Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Dobrý den,

    Také jsem zvažoval nákup v tomto obchodě vzhledem k tomu, že má výdejní místo ve stejném městě. Chtěl jsem tedy zavolat protože u zboží píší, že je na centralním skladě, z čehož mi není jasné, jestli je to tedy přímo na prodejně nebo někde mimo a stejně bych musel čekat.

    Je trochu zaražející, že obchod nemá ani kontaktní tel. číslo. (žijeme v roce 2024 proboha, jediné vysvětlení je, že si nepřejí být rušeni zákazníky tak je odkažou na email a hotovo. Pokud chcete napsat na chat tak to po Vás striktně vyžaduje email ((asi pro zasílání nevyžádaných nabídek)), s obchodem se tedy nezávazně spojit nelze, což je vnímáno jako obrovské mínus.

    Stačilo tedy zavolat...Dobrý den máte zboží na prodejně...ano?...výborně hned si přijedu.
    Společnost má zjevně ale zákazníku tolik, že s nimi nepotřebuje komunikat přímo, z čehož je jasné, že i ve smolném případě řešení nějaké reklamace to je určitě zdlouhavý proces. (kdy musíte napsat email, poté čekat kdo ví jak dlouho na odpověď atd....) Pokud odpověď nepříjde tak co? Nedovoláte se nikam... :D

    Také pracuji v obchodnictví a nemít kontaktní linku je trystní. (sám vím kolik lidí ji využije a vyřeší zaležitost či dotaz přímo, místo čekání na email)

    Rozhodl jsem se tedy využít služby konkurence i přes to, že tedy budu muset pár dní čekat na dopravu ale když potřebuji tak se dovolám a vyřeším.

    Rozhodně tedy nechci nikoho odrazovat od nákupu, pouze vyjadřuji svůj názor, že pokud obchod nestojí o přimou komunikaci se mnou jako zákazníkem, pak ani já nemám zájem o nákup.

  • Vzhledem k tomu, že nemůžu napsat recenzi - silně nedoporučuji, objednal jsem nové zboží, přišlo zjevně rozbalené a použité. A jak tak pročítám, nejsem jediný. K24 nebo Bazos.cz? Na Bazosi aspoň víte, že kupujete použité věci, ale za nižší cenu.

  • Obchod u poslední objednávky totálně selhal. Po objednání mi po třech dnech přišel email, že jeden z produktů vlastně nemají a nemohou ho doručit. Následné doručení zbylé objednávky trvalo přes půl měsíce. Opravdu nedoporučuji.

  • Zakoupený ČESKÝ výrobek od firmy ETA nelze osobně reklamovat v autorizovaném servisu ETA - nesmí tam zboží od tohoto eshopu brát. Důvod - "Důvodem je, že zboží pochází z EU distribuce. České zastoupení ETA Vám námi prodaný výrobek do reklamace převzít nemůže. Reklamace je nutno uplatnit u prodejce a ten řeší reklamaci s dodavatelem a ten poté s autorizovaným servisem dané značky".
    To je na hlavu, takže já teď budu zakoupené zboží balit a posílat z Prahy do Ostravy místo toho abych ho vyreklamovala přímo v Praze v autorizovaném servisu.
    A dovolat se tam? Ano náhodou! Můžete čekat třeba hodinu na spojení a nedočkáte se.
    Jedna zkušenost s tímto obchodem mi stačila.

  • Nulová komunikace, neexistující tel.číslo
    S obchodem již 5 měsíců řeším reklamaci zboží a následné odstoupení od smlouvy. Pánové podepsaní pod servisem *editováno* nekomunikují jinak než zasláním reklamačního protokolu poštou. Emailem ani telefonem se se mnou nikdo nebaví, telefonní číslo nemá společnost ani zveřejněné na webových stránkách. Obchod porušuje zákonné lhůty pro vyřízení reklamací, nekomunikuje. O průběhu reklamace obchod nekomunikuje . Rozhodnutí zákazníka obchod ignoruje.
    Rozhodně tedy tento obchod nemohu doporučit k nákupu, naopak bych řekl, vyhněte se mu obloukem. Mělo by Vás odradit, že na webu nenaleznete jediné jméno odpovědné osoby a dle obchodního rejstříku je *editováno* bytem v Polsku.
    EDIT: tel.číslo dohledáno ostatními poškozenými: +420 591 141 141

