vladimír Růžička,783 57 Tršice 54

    Korespondeční adresa je..............................


    Mnohokrát děkuji Olivová"

    Na což pan reagoval, že reklamaci přijal a vyřídí ji.
    Kopii tohoto emailu jsem přiložila k reklamovanému zboží kdy jsem uvedla svůj nový telefon a adresu.
    Pán mě opravenou věc ani peníze nezaslal do 30 dní.
    Nyní když jsme ho kontaktovali, tak nám sdělil že nám zboží ani peníze nedá že to posílal na starou adresu a že mu vznikla škoda 150Kč, což po nás chce uhradit a to na základě toho, že prý když někdo volal z přepravní společnosti na mé staré číslo, tak mu prý někdo řekl, že má zásilku nechat na výdejním místě. A to všechno přes to, že o změně adresy byl informován e-mailem a přiloženým dopisem s popisem závady.
    Jen ještě doplním, že původně zboží kupovala má tchyňe a reklamaci za ní vyřizuji já na základě podepsaného postoupení práv z vadného plnění
    Tímto bych Vás tedy chtěla požádat o pomoc při řešení nastálé situace.

  • Paní zapomněla napsat, že je přiloženo i karaoke DVD a tak nejde o prosté přebalení, na webu máme přesně napsáno co která sada obsahuje... jestli si někdo nedovede o produktu přečíst a podívat se na obrázky co která sada obsahuje, pak si za svůj špatný výběr může sám. Navíc je tu zákonná lhůta 14 dnů na vrácení, tak místo nesmyslných pomluv na internetu bych při nespokojenosti produkt vrátil, což se v tomto případě nestalo...

  • Proč přebalujete produkt König KM10, který je k dostání za 895 Kč do své krabice a prodáváte to za 1700 Kč? Nepřijde Vám to jako zlodějina? Mě tedy ano, bohužel jsem se napálila.