Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Nevím, zda bych si znova zakoupil kolo přes internet. Složitá reklamace Qayronu bez rychlého řešení a jen přes email ani zavolají zákazníkovi. Musíte zaslat poštou + znovu rozkládat a balit.
    Kolo přišlo poškrábané, drhla brzda, nebyla správně seřízená přehazovačka.

    Reakce obchodu Joybike

    Dobrý den Ondřeji,
    moc ná mrzí, že jste s našimi služby nebyl spokojen, nicméně již od začátku jsme s Vámi byli v pravidelném kontaktu. Na kolo jsme Vám uplatňovali dodatečnou slevu a snažili se Vám vyjít co nejvíce vstříc. Na reklamaci jsme reagovali téměř okamžitě. Poškrábané kolo nás mrzí, a ačkoliv se jednalo o menší škrábanec domluvili jsme s Vámi na výměně kola za nové a to i s posláním do servisního centra Kolofix, kde Vám kolo sestavili a seřídili. Proces vrácení kola se snažíme neustále zlepšovat a vyvíjet, aby byl pro zákazníka co nejpohodlnější, k tomu může posloužit právě i servisní partner Kolofix, kterého jste odmítl. Kolo, které jste poslal zpět k nám, bohužel díky nedostatečnému zabalení, přišlo mnohem více odřené (nohy vidlice, řidítka) než tomu bylo původně ve Vašem případě. Celou situaci jsme se snažili vyřešit co možná nejlépe k Vaší spokojenosti. Věřím, že i přes tyto nedokonalosti budete z nového kola nadšen. V případě dalších dotazů nebo přání nás neváhejte kontaktovat.
    S přáním hezkého dne, za celý tým Joy.bike
    Michal. Z

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Rychlost dodání
    • Nekompletní dodávka

    Jsem nespokojen a současně i spokojený nad očekávání. Nesrozumitelné? Vysvětlím. Objednal jsem si blok motoru na elektrokolo. Přes všechna ujištění zaměstnanců firmy Bartabike Hradec Králové objednávka došla nekompletní. Chybějící díl reklamační oddělení obhajovalo různě (tisková chyba a že nelze můj problém aktuálně vyřešit ap.) Díl jsem tedy vrátil. Stejný díl jsem si objednal, podotýkám u totožné firmy Bartabike ale v Úpici, kde se velmi ochotně vyřešení mé záležitosti věnoval pan Jansa, který mi ověřil dostupnost dílu a druhý den jsem měl díl doma. Potvrzuje to v plné míře rčení, že když dva dělají totéž, nemusí být výsledek stejný. A tak nakonec má můj příběh šťastný konec, díky maximálnímu nasazení a velké ochotě pana Jansy a celému kolektivu fy Bartabike Úpice a BP Lumen tamtéž, kterým patří moje velké poděkování.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Zaslané zboží bylo znečištěné. Jednalo se o poslední kus, který byl vystaven na prodejně. Tato skutečnost ale při koupi nebyla známa. Zboží reklamuji.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nefunguje jim eshop vubec. Dvakrat zadana objednavka, neprisel ani potvrzovaci email, kdyz jsem jim psal, nikdo se tyden neozval a ted mi prisel mail, at ohodnotim nakup!!!!!????

    Reakce obchodu Joybike

    Dobrý den,
    eshop je vpořádku a plně funkční. Vaše objednávka je již 11 dní připravena k vyzvednutí na prodejně. Zkontrolujte si prosím spamovou složku ve Vašem emailu. Podle našich záznamů Vám byl odeslán potvrzovací email objednávky a poté další email oznamující možnost vyzvednutí zboží.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nespolehlivost, žádná komunikace, zboží nedorazilo bez vysvětlení!

    Reakce obchodu Joybike

    Po prověření jsme zjistili, že komunikace mezi naším obchodem a zákazníkem pouze směřovala na špatnou emailovou adresu a dořešili jsme celou situaci telefonicky. Za toto nedorozumění se omlouváme. Bartabike

    • snad mi dojde dřiv balik z Činy než z Hradce
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednal jsem si zboží s osobním odběrem na pobočce obchodu, ale zatím jsem nedostal žádnou odezvu z eshopu obchodu. I když cena objednávaného zboží se může zdát mizivá, já jsem zvyklý, že i při takhle "nízké" ceně(cca 60,-Kč) i nižší objednaného zboží u jiných eshopů, tak tam s tím problém nemají...
    • Dostal jsem jen na email informaci, že eshop přijal mojí objednávku a to je vše...
    • Komunikace obchodu, eshopu

    Nedoporučuji u tohoto eshopu objednávat zboží...

    Reakce obchodu Joybike

    Velice nás mrzí, že jste nebyl s nákupem spokojen. Informaci o možnosti odběru zboží odesíláme vždy emailem a sms zprávou na uvedené kontaktní údaje. Po několika dnech jsme se pokoušeli rovněž o telefonické spojení, bohužel se nám nepodařilo dovolat.

    V případě jakýchkoli požadavků nebo informací jsme zákazníkům vždy k dispozici na telefonu, emailu nebo v kamenném obchodě.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • katastrofa..
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Nedoporučuji!Trojúhelník do rámu je hodně pomačkaný a nejde to srovnat.