Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Komunikace nulová, reklamace se neřeší, přišela mě pohovka do L , jenže přišli dva stejné kusy které k sobě nejdou. Informace nic neřeší a nevi, číslo na reklamaci se nedá sehnat a já mám gauč k.......... Hlavně že to chtěj předem zaplatit....a ženy mě někdo odpověděl,psala jsem do Okay i do Jeny a odpověď na reklamaci žádná. Dík fakt jste mi udělali strašnou radost ze první pohovku kterou kdy jsem koupila je mi k ničemu. A třeba si to tu někdo přecte nepřisla vám pohovka duo Panama látka Afryka 730 se stejným kusem mám 3sedak rozkládací navíc a chybí mi strana s úložným prostorem( otoman/lenoska) když tak si to vymenime

  • Komunikace nulová, reklamace se neřeší, přišela mě pohovka do L , jenže přišli dva stejné kusy které k sobě nejdou. Informace nic neřeší a nevi, číslo na reklamaci se nedá sehnat a já mám gauč k.......... Hlavně že to chtěj předem zaplatit....a ženy mě někdo odpověděl,psala jsem do Okay i do Jeny a odpověď na reklamaci žádná. Dík fakt jste mi udělali strašnou radost ze první pohovku kterou kdy jsem koupila je mi k ničemu. A třeba si to tu někdo přecte nepřisla vám pohovka duo Panama látka Afryka 730 se stejným kusem mám 3sedak rozkládací navíc a chybí mi strana s úložným prostorem( otoman/lenoska) když tak si to vymenime

  • Psát na vaše, tzv e-mailová komunikace je na prd pošlete mě číslo na reklamační. Mám toho dost dám to do televize a na ČOI. Odvezte si špatný kus gauče a přivezte ten spravny. To není tak tezke

  • Nejhorší jednání, se kterým jsem se setkala. Zakoupena nekvalitní, ale hlavně nebezpečná skříň, která mi poškodila i nové zařízení bytu. Reklamace se táhne měsíce, stále hledají důvody, jak se vykroutit a škody nezaplatit. Že se nestydí, taková velká společnost a není schopna dodržet zákonnou povinnost a slušné jednání, když už Vam prodají věc, která Vás může i zabít....

  • Obchod nedoporučuji! V lednu jsme koupili v Ostravě sedačku, zaplatili v hotovosti, stejně tak i za odvoz. Doposud sedací soupravu nemáme, neustále odsouvání termínu. Teď máme informaci, že nám možná přijde sedačka do 20.5. Vzhledem tomu, že je to už asi 3.termín, už tomu nevěříme. Ještě jsem se nikdy nesetkala s takovými odklady.

  • Nejhorší obchod, pobočka v Brně. Nevyřízená reklamace, žádná odezva, nekontrolují obsah objednávek.Moji recenzi na Heurece nezveřejnili. Radím všem, nekupujte zde zboží. František Ciha

    • Dobrý den, omlouváme se, rádi prověříme, co se stalo. Prosím napište nám na [email protected] (https://www.jena-nabytek.cz/clanky/kontaktujte-nas-jena/)

  • Dobrý den,

    máme navíc jednu obývací stěnu - zabalenou, neotevřenou, která byla dodána 26.4 a bílém designu, a to : https://www.jena-nabytek.cz/crunch-crcm01-bila-cerna/ kdyby měl někdo zájem, rádi přenecháme. Brno. Děkuji [email protected]

  • Líbí se mi varianta vybrat si zboží v e-shopu a podívat se na něj na prodejně. Nakonec jsme si vybrali jiný potah, než jsme původně zamýšleli. Prohlídnout si osobně a sáhnout si na potah to internet nezprostředkuje. Personál byl vstřícný, poradil s výběrem, nákup zde všem doporučuji.