  • Tady bych zdvižené prsty , v podmínkách mají následující : Kupní smlouva
    Je-li kupujícím spotřebitel, návrhem k uzavření kupní smlouvy (nabídkou) je umístění nabízeného zboží
    dodavatelem na stránky, kupní smlouva vzniká odesláním objednávky kupujícím–spotřebitelem a přijetím
    objednávky dodavatelem. Toto přijetí dodavatel neprodleně potvrdí kupujícímu informativním e-mailem na zadaný
    e-mail, na vznik smlouvy však toto potvrzení nemá vliv. Vzniklou smlouvu (včetně dohodnuté ceny) lze měnit
    nebo rušit pouze na základě dohody stran nebo na základě zákonných důvodů.
    Před zasláním objednávky prodávajícímu je kupujícímu umožněno zkontrolovat a měnit údaje, které do
    objednávky kupující vložil, a to i s ohledem na možnost kupujícího zjišťovat a opravovat chyby vzniklé při
    zadávání dat do objednávky. Objednávku odešle kupující prodávajícímu kliknutím na tlačítko „Objednat“.

    Pofidérní polsko česká společnost... Nebrat

  • Chtěl jsem koupit Oculus Quest, dnes už měl přijít poštou, nic se nedělo, tak jsem si napsal na chat - kde velice zodpovědný pán napsal, že budou odesílat až zítra, tak jsem se zeptal, co podmínky - kde slibovali jiný čas, omluvil se a když jsem trval na tom, že to mají vyřešit. Dozvěděl jsem se že omluvu jsem dostal a že buď zítra odesílají nebo mám STORNOVAT.

    A tak to je něco na mě! :-D Co myslíte? STORNOVAL JSEM - staré dobré americké S terorismem se nevyjednává!

    1) Je Vám jasné klienti, že když něco udělají špatně - tady nepošlou v termínu - že by měli volat oni Vám a domlouvat se? Slušně a rozumně. Což jinde dělají, takové Pekro to udělá, dokonce mě volali i z Mall a Alza
    2) Arogantní chování - ber nebo zmiz
    3) Proklientský support si představuji jinak - asi jsem rozmazlený rohlíkem :)

    Samozřejmě pán na chatu, nemá email tak jsem si o potvrzení o stornu musel napsat na jiný email, kde mi zase odepsal jistý pán Voltěch - asi Vojtěch, a ten mě potvrdil storno a nic závadného neshledal a dostal jsem vztyčený prst o tom, že moje poznámky o demotivaci a protiklientskému postoji jsou nevhodné.

    No což už - zkušenost špatná a za sebe nedoporučuji.

    • Mám naprosto shodnou zkušenost. U vybraného dílu mají hrdý nápis "Expedice do 48 hodin". Tak tedy objednám a čekám. Potvrzení objednávky mám. Po 72 hodinách píšu email, že kde tedy mám vyexpedovanou objednávku. Od K24 v podstatě shodný postup. Slušná, leč arogantní odpověď bez omluvy, s odůvodněním logistickým problémem. Čili, i pro mě platí uvedené tři body. Ačkoliv zatím nestornuji. Díl akutně potřebuji k opravě zařízení. A tak se musím sklonit před ostravským buranstvím a pokorně a trpělivě čekat kdy že se milostpáni uráčí.
      No co už, ten Covid se prostě napasuje na všechno.

  • Obchod nikomu nedoporučuji, jednání je hrozné. Koupil jsem si zde laptop kterému po týdnu přestal fungovat display. Měsíc jsem čekal na to než mi napíšou že nemají náhradní díly, další týden jsem čekal na vrácení peněz. Koupil jsem si telefon, který jsem teď poslal po 3 na reklamaci prvně přestal fungovat foťák a celý telefon měl problémy se softwarem, nešly zvedat hovry atd. Po druhé přestal fungovat foťák a tak jsem si řekl, to nevadí to zvládnu no a za týden přestal fungovat display, k tomu zamlžený obraz na selfie kameře. Potřetí zase přestal fungovat display. Došla mi trpělivost tak jsem ho znovu poslal na reklamaci a zažádal o vrácení peněz, pak koupil si jinnde jiný telefon. Teď mi neustále odpovídají na mé prosby o vrácení peněz tím že to musí být až 3 stejná vada nebo 4 různé, ale pardon snad když někomu prodám něco co evidentně neunguje, tak nebudu takový škrt a spíš si zpravím reputaci než se dohadovat. Po 30 dnech v reklamaci se mi neozvali a tak chci odstoupit od kupní smlouvy a oni napíšou že jim mám poslat originální nabíječku. Tu jsem ztratil a tak nevím co bude dál.

