• Nedoporučuje obchod

    30 %

    Objednal jsem si hodinky co byly "skladem" a po dvou dnech mi přišla hláška, že je nemaí a budou je mít za dva měsíce.

    Reakce obchodu k-hodinky.cz

    Dobrý den, vážený pane,
    v předvánočním čase Vaší objednávky, kterou jste provedl 11. 12. 2013 v 19:39, Vámi objednané zboží již nebylo skladem 5 hodin a bylo ve stavu "na dotaz" od 11. 12. 2013, 14:35, kdy jsme vykryli předcházející objednávku s daným produktem.
    Informovali jsme Vás bez prodlení druhý den, kdy jsme od dodavatele získali informaci, že daný produkt není možné do Vánoc dodat, a zároveň Vám nabídli alternativy.
    Na náš e-mail s nabídnutými alternativami jste již bohužel nereagoval, a proto byla Vaše objednávka automaticky zrušena.

    V případě Vašeho dotazu jsme Vám k dispozici, tým k-hodinky.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nemáté dané zboží naskladě

    Reakce obchodu k-hodinky.cz

    Zákazník si objednal starý model řemínku Casio (v 15:28), který byl zřetelně označen, že je "na dotaz".
    Až teprve po uskutečnění objednávky tohoto neskladového řemínku se nás dotázal na jeho dostupnost (v 15:32).
    Po zjištění dostupnosti u dodavatele jsme jej neprodleně informovali (v 15:44), že jsme pro něj řemínek objednali přímo u výrobce v zahraničí, že dodací doba bude tři až čtyři týdny a že ho o naskladnění budeme informovat, aby prozatím neposílal bezhotovostní platbu.
    Z naší strany jsme opět udělali maximum pro spokojenost zákazníka.

    Tým, k-hodinky.cz

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    • Nákup z pohodlí domova.
    • Na obrázku byly hodinky uvedeny jako dětské a ve skutečnosti mají velikost jako hodinky pro dospělé, takže dcera bude nosit na ručce "budík".

    Na internetu nakupuji občas a jen určité zboží. Některé druhy zboží je lépe vidět ve skutečnosti, nebo je vyzkoušet.

    Reakce obchodu k-hodinky.cz

    Vážená paní,
    děkujeme za Vaši reakci. Budete-li si přát, můžete hodinky zaslat v původním obalu, se záručním listem a nepoškozené, na adresu naší kamenné prodejny i po uplynutí zákonné lhůty pro vrácení - do 7.11.2011. Po jejich obdržení zašleme uhrazenou částku zpět na Váš bankovní účet, nevyberete-li si jiné hodinky z naší nabídky.
    V případě jakéhokoliv Vašeho dotazu se na nás můžete kdykoliv opět s důvěrou obrátit a budeme se těšit na Vaši příští návštěvu na stránkách našeho internetového obchodu www.k-hodinky.cz.

    S pozdravem a přáním pěkného dne, tým k-hodinky.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • To že mnou požadované zboží nebylo skladem by jsem dokázala tolerovat neboť sem na zboží nepospíchala,ale nakonec jsem jsem objednávku stornovala,neboť sem stejný výrobek zakoupila u konkurence o cca 200,- levněji a k tomu si narozdíl od Vás neúčtovali dopravu.A také jsme k nákupu obdrželi 2 dárky v podobě slevového kuponu na 5% k příštímu nákupu a stříbrný přívěšek.Tak myslím že není k tomu více co dodat.

    Je mi líto,ale doporučila by jsem jim vaší konkurenci.

    Reakce obchodu k-hodinky.cz

    Produkty, které jsou ve stavu "na dotaz", nemáme skladem, a ověřujeme jejich dostupnost u našich dodavatelů. Proto doporučujeme našim zákazníkům, aby se před uskutečněním objednávky informovali (telefonicky, e-mailem) na možnost dodání, přejí-li si zakoupit právě neskladový produkt.
    V případě objednávky neskladového produktu zákazníky informujeme obratem - nejpozději do druhého dne, aby nebyli v nejistotě, zda a kdy bude zboží dodáno, a nabídneme alternativní produkty - tak se stalo i v tomto případě.


  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • inzeruje zboží, o kterém už musí vědět, že není k dispozici (nebo by bylo vhodné, aby věděl)

    Reakce obchodu k-hodinky.cz

    Zákazník si objednal v povánočním období (27. prosince) zboží, které bylo zřetelně označeno, že není skladem (bylo ve stavu "na dotaz").
    Zákazník se před objednávkou zboží s tímto stavem dostupnosti neinformoval na možnost dodání e-mailem ani telefonicky.
    Naše reakce na objednávku obsahující i nabídku alternativních modelů hodinek k uspokojení přání zákazníka byla odeslána druhý den, 28. prosince odpoledne.
    Na žádost zákazníka byla objednávka stornována 29. prosince.

    Tým k-hodinky.cz