Přihlásit se a přidat příspěvek
  • : Dobrý deň,

    ďakujeme, že ste sa na nás obrátili.

    Vašu objednávku som preverila a na Vašu emailovú adresu som Vám zaslala informácie k Vašej objednávke.

    Za dlhšiu odozvu sa ospravedlňujem a verím, že informácie Vás potešia a v budúcnosti sa na nás opäť obrátite.



    Lucia Eštočinová, Zákaznický servis

  • Dobrý den, od minulého týdne se snažím zjistit stav své objednávky č. 9918794203. Bohužel na mé dotazy nikdo nereaguje. Zkoušela jsem kontaktní formulář na webu, maily, zprávy na fb stránce. Ovšem stále bez odpovědi.

  • : Dobrý deň anonym,

    ďakujem za Váš príspevok k tejto diskusii.

    V rámci svojich možností by som Vám rada pomohla s Vašou objednávkou,prípadne komplikáciou, ktorá v súvislosti s nákupom v našej spoločnosti nastala, avšak vo Vašom popise nevidím číslo objednávky prípadne inú indíciu.

    Poprosím Vás o zaslanie Vášho čísla objednávky, rada Vám
    poradím.


    Lucia Eštočinová, Zákaznický servis

  • r.dolnicek: Dobrý deň r.dolnicek,

    ďakujem, že ste sa na nás obrátili.

    Vašu objednávku som preverila a vidím, že práve dnes bola vyexpedovaná z nášho centrálneho skladu. Za toto omeškanie sa ospravedlňujem, bolo spôsobené omeškaním dodania tovaru zo strany nášho dodávateľa, ktorý nám sedačku reálne na náš sklad dodal až 8.2.2018.

    Verím,že so sedačkou budete spokojný a samozrejme, nakoľko si Vás ako nášho zákazníka vážime, sme ochotní sa s Vami dohodnúť aj na náležitej kompenzácii.

    V mene našej spoločnosti sa Vám ešte raz ospravedlňujem.


    Lucia Eštočinová, Zákaznický servis

  • Vary, vary, vary...já jsem kok*t starý...nejhorší je nákup u nábytkařství JENA..jsem z toho doteď vyjevená...J jako JE...NA jako na Ho..doplňte si sami

  • JENA-nábytek Brno Futurum,30.8.2017 jsem objednal a zaplatil 50 % zálohu na sedací souprava Korfu II. (KS. 7500119498) Termín dodání 47. týden 2017. Je 7.2.2018 a stále zboží v nedohlednu. Zboží jsem několikrát telefonicky i elektronicky urgoval, vždy slíbili prověřit a poté jsem obdržel zprávu o tom, že vina je na straně dodavatele atd.
    Jak tento zoufalý stav bude ještě dlouho trvat je mi záhadou.
    Roman

  • Pepíno Josef:

    Dobrý deň Pepíno,

    ospravedlňujem sa za spôsobené komplikácie a prosím Vás, aby ste nám zaslali číslo Vašej objednávky. Jej stav okamžite preveríme a zariadime, aby sme tento problém vyriešili v čo najkratšom možnom čase.


    Lucia Eštočinová, Zákaznický servis

  • : Dobrý deň prajem,

    veľmi ma mrzí, že máte s nákupom u nás takúto nepríjemnú skúsenosť.

    Ak by ste nám zaslali číslo Vašej objednávky, situáciu by sme obratom preverili a mohli by sme sa vyjadriť konkrétnejšie.

    Každopádne, je mi veľmi ľúto, že nás takto negatívne vnímate, ale verím, že v budúcnosti Vás ešte dokážeme presvedčiť o tom, že sme férová spoločnosť a svoje záväzky dodržujeme.


    Lucia Eštočinová, Zákaznický servis

  • Nábytek JENA jako firma je hrůza. 1.10. 2017 jsem si objednal a zaplatil polovinu zálohy na nábytek SKY. Dodnes nemám nábytek ani zprávu. Už vím kam příště nezavítám. Praha 28.1.2018. Už vím co je 10 týdnů.
    Josef.