    Podtrženo sečteno, nekvalitní produkty z polska, neochota vyhovět zákazníkům, nejde se dovolat.

    Prosím nic si tam nekupujte, jen ať to zbankrotuje!!!!!

  • Tento obchod nedoporučuji nikdy a nikomu !!!, zakoupila jsem kávovar přišel rozbitý měla jsem jako dárek, tak jsem ho koupila dříve a nestihla 14 denní vrácení.
    Při reklamaci se nikomu nedovoláte a na chatu jen samá arogance jak nemáte na nic právo,
    když se mi vrátil z reklamace vyjádření bylo v polštině.
    v krabici která byla celá potrhaná a oblepená páskou ,a ještě mi tvrdili že v této jsem jim to poslala.

    • Přesně! Jsou to evidentně zmetci, protože přes úvěrovou Home Credit nelze nic nakoupit, okamžitě chtějí nastavovat limity pro jejich úvěry. A komunikace s obchodem je, že ochotně pošlou co máte zaplatit, ale něco řešit se zákazníkem ani náhodou. Hned napíšou, že stornují objednávku.

  • V K24.cz jsem zakoupila tyčový vysavač za necelých 9 000 Kč. V záruční době se mi při běžném úklidu rozpadl. Neuvěřitelné. Doslova se rozlomil. S firmou telefonicky komunikovat nelze. Poslat tak velké zboží do Ostravy znamenalo vydat dalších 350 Kč. Vzápětí přišlo zamítnutí reklamace s tím, že jde o mechanické poškození výrobku.
    Varuji před nákupy u této firmy.

  • Na podzim jsem si u K24 international objednala fotoaparát kodak AZA 252.Protože byl vadný, K 24 mi jej bez problému vyměnil, a protože jsem jim oznámila, že i s novým exemplářem nejsem moc spokojená, protože stejný problém se v poněkud menší míře vyskytuje i u něj, sami mi nabídli vrácení peněz. Za
    mne tedy s obchodem maximální spokojenost, což bohužel neplatí o foťáku.
    Irina O.

  • V tomto obchodě jsem koupil dceři triatlonové hodinky, při plavání se sekly a už nenaskočily.
    Prodejce reklamaci zamítl, že k poškození došlo následkem vniknutí vody dovnitř hodinek, těžko uvěřit :-).
    Bude tedy řešeno přes čojku a případně i soudně, tento obchod vřele nedoporučuji.
    PD

  • Přišlo mi nekompletní zboží, není možnost telefonního kontaktu a na maily nikdo nereaguje. Rozhodne nedoporučuji!

  • Dobrý den.
    Ve středu 22.1.2020 jsem objednal robot Eta gratus Kuliner. Dnes přišel v perfektním stavu. Vše je plně funkční a proto za rychlost a kvalitu vřele doporučuji.

  • Dobrý den všem potencionálním zákazníkům tohoto obchodu.

    Před Vánocemi 2019 jsem zde zakoupil za 12000,-Kč dron, který v pořádku přišel, ale bohužel byla nefunkční aplikace pro android a ta největší část zábavy, pro který jsem ho kupoval, tak nebyla k dispozici. Navíc, balení neobsahovalo ani český manuál, který má už řadu let každý prodávající za povinnost poskytnout, takže s počátku byl i problém s ovládáním dronu. Napsal jsem tedy do obchodu a po několika vyměněných emailech s obchodníkem, který se alespoň snažil, mě odkázal na jejich servis. Servisní oddělení K24 se s tím vůbec nemazalo, takže ani po měsíci od nich nemám ani vyjádření k nefunkční aplikaci a už vůbec ne český manuál a to jsem to několikrát urgoval. Přitom, nebyl jsem jediný, ale jeden z desítek podobně postižených zákazníků, ovšem, servisákům z K24 je to šumák. Proč se starat o zákazníka.

    V pořádku, pomohl jsme si nakonec sám a příště zboží raději zakoupím na Alze, která má stejné ceny a jejich podpora funguje podstatně lépe.