    • Dobrý deň,

      som veľmi rada, že ste sa na nás obrátili a, že Vám boli naši kolegovia na predajniach nápomocní.Od toho tu predsa sme.Dúfam, že sa na nás obrátite aj v budúcnosti. Radi Vám odpovieme na Vaše otázky.

      Lucia Eštočinová, Zákaznický servis

  • nejhorsi obchod s kterym jsem kdy v mem zivote setkal uz nikdy vice

    • Dobrý deň Honzo,

      ďakujem za Váš názor.

      Veľmi ma mrzí, že ste si o nás vytvorili takúto mienku. Našim cieľom je našim zákazníkom poskytnúť čo najkvalitnejšie služby a dodať im tovar rýchlo a bez komplikácii.Ak sme Vám spôsobili nepríjemnosti, ospravedlňujeme sa.

      Ďakujeme za Váš podnet, neustále pracujeme na zlepšovaní nami poskytovaných služieb.



      Lucia Eštočinová, Zákaznický servis.

  • Jena otevírá hodně prodejen, to je dobře, nakoupili jsem zde už dvakrát a spokojenost. Naposled jsme potřebovali vyvýšenou postel pro maminku a koupili ji na prodejně v Plzni. Pokud tedy sháníte vhodnou postel pro seniory, doporučuji. Navíc poradí s výběrem vhodné matrace.

    • Dobrý deň,

      ďakujem za Vaše hodnotenie.

      Teší ma, že nás takto kladne hodnotíte.Každý deň vynakladáme všetko naše úsilie na to, aby boli naši zákazníci s nami spokojní a radi u nás nakupovali. Verím, že sa s Vami stretneme opäť a nepochybujem o tom, že pôjde o Váš ďalší úspešný nákup.

      Lucia Eštočinová, Zákaznický servis

  • Dobrý den, líbí se mi křeslo Scandi - Křeslo (moric 6), lze ho objednat i v jiných barevných variantách?

    • Dobrý deň,

      ďakujem, že ste sa na nás obrátili.

      Kreslo Scandi je skvelý výber, som rada, že Vás oslovilo. Na našom e-shope ho vidím momentálne iba v jednej farbe. Odporučila by som Vám obrátiť sa na niektorú z našich predajní prípadne nám zanechajte na Vás kontakt a ja Vás s radosťou nechám kontaktovať našim produktovým špecialistom, ktorý Vám ochotne poradí.

      Lucia Eštočinová, Zákaznický servis

  • Už jsem v prodejně Jena v Ostravě koupili několik věcí a spokojenost. Jen nechápu, proč na prodejnách mají jen sedačky, obýváky a matrace. Dětský nábytek mají jen na webu a to je velká škoda. Ráda si zboží prohlédnu předem, přece jen nábytek nejsou housky na krámě. Takže teď nevím, zda koupit nebo nekoupit. Sice je 14 dní na vrácení, ale přece jen. Zajímalo by mě, je možné si zboží nechat ukázat na prodejně před tím, než se definitivně rozhodnu a vezmu si ho?

    • Dobrý deň,

      ďakujem, že ste sa na nás s touto otázkou obrátili. Rada by som vedela aký konkrétny tovar Vás zaujal.Ak nám na seba zanecháte kontakt rada sa na to s Vami pozriem. Ak si u nás vytvoríte internetovú objednávku, samozrejme ako spotrebiteľ máte nárok na vrátenie tovaru do 14 dní. Verím ale, že zakúpený tovar Vám bude vyhovovať.

      Ďakujeme za prejavenú dôveru.

      Lucia Eštočinová, Zákaznický servis

  • JENA-nábytek: Dobrý den,
    uplynul další týden a stále jsem neobdržela žádnou informaci ohledně mé objednávky 9918334847. Nepřipadá mi normální čekat dva měsíce na objednávku, u níž avizujete termín dodání 3-5 týdnů. Navíc nejste ani schopni se zákazníkem komunikovat a zjistit termín.

