Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • nespokojenost s dodaným produktem

    Židli jsem si vybrala na základě zkušenosti s podobným produktem, který využívám v práci a byla jsem s ním spokojená. Nově koupený produkt zdaleka neodpovídá kvalitě a komfortu kancelářské židle, kterou mám v práci a byla jsem tak velmi zklamaná.

    Reakce obchodu kancelarska-zidle.cz

    Uvedené hodnocení nás mrzí, bohužel si zákaznice sama jak uvádí vybrala produkt, který byl "podobný" nikoliv stejný jako ten, který má v práci.
    Její negativní hodnocení tedy více reflektuje její špatný výběr, než produkt samotný a kvalitu našich služeb.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dlouhá dodací dob - 1 měsíc

    Reakce obchodu kancelarska-zidle.cz

    Ano,
    dodací lhůta 1 měsíc odpovídá v tomto případě produktu, který si zákazník zvolil na zakázkovou výrobu. S uvedeným termínem dodání byl před objednáním obeznámen, proto nerozumíme uvedenému hodnocení.
    Samozřejmě si mohl z široké nabídky vybrat jakýkoliv jiný, který byl skladem.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží se tváři na e-shopu jako skladem a již čekám měsíc a nic
    Nikdo nekomunikuje, neznám termín dodání !!!!
    Nedoporučuji !!!!!!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod mi dvakrát poslal mail se žádosti ohodnotit spokojenost a na mé upozornění, že zboží vůbec nedoručil nereagoval.

    Reakce obchodu kancelarska-zidle.cz

    Ano,
    žádost o hodnocení však posílá srovnávač cen Heureka.cz, nikoliv my. A jelikož dotazník na hodnocení chodí automaticky po 10 dnech po provedení objednávky a zákazník měl zboží objednáno na zakázkovou výrobu s termínem dodání 3-4 týdny, tak samozřejmě hodnotit předem nemá smysl.
    O termínu dodání byl zákazník samozřejmě informován.

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Nepadne sedak k noze zidle. U jedne zidle pacicka na zvedani sedaku ulomena-plast.Museli je dat podložky aby byl sedak pevny s nohou. V dnešní době vrácení atd des bez. Vzdali jsme to. Pocitame ze rok nevydrzi.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Dlouhé dodací termíny
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Hodnoty zaškrtnuté v objednávce na internetu se nepromítnou do objednávky - v mém případě kolečka s gumou
    • Když jsem telefonicky reklamoval, nebyla ze strany obchodu projevena vůle to nějak řešit a jednoznačně tobylo dáváno za vinu mě, i když jsem si 100% jistý, co jsem v objednávce zaškrtnul.

    Reakce obchodu kancelarska-zidle.cz

    Je nám líto, že zákazník jednoznačně popírá fakt, jak objednávku provedl.

    Jedná věc je co si myslí a tvrdí, ale druhá věc je, co zkutečně provedl.
    Objednávku jsme vyřídili přesně dle jeho zadání, a to zasláním základních kobercových koleček, přesně, jak bylo uvedeno v objednávce.

    Ve všech potvrzeních, které mu byly ze systému zaslány je jednoznačně viditelné, že má objednány základní kolečka na koberce a nikoliv pogumované, které jsou určené pro tvrdé podlahové krytiny. Před samotným odesláním je vše ještě řešitelné i po chybně zadané objednávce, která se dá jednoduše upravit. Proto je vždy zasílána několikráte její rekapitulace.

    Bohužel z objednávky opravdu nepoznáme, co si někdo myslí, ale objednávka je zpracována přesně tak, jak byla zadána.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    mela jsem obiednane dve a došla jedna

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Místo objednané modro zelené barvy poslali modro šedou, místo prošití do V je prošita do S.
    Prostě co se neprodává tak Vám pošlou a čekají jestli se ozvete.

    Reakce obchodu kancelarska-zidle.cz

    Dobrý den,

    ano, daná situace opravdu nastala. Zjistili jsme, že při expedici zboží došlo opravdu k pochybení skladníka a u 2 zásilek došlo k přehození štítků, tedy k záměně zásilek. Jinému zákazníkovi jsme po avizaci obratem zboží vydodali správně.

