Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
Objednáno a nedodáno.
Reakce obchodu jmenovky.cz
Dobrý den, měli jsme firemní dovolenou, proto se mohla dodací lhůta u některých objednávek prodloužit. Omlouváme se za zdržení. Zboží jsme expedovali hned první den po návratu z dovolené, snad se na nás tedy nezlobíte :-)
-
Nedoporučuje obchod
zboží přišlo poškozené
Reakce obchodu jmenovky.cz
Dobrý den, mrzí nás, že Vám byla doručena poškozená zásilka. Naše firma je založena na kvalitě a rychlosti expedice zásilek, aby byl zákazník s našimi službami spokojený. Pokud došlo z jakéhokoliv důvodu k poškození, obratem bychom tuto situaci vyřešili zasláním nového produktu a reklamaci poškozené zásilky bychom řešili přímo s dopravcem (mimo Vás). Tato informace se k nám bohužel nedostala (stačí zavolat či zaslat e-mail).
Je nám líto, že jsme se tuto informaci dozvěděli až na základě Vašeho hodnocení na Heurece.
V případě Vašeho zájmu Vám můžeme zaslat nový výrobek, jen prosím o zaslání požadavku mailem na [email protected], abychom vzniklou situaci mohli dořešit ke spokojenosti obou stran.