• Nedoporučuje obchod

    4. 10. 2024 jsem si objednala zboží, kteréí bylo běžně skladem. Na stránkách obchodu bylo sice napsáno, že kamenná prodejna je zavřená, ale že eshop funguje bez problémů. Tak jsem si objednala za cca 1 200 Kč. Chtěla jsem platit na dobírku, ale nepustilo mě to dále. Tak jsem zaplatila převodem z účtu, protože dřívější zkušenosti s obchodem byly vcelku dobré. Nepřišlo potvrzení o platbě. Ticho. Po měsíci jsem se začala pídit. Telefonní číslo uvedené na internetu má již přidělené od O2 jiná paní, která s obchodem nemá nic společného a jen trpí neustálými telefonáty nespokeojených zákazníků. Na mail mi nikdo neodpověděl. Takže 1 200 Kč jsem odepsala., Možná, kdyby nás podvedených bylo několik, dalo by se s tím něco dělat. Takto jsem šťastná, že jsem nepřišla o víc.

  • Doporučuje obchod

    10 %

    • nebyla nabídnuta alternativní náhrada za vyprodané zboží
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Rychlá komunikace, dobrá cena zboží.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    +Sortiment, rychlost vyřízení objednávek

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • obratem doručeno
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Profesionalita, rychlost vyřízení objednávky

  • Doporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • snadná komunikace,srozumitelný e-shop,rychlé dodání zboží

    rychlé dodání zboží, v pátek objednáno v úterý dodáno.

  • Doporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Rychlost variabilita

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Vždy se nechá cokoli domluvit. Paní vedoucí je velice vstřícná.
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Rychlost, ochota, spolehlivost.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Špatný storno objednávky
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Majitel nekomunikuje a zboží je zaplaceno.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nekomunikují ani přes email, telefon, Messenger

    Prostě nakoupit jinde, naštěstí jsem neplatila předem. 2x stejná objednávka od března ani ťuk

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Ze zásilkovnou mám nejlepší skušenosti.

  • Doporučuje obchod

    90 %

    paní mi dobře poradila...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Absolutní nespokojenost. Deka objednaná tři měsíce a ještě stále nedoručena. Zboží zaplacené a paní nekomunikuje!!!!
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Jediná komunikace je automaticky generované potvrzení objednávky, pak ticho. Na e-maily nereagují.

    Reakce obchodu Jezdecké potřeby Viktorie

    Dobrý den,
    udělal jste si objednávku na zboží, které není vždy skledem a je proto u položky napsáno, že je na objednávku. Objednala jsem zboží hned při nejbližším možném termínu, dodání standartně je cca 10 až 14 dní podle možností dodavatele.
    Poslal jste jeden email a na ten vám bylo odpovězeno ihned jak jsme dostali vyjádření od dodavatele kdy bude zboží zavážet.

    Pokud jste se nedovolal na prodejnu, moc se tímto omlouváme - funguje zároveň jako výdejní místo Zásilkovny a vzhledem k tomu , že je teď velký pohyb balíků, děvčata nestíhají pokaždé hned brát telefon, ale snaží se volat později na zmeškané hovory. Mohlo se stát, že v tom množtví jeden přehlédly a zpět nezavovali, omlouvám s ei za ně.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Po třech týdnech od objednávky je komunikace s obchodem nulová. Na mail nereagují, v telefonu je zapnutá hlasová schránka. Protože už jsem objednávku zaplatila, budu se nejspíš muset smířit s tím, že jsem Jezdeckým potřebám Viktorie pěkně naletěla...

    Rozhodně nedoporučuji!

    Reakce obchodu Jezdecké potřeby Viktorie

    Dobrý den.
    Bičík v den vytvoření ojednávky nebyl skladem.
    Hned 30.3.2021 byl objednán u dodavatele a 31.3.2021 vám šel email i s odpovědí od dodavatele, že je bude mít skladem 15.4.2021
    Další email vám byl zaslán 19.4.2021, že zboží od dodavatele zatím nedošlo. Bič dodám ihned jak přijde od oddavatele, bohužel dopravce zboží zatím nedovezl ikdyž ho má v přepravě již od 19.4.2021

    Moc se omlouvám, jestli se vám nepodařilo se k nám dovolat, děvčata v obchodě nestíhají pokaždé brát telefony, ale co vím snaží se každému volat zpět.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod nereaguje na telefon ani sms. Zboží jsem zaplatila a pořad nedoslo . Už je to 7 dni .

    Reakce obchodu Jezdecké potřeby Viktorie

    Dobrý den.
    V objednávce jste měla i položky, které nebyli skladem - na eshopu je uvedeno , že by měli být do 10 dnů.
    Jednalo se konkrétně o Vázací řetěz vodící s ochranou PVC - skladem byli pouze 2 kusy, vy jste chtěla 4 ks. Ihed jsem je objednala, dodavatel je již i odeslal, bohužel dopravce zatím nedovezl. Jakmile je obdržíme (počítám, že by to mělo být nejpozději do konce tohoto týdne), budete emailem informována o odeslání balíčku.

    Moc se omlouvám, jestli se vám nepodařilo se k nám dovolat, děvčata v obchodě nestíhají pokaždé brát telefony, ale co vím snaží se každému volat zpět.