  • Aj ja sa podelím o svoju skúsenosť s týmto komediálnym obchodom. 6.10. 2017 som si objednal skriňu do predsiene u ktorej svietilo, že je na sklade. Tak som si ju okamžite objednal a kartou zaplatil. Aké to bolo prekvapenie keď mi po zaplatení prišiel mail, ze dodacia doba je 5-7 týždňov. Tak som si povedal OK, počkám...to prežijem. Prišiel December, 5 až 7 týždňov dávno ubehlo a nikto sa mi neozval. Žiadne ospravedlnenie, nič. Tak som zacal volať a emailovať. Na to mi prišla srandovná odpoveď, že skriňa už prišla, ale bola poškodená, tak ju museli vrátiť. Akosi sa mi tomu nechce veriť, pretože ak by to naozaj tak bolo, určite by ma kontaktovali s ospravedlnením, ako sa to slušne patrí. A určite by svietila aj nejaká poznámka o tom na ich stránkach, keď som zadal svoje číslo objednávky. Oveľa logickejšie mi príde, že sa na mňa vykašľali. A vymýšľali si rozprávky a samé kecy. Po mesiaci plnom emailovania, a nakoniec aj drsnejsiemu jednaniu mi skriňa prišla 6.1.2018. Ak sa chytíte to tejto pasce, hlavne s nimi nejednajte s pokorou. Jednajte s nimi ako s podvodníckym dobytkom... môžete si tie ksichty nájsť aj na FB, aby ste vedeli čo za tragédi s vami jednajú ako s hlupákmi.


    A poprosím aby sa vážená Jena nábytok ani nepokúšala o nejakú odpoveď ako im je to ľúto. PRETOŽE NIEJE. A tie obohraté kecy ma nezaujímajú.

  • wašek: Dobrý deň Vašek,

    mrzí ma, že máte s našou spoločnosťou zjavne negatívnu skúsenosť. Prosím, zašlite nám číslo Vašej objednávky, preveríme komplikáciu, ktorá nastala v súvislosti s Vašim tovarom.

    Ďakujem

    Lucia Eštočinová, Zákaznický servis

  • Nejhorší obchod,jaký může být,horší už nepotkáte...

  • : Dobrý den,

    děkujeme za Váš příspěvek.

    V případě Vaší objednávky bohužel skutečně došlo k opoždění termínu dodání na náš sklad.
    Pokud již na zboží nemůžete déle čekat, doporučuji zakázku na prodejně zrušit, záloha Vám bude samozřejmě vrácena.

    Vzniklá situace nás velice mrzí a ještě jednou se Vám úpřimně omlouváme za veškeré způsobené komplikace.

    Za tým JENA NÁBYTEK
    Magdaléna Sűnderhaufová, zákaznický servis

  • Mám velmi špatnou zkušenost s JENA-nábytek, zboží jsem objednala a zaplatila 50 % zálohu dne 2. 9. 2017 s tím, že zboží je na skladě a obdržím dle Kupní smlouvy 36. týden (KS č. 7500120097-sedací souprava Korfu). Je konec 49. týdne, několikrát jsem telefonicky urgovala, vždy slíbili prověřit a volat zpět, ale nikdy se tak nestalo. Až příští týden jsem se dověděla, že vina je na straně dodavatele. Jsem bezradná, jdu psát stížnost České obchodní inspekci a odstoupit od smlouvy.

  • David Surma:

    Dobrý deň Dávid,

    veľmi ľutujem, že máte s našou spoločnosťou takúto zlú skúsenosť. Bohužiaľ, na našom sklade došlo k technickým problémom, ktoré zapríčinili spomalenie dodania tovarov. Vážime si Vás názor a môžeme Vám zaručiť, že pracujeme na tom, aby sa podobným nepríjemným situáciám v budúcnosti predišlo. Verím, že Vašu priazeň napriek tejto skúsenosti nestratíme.



