-
Nedoporučuje obchod
Objednal jsem si hodinky co byly "skladem" a po dvou dnech mi přišla hláška, že je nemaí a budou je mít za dva měsíce.
Reakce obchodu k-hodinky.cz
Dobrý den, vážený pane,
v předvánočním čase Vaší objednávky, kterou jste provedl 11. 12. 2013 v 19:39, Vámi objednané zboží již nebylo skladem 5 hodin a bylo ve stavu "na dotaz" od 11. 12. 2013, 14:35, kdy jsme vykryli předcházející objednávku s daným produktem.
Informovali jsme Vás bez prodlení druhý den, kdy jsme od dodavatele získali informaci, že daný produkt není možné do Vánoc dodat, a zároveň Vám nabídli alternativy.
Na náš e-mail s nabídnutými alternativami jste již bohužel nereagoval, a proto byla Vaše objednávka automaticky zrušena.
V případě Vašeho dotazu jsme Vám k dispozici, tým k-hodinky.cz -
Nedoporučuje obchod
- Nemáté dané zboží naskladě
Reakce obchodu k-hodinky.cz
Zákazník si objednal starý model řemínku Casio (v 15:28), který byl zřetelně označen, že je "na dotaz".
Až teprve po uskutečnění objednávky tohoto neskladového řemínku se nás dotázal na jeho dostupnost (v 15:32).
Po zjištění dostupnosti u dodavatele jsme jej neprodleně informovali (v 15:44), že jsme pro něj řemínek objednali přímo u výrobce v zahraničí, že dodací doba bude tři až čtyři týdny a že ho o naskladnění budeme informovat, aby prozatím neposílal bezhotovostní platbu.
Z naší strany jsme opět udělali maximum pro spokojenost zákazníka.
Tým, k-hodinky.cz -
Nedoporučuje obchod
- Nákup z pohodlí domova.
- Na obrázku byly hodinky uvedeny jako dětské a ve skutečnosti mají velikost jako hodinky pro dospělé, takže dcera bude nosit na ručce "budík".
Na internetu nakupuji občas a jen určité zboží. Některé druhy zboží je lépe vidět ve skutečnosti, nebo je vyzkoušet.
Reakce obchodu k-hodinky.cz
Vážená paní,
děkujeme za Vaši reakci. Budete-li si přát, můžete hodinky zaslat v původním obalu, se záručním listem a nepoškozené, na adresu naší kamenné prodejny i po uplynutí zákonné lhůty pro vrácení - do 7.11.2011. Po jejich obdržení zašleme uhrazenou částku zpět na Váš bankovní účet, nevyberete-li si jiné hodinky z naší nabídky.
V případě jakéhokoliv Vašeho dotazu se na nás můžete kdykoliv opět s důvěrou obrátit a budeme se těšit na Vaši příští návštěvu na stránkách našeho internetového obchodu www.k-hodinky.cz.
S pozdravem a přáním pěkného dne, tým k-hodinky.cz -
Nedoporučuje obchod
- To že mnou požadované zboží nebylo skladem by jsem dokázala tolerovat neboť sem na zboží nepospíchala,ale nakonec jsem jsem objednávku stornovala,neboť sem stejný výrobek zakoupila u konkurence o cca 200,- levněji a k tomu si narozdíl od Vás neúčtovali dopravu.A také jsme k nákupu obdrželi 2 dárky v podobě slevového kuponu na 5% k příštímu nákupu a stříbrný přívěšek.Tak myslím že není k tomu více co dodat.
Je mi líto,ale doporučila by jsem jim vaší konkurenci.
Reakce obchodu k-hodinky.cz
Produkty, které jsou ve stavu "na dotaz", nemáme skladem, a ověřujeme jejich dostupnost u našich dodavatelů. Proto doporučujeme našim zákazníkům, aby se před uskutečněním objednávky informovali (telefonicky, e-mailem) na možnost dodání, přejí-li si zakoupit právě neskladový produkt.
V případě objednávky neskladového produktu zákazníky informujeme obratem - nejpozději do druhého dne, aby nebyli v nejistotě, zda a kdy bude zboží dodáno, a nabídneme alternativní produkty - tak se stalo i v tomto případě. -
Nedoporučuje obchod
- inzeruje zboží, o kterém už musí vědět, že není k dispozici (nebo by bylo vhodné, aby věděl)
Reakce obchodu k-hodinky.cz
Zákazník si objednal v povánočním období (27. prosince) zboží, které bylo zřetelně označeno, že není skladem (bylo ve stavu "na dotaz").
Zákazník se před objednávkou zboží s tímto stavem dostupnosti neinformoval na možnost dodání e-mailem ani telefonicky.
Naše reakce na objednávku obsahující i nabídku alternativních modelů hodinek k uspokojení přání zákazníka byla odeslána druhý den, 28. prosince odpoledne.
Na žádost zákazníka byla objednávka stornována 29. prosince.
Tým k-hodinky.cz