Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Dcera s přítelem má objednanou sedačku Korfu 2 od července,zaplatila zálohu cca16000kč a sedačka měla být hotová ve 42 týdnu ,tj za dva měsíce, začatkem října jsme volali jak to vypadá ale chtěli doplatit zbytek peněz, což jsme uhradili a to už museli vědět že sedačka nebude v termínu hotová. 24.10. jsme znovu volali jak to vypadá a odpověd byla taková že vubec neví jak to ze sedačkou vypadá ale že bude hotova v listopadu. Takže jsme zaplatili skoro 32000 kč a jak to vypadá tak se sedačka ještě ani nezačla vyrábět.Jena nábytek by seš měla zamyslet nad svým jednáním a zvláště by si tam měli udělat pořádek u vedoucích pracovníku, protože to není zdaleka první případ Takže JENA -NÁBYTEK naposled!!!!!! Ještě číslo objednávky 7500112200

  • S Jenou nábytek mám špatnou zkušenost a nikomu tento nábytek nedoporučuji. Koupil jsem si před pěti měsíci postel a od té doby mám problém, že při sebemenším pohybu dochází k praskání, čím máte okamžitě po spánku. Když jsem tuto reklamaci nahlásil přijel tenchnik z Prahy, neochotnej a že to to moje chyba že nemám přišroubený rošty. Reklamaci neuznali. Rošty jsem přišroubil a za tři dny jsem reklamoval tedy znoma se stejným problémem. Přijel technik z moravy a divil se prtoč je to přišroubený, že on by to neudělal. Trochu paradox. Ale ok.. k posteli dodal nové háky aby na rošt nebyl kladen v prostředl takový tlak a vrzání tak mělo ustat. Za tři dny opět reklamuji. Opět se stejným problémem. Na pobočce v Šumpertku mě ujistili, že udělají vše proto, aby reklamace byla vyřízena co nejdříve. Dnes je to jednatřicátý den, co se mi žádný jejich technik neozval, jen mi přišlo na email od pí. Straníkové. Že to technik minule opravil a tak teď mi to neuznávají anižby mě technik navštívil. Takže mám postel na které se nedá spát, na moji reklamaci nikdo nereagoval a 30 dní jim trvalo mi napsat , že reklamaci neuznávají. Pár facek by zasloužili.

  • Jsem velice nespokojena s timto obchodem. Resim reklamaci s obj. 9917962895.
    Chyba byla na strane Jena Nabytek.
    Dodali uplne jine zbozi.

    Bylo prislibeno vraceni plne castky. Ale od te doby nikdo nekomunikuje. Vzdy slibi, ze nekdo zavola a proveri a pak se nikdo neozve.
    Absolutní zklamani. Priserne jednani.

  • Zdenka Kubíčková: Dobrý den, paní Kubíčková,

    reaguji na Váš příspěvek.
    Velice nás mrzí, že jste byla nucena řešit reklamaci. Prosím zašlete nám číslo reklamace na email [email protected], kde celou záležitost prověříme a zajistíme dořešení k Vaší plné spokojenosti.

    Věřím, že nám dovolíte Vás do budoucna přesvědčit o naší rychlosti a profesionalitě.

    S pozdravem a přáním pěkného dne,

    Lenka Krychtálková
    oddělení zákaznického servisu
    JENA-NABYTEK.CZ

  • koupila sem si kuchynskou linku eliza 1-k blok ,ob.c.7000825081 vybirala sem pouze skladem ,nebot se stehujem a potrebovaly sme ji mit rychle.Prisla ale chybi vsechny panty srouby ,reklamace 17 dni a nemam nic .pry rychle vyrizeni kubickova

  • Lenka Pinková: Dobrý den paní Pinková,

    reaguji na Vaši stížnost.
    Celou situaci jsem na základě čísla Vaší kupní smlouvy prověřila a nyní by již vše mělo být dořešeno k Vaší plné spokojenosti.
    Omlouváme se za komplikace, které jste musela řešit, bohužel ve Vašem případě došlo k technické komplikaci. Celou situací se zabývalo vedení naší společnosti.

    Pevně věřím, že nám do budoucna dovolíte, že umíme dodat zboží rychle a bezproblémově.

    S pozdravem a přáním pěkného dne,

    Lenka Krychtálková
    oddělení zákaznického servisu
    JENA-NABYTEK.CZ

  • Lenka Jesslová: Dobrý den paní Jesslová,

    děkujeme za Váš příspěvek.
    Velice nás Vámi popsaná situace mrzí.

