Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • S obchodem jsem byla velice spokojena , rychlá a kvalitní doprava.
    Nejsem ale vůbec spokojena s produktem. Objednala jsem matraciJK ANIMALS, matrace Bono Lux Monty XXL, 136 cm plněný polyesterovými kuličkami kde jich je ale žalostně málo a tak se posouvají přesypávají různě z místa na místo a čuba leží defakto na zemi.
    potah je pěkný a kvalitní výplň by mohla být jednou taková.
    Takže hodnocení obchodu 5 *
    hodnocení produktu -5
    Takže závěr už nikdy neobjednám !!!!!
    zdravím Chalušová Kladno

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nakoľko je možné na tejto stránke tovar objednávať cez DPD na územie Slovenska, majiteľ stránky by mal mať zverejnený fakt, že tovar sa dá objednať výlučne len na území ČR.
    A nie následne po zaplatení mailom o tejto skutočnosti informovať.

    Reakce obchodu JK ANIMALS

    Dobrý den,

    informaci o tom, že nezasíláme objednávky na Slovensko máme uvedeno přímo na e-shopu v sekci Doprava na Slovensko. Také při výběru dopravy máme uvedeno ,, doprava DPD platí pro ČR,, Tuto dopravu jste si zadala a máte ji propsanou v objednávce. Ihned poté Vás také obsluha e-shopu kontaktovala.

    Veronika Kvapilová
    JK ANIMALS

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • dobré ceny

    Nejdříve mi přišla zpráva, že zboží je připraveno k expedice a ve druhé zprávě, že zboží již není skladem, velmi neseriózní a nepříjemné, když to máte jako vánoční dárek.... :-(

    Reakce obchodu JK ANIMALS

    Dobrý den,

    moc nás to mrzí, ale při vychystávání Vaší objednávky jsme zjistili, že poslední kus Vámi objednané klece byl poškozený, a proto jsme Vám ji nemohli vyexpedovat.

    Veronika Kvapilová
    JK ANIMALS

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Do poznámky chtěli napsat barvu misek-kterou ovšem nedodrželi.A ani se neobtěžovali o nedostupnosti barev informovat

    Reakce obchodu JK ANIMALS

    Dobrý den, omlouváme se.

    Skladnice při chystání udělala chybu a zaměnila položky. Správné barvy misek Vám na naše náklady doručíme na Vaši adresu.

    S pozdravem,

    Veronika Kvapilová
    JK ANIMALS

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • z produktu vylézaly červi

    Reakce obchodu JK ANIMALS

    Dobrý den,

    děkujeme za upozornění a moc se omlouváme. Nechali jsme důkladně ověřit zásobu na skladě a vše je v naprostém pořádku. Doposud jsme se s tímto nesetkali a jde opravdu o výjimečný případ. Zboží u nás před odesláním prochází výstupní kontrolou a není možné, aby se vědomě takto dostalo na expedici.

    Veronika Kvapilová
    JK ANIMALS

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Místo krmení pro rybičky přišlo žrádlo pro psy.
    Dvakrát jsem volal na tel . uvedený na balíku, ale marně.
    Už jsem si musel objednat krmení jinde.

    Reakce obchodu JK ANIMALS

    Dobrý den,

    velice se omlouváme, u Vaší objednávky došlo k záměně přepravních štítků na balíku. Po domluvě s Vámi jsme Vaši objednávku znovu odeslali a zároveň u Vás nechali vyzvednout chybně doručený balík. Na naši infolinku jste bohužel volal po její provozní době, a z toho důvodu se Vám nepodařilo s námi v daný den spojit.

    Za komplikace se ještě jednou omlouváme...

    Veronika Kvapilová
    JK ANIMALS

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Zboží bylo v e-shopu deklarováno skladem, potvrzeno též telefonicky, ale nakonec zboží vůbec nebylo. Přislíbeno tak cca za 2 měsíce

    Reakce obchodu JK ANIMALS

    Dobrý den,

    moc nás to mrzí, ale při vychystávání Vaší objednávky jsme zjistili, že poslední kus Vámi objednaného kartáče byl poškozený, a proto jsme Vám ho nemohli vyexpedovat. Obsluha e-shopu Vás následně kontaktovala a po domluvě s Vámi nabídla jiný kartáč, který Vám byl odeslán.