  • Dne 6.12.2019 jsem učinil objednávku teflonové pánve, zásilka byla dodána dne 10.12.2019.
    Téhož dne večer po rozbalení zásilky bylo zjištěno, že pánev je mechanicky poškozená.
    Ihned dne byla sepsána reklamace a následujícího dne byla zásilka odeslána přepravní službou PPL k reklamaci.
    Součástí odeslané reklamace byla i fotodokumentace. Z této je zřejmé, že obal zásilky (kartonová krabice o rozměrech cca 42x30x50cm) není poškozen a nedošlo tedy k poškození při přepravě.
    Následně byla reklamace firmou K24 zamítnuta. Jako důvod je uvedeno " Výrobek je mechanicky poškozen - prohlý/promáčknutý okraj pánve. Na takováto poškození se záruka nevztahuje. Z tohoto důvodu se reklamace zamítá. Poškozenou zásilku je potřeba ohlásit neprodleně po doručení/otevření.
    Takže shrnuto, zásilka doručena 10.12.2019, reklamována 11.12..2019 a důvodem zamítnutí reklamace je, že "Poškozenou zásilku je potřeba ohlásit neprodleně po doručení/otevření "
    Telefonicky se do firmy dovolat nedá, nikdo telefon nezvedá, na jejich chatu jsem byl odkázán na řešení s dopravcem a následně byl chat ze strany K24 ukončen.
    Nákup u této firmy rozhodně nedoporučuji

    • Go to ČOI :-)

  • Prodali nám výrobek který není z EU. Tudíž se případné reklamace dějí pouze přes tento obchod! A následná arogantní komunikace pouze přes chat! Telefon nikdy, nikdo nezvedne a pokaždé 15minut na systému kde čekáte, poté ukončí hovor!
    Výsměch ze strany prodejce k zákazníkovi, že jsme si nenastudovali jejich podmínky....
    Vítejte v LiveChat
    Chat s Jakub
    Jakub
    Support Agent
    Jméno:

    E-mail:
    Máte dotaz ke konkrétní objednávce? Zadejte číslo objednávky:
    796330/2019
    Zobrazit více
    Jakub 14:04
    Dobrý den, jak Vám mohu pomoci?
    Já14:05
    Dobrý den,
    máme problém s uznáním 5leté záruky na myčku kterou jsme od vás zakoupili!
    Naschvál jsme vybrali tento model kvůli 5 leté záruce.
    A výrobce nám odpověděl že je z jiného trhu...:
    Vážený zákazníku,
    při zpracování Vaší registrace 5 let záruky na spotřebič Beko DSN 28430 X s výrobním číslem 1980239409 provedené na jméno Já jsme zjistili následující problém(y):
    Registrovaný spotřebič Váš prodejce nezakoupil od společnosti Beko S.A., org.sl., která je jediným oficiálním zastoupením značky Beko pro Českou republiku. Spotřebič je původem z jiné země EU. Naše společnost zabezpečuje servis a záruku v ČR pouze a výhradně na námi dovezené spotřebiče.
    Omlouváme se, ale v takovém případě nemůžeme prodlouženou záruku na Váš spotřebič poskytnout.
    Děkujeme za pochopení.
    S pozdravem
    Jaroslava Mészárosová
    Zákaznické centrum Beko
    [email protected]

    Tudíž asi budeme výrobek vracet....
    Jakub 14:08
    Ano, to je pravda, námi nabízené zboží NEpochází z EU distribuce a nevztahují se na ně jakékoli marketingové akce výrobců. Veškeré záruční reklamace je nutno řešit přímo přes nás. Všechny tyto informace jste odsouhlasil prostřednictvím obchodních podmínek.
    Já 14:08
    Nebo nám můžete nějak pomoci?

    Aha! To jsou ty podprahové informace co nikdo nečte co?!
    TO JSTE OPRAVDU VELICE NESERIOZNÍ ESHOP!
    Jakub 14:09
    O čem to mluvíte? Před vytvořením závazné objednávky musíte obchodní podmínky odsouhlasit. To, že jste tak neučinil, bohužel neovlivníme.
    Já 14:09
    :-)
    TO JE PERFEKTNÍ SE TAKTO KRÝT!
    Jakub 14:10
    To je naprosto standardní postup.
    Já14:10
    ŠKODA ŽE VÁŠ TELEFON NIKDO NEBERE!
    Jakub 14:10
    No vidíte, i tak jste si dokázal poradit :-)
    Já 14:10
    A když bude nedej bože do budoucna reklamace řešit to tedy budem jak??
    Jakub 14:10
    https://www.k24.cz/informace/pruvodce-reklamaci/
    Já 14:10
    NA VTIP Z VAŠÍ STRANY OPRAVDU NENÍ PROSTOR!
    Jakub 14:11
    Děkuji za informaci :-)
    Já 14:11
    ?
    Jakub 14:11
    ?
    Já 14:11
    VY SE MĚ VLASTNĚ VYSMÍVÁTE A JEŠTĚ SE TÍM BAVÍTE??!
    Jakub 14:11
    Když myslíte