    Pokud Vám cokoli nebylo doručeno v pořádku, tak Vás poprosím o vyplnění našeho reklamačního formuláře, který najdete na http://www.jena-nabytek.cz/reklamace.
    Je to nejrychlejší cesta jak tuto situaci vyřešit. Po jejím odeslání se Vám co nejdříve ozvou naši reklamační technici, kteří Vám podají návrh na vyřešení této situace.
    Jsem si jistá, že celou Vaši situaci dořeší co nejdříve.

    Ještě jednou se omlouváme za komplikace.

    S pozdravem a přáním pěkného dne,

    Lenka Krychtálková
    oddělení zákaznického servisu
    JENA-NABYTEK.CZ

  • Jan Dvořák:Dobrý den pane Dvořáku,

    děkujeme za Váš email.

    Objednávka, kterou jste nám zaslal již byla v pořádku vyřízená.
    Omlouváme se za veškeré komplikace.

    S pozdravem a přáním pěkného dne,

    Lenka Krychtálková
    oddělení zákaznického servisu
    JENA-NABYTEK.CZ

  • Mirka: Dobrý den paní Mirko,

    reaguji na Váš dotaz.
    Při nákupu přes e-shop má každý zákazník nárok na storno objednávky popřípadě odstoupení od kupní smlouvy. Pokud takto učiníte, peníze Vám vrátíme do 14 dnů na Váš účet.
    Prosím zašlete nám číslo Vaší objednávky na email [email protected], abychom mohli celou situaci prověřit a zjistit zdali a kde došlo k jakému pochybení.

    Ještě jednou se za veškeré komplikace omlouváme.

    S pozdravem a přáním pěkného dne,

    Lenka Krychtálková
    oddělení zákaznického servisu
    JENA-NABYTEK.CZ

  • Najk Najkansur: Dobrý den,

    reaguji na Váš příspěvek.
    Ve Vaší situaci muselo dojít k technické chybě. Vždy pokud je zboží ihned k odeslání, tak se ukáže v košíku standardní doba dodání jedná se o pár dnů, nikoli takto dlouhý termín.

    Pevně věřím, že Vás do budoucna budeme moci přesvědčit o tom, že se opravdu jednalo o ojedinělou záležitost.

    S pozdravem a přáním pěkného dne,

    Lenka Krychtálková
    oddělení zákaznického servisu
    JENA-NABYTEK.CZ

  • Koukam ze si radsi prestala jena platit heureku, ani se nedivim, sám jsem se u tohoto obchodu napalil.

  • Jakub P: Dobrý den,

    je mi líto, že Vám zboží nebylo dodáno kompletní. I přes naši veškerou snahu, může k této situaci dojít.
    Doporučuji Vám vyplnit reklamační formulář, který najdete na našich stránkách a následně budeme celou situaci řešit, abyste měl kompletní zboží co nejdříve.

    Děkuji Vám za pochopení.

    Zuzana Kachyňová
    oddělení zákaznického servisu
    JENA-NABYTEK.CZ

  • Dobrý den, již jsem prostřednictvím kontaktniho formuláře na vašich stránkách psala stížnost na přístup a vyřízení mého nákupu. Dosud mi nikdo neodpověděl. Dne 25.10.2015 jsem v prodejně Jena nábytek, Novinářská 1254/7, Ostrava 9 zakoupila sedací soupravu, kterou jsem v plné výši týž den uhradila (kupní smlouva: 7500011697). Jednalo se o sedací soupravu Korfu, kdy jsem si vybrala látku sedáku a korpusu. Termín dodání byl stanoven do 14.12.2015.Sedačka ani po 10 týdnech nedorazila.Dne 30.12.2015 mluvil manžel přímo s vedoucím prodejny a ten mu sdělil, že nám poskytnou výnos sedačky zdarma a refundaci ve výši 500 Kč, ať pošleme emailem žádost o tuto refundaci na adresu: [email protected] a částka nám bude zaslána na účet. Takto jsem učinila a do dnešního dne jsem žádné peníze neobdržela. Dne 15.1.2016 jsme již po x-té zavítali na prodejnu. Dozvěděli jsme se, že sedačka nebyla zadána do výroby, protože výrobce nemá odstín látky, který jsme požadovali. Bylo nám nabídnuto vrácení peněz či výběr jiné látky. Po dotazu, zda mají alespoň koženku, kterou jsme objednali na korpusu sedačky, jsme zjistili, že už ani tento odstín koženky není. Kdybychom se nedotazovali na koženku, jsem si zcela jista, že po dalších 8 týdnech čekání bych se dozvěděla, že koženka není. Vybrali jsme tedy se sebezapřením jiný odstín látky i koženky a trvali na ověření dostupnosti. Byla tedy stornovaná kupní smlouva ze dne 25.10.2015 a uzavřena nová (č,s, 7500018204). Zeptali jsme se, jak to bude se slíbenou refundací ve výši 500 Kč, která nám byla slíbena vedoucím prodejny a pan zástupce odpověděl se slovy, že k tomu se raději nebude vyjadřovat. Prý s tím nemáme počítat, že vedoucí slibuje ale nekoná. Jsem udivena chováním a jednáním všech pracovníků prodejny. Stále slibují že nám zavolají, nikdo nic neověří, nevolá, nemá snahu věc řešit. Po dobu 3 měsíců hospodaříte s mými penězi a já stále své zboží nemám. V případě, že bych nedodržela já smluvní podmínky kupní smlouvy, platila bych penále. Jsem z celé této situace zoufalá a hlavně zhnusena tímto obchodem. Zcela jistě tento obchod nikdy nikomu nedoporučím. Budu doufat, že celou věc prošetříte a bude Vám stát za to mi odpovědět a rovněž bych byla ráda za zaslání už tak nízké refundace.