    • Dobrý deň,

      ďakujem, že ste sa na nás obrátili.

      Vašu objednávku som overila a je mi veľmi ľúto, že ste sa rozhodli Vašu objednávku stornovať.K tomuto omeškaniu došlo na základe zmien dodania zo strany nášho dodávateľa. Ospravedlňujem sa, že sme Vám spôsobili komplikácie a verím, že nám ešte dáte šancu dokázať Vám, že sa na nás môžete spoľahnúť.


      Lucia Eštočinová, Zákaznický servis

  • 9.12.2017 jsem si objednal sedačku a zaplatil celou výši ceny obj.9917796455.Dodnes ji nemám a na prodejně v Olomouci nejsou schopni mi sdělit informaci, kdy sedačku dostanou na sklad. Vedoucí se jakože snaží, je jenom dobře naučený na fráze k nespokojenosti zákazníků, o tom jak je jim to líto a že neví a nic nezmůže. První bylo, že se sedačka při dopravě na centrální sklad poškodila a byla vrácena dodavateli. Nikdo nikoho neinformoval! Dodavatel tvrdí, že ji poslal opravenou zpět a stále nedorazila!! čekám už 14 týdnů..
    Bohužel mě tato situace velice mrzí, ale informační emaily MAKÁME NAPLNO jsou směšná!!

    Děkuji za informace.

  • :

    Dobrý deň,

    ako som avizovala už v spomínanom emaile, snažím sa pre Vás zistiť informácie o presnom termíne dodania. Verím, že v priebehu najbližšej doby všetky tieto komplikácie vyriešime.

    Lucia Eštočinová, Zákaznický servis

  • JENA-nábytek: Ta bližší informace znamená, že mi pošlete úplně stejný e-mail, jaký jsem dostala již před třemi týdny? Opět žádná informace ohledně termínu dodání...

  • : Dobrý deň,

    ďakujem, že ste sa na nás obrátili.

    Je mi veľmi ľúto, že v súvislosti s Vašou objednávkou vznikli takéto komplikácie.Jej stav som preverila a vo Vašom prípade sa čaká za dodaním časti objednávky. Zisťujem pre Vás bližšie informácie a čoskoro Vás budem kontaktovať.

    Za spôsobené komplikácie sa ospravedlňujem.

    Lucia Eštočinová,Zákaznický servis

  • Dobrý den,
    Obj. č. 9918334847. Dne 21.1. objednány matrace a rošty s termínem dodání 3-5 týdnů. Na dotazy o stavu objednávky opět nikdo nereaguje, pouze autoamtická odpověď, že na objednávce se ,,naplno maká". Pokud nejste schopni objednávku dodat, nebylo by lepší to říci na rovinu? Pokud je to opravdu takový problém, objednávku raději zruším než na ni čekat další měsíc.

  • Martin Sirky Koutský:

    Dobrý deň Martin,

    ďakujem za Váš príspevok.

    Ako som už spomínala v odpovedi na Vašu recenziu: Vašu objednávku evidujeme ako nedodanú a situáciu riešime s dodávateľom. Mrzí ma to, ale v tomto prípade, ak máte o tovar záujem, poprosím Vás o strpenie.

    Verím, že tieto komplikácie sa čoskoro vyriešia.



    Lucia Eštočinová, Zákaznický servis

  • 6.11.2017 jsem si objednal sedačku a zaplatil zálohu 9000.-,č.obj.9917332828.Dodnes ji nemám a na zák lince nejsou schopni mi sdělit informaci,kdy mohu doufat.Jenom samé prázdné fráze o tom jak je jim to líto.První pozitivní informaci jsem dostal 9.2.2018, s tím,ře přišlo několik sedaček na centrální sklad.13.2.2018 mi operátorka sdělila,že přišla jenom jedna a ta není pro mne.Takže zase nic.Zřejmě budu nucen obj.zrušit a koupit jinde.