    Bohužel tento zákazník nás telefonicky sice kontaktoval, ale již nám neumožnil celou situaci stejně tak jako u druhého zákazníka napravit. Což nás velice mrzí, jelikož celá operace nezabere více než 2 pracovní dny.

    Více nás mrzí osočování z údajné podvodné praktiky, což po 12 letech na trhu s tímto sortimentem opravdu nemáme zapotřebí. O čemž svědčí stovky spokojených klientů, kterým jsme dětskou židli FUXO již v minulosti dodali.

    Bc. David Nosek - jednatel společnosti

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • nedošli šrúby, po vyplnení reklamácie mi boli o 2 dni doručené, avšak nie všetky, ktoré sú potrebné, ale náhodné, čo sa im dostali pod ruku...
    • komunikácia katastrofa, telefón mi zodvihlo nejaké dámska mentálna atlétka

    Reakce obchodu kancelarska-zidle.cz

    Ano,

    v daném případě opravdu došlo k pochybení ze strany výrobce, nikoliv nás, kdy součástí zásilky byla nekompletní sada spojovacího materiálu, za což opravdu nemůžeme.

    Jak zákazník sám avizuje, během 2 dnů od podané reklamce mu byl obratem dodán kompetní spojovací materiál. Z našeho pohledu tedy vyřízeno opravdu rychle. Bohužel ani tak nebyl schopen křeslo složit, za což již nemůžeme.

    Jak je z reakce zákazníka a jeho stylu hodnocení patrné, jednoznačně se z jeho strany již při podávaní reklamace jednalo o velice sprosté, hrubé a urážlivé jednaní naší zákaznické podpory, která se pochopitelně i tak vždy snaží maximálně vyjít vstříc všem opodstatněným požadavkům, a toi přes všechny invektivy, které jsou na ní směřovány.

    Obecně se proti podobnému jednání ohrazujeme a v případě nevhodného jednání má zákaznická podpora souhlas vedení společnosti tel. hovor okamžitě ukončit, pokud není ihned ze strany zákazníka situace uklidněna a v případě emailové komunikace na ní nereagovat.

    Bc. David Nosek - jednatel společnosti

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • nedorazila cast soucasti
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Dlouhá doba dodání, potrhaný obal výrobku uvnitř krabice.

  • Nedoporučuje obchod

    hodnotit můžu až přijde zboží , měsín na dodání je moc

    Reakce obchodu kancelarska-zidle.cz

    Ano, samozřejmě hodnocení má smysl až po obdržení zboží.
    Nicméně dávat negativní hodnocení na termín dodání, když si zákazník zakoupí produkt na objednání s 4 týdenní dobou dodání a předem o tom ví a je o všem informován, nám smysl nedává.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zadna komunikace.
    • Podvodnici
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Na opěrkach se musejí převrat díry protože to nesedí se sedákem a opěradlem jinak se židle neslozi, neskutečný jak si může dnes prodejce tohleto dovolit

    Kdo chce kvalitní zidly ať se podívá radši někam jinam, tu rozhodně nebudou

    Reakce obchodu kancelarska-zidle.cz

    Bohužel schopnost složení židlí je individuální a né každý je natolik zručný, aby si na složení troufnul. Proto tuto možnost nabízíme u každého prouduktu, kdy je křeslo složeno proškoleným technikem a ihned otestováno.
    Zákazník si zvolil produkt, je kompletace je značně náročná, často i pro zručné lidi, někdy více či méně komplikovaná i dle návodu. Dalším problémem může být nedokonalost, nebo výrobní vada přímo na výrobku. Toto bohužel nejsme schopni ovlivnit.
    Jednoznačně však platí, že kompletaci nabízíme a ještě více to, že se při skládání křesel určitě nikdy nepoužívá a ani by neměla používat "vrtačka" pro úpravu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednal jsem si dva druhy zboží v celkové hodnotě cca 2200kč. Dopravní společnost mi doručila jeden v hodnotě cca 200kč a chtěla uhradit celkovou částku s tím, že druhý balíček dorazí v příštích dnech. Po telefonickém rozhovoru s dodavatelem zboží mi bylo řečeno, že každé zboží bylo zasláno z jiného skladu a tudíž je to takto provedeno. Já jsem, ale odmítl zaplatit celkovou částku za doručený balík v hodnotě 10% z celkové čásky. Paní mi slíbila, že to vyřeší, ale do dnešního dne se mi nikdo neozval a je to víc jak 14dní.

    Reakce obchodu kancelarska-zidle.cz

    Ano, tato situace opravdu nastala a bohužel v exponovaném období před vánoci se stává, že přepravce, je-li zásilka v několika balících může doručit některou z nich dříve a jinou např. následující pracovní den. Bohužel, je-li k zásilce vázána dobírková částka, je nutné jí uhradit, aby bylo cokoliv předáno. Samozřejmě obecně platí, že by měly být rozdělené balíky doručovány současně. Situace již byla se zákazníkem vyřešena k jeho plné spokojenosti.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    V sestavě chyběl jeden šroub M6 (ten delší)

    Reakce obchodu kancelarska-zidle.cz

    Děkujeme za hodnocení.
    Ano, může se stát pochybení u výrobce, který do zásilky nedá správnou sestavu spojovacího materiálu a tímto pochybí. Následně může něco chybět, samozřejmě vše obratem řešíme po informování nás okamžitým doposláním.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Objednávali jsme si židle včetně smontování. Ve firmě jsme po doručení sundali pouze obal z celé židle. Bohužel u 2 židlí ze 3 byl proříznutý potah, u jedné židle na sedáku, u druhé židle na opěrce hlavy. Jelikož jsme ve firmě židle rozbalovali pouze pomocí nůžek (nikoliv nožů) a byl jsem u celého rozbalování, jsem přesvědčen, že poškození nepochází od nás, navíc nůžkami takové poškození ani technicky není možné. U zmíněných 2 židlí je také povolen držák záhlavky (kýve se), u třetí židle je v pořádku. Martin Kosour, jednatel

    Reakce obchodu kancelarska-zidle.cz

    Tato recenze nás velice mrzí.
    Zákazník opravdu od nás obdržel 3 křesla, které byly dodány dle jeho požadavku ve složeném stavu.
    Zákazník nás bohužel o žádném případném problému po jejich obdržení a rozbalení neinformoval. Ihned by byla celá situace řešena k jeho plné spokojenosti.

    Všechny křesla jsou po jejich složení zkontrolovány technikem a vždy odchází ve 100% stavu, tak, aby byly pouze rozbaleny a mohlo ihned dojít k jejich užívání.

    Máme za to, že poškození tedy muselo reálně opravdu vzniknout při rozbalování - poškození čalounění látky je možné opravdu i běžnými nůžkami. Samozřejmě ale je i možné, že došlo k nedostatečné výstupní kontrole a problém vznikl již u nás při expedici.

    Budeme celou vzniklou situaci řešit i zpětně.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Skvělý obchod se židlemi.
    • Bohužel židli za 5 tisíc jsem dostal před týdnem, ale už se rozbila... zřejmě nekvalitní materiál, ale může se stát. Budu reklamovat.

    Reakce obchodu kancelarska-zidle.cz

    Vzniklá situace nás velice mrzí, v rámci běžného reklamačního režimu samozřejmě vše vyřídíme v co nejkratším možném termínu k plné spokojenosti zákazníka.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Trvalo celkem dlouho, než bylo zboží doručeno a nakonec byla ještě v čalounění dírka. Nereklamovala jsem, židli jsem potřebovala akutně, ale dost mne to sklamalo.

    Reakce obchodu kancelarska-zidle.cz

    Je nám líto, že se zákaznice neozvala, jistě by byla reklamace obratem vyřešena. Stejně tak jako zpoždění s doručením. Bohužel si vybrala produkt, který nebyl skladem a tím pádem byl termín doručení malinko delší. Nyní s blížícími se Vánočními svátky a celkové situaci na trhu vždy doporučujeme volit jako jistotu doručení skladové produkty.