    Mohu pro Vás ještě něco udělat?
    Já14:12
    Takže standardní Beko servis nespadá na tuto myčku?
    Jakub 14:13
    Veškeré záruční reklamace řešíte přímo přes nás, zboží je pak servisováno autorizovaným servisem v zahraničí.
    Já 14:14
    Bože od vás už opravdu nikdy nic!
    Jakub 14:14
    Děkuji za informaci.
    Já14:15
    To jako když se nám nedej bože poláme tak poslat k vám a poté vy pošlete mimo?
    Jakub 14:15
    Ano.
    Já 14:16
    No nastudujeme jak vrátit spotřebič a pořídíme od normálního prodejce!
    Děkuji
    Jakub 14:16
    Dobře, nemáte zač.
    Já14:16
    To opravdu NE!
    Jakub 14:16
    :-)
    Já 14:16
    Jste normálně drzý...
    Jakub 14:17
    Když myslíte
    Já14:17
    To mluví za vše..
    No a navíc po 15 minutách na vaší nefunkční lince opět hovor ukončen...
    Přečteno
    Jakub 14:19
    Děkuji za informaci, veškeré informace jste však dostal zde.
    Já 14:19
    Opravdu seriozní obchod... :-(
    Doručeno
    Powered by LiveChat

    • Omlouvám se e-shopu za moje doslovné "dopsání velkého NE" viz. níže :
      -Informace o tom, že prodáváme zboží, které nepochází z EU, je pouze z Vaší hlavy. To, že připíšete slova ke zprávě zaslané v 14:08 na "námi nabízené zboží NEpochází z EU distribuce", ačkoli v originálním textu je pravý opak, nám nepřijde v pořádku :-).

      A mě nepřijde v pořádku tahat podvedeného zákazníka dále za nos:
      -A SLUŠNÉ BY BYLO UVÉST U VÝROBKU ŽE NEPATŘÍ POD ČESKOU DISTRIBUCI A NESPADÁ POD NORMÁLNÍ ZÁRUČNÍ PODMÍNKY....
      A ne někde ve skrytých podmínkách....!
      Bože!
      O čem se vlastně bavíme?!! Ať je či není z EU!

  • Reklamace, neoprávněné odmítnutí na základě nesmyslů. Bez reakce. Neodborná manipulace s reklamovaným zbožím. Jsou levní, ale tam jejich plusy končí.

    • Dobrý den, co takto se spojit všichni nespokojení zákazníci a podat na ČOI?

    • Myslím si, že se ani spojovat nemusíme. Podnět na ČOI jsem již dnes podal. Takže podávejte podněty i ostatní. Čím víc nás bude, tím dříve dojde (možná) k nějaké nápravě.

  • Zboží přišlo rozbalené a použité. Nelze se dovolat nebo jinak kontaktovat. Na svých stárnkách nemají ani telefoní číslo pro kontakt - bylo nunté ho sehnat jinde ( https://rejstrik-firem.kurzy.cz/27851559/k24-international-sro/ ). Při pokusech o LiveChat se zobrazuje: "Naši agenti jsou momentálně nedostupní". Při telefonování se ozývá jen "Naši operátoři jsou momentálně vytížení. Jestli nějací operátoři nebo agenti existují, je velice sporné. Mluvil s nimi někdy někdo? Obchod nedoporučuji.

    • Odpověděli na email. Nabídnuta a zaplacena kompenzace ve výši zhruba tři a půl procenta ceny zboží.

  • Něco příšerného -
    žádná reakce na vrácené zboží, telefonem se nelze dovolat na e- mail nereagují.
    NIC NA K24 NEKUPOVAT !!!!!!!!!!!!!!!!!! ANI SI O NĚ BOTY OTŘÍT NEMÁ CENU. Že jim to stojí za pár stovek . Něco jako šmejdi ....