Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • posielali mi iný produkt

    0bjednaný tovar mi prišiel ale, ale iný tip ako som si objednal. Neviem prečo asi aby niečo predali.

    Reakce obchodu KAMERAK.cz

    Vážený zákazníku, velice nás mrzí jestli jste obdržel jiné zboží, než jste si objednal. I tato situace může nastat v předvánočním shonu. Vždy lze řešit reklamací - zpětnou zásilkou na naše náklady, nebo odstoupením od smlouvy do 30.dní od nákupu. Žádnou z možností jste dle našich záznamů nevyužil, ani nás nekontaktoval. Jistě bychom našli řešení. Na spokojenosti našich zákazníků nám záleží.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    nedodáno co jsem objednal

    Reakce obchodu KAMERAK.cz

    Dobrý den,
    velice nás mrzí Vaše nespokojenost. Nedodané zboží Popisovač PNEU bílý v ceně 48,- jsme Vám doposlali. Věříme tedy, že chyba byla napravena. Za způsobené komplikace se velice omlouváme.

  • Zásilka přišla neúplná.

    Reakce obchodu KAMERAK.cz

    Dobrý den,
    velice nás mrzí, jestli se stala chyba při zpracování Vaší objednávky. Pokud nás kontaktujete obratem vše napravíme a dopošleme. Pokoušeli jsme se Vás neúspěšně telefonicky kontaktovat pro vyřešení problému.

    • Zatím pouze mírný pokus o komunikaci