Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    Objednáno a nedodáno.

    Reakce obchodu jmenovky.cz

    Dobrý den, měli jsme firemní dovolenou, proto se mohla dodací lhůta u některých objednávek prodloužit. Omlouváme se za zdržení. Zboží jsme expedovali hned první den po návratu z dovolené, snad se na nás tedy nezlobíte :-)

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    zboží přišlo poškozené

    Reakce obchodu jmenovky.cz

    Dobrý den, mrzí nás, že Vám byla doručena poškozená zásilka. Naše firma je založena na kvalitě a rychlosti expedice zásilek, aby byl zákazník s našimi službami spokojený. Pokud došlo z jakéhokoliv důvodu k poškození, obratem bychom tuto situaci vyřešili zasláním nového produktu a reklamaci poškozené zásilky bychom řešili přímo s dopravcem (mimo Vás). Tato informace se k nám bohužel nedostala (stačí zavolat či zaslat e-mail).

    Je nám líto, že jsme se tuto informaci dozvěděli až na základě Vašeho hodnocení na Heurece.

    V případě Vašeho zájmu Vám můžeme zaslat nový výrobek, jen prosím o zaslání požadavku mailem na [email protected], abychom vzniklou situaci mohli dořešit ke spokojenosti obou stran.