    Za tým Profesora OKAY,

    Lucia Eštočinová, zákaznický servis.

  • Terka: Dobrý deň,

    ďakujem, že ste sa s nami podelili o Vašu skúsenosť s nákupom v našej společnosti.
    Mrzí ma, že Vám nebol tovar dodaný v avizovanom termíne. Bohužiaľ, toto oneskorenie bolo s najväčšou pravdepodobnosťou zapríčinené technickými komplikáciami na strane centrálneho skladu prípadne prepravnej společnosti. Zavádzame opatrenia, aby sme sa podobným situáciám v budúcnosti vyhli.
    Verím, že behom Vášho ďalšieho nákupu prebehne všetko v poriadku a presvedčíme Vás, že vieme tovar doručiť načas.


    Za tým Profesora OKAY,

    Lucia Eštočinová, zákaznický servis.

  • A tímto obchodem mám také špatnou zkušenost. Objednala jsem zboží, které bylo skladem a ihned k odeslání. Po měsíci čekání a několika telefonátech z jejich neschopnými zaměstnanci jsem objednávku stornovala a lituji že jsem to neudělala dříve. Zboží jsem si objednala na atan.cz a do 4 dnů jsem ho měla doma!! Takže pokud Vám všem co čekáte na svojí objednávku můžu poradit tak ihned stornuje, vážně nevěřte jim ani slovo, když Vám budou tvrdit, že Vaše objednávka brzy přijde atd.. prostě nepřijde! Vůbec nechápu, že se na ně ještě nezaměřila ČOI a nezakázala jim činnost!!!

  • VAROVÁNÍ! Bohužel se musím přidat s varováním před tímto e-shopem. Termín dodání 6-8 týdnů a nejen, že se nikdo neozval ani nenapsal, že by se mělo dodání zpozdit, ale na e-maily nereagují a nic konkrétního nelze zjistit ani telefonicky. Pracovník zákaznické linky nás dnes neurčitě odbyl a ukončil hovor uprostřed věty. S podobným jednáním jsme se v posledních mnoha letech nesetkali. Dívám se tady, že naposledy v březnu se tady snažila reagovat paní Lenka Krychtálková. Odhaduji, že už ve firmě OKAY nepracuje a firmu trápí nedostatek pracovníků jako jinde. Jinak je to totiž neuvěřitelné.

  • HRŮZA!!! Sedacka objednana 2. srpna - dadani 6-8 tydnu.
    Z JENA nabytek se vybec neozvali, ze by mela sedacka mit zpozdeni. Nebyli schpni zjistit duvod zpozdeni. Nasledne slibili dodani 30.10. Dnes po 14-ti tydnech 31.10. sem jim musel zase volat protoze se neozvali. Sedacka neni ani na centralnim sklade - nevi kde je. Vzpamatujte se, jak takhle muzete fungovat?

  • Jednoznačně N E D O P O R U Č U J I !!!!!!!!!!!!!!!!! objednávat nábytek. Komentáře zásadně nepíšu, ale tady jsem fakt musel. Opravdu varuji a vůbec nechápu, že v dnešní době ještě existuje tento obchod.
    Objednal jsem si a zaplatil předem rošty k matracím s dodací dobou 2-3 týdny. Po této době jsem očekával nějakou reakci JENY, nic. Musel jsem zavolat sám. POZOR je velice obtížné se vůbec dovolat na zákaznickou linku. Tam mi bylo mi řečeno, že jsou problémy s výrobcem a dodání se posune o 1 měsíc. Situace se opakovala, jen s tím rozdílem, že dodání bude 22.12.2017. To už na mě bylo moc a objednávku jsem stornoval. Jediný malý klad je, že peníze zpět na účtu byly do týdne.
    Rošty jsem objednal u spime.cz a měl jsem je za 4 dny.