Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • zboží přišlo poškozené a neúplné, dopravní společnost neumožnila sepsání reklamačního protokolu

    Reakce obchodu kancelarska-zidle.cz

    Děkujeme za hodnocení.

    Ano, vinou přepravce došlo k poškození obalu a následně ztráty části obsahu zásilky. Vzniklou situaci aktivně řešíme jak se zákazníkem, tak s přepravcem.

    Neumožnění sepsání reklamačního protokolu je nemyslitelné a každý přepravce má v danou chvíli povinnost tento protokol v případě přebírání zásilky vystavit. Pokud to neumožní, doporučujeme zákazníkům zásilky vůbec nepřebírat. Toto doporučení zákazníkům vždy avizujeme předem v informačních emailech, týkajících se odeslání zboží.

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • K dříve zakoupenému křeslu jsem potřebovala nový píst. Odborník z obchodu mi ale doporučil úplně jiný, než k danému křeslu patří.

    Reakce obchodu kancelarska-zidle.cz

    Vzniklá situace nás velice mrzí.

    Zákazníkovi jsme opravdu doporučovali určitý typ pístu pro křeslo z naší nabídky. Jak avizoval, nejednalo se o původně zakoupené křeslo u nás, ale v konkurenčním eshopu. Což však na doporučení žádný vliv nemělo. Písty jsou plně kompatibilní.

    Zákazníkovi bylo nabídnuto více možností a naše doporučení na konkrétní typ, který si následně objednal.
    Naše doporučení bylo 100% správné a nyní se snažíme dopátrat toho, co dle jeho názoru bylo nebo je špatně.

    Se zákazníkem vzniklou situaci aktivně řešíme a dále komunikujeme, aby byl spokojený. Věříme, že bude velice snadno a rychle vyřešeno.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Nízké ceny
    • Nekvalitní zboží
    • Zmatky na skladu při vyřízení vratky
    • Lživý popis - uvedeno, že jde o českého výrobce, ale na krabici bylo napsáno Made in China

    Reakce obchodu kancelarska-zidle.cz

    Děkujeme za hodnocení, které nás však obecně mrzí.

    Zákazník opravdu obdržel zboží, které mělo výrobní vadu.
    Ihned s ním však bylo řešeno v rámci jím správně podané reklamace, a to s naší maximální snahou co nejrychleji dát vše do pořádku. Žádné zmatky s vyřízením reklamace nenastaly, pouze komunikace se zákazníkem nebyla snadná a prakticky nám ani nedovolil reklamaci snadno a rychle vyřídit.

    Nakonec došlo k dohodě o kompletním vrácení zboží, s čímž obecně nemáme žádný problém.

    Současně také bohužel nevíme, kde zákazník nabyl dojmu, že se jedná o ryze český produkt, které samozřejmě na eshopu máme také. Tato informace u jím vybraného produktu nikde nebyla a není uvedena.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • pozdě zpracovaná objednávka, dodáno bez montážního návodu
  • Speditérská firma která by měla doručit zakázku nefunguje, respektivě funguje špatně.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Počítejte s tím, že termín dodání bude tak o cca dva dny později, než vám napíší, ale jinak to dojde v pořádku.

    Reakce obchodu kancelarska-zidle.cz

    Děkujeme za hodnocení, které náš však celkem mrzí.

    Pro vysvětlení:
    Zákazník zboží objednal 1.5.2023 v čase 22:54 - tedy v noci na konci dne státního svátku

    2.5.2023 byly zaslány podklady pro zálohovou platbu
    2.5.2023 bylo uhrazeno
    3.5.2023 bylo zboží expedováno
    4.5.2023 bylo zboží doručeno kurýrní službou PPL

    Celý proces vyřízení objednávky z naší strany, tedy včetně doručení kurýrní službou trval 3 dny.

    Ano, je pravda, že umíme zboží dodat i na druhý pracovní den, ale v noci v den státní svátku s dovolením opravdu nepracujeme. Pokud je tedy ze strany zákazníka jediný důvod negativního hodnocení to, že jsme zboží nedoručili dříve, tak chápeme. Ale rychleji to opravdu nešlo, tím spíše, když si zvolil platbu bankovním převodem a čekalo se na úhradu z jeho strany. Ano, mohl by asi mít zboží o 1 den dříve, tedy né za 3 dny ale již za 2. To ale pouze v případě, že by si zvolil jako způsob platby okamžitou platbu on-line platební kartou, nebo dobírku.

  • Dobrý den,
    styděla bych se za takto odvedenou práci, horší jsem snad nezažila. Jestli zboží stojí 600 kč, nebo 2000 kč, na prvním místě by měla být kvalita zboží a v tomto případě to vázne. Rozepisovat se nebudu, ten kdo zakázku vyrobil, byl měl být na půl roku bez prémií. Nedostatků tam bylo nespočetně.

    Reakce obchodu kancelarska-zidle.cz

    Dobrý den,
    proveřili jsme na reklamačním oddělení, že od zákazníka nepřišel žáden podnět vzhledem k naší společnosti, že zakázka dopadla nějakým způsobem v nepořádku. Při cenové hladině 600 kč za židli opravdu nelze očekávat žádné zázraky, nicméně pokud bychom byli kontaktováni, že je se židlí něco v nepořádku, ihned by z naší strany došlo k výměně nebo by bylo nabídnuto, že si produkt stáhneme k nám a dojde k vrácení peněz zákazníkovi.