    Za komplikace se moc omlouváme.

    Veronika Kvapilová
    JK ANIMALS

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Pytel s grNulemi prisel praskly a vysypany.

    Pri reklamaci, kdy jsem zadal nahradni obal, mi napsali ze nahradni obaly se nevedou.

    Reakce obchodu JK ANIMALS

    Dobrý den,

    velice nás mrzí, že Vám přišel pytel roztržený. V takovém případě můžete u nás vždy zásilku reklamovat a my Vám pytel vyměníme za nový. Náhradní obal v podobě pytle přímo nevedeme, ale pro skladování granulí nabízíme plastový barel Sam’s Field pro 15 kg granulí.

    S pozdravem,


    Veronika Kvapilová
    JK ANIMALS

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Špatné info o produktu. Uvedená barva černá a přišla fialová

    Reakce obchodu JK ANIMALS

    Dobrý den, je nám líto, že jste nebyla spokojena.

    Objednala jste si dno ke kleci nazvané BLACK, jedná se o typ klece s černou mříží, proto název BLACK.

    Vy jste si objednala barevné dno, kde máte přehledně v popisu produktu uvedeno, že dodání barev dna je dle skladové dostupnosti. A to vždy z uvedených barev, které jsou v popisu produktu vyobrazeny pomocí barevných obrázků, barvy: modrá, tmavě zelená a fialová.

    Do poznámky jste bohužel neuvedla, o kterou z vybraných tří barev máte zájem, tudíž byla zaslána dle skladové dostupnosti jedna ze tří uvedených barev v popisu produktu.

    Pokud jste chtěla volit jinou ze tří barev, musíte napsat do poznámky v objednávce Vámi zvolenou barevnou variantu anebo nám můžete dno zaslat zpět a my Vám zašleme Vámi vybranou barvu, ve které se spodky vyrábí.

    Děkujeme. S pozdravem,

    Veronika Kvapilová
    JK ANIMALS

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo jinak, než bylo objednáno a uvedeno na faktuře v emailu. Papírová faktura v balíku jinak. Snaha řešit nula, prostě sme měli v eshopu chybu, smolík. Zboží vracím, objednávat již nebudu.

    Reakce obchodu JK ANIMALS

    Dobrý den, moc nás mrzí, že nejste s naším e-shopem spokojený.

    Prověřili jsme Vaši objednávku i její doručení a vše proběhlo v pořádku. Bohužel na naše e-maily ani telefonáty nereagujete, a ani jste nás dodnes nekontaktoval. Zboží jste nám také nevrátil zpět. Nevíme tedy, kde je chyba.

    S pozdravem,

    Veronika Kvapilová
    JK ANIMALS

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nespokojenost s jednáním ze strany obchodu

    Reakce obchodu JK ANIMALS

    Dobrý den, je nám líto, že jste nebyl spokojený. Bohužel nejsme schopni prodávat zboží s dvojitou akcí, pokud dáváme zdarma barel k 13 kg pytli, nemůžeme Vám na Vaši žádost dát zdarma dva barely. Vše jsme Vám také vysvětlili telefonicky.

    S pozdravem,

    Veronika Kvapilová
    JK ANIMALS

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Acriflavin byl zabalen v igelitovém sáčku. Při pokusu o otevření lahvičky vystříkl její obsah prasklinou u dna a postříkal mi oděv. To je na tom firma tak špatně, že musí posílat zákazníkovi nebezpečné zboží v poškozeném obalu ??? Nemůže jej oddepsat ??

    Reakce obchodu JK ANIMALS

    Dobrý den, je nám líto, že máte špatnou zkušenost, v našem skladu probíhá dvojitá kontrola odeslaných zásilek, vše je perfektně zabaleno. Bohužel vlivem neopatrné přepravy dopravcem mohlo dojít k poškození. V takovém případě nás můžete ihned kontaktovat a my Vám obratem vrátíme peníze nebo zašleme produkt nový.

