Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
- Pejsům krmivo chutná
- Rychlé dodání
- Geis službu už nevyužijí,zazvoní hodí mi balík za dva tisíce na schody a odjedou.Kdybych nebyla doma tak to někdo ukradne takže asi vám nebo Geis vznikne škoda kterou by někdo musel zaplatit.Tento týden se to stalo už po druhé kdy zase dojel Geis zazvonil hodil balík mezi dveře a v klidu si odjel.Ještě že jsem byla doma ale i tak.
- Docela nás mrzí že dříve bylo poštovné nad 890kč zdarma a ještě k tomu bylo spoustu dárků.A teď musíte koupit na 1800kč?jinak platíte poštu navíc ještě bez dárku,sice pošlete víno ale pro člověka co to nepije a celkově je to nesmyslný dárek raději bych uvítala něco pro ty zvířata když už je obsah balíku pro ně.Jak je možné že na fb na vaší stránce vidíme že někdo dostal dárek,druhý ne,a třetí dostal 5konzerv?je to nějaká protekce?schválně jsem objednala věci za dva tisíce a nic nám nedošlo.Vždy objednáváme já i máti celkem za 4tisice v měsíci tak nám to přijde nespravedlivé.Ale je možné že to schválně rozdáváte do soutěží na výstavy pro pse.A pak nemáte pro lidi kteří vám za to platí.
Takže nevím co si o tom myslet ale myslím že se JK Animals zhoršilo a už nemáme chuť dále nakupovat jako předtím.
Reakce obchodu JK ANIMALS
Dobrý den,
je nám velice líto, že jste měla problém s přepravcem. Každou stížnost ihned řešíme s vedením přepravních společností. Bohužel víme, že se nám je ne vždy podaří kladně vyřešit.
Dopravné jsme byli nuceni zdražit z důvodu navýšení ceny služeb přepravních společností, ale přesto dopravu i nadále z velké míry dotujeme.
Jelikož pejsek za nákup neplatí, ale platí jeho páníček, rozhodli jsme se tentokrát odměnit i Vás. Proto nás mrzí, že jsme se Vám s dárkem v podobě kvalitního vína netrefili do noty.
Krmivo, které obsahovala Vaše objednávka bylo v době nákupu v akci 13 kg + 1 kg zdarma. Zákazníci, kteří obdrželi konzervy, zakoupili krmivo v akci 13 kg + 6x 400 g konzerva zdarma.
Veškeré akce jsou u samostatných produktů viditelně uvedeny.
S přáním hezkého dne
Veronika Kvapilová -
Nedoporučuje obchod
- Po 9 dnech jsem musela urgovat vyřízení objednávky již zaplaceného zboží. Objednávka zůstala viset.
- Pracovnice eshopu jednaji velmi neprofesionálně.
- Pracovnice si neuvědomují, že zboží lze nakupovat i jinde.
Reakce obchodu JK ANIMALS
Dobrý den,
vše jsem prověřila dle historie komunikace mezi Vámi a obsluhou e-shopu.
Objednávku jste u nás vytvořila dne 16. 3. v sobotu. Ihned v pondělí Vás obsluha e-shopu kontaktovala e-mailem o doplatku dopravného. U objednávky jste zvolila dopravu zdarma pro útulky, která se vztahuje pouze na objednávky určené pro útulek. Doprava zdarma je u nás na e-shopu od 1 780 Kč.
Ze strany e-shopu se jednalo o standardní postup a vše proběhlo v pořádku.
Objednávka tedy nebyla odeslána a obsluha čekala na uhrazení doplatku.
Znovu jste nás informovala e-mailem dne 23. 3. v sobotu. Na to opět reagovala obsluha e-shopu ihned v pondělí s informací, že platba za poštovné stále nedorazila a z toho důvodu objednávka odeslána nebyla. Poté jsme již komunikovali spolu a na Vaši žádost byla objednávka v tentýž den stornována a zároveň jsme Vám tentýž den vrátili peníze zpět na váš účet.
Je nám líto, že jste nespokojená s naším e-shopem, ale nedošlo k žádnému pochybení ze strany našich zaměstnanců.
Veronika Kvapilová -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
- Opravdu rychlé doručení
- Nízké ceny
- Pamlsky dráždí psovi žaludek
S cenami i rychlostí doručení jsem byla spokojená, ale s jejich pamlsky už tolik ne. Pejskovi jsem koupila Meat Snack - 100% kachní klobásky se sýrem a pokaždé, co mu ji dám jako odměnu, dostane do pár hodin průjem. Zkoušela jsem celkem asi 5x po jedné klobásce v různé dny a vždy stejný výsledek, proto jsem si jistá, že to nic jiného nezpůsobilo. Psovi sice chutnají a obchod poslal dokonce dárky ve formě dalších pamlsků, ale co z toho, když mu rozhodí žaludek. Hodnotím proto negativně celý nákup, protože výrobek je přímo pod jejich značkou. Ostatní sušené maso objednané spolu s klobáskami žádné problémy nepůsobí.