    Bohužel ani nejsme schopni zařídit, aby byl dotyčný montér dané židle bez prémií, v našem sortimentu jsou zastoupeni všichni největší čeští výrobci židlí, že se některému z nich povede vyrobit zmetek se bohužel stává. My jako finální dodavatel výrobku si zakládáme na tom, že pokud se tak stane, reklamaci vyřídíme vždy k plné spokojenosti našeho zákazníka, o čemž hovoří naše hodnocení a zároveň recenze našeho e-shopu níže...

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    dobrý den, předpokládám, že to nebyla chyba obchodu!!, židle přišla poškozená, přesto že byl obal neporušený, ...židli jsem objednávala jako dárek, tak mám pěknou ostudu, židli jsem nevrátila jen z důvodu, že bydlím o 100km jinde než byla doručena.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Kolečka nefunguji. Porad dostávám statické rány ze židle.

    Reakce obchodu kancelarska-zidle.cz

    Uvedené hodnocení nás velice mrzí.
    To, že v daném prosředí se tvoří statická elektřina nemusí být způsobeno kolečky. Příčin může být velice mnoho: vlkhost vzduchu, typ čalounění, požívané oblečení s ohledem na typ látky, samozřejmě také špatně zvolené kolečka pro daný typ židle s ohledem na typ podlahy atd.
    Hodnotit tedy celý proces objednávky, dodání a produkt pouze s ohledem na tuto 1 skutečnost není příliš relevantní.
    Nicméně i tento problém je často řešitelný pouhou výměnou vhodnějších koleček. I v tomto směru umíme poradit a doporučit.

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • Dlouhá dodací lhůta.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nevím, co se děje. Již několik měsíců čekám. Dávno zaplaceno. Děsné!!!!!!

    Reakce obchodu kancelarska-zidle.cz

    Ano, zákazník si vybral produkt, u kterého jsme mu avizovali, že je dlouhodobě nedostupný s neznámým termínem dodání. Je tedy možné, že čekací doba je v této době na některé produkty i několik měsíců.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dodané kancelářské křeslo mělo nižší nosnost (max. 100 kg), oproti v eshopu uváděným 130kg.
    • Na moji zprávu (o tomto rozporu) v kontatním formuláři a ani na první email nikdo neragoval. Teprve až na druhý email odepsala firma omluvu za "chybu".

    Reakce obchodu kancelarska-zidle.cz

    Ano,
    jak zákazník sám uvádí, za rozpor v informacích o produktu jsme se zákazníkovi omluvili a vyřešili.
    Všechny technické informace o produktu samozřejmě přebíráme od výrobce, takže případné nesrovnalosti musíme řešit zpětně - pokud nějaké vzniknou.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Komunikace slušná, ale jen ve velmi omezenou dobu. Dnes každý eshop komunikuje téměř 24 hodin denně, tady jsou do 16,00 hodin v pracovní dny a to není zázrak. To je spíš ostuda.
    • Omezená doba komunikace, nekvalitní zboží, odesláno zboží (složená kancelářská židle), které bylo na první pohled nekvalitní a přesto ho prostě odeslali. Nějaký trouba, který to skládal si příšerného zpracování a chyb v šití vůbec nevšiml.

    Už nikdy, fotky neodpovídají kvalitě a dodanému zboží.

    Reakce obchodu kancelarska-zidle.cz

    Děkujeme za hodnocení.
    Popravdě známe opravdu jen "pár" eshopů, které komunikuji v čase 24/7 (a to raději nehodnotím kvalitu jejich zákaznické podpory a řešení požadavků zákazníků). Bohužel eshop není obvykle továrna s nepřetržitým provozem, ale obchodní společnost. Nicméně jak sami zmiňujete, byla komunikace s námi "služná", obvykle zákazníci hodnotí jako vynikající s maximálním prozákaznickým přístupem.
    Co se týče nespokojenosti s dodaným produktem, zde je to otázka subjektivního pohledu kvalitu zpracování. Ta obvykle reflektuje cenovou hladinu zvoleného produktu.
    Samozřejmě v případě nespokojenosti s produktem jako takovým má každý zákazník právo na odstoupení od smlouvy.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Přišel mi automatický email, že objednávku obchod potvrdí, ale žádná další komunikace obchodu (kromě dotazníku spokojenosti!) nedorazila.

    Reakce obchodu kancelarska-zidle.cz

    Uvedené hodnocení nás mrzí, jelikož se zákazníkem bylo v průběhu celého týdne komunikováno a zboží mu bylo již odesláno, přesně dle všech jeho specifických požadavků na doručení.
    Splnili jsme tedy vše co požadoval.
    Potvrzovací emaily byly odeslány až ve chvíli, kdy bylo vše cca po 1 týdnu vykomunikováno.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • rychlé dodání
    • zboží přišlo poškozené, musela jsem podat běžnou reklamaci, takže čekám 30 dnů, co bude dál.

    Reakce obchodu kancelarska-zidle.cz

    Ano,
    je možné, že v některých případech se stane, že zboží dorazí poškozené, a to buď vinou poškození při přepravě, či jinak.
    Samozřejmě vše je obratem se zákazníkem řešeno ve chvíli, kdy podá reklamaci.