  • JENA-nábytek: Omluvy, omluvy, omluvy ... jediné co nato mohu říct je ... NEOMLOUVEJTE SE ... MAKEJTE !!!

  • Jakub P: Už sem se lekla že se to může stát jen mě že my přijde v balících spousta prken,ale daný produkt z toho nesestavíte,protože chybí jak šroubky,panty atd.a taky pár důležitých "prkýnek"

  • I já přidám mojí první a určitě poslední zkušenost s nábytkem Jena.Dopravce katastrofa nekomunikuje a když už zboží dorazilo,tak nekompletní.Máme za 8000kč jen část prken na sestavení postele pro dítě a šroubky,panty nic.Reklamace nic žádná komunikace.Nehoráznost a jsem naštvaná sama na sebe za takové zklamání pro mého syna.Snad jsou spokojen Ti co provozují tento obchod a obohacují se na nás.Nedoporučuji

  • Stále se nikdo neozval !!!!!!!!!!!!!!!!!
    objednávka: 9916912450
    Žádám o co nejdřívější kontaktování, toto jednání je opravdu nehoráznost.......slíbíte že ten den nebo nejpozději druhý den budete kontaktovat a po asi 5 dnech nic. To je v dnešní době tak těžké zjistit dostupnost zboží? Tp posíláte přes poštu dotazy na dostupnost?



    Je to opravdu ostuda. Na internetu k odeslání ihned. Po obdržení emailu s objednávkou bylo napsané, že po předání expedici, bude doručeno následující den. Ovšem očekává se, že když je zboří ihned k odeslání, bude zboží například do č dnů doma. Je tomu 12 dnů a zboží nikde, hlavně že je zaplacené. Před 2 dny jsem se dovolal na infolinku, bylo mi sděleno že jedna věc je na externím skladě, že se mi dnes nebo nejpozději druhý den slečna ozve. No bylo to včera kdy se měla ozvat a nikdo nevolal a ani dnes nikdo nevolal. Tomu se říká seriozní jednání? Dodnes nikdo neví kdy zboží budeme mít doma a tak chceme okamžité informace. Ale zatím mohu říct že OPRAVDU NEDOPORUČUJI !!!!!!!!§

    Reakce obchodu JENA-nábytek

    JENA-nábytek
    Dobrý den,

    děkuji za Vaši reakci.

    Je mi líto, že nejste spokojen s objednávkou. Bohužel nemám přesné informace o dodání zboží, protože neznám číslo Vaší objednávky.
    Pokud jste se dovolal na naši linku a slečna prověřuje Vaši objednávku, určitě Vás bude kontaktovat ihned, jakmile bude mít přesnější informace a to telefonicky nebo emailem.

    Děkuji Vám za pochopení a trpělivost.

    Zuzana Kachyňová
    oddělení péče o zákazníky
    JENA-NABYTEK.CZ

  • Paní Menčíková, chtěla bych se jen zeptat, zda Vám byla vrácena částka za stornovaný nábytek a pokud ano, kdy. Uvažeme také o stronování. Nábytek nám nedovezli včas, nikdo se neozval, neomluvil, když tam zavoláme, nikdo nic neví, odpoveď je stále stejná. A jen mě mrzí, že jsme si tuhle diskuze nepřečetli dřív, mohli jsme si ty starosti ušetřit.

  • tato firma patří pod Okay, je to lumperaj první třídy, nabídka - ihned k odeslání, do košíku, další krok ihned k odeslání a pak platba a tam je napsáno: PŘEDPOKLÁDANÝ termín 10.3.2016, objednal jsem to u Okay a je to to samé a navíc vůbec nekomunikují!!!!!!!!! námět pro televizi a ČOIku, podívejte se na stránky Okay na FB. Prostě podvodné a klamavé jednání!!!!!!!!!!!

  • Jakub P: Vaši skladníci...aby jste tomu rozumněli...