Přihlásit se a přidat recenzi
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží zaplacené převodem nepřišlo a nekomunikují.

    Reakce obchodu KamPet-shop

    Dobrý den paní Šimková,
    pro nás naprosto nepochopitelná recenze, tato objednávka byla mega rychlá, zboží objednáno 1.5. s platbou předem a již 3.5.2018 bylo odesláno! Co se týče komunikace, jen v administraci eshopu máme 7emailů které Vám byly odeslány, dalších několik bylo odesláno z emailových schránek, bohužel od Vás jediný email.
    Přesto děkujeme za hodnocení, hezké tvoření s naším materiálem!
    kolektiv KamPet-shop.cz

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • spolehlivost a dobré zboží
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Vše přišlo podle objednávky,rychle a v pořádku.Děkuji!

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Rychlé dodání
  • Doporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Barva koženky na fotce neodpovídá skutečnosti. Nakoupila jsem podruhé a ani jednou to nebylo ono.

    Reakce obchodu KamPet-shop

    Dobrý den,
    u koženky či jiných látek doporučujeme objednat vzorník nebo kousky vzorků, protože obrazovky opravdu zkreslují a také každá šarže výrobce může mít malinko jiný odstín.
    Děkujeme za recenzi
    kolektiv KamPet-shop.cz

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • rychlé vyřízení objednávky, úplná spokojenost
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Vše Ok. Rychlé, bezproblémové dodání.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Velký výběr zboží
    • Pomalý
    • Zastaralý

    O fakturu pro platbu zboží jsem se musel málem doprošovat, potom jí osobně kontrolovat (obchod přenáší tolik zodpovědnosti na zákazníka, kolik jen může) a nakonec jsem měl ještě být rád, že zboží do 6 dnů dorazilo. Ne, děkuji.

    Reakce obchodu KamPet-shop

    Vážený pane Grohu,
    dovolte mi itinerář Vaší objednávky:
    4.3. jste si objednal - v neděli opravdu fakturu nevystavíme
    5.3. v 09:12:33hod zaslání 1. faktury
    6.3. v 21:07:07hod na Vaši žádost zaslání 2. faktury
    8.3. v 01:45:47hod Vám byl odeslán email s potvrzení došlé platby
    8.3. v 13:57:12hod Vám byl odeslán další email s číslem balíčku.
    Vaše objednávka tedy byla odeslána ===>>>>> krásný 4 den po objednání a to i přestože se jednalo o platbu předem.

    Jsem ráda, že mí kolegové to takto rychle stihli. I když upřímně někdy mám pocit, že v dnešní uspěchané době snaha, píle a rychlost nestačí, lidé raději haní než chválí, a když haní tak nejraději anonymně, jak se říká "papír to snese" :).
    Děkujeme za recenzi, přejeme Vám hodně úspěchů!

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • přehledná nabídka, perfektní kvalita výrobku, rychlé doručení zboží

    Reakce obchodu KamPet-shop

    Děkujeme za recenzi, švadlenky se tetelí blahem za chválu. Mějte krásné dny!

  • Doporučuje obchod

    80 %

    Pohodlny nakup z domu

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Vše proběhlo na jedničku, doporučuji.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Tento obchod NEDOPORUČUJI , již u první objednvky byl problém a u této druhé naprostá katastrofa

    Reakce obchodu KamPet-shop

    Vážená paní Sibřinová,
    Vaše hodnocení je opravdu zarážející. Itinerář Vaší objednávky:
    13.12.zboží objednáno
    13.12. jste byla informována o datu vyřízení vánoční objednávky
    15.12. (pátek) byla objednávka odeslána.
    18.12. tj. hned v pondělí dopoledne jste balík převzala - což v době vánočních objednávek je krásný termín doručení. Nikdy více jste v našem objednávku neučinila, opravdu nevíme, proč uvádíte nepravdy.
    Přesto děkujeme za hodnocení.

  • 10 %

    • --
    • Velice špatná, téměř nulová komunikace.

    2. týden se pokouším vykomunikovat dva dotazy: 1) zda lze samostatně doplnit polystyrenové kuličky do jejich sedáku. 2) kolik kuliček bych si měl podle jejich zkušeností objednat pro doplnění sedacího vaku.

    Na 1. dotaz, zadaný 21.1. do webového formuláře na jejich stránkách neodpověděli vůbec. Následovala mailová urgence 25.1. na adresu [email protected] (zákaznický servis). Na tu odpověděli, že dotaz čtou poprvé a odpověděli mi pouze na 1. dotaz. Ten samý den jsem na mail odpověděl, že jim zřejmě nefunguje přeposílání dotazů z webových stránek a požádal jsem je o odpověď na 2. dotaz, protože jsem chtěl provést internetovou objednávku. Od té doby nastal radiový klid.