    S pozdravem,

    Veronika Kvapilová
    JK ANIMALS

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Objednané zboží přišlo brzy, ale jiná barva než jsem objednala, proto obchod nedoporučuji

    Reakce obchodu JK ANIMALS

    Dobrý den, je nám líto, že jste nebyla spokojená. Bohužel nedopatřením naší skladnice došlo k záměně barvy produktu. Ihned jak jste nás kontaktovala, jsme odeslali správnou matraci na Vaši adresu a zajistili odvoz matrace dodané v jiné barvě.

    Věříme, že budete s matrací spokojená.

    S pozdravem,

    Veronika Kvapilová
    JK ANIMALS

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod zrušil zaplacenou objednávku!
    • Zboží skladem nemusí být skladem
    • Dlouhá dodací doba

    Nedoporučuji. Ignorace zákazníka.

  • Zakoupil jsem ext.filtr JK animals 1200 Mám pořád nečistoty ve vodě a47 let akvarijních zkušeností.Kouzlim se stále novými nápady jak mít čistější vodu,teď jdu zapojovat paraelně dva filtry za sebou.Poslední možnost jinak filtr ač je 4 měsíce starý, vyhodím do plastu.P.Babička Zbraslav.

    Reakce obchodu JK ANIMALS

    Dobrý den, jako zkušený akvarista jistě víte, že kvalita a čistota vody není ovlivněna pouze filtrací, ale mnoha dalšími faktory.

    Například:
    - množství ryb v akváriu (přerybnění)
    - množství krmení (překrmování)
    - osvětlení
    - celková biologická rovnováha

    Tento filtr máme na trhu již více než 10 let a máme přes 1000 spokojených zákazníků.


    S pozdravem,

    Veronika Kvapilová
    JK ANIMALS

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • Víno navíc
    • Drahá doprava
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Pejsům krmivo chutná
    • Rychlé dodání
    • Geis službu už nevyužijí,zazvoní hodí mi balík za dva tisíce na schody a odjedou.Kdybych nebyla doma tak to někdo ukradne takže asi vám nebo Geis vznikne škoda kterou by někdo musel zaplatit.Tento týden se to stalo už po druhé kdy zase dojel Geis zazvonil hodil balík mezi dveře a v klidu si odjel.Ještě že jsem byla doma ale i tak.
    • Docela nás mrzí že dříve bylo poštovné nad 890kč zdarma a ještě k tomu bylo spoustu dárků.A teď musíte koupit na 1800kč?jinak platíte poštu navíc ještě bez dárku,sice pošlete víno ale pro člověka co to nepije a celkově je to nesmyslný dárek raději bych uvítala něco pro ty zvířata když už je obsah balíku pro ně.Jak je možné že na fb na vaší stránce vidíme že někdo dostal dárek,druhý ne,a třetí dostal 5konzerv?je to nějaká protekce?schválně jsem objednala věci za dva tisíce a nic nám nedošlo.Vždy objednáváme já i máti celkem za 4tisice v měsíci tak nám to přijde nespravedlivé.Ale je možné že to schválně rozdáváte do soutěží na výstavy pro pse.A pak nemáte pro lidi kteří vám za to platí.

    Takže nevím co si o tom myslet ale myslím že se JK Animals zhoršilo a už nemáme chuť dále nakupovat jako předtím.

    Reakce obchodu JK ANIMALS

    Dobrý den,

    je nám velice líto, že jste měla problém s přepravcem. Každou stížnost ihned řešíme s vedením přepravních společností. Bohužel víme, že se nám je ne vždy podaří kladně vyřešit.

    Dopravné jsme byli nuceni zdražit z důvodu navýšení ceny služeb přepravních společností, ale přesto dopravu i nadále z velké míry dotujeme.

    Jelikož pejsek za nákup neplatí, ale platí jeho páníček, rozhodli jsme se tentokrát odměnit i Vás. Proto nás mrzí, že jsme se Vám s dárkem v podobě kvalitního vína netrefili do noty.