Reakce obchodu JK ANIMALS
Dobrý den,
je nám líto, že Vašemu pejskovi klobásky nesedí. Tyto pamlsky jsou velmi oblíbené u našich zákazníků a patří k našim top produktům. Žádný jiný negativní ohlas jsme doposud nezaznamenali.
Pravidelně jimi odměňujeme našich osm firemních pejsků a žádný z nich s nimi neměl nikdy žádný problém.
Veronika Kvapilová
JKANIMALS -
Nedoporučuje obchod
Nikdo Vám neporadí
Reakce obchodu JK ANIMALS
Dobrý den,
ihned po obdržení Vaší recenze jsme Vás e-mailem kontaktovali. Bohužel, jste nám i přes naši snahu zjistit jaký dotaz Vám nebyl zodpovězen a v jakém případě Vám nebylo poraděno napřímo neodpověděl. Po naší komunikaci jste vytvořil doobjednávku a ta byla ihned odeslána.
Proto si nejsme vědomi žádného pochybení z naší strany.
Veronika Kvapilová
JKANIMALS -
Nedoporučuje obchod
Bohužel obchod překazila Česká Pošta která nedoručila objednalvku v daném termínu po předchozi sms a emailove zprávě. Měla být doručena v určitý den mezi 13-19 hod a celé odpoledne jsem čekal doma a nikdo od z pošty u nás nebyl. V 18:55 bylo v onlinne sledování zásilky napsáno, že jsem nebyl zastižen doma! Pokud vím v těchto případech pak pošta nechává ve schránce lístek o nezastižení k vyzvednutí zásilky na poště. Nic ve schránce nebylo, tak si pošta dost protiřečí a její služby jsou v bídném stavu.
Nelze se tomu ale divit, když zaměstnává to co zaměstnává. Na přepážkách věčně neznali brigádníci nebo neochotné starší dámy. Které nedokážou ovládat na jejich pc služby jako Western Union. Samé špatné zkušenosti.Reakce obchodu JK ANIMALS
Dobrý den, velice nás mrzí že nedoporučujete náš obchod.
Bohužel nedokážeme ovlivnit kvalitu konkrétního řidiče od Vámi vybraného dopravce, proto máte na výběr více možností dopravy.
Vaši objednávku vytvořenou ve večerních hodinách dne 10. 10. jsme vyexpedovali na druhý den 11. 10. Zásilka dorazila na DEPO do Brna 12. 10. a tentýž den pošta doručovala zásilku, bohužel neúspěšně. Vy jste požádal o opakované doručení na den 14. 10., avšak 14. 10. jste zásilku odmítl převzít a zásilka tak byla odeslána zpět na naši adresu.
Veronika Kvapilová
JK ANIMALS -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 den
- cena - kvalita
- akce 5. balení zdarma
- neodborné rady
- kupovala jsem pro 2,5měs štěně a měly to být jiné granule. Už měli být pro štěně a junior. Od 3.měs. tam není ani dávkování. Teď mám zbytečně jiné granule...
Po dlouhém hledání a srovnávání, vyptávání, jsem myslela, že jsem našla co jsem potřebovala.
Byli mi doporučeny špatné granule, pro štěně 2,5 a od 3.měs není ani dávkování. Těžko sní 13kg za 2 týdny. Není tam ani odměrka a barel, ať není balení větratelné. Tkz. zavírátko nefunguje.
Zvážení je na každém... Už vím, že min.3 firmy odebírají od stejného výrobce, se stejným složení a levnější...
Vše si kontrolovat...Reakce obchodu JK ANIMALS
Dobrý den,
velice nás mrzí, že jste nebyla spokojená.
Nejsme si vědomi, že bychom Vám poskytli neodborné rady. Krmivo Sam’s Field Puppy, které jste zakoupila je vhodné a doporučuje se ve věku 1–12 měsíců stáří štěněte. V případě, že máte štěňátko velkého plemene, můžete od stáří 3 měsíců začít krmit granulemi Sam’s Field Junior Large. Granule Puppy můžete bez problémů zkrmit a po té přejít na řadu Junior Large během prvního roku štěněte. Barel, jak uvádíte není standardně dodáván k žádným pytlům, jen v případě speciální akce. Kdyby Vám ke každé objednávce někdo dodal barel, co byste pak s těmi barely dělala dál? Zip na horní straně pytle je otestován výrobcem pro snadné otevírání a zavírání, je používán na stovkách tisíc pytlů a prozatím s ním nikdo problém neměl.
S pozdravem
Veronika Kvapilová -
Nedoporučuje obchod
Pokud mám od JK ANIMALS klec, jak je možné, že k ní nepasuje originální příslušenství přímo od výrobce???
Reakce obchodu JK ANIMALS
Dobrý den, moc nás mrzí, že nejste s naším e-shopem spokojený.
Bohužel na naše e-maily ani telefonáty nereagujete, a tak nemůžeme zjistit, proč Vám příslušenství nepasuje. Klec, o které píšete, jste si u nás na e-shopu nezakoupil. Proto nevíme, jak bychom mohli Váš problém vyřešit.
S pozdravem JK ANIMALS