    Po několika dnech jsem se opakovaně snažil dovolat do prodejny na tel. čísla, která mají uvedena na stránkách.
    Pevná linka 596 421 016 hlásí, že číslo neexistuje.
    Na mobile 420 773 288 738 to nikdo nebere.
    Na opakovaný e-mailový dotaz s žádostí o kontakt již druhý den nikdo nereaguje.

    Chápu, že i obchodníci si někdy berou dovolenou, ale s takto ošetřeným kontakty by podle mne obchod v dnešní době neměl fungovat.

    Rozhodl jsem se v tomto obchodě už nic nenakupovat a našel jsem si jiného dodavatele.

  • Recenze byla smazána z důvodu opakovaného hodnocení jedním uživatelem.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 měsíc

    Komunikace téměř na nule :-(

    Reakce obchodu KamPet-shop

    Vážená paní Čéšková, pokud 12 emailů a zpráv s Vámi je komunikace téměř na nule, pak nevíme, co víc pro Vás udělat :(
    Děkujeme za hodnocení.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Obchod má velmi pěkné věci,za sluš

    Obchod fajn,dopravce Geis už bohužel nemohu doporučit.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Uz jsem psala nekolik emailu a stale cekam az mi odepisi! Ja tu latku potrebuju ale uplne me ignoruji!

    Reakce obchodu KamPet-shop

    Dobrý den,
    nerozumíme Vaší recenzi, itinerář Vaší objednávky:
    4.12.2017 přijata objednávka
    4.12.2017 23:07hod (!!) - odeslána faktura na Váš email - z důvodu vánočních objednávek máme noční směny!
    ..... 20.12.2017 teprve jste zaplatila fakturu!!
    Tudíž opravdu Vás neignorujeme, fakturu jste evidentně obdržela, protože jste ji po 14ti dnech uhradila :(
    Děkujeme za hodnocení!
    pracovníci www.kampet-shop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • rychlé dodání
    • možnost objednávat jen po celých metrech
    • nikde na webu není telefonní kontakt, kde by se mohl člověk domluvit prodejcem

    na základě domluvy s paní manažerkou mi bylo řečeno, že když potřebuji 1,5 metru koženky, ať objednám 1 m a do poznámky napíšu množství, které potřebuji. Bohužel mi přišel pouze 1 metr. Na můj dotaz, jak získat potřebné množství, když poznámky při expedici nečtou mi paní odpověděla, že zjistí podrobnosti a tím to skončilo. Pak už se neozvala.

    Reakce obchodu KamPet-shop

    Dobrý den,
    omlouváme se, ale při fakturaci jsme si Vašeho požadavku o navýšení metráže nevšimli. Nabízeli jsme Vám dopravu zdarma na navýšený půl metr, ale již jste se neozvala.
    Děkujeme za hodnocení.

  • 10 %

    • ROZHODNĚ NIC NEOBJEDNÁVAT !!!! Po zaplacení fa ,mimochodem přišla až po týdnu,se nic neděje.Veškerá komunikace není možná, na e-mail neodepisují,telefon jednatelky nikdo nezvedne a telefon pana Zlámala, odpovídá neexistujícím číslem.Tohle jim nemůže procházet !!!!
    • Po přečtení ostatních záporných recenzí,připravuji hromadnou žalobu a podáváme trestní oznámení na tuto slavnou firmu Kampet.s.r.o.
    • Až bude žaloba připravena,uvedu své tel.číslo zde na těchto stránkách a budeme rádi, pokud se připojíte.

    Přes e-shopy nakupuji již dlouho,ale takové pohrdání zákazníkem ....to se opravdu nevidí často !!!!

    Reakce obchodu KamPet-shop

    Dobrý den,
    pokud byste byl náš zákazník, nehodnotil byste jako ANONYM, protože každý kdo učiní objednávku v našem eshopu - bez výjimky - obdrží dotazník.

    Vaše hodnocení je předpokládáme nekalou soutěží, kdy hodnotíte eshop neoprávněně a záměrně škodíte na úkor jiných prodejců. I toto je boj konkurence.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Strašná komunikace, vše dlouho trvá, neochota

    Reakce obchodu KamPet-shop

    Vážený pane Székely,

    velmi nás mrzí Vaše hodnocení. nevíme, co si myslet o Vašem vyjádření - obdržel jste od nás 6 emailů, po každém kroku zpracování objednávky jste obdržel email, potažmo sms.

    Zboží jsme odeslali druhý den po přijetí platby a to i přesto, že zboží nebylo skladem a museli jsme je vyrábět.
    Kdybyste si zadal platbu na dobírku, poslali bychom druhý den. Bohužel toto je jeden z nejčastějších nedorozumění. Zákazník si vybere platbu předem, přestože na zboží spěchá. Přitom v pokynech je zcela srozumitelně o tomto napsáno. Zákazník toto ví předem, před odesláním objednávky, tudíž se způsobem vyřízení objednávky souhlasí.