    Krmivo, které obsahovala Vaše objednávka bylo v době nákupu v akci 13 kg + 1 kg zdarma. Zákazníci, kteří obdrželi konzervy, zakoupili krmivo v akci 13 kg + 6x 400 g konzerva zdarma.

    Veškeré akce jsou u samostatných produktů viditelně uvedeny.


    S přáním hezkého dne


    Veronika Kvapilová

    • Po 9 dnech jsem musela urgovat vyřízení objednávky již zaplaceného zboží. Objednávka zůstala viset.
    • Pracovnice eshopu jednaji velmi neprofesionálně.
    • Pracovnice si neuvědomují, že zboží lze nakupovat i jinde.

    Reakce obchodu JK ANIMALS

    Dobrý den,
    vše jsem prověřila dle historie komunikace mezi Vámi a obsluhou e-shopu.

    Objednávku jste u nás vytvořila dne 16. 3. v sobotu. Ihned v pondělí Vás obsluha e-shopu kontaktovala e-mailem o doplatku dopravného. U objednávky jste zvolila dopravu zdarma pro útulky, která se vztahuje pouze na objednávky určené pro útulek. Doprava zdarma je u nás na e-shopu od 1 780 Kč.

    Ze strany e-shopu se jednalo o standardní postup a vše proběhlo v pořádku.

    Objednávka tedy nebyla odeslána a obsluha čekala na uhrazení doplatku.

    Znovu jste nás informovala e-mailem dne 23. 3. v sobotu. Na to opět reagovala obsluha e-shopu ihned v pondělí s informací, že platba za poštovné stále nedorazila a z toho důvodu objednávka odeslána nebyla. Poté jsme již komunikovali spolu a na Vaši žádost byla objednávka v tentýž den stornována a zároveň jsme Vám tentýž den vrátili peníze zpět na váš účet.

    Je nám líto, že jste nespokojená s naším e-shopem, ale nedošlo k žádnému pochybení ze strany našich zaměstnanců.

    Veronika Kvapilová

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Opravdu rychlé doručení
    • Nízké ceny
    • Pamlsky dráždí psovi žaludek

    S cenami i rychlostí doručení jsem byla spokojená, ale s jejich pamlsky už tolik ne. Pejskovi jsem koupila Meat Snack - 100% kachní klobásky se sýrem a pokaždé, co mu ji dám jako odměnu, dostane do pár hodin průjem. Zkoušela jsem celkem asi 5x po jedné klobásce v různé dny a vždy stejný výsledek, proto jsem si jistá, že to nic jiného nezpůsobilo. Psovi sice chutnají a obchod poslal dokonce dárky ve formě dalších pamlsků, ale co z toho, když mu rozhodí žaludek. Hodnotím proto negativně celý nákup, protože výrobek je přímo pod jejich značkou. Ostatní sušené maso objednané spolu s klobáskami žádné problémy nepůsobí.

    Reakce obchodu JK ANIMALS

    Dobrý den,

    je nám líto, že Vašemu pejskovi klobásky nesedí. Tyto pamlsky jsou velmi oblíbené u našich zákazníků a patří k našim top produktům. Žádný jiný negativní ohlas jsme doposud nezaznamenali.
    Pravidelně jimi odměňujeme našich osm firemních pejsků a žádný z nich s nimi neměl nikdy žádný problém.

    Veronika Kvapilová
    JKANIMALS

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Nikdo Vám neporadí

    Reakce obchodu JK ANIMALS

    Dobrý den,

    ihned po obdržení Vaší recenze jsme Vás e-mailem kontaktovali. Bohužel, jste nám i přes naši snahu zjistit jaký dotaz Vám nebyl zodpovězen a v jakém případě Vám nebylo poraděno napřímo neodpověděl. Po naší komunikaci jste vytvořil doobjednávku a ta byla ihned odeslána.

    Proto si nejsme vědomi žádného pochybení z naší strany.

    Veronika Kvapilová
    